Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

W209 CLK200 Kompressor

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Trapa cu ce ai gresat-o ?

    Comment


    • #32
      Am cautat mult pe forumuri un produs alternativ pentru vaselina de la Mercedes si nu am gasit. Am gasit ceva recomandat: Liqui Moly silicon fett, vaselina siliconica. Are aceasi norma de vascozitate cu cea OEM

      Comment


      • #33

        Schimbat carcasa veche si crpat cu una nou.


        Sent from my iPhone using Tapatalk

        Comment


        • #34
          Salut,

          Poti sa imi spui si mie cat a costat carcasa de cheie si de unde ai cumparat-o? Am mai vazut pe net cateva mocaciuni, dar nu veneau cu sigla. Trebuie sa fac si eu operatiunea asta cu ambele chei.

          Multumesc.

          Comment


          • #35
            W209 CLK200 Kompressor

            Salutare, Aliexpress, a venit in 3 saptamani si am dat 2,5 dolari pe ea.


            Sent from my iPhone using Tapatalk

            Comment


            • #36
              Multumesc. Maine dau si eu comanda.

              Comment


              • #37
                Ti am lasat mesaj cu linkul de unde am luat-o. Nu ai pentru ce!


                Sent from my iPhone using Tapatalk

                Comment


                • #38
                  @cosminflorea - foarte faina masinuta

                  Poti sa ne spui ce comportament avea de ai schimbat garniturile la pompa de vacuum?
                  Cum ti-ai dat seama ca ai scapari la pompa de vacuum? Test vacuum prin fumegarea instalatiei?

                  Legat de IR pt modulul de coborare geamuri din cheie - cum ai topit mazga de pe circuit?

                  offtopic: poate intereseaza pe careva tutorial despre cum se muta totul dintr-o carcasa de cheie veche intr-o carcasa de cheie noua ->
                  4 wheelers:
                  2007 may -> 2013 september Dacia Logan 1.4 Laureat Plus
                  2013 october -> 2017 november Ford Focus mk1 Ghia 1.8 TDDi
                  2017 january -> present Mercedes Benz C200CDI W203 Avantgarde
                  2017 october -> present Mercedes Benz C320CDI W204 Avantgarde
                  2 wheelers:
                  2011 january -> 2011 september Kawasaki GPZ 500s
                  2011 september -> present Yamaha FZR 600R 4jh

                  Comment


                  • #39
                    Multumesc frumos!
                    Nu are niciun comportament, in spatele pompei aveam o scurgere de ulei, foarte mica. Am schimbat garniturile(aparent nu ok, o s-o schimb din nou).
                    Legat de topierea rasinei, am folosit letconul pentru asta, dar cu atentie pentru a nu topi si carcasa. Dupa am folosit hotglue(baton de silicon) pentru a izola. Merge si cu pistol de aer cald, dar in acest caz trebuie sa topesti toata rasina.

                    Comment


                    • #40
                      Cand aplici garniturile, pt a fi sigur ca stau in pozitia corecta si nu se deplaseaza incearca sa folosesti un film subtire de vaselina intre garnitura si pompa de vacuum.

                      Sent from my XT1572 using Tapatalk
                      4 wheelers:
                      2007 may -> 2013 september Dacia Logan 1.4 Laureat Plus
                      2013 october -> 2017 november Ford Focus mk1 Ghia 1.8 TDDi
                      2017 january -> present Mercedes Benz C200CDI W203 Avantgarde
                      2017 october -> present Mercedes Benz C320CDI W204 Avantgarde
                      2 wheelers:
                      2011 january -> 2011 september Kawasaki GPZ 500s
                      2011 september -> present Yamaha FZR 600R 4jh

                      Comment


                      • #41
                        Cred ca asta s-a intamplat si s-a deformat garnitura, plus ca am folosit doua, fara sa ma documentez. Am dat comanda de alta noua si cu ocazia asta o sa desfac si pompa sa o curat pe interior si sa fiu sigur ca nu a cedat si cea de pe mijloc.

                        Comment


                        • #42
                          Mi-a venit astazi stutul(am luat doua) de la teava deracire( ​A2712001152). Stutul are codurile: SWAG:10 94 7213 FEBI: 47213 MERCEDES:003 997 06 89. Pretul a fost de 15 lei de la febi, si original am inteles ca de 24 lei(eu nu am gasit.).
                          Attached Files

                          Comment


                          • #43

                            Si am dat jos improvizatia


                            Sent from my iPhone using Tapatalk

                            Comment


                            • #44
                              Am montant azi un nou radiator pentru AC, aveam scurgeri si aparent de la radiator era, avea substanta verde pe el. Am pus un Thermotec. Speram sa nu mai fie probleme. Mecanicul mi a zis ceva de o presetupa la compresor care e pe cale sa cedeze. O sa caut i sper sa gasesc. Toata treaba 600 lei : radiator + demontat/montat + freon =610 lei.


                              Sent from my iPhone using Tapatalk

                              Comment


                              • #45
                                Eu am vazut opinii bune despre Thermotec pe internet si nu cred sa ai probleme!
                                Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF