Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Mercedes S 350

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Mercedes S 350

    Salut posesorilor de steluta argintie pe volan. Ma numesc Alex si azi va spun povestea mea, cum de la un om care nu a crezut vre-o data ca is va cumpara un Mercedes la cel mai mare fan (poate am exagerat) dar oricum stiu ca nu voi mai cheltui banii pe alta marca .
    Deci totul incepe prin februarie anul acesta dupa ce mi-am vandut vechea masina un Audi eral el A4 dar destul de ok. oricum imi place sa mai cumpar o masina sa ii mai fac una alta sa o vand ulterior, dar nu sunt samsar . vand o masina la jumate de an doar asa sa vad diverse modele cum merg se conduc etc. cautand pe net am gasit diverse masini un A8 frumusel printre anunturi am vazut o poza care mi-a atras atentia eram masina mea (o sa pun si prima poza cu ea). Masina era la pretul de 7990 de Euro din 2006 cu 112000 km, dar la prezentare vanzatorul spunea ca Heating unit nu functioneaza si trebuie inlocuit, am pus mana pe telefon am vorbit cu vanzatorul si am decis sa ma duc sa vad masina. Tin sa prezicez ca lucuiesc in Irlanda. Boon am ajuns la vanzator acasa, vanzatorul era un om la vre-o 50 de ani destul de potent finaciar cu modelul nou deja achizitionat de 2 ani. de aici mi-am dat seama ca omul nu are de ce sa ma minta sau sa imi ascunda detalii despre masina. Masina era tinuta in garaj si din 2014 pana in 2016 cand am cumparato eu rulasera cu ea in jur de 4000 de km asta am vazut pe intervalul reviziilor. Am luat masina la o tura dupa o inspectie vizuala nu amanuntita dar cu o remarca ca in portbagaj mirosea ingrozitor. In rest masina era cam murdara si lipicioasa in interior. Sincer sa fiu mi-a placut masina si nu am mai stat cu omul de vorba mult si am batut palma. Pretul final a fost de 7200 de euro.
    Am dat banii am luat masina, targul era facut, in drum spre casa din cauza ca nu am verificat in amanunt masina si incercand butoanele am reusit sa rup butonul care actioneaza trapa deja intrasem in presiune, nici nu parcasem masina si mai aveam ceva de facut. Am ajuns acasa cu masina la intrarea in cladire am parcat in fata portii (precizez ca e o mica rampa la intrare) si am coborat sa deshid poarta,cand cobor din masina am auzit un zdranganit care mi sa parut foarte grav, nu stiam ce este sau de unde vine. Initial am crezut ca este ceva cu cutia de viteze dar nu intelegeam de ce nu se aude tot timpul. Masina a stat parcata cateva zile pana am pus actele in regula sa pot circula legal in acest timp am constatat ca masina se lasa de spate, doar pe dreapta spate. am crezut ca e ceva in neregula cu suspensia. Iar ganduri negre si probleme. Deja incepusem sa imi urasc masina.

