Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

E240 W211 - rejuvenation in progress

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Am terminat ieri de mochetat si carenajul dreapta fata.
    Curatat carenajul bine, degresat, pus substrat de mocheta si mocheta cu peri mai lungi si substrat de cauciuc. Mult prenandez, nituri cu saibe late si capse.

    Nu pot sa zic decat wow.
    Nu ma așteptam sa fie asa efect mare.
    Facusem stanga si ceva am remarcat o diferență dar nu mi am dat seama ca ce mai ramasese venea din dreapta fata.
    Stiti cum e cu