    Acum incepem cu reparatiile care le-am facut in timp ca sa ajunga masina care era in 2006, cand a iesit pe portile Mercedes, am pus mana pe teleofn si am sunat pentru heating unit-ul la reprezentante pretul primit pentru reparatie era de vre-o 2000 de euro, iar probleme . Am aflat aici in Dublin de un roman Andrei posibil sa fie si el aici pe forum ca detine ceva frumos din 84 sau cam asa , Andrei un adevarat specialist dupa ceva teste pe masina cu STAR sau ceva de genul zicea ca foloseste a constatat ca nu heating unit-ul este defect ci motorul ventilatorului. sa demontat bordul sa scos ventilatorul si decizia a venit, schimbam carbunii merge ca nou. Asa a si fost mercedesul meu avea acum caldura sau racoare cum doaream eu . Pretul pentru rezolvare problemei a fost de vre-o 200 de euro. Mult mai ieftin si executia lucrarii ireprosabila. Deci omul ala a desfacut un bord fara sa rupa nimic. In trecut la alte masini diversi electricieni mai rupeau cate un clips ca asa se rupe ca una ca alta. Se poate. Acum in acelasi service unde lucra Andrei am zis sa vad ce este cu zdranganitul care se auzea cand si cand dar se auzea mai tare cand nu eram in masina, am urcat masina pe rampa si hai sa vedem am apasat butonul care ridica masina si surpriza se auzea zdranganitul. Prima parere a mecanicului compresorul de aer se duce. Ei e ok nu e foarte scump il schimbam. dar intre timp cand eram acasa in torpedou aveam toate actele masinii. Din carte stiam ca vanzatorul a fost si primul proprietar, om potent financiar care a cumparat o masina nou isi permitea o intretinere de calitate si dupa am gasit o factura de la un Service mercedes de prin februarie 2014 care scria ”full suspension replacement” valoare facturii era de vre-o 6000 si ceva de euro. I-am zis mecanicului meu cum sta treaba , si a zis hai totusi sa vedem compresorul ca de la el se aude, sa scos carena si am gasit compresorul. Aici supriza compresorul era prins de caroserie foarte rigid fara bucsele cu arcuri cu care vine din fabrica pentru a atenua vibratiile. deci concluzie trebuie bucse si arcuri , din nou am pus mana pe telefon am sunat la reprezentanta si am gasit bucsele la specataculosul pret de 8 euro toate 3 cu arcuri si piulite si, am fugit le-am cumparta au fost puse pe masina si totul a revenit la normal. nu se mai aude nici cel mai mic zgomot de la compresor . intr-o zi am rezolvat doua probleme destul de grave la un S. Acum vroiam butonul, Andrei imi explicase ca nu are ce sa ii faca si mi-a recomandat sa in caut pe e-bay. pe e-bay preturile variau de la 100 pana pe la 250 de euro, pentru ca nu am luat doar butonul am luat toata placa aia pe care vine butonul cu butoane si lumini. Am gasit una in Lituania am comandat-o la pretul de 100 de euro in stare perfecta. Andrei mi-a montato pe masina, manopera 20 de euro , inca o problema rezolvata, intre timp am ramas cu un portbagaj care tot mirosea si in care nu am avut bunul simt sa ma uit de ce miroase asa urat. deja incepusem sa ma indragostesc de masina ce defecte mai vazusem intre timp au fost o urma pe bara din fata si vopsita foarte prost si vre-o cateva urme pe cea din spate. Am decis ca o sa o vopsesc , dar in timp ca nu sunt magnat. Intre timp nu am aflat de ce se lasa roata cu teste pe star facut nimic un mister total . Intr-o dimineata pornesc masina si cand sa plec nu mai auzeam nimic cand ma uit in bord la butonul de la senzorii de parcare era un ler rosu sub , si seonzorii nu functionau, am apasat pe buton nimic, am fugit la Andrei sa pus tester pe masina nu se pute-a concta la modulul senzorilor de parcare, a zis ca trebuie sa scoatem din portbagaj tapiteria ca in dreapta spate este modului. Hai sa o facem dupa ce am scos tapiteria surpriza, modulul era in apa, de aici si mirosul din portbagaj roata de rezerva si ea pana la jumatate in apa, iar am fost putin dezamagit si totui nu intelegeam in lucru. de unde e apa in portbagaj. Am scos toata tapiteria portbagajului sa vad pe unde e apa si pe unde nu. era peste tot, am dus tapiteria la o curatatorie si cu carpele am scos toata apa din portbagaj. Nu intelegeam de ce e apa acolo, unii ca intra apa in portbagaj pe la chedere ba pe la alta etc. staturi nasoala. cu portbagazul desfacut dar curatat si fara apa am plecat la o spalatorie si acolo am luat un power wash nu am lasat pe nimeni si am inceput sa dau pe masina sa vad daca ajunge apa in portbagaj dupa jumate de ora sa zic asa de insistat pe dedesupt pe deasupra pe la chedere am deschis portbagajul aici surpriza totul era perfect uscat, deci in portbagaj nu intra apa , dece spalase vanzatorul in asa hal protbagajul numai el stie ca acolo e multa electronica dar la barerie si la sigurante nu ajunsese spre norocul meu ca este din fibra panoul care le acopera, cineva baiat destept la MB sa gandit si la asta. Intre timp am gasit modulul de la parcare la pretul de 180 de euro . Am plecat sa il cumpar, va amintiti de roata de pe dreapta spate care se lasa, eram la un semafor pe o ploaie torentiala si nu ascultam muzica, pentru prima data vroiam liniste in S, asa ca am auzit un bolborosit din bord venea de prin stanga bordului exact unde este bateria de la electronotor, am coborat am aruncat o privire era putin apa stransa, nu aveam ce sa ii fac pe marginea drumului si mai eram si departe de Dublin, am plecat am cumparat modulul , si am fugit la service direct ca sa il si montez, fericire modulul a fonctionat perfect senzorii de parcare merg, toate bune. Acum daca tot is la service am zis macanicului ce am auzit a zis sa arunce o prizive, nu prea vedeam mare lucru ca era bateria , sa dat bateria jos si dedesupt era apa, acolo ii un fel de teava prin care se scurge apa sub masina si era infundata cu ceva frunze si alea, am curatat zona si desfundat teaza respectiva ca sa mai fie pe viitor apa si am zis sa pornim masina putin, sa vedem de ce bolborosea acolo totusi, am pus robotor pentru pornire, am ppornit si surpriza , prin manunchiul ala care trece pe sub baterie, initial am crezut ca sunt numai cabluri, dar sunt si conductele de la suspensie pe spate se auzia un fasait. Sa desfacut banda de protectie si unu din furtunele alea albe avea o fisura, din cauza asta se lasa si roata pe dreapta spate, ca sa schimbi tot furtunul e un adevarat show, asa ca sa gasit solutia , ma trimis mechanicul meu la un magazin care era aducea mai mult componente de franare pentru tiruri (stiti ca la ele mai totul e pe aer) i-am explicat vanzatorului problema si mi-a dat u fitting de 4mm asta e dimensiunea furtunelor la S sa stiti, sa taiat furtunul de la fisura sa pus fittingul si nici in ziua de azi masina nu se mai lasa de dreapta spate. Costul de reparatie infim vre-o 5 euro mufa si vre-o 20 deranjul mecanicului ) . Dupa ce am rezolvat toate aceste probleme am fugit la curatatorie si am luat capitonajul am aranjat frumos portbagajul si acum este ceva superb numai mai miroase nici apa numai este totul este perfect. Intre timp masinii i sa facut un service complet, incuzant si uleiul in cutie si filtru, ca sa nu fie vre-o surpriza . Pentru inspectia tehnica ce am avuto pe 22 martie, am ma pus pe masina 4 cauciucuri noi Pirelli P Zero Nero Gt asta a fost cea mai scumpa investitie 600 de euro toate 4 plus alti 120 echilibrat si bracaj. Am trecut inspecia tehnica fara nici o problema, mi sa zis ca mecanic masina este perfecta sincer nici nu aveam asa mari dubii, ca intre timp am condus vre-o 2000 de km , dupa inspectie am revopsit bara fara si spate si maina a avut parte de o spalare ca la carte. la final a iesit ceva frumos. Singurul lucru care ar mai fi de refacut la ea sunt jentile care au vre-o doua urme dar e ceva superficial . Sper sa iti placa scurta mea poveste despre S

  • #2
    Una din poze alea frumoase nu merg incarcate si nu stiu de ce
    Attached Files

    Comment


    • #4
      Superba!Sa te poarte sanatos si in siguranta!Un adevarat tanc!
      Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

      Comment


      • #5
        Frumos vapor .....navigare linistita si fara probleme .

        Comment


        • #6
          Sa fie ca mai facem si prostii cu ele , stie fiecare la ce ma refer https://www.youtube.com/watch?v=oe61hdziGpQ
          Attached Files
          Last edited by Zeus; 06-03-2016, 17:39 PM.

          Comment


          • #7
            Frumos vapor, frumoasă poveste ! Să te poarte sănătos !
            Singura (mea) problemă cu mașinile astea de pe insule, este că au volanul montat greșit
            Lord W126 500SE -> 2.5D
            Lady W123 230C -> 240D
            W124 -> 200D
            W208 CLK200 -> 2.0

            W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
            Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
            Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

            Comment


            • #8
              Felicitari,superb exemplar W221,inca are prezenta masina asta !

              Comment


              • #9
                Iti place sa scrii, nu gluma ) N'am mai citit de mult un asa post lung. Felicitari pentru limuzina! Mie imi intra apa in portbagaj pe la busonul de la rezervor ( w210) acolo este o scurgere pentru carburant sau apa printr'un furtunas care duce jos, imi iesise furtunasul si se acumula tot in portbagaj.
                Oo\=|=/oO

                Comment


                • #10
                  ) ) II posibil sa incep sa imi dezvolt un talent pentru literatura, oricum am povestit toate etapele prin care am trecut cu ea, fiind si primul mercedes nu am stiut nici la ce sa ma astept si orice auzieam la ea era un semn de panica ) Va multumes pentru gadurile bune si drumuri de alea cu asfalt ca in Germania tuturor posesorii de steluta

                  Comment


                  • #11
                    Frumoasa masina... Multi km fara probleme.
                    Chiar si un ceas defect poate sa arate de doua ori pe zi ora exacta.

                    Comment


                    • #12
                      Lungă povestea dar am răbdare să citesc tot , să te bucuri de limuzină sănătos

                      Comment


                      • #13
                        Frumoasã mașinã, sã te bucuri de ea mulți kilometri fãrã probleme.
                        Fã-i un Facelift la faruri și la triplele din spate, ceva LED.
                        Coadă

                        Comment


                        • #14
                          Stii chiar am inceput sa ma gandesc destul de serios la un facelift, dar nu stiu cat de complicat o sa fie si cata munca implica si cheltuieli. Am tot cautat piese pentru ea si sunt destul de scumpe

                          Comment


                          • #15
                            Cred ca sunt scumpe piesele, dar îtî spun un singur lucru, aceastã îmbunãtãțire chiar meritã pentru cã îi schimbã absolut radical aspectul mașinii.
                            Ia legãtura cu colegul cl600 și vezi ce piese îți recomandã, ce cod sã aibã (piesele) pentru a nu avea apoi probleme sau ceva erori cu ele. Multã baftã!
                            Coadă

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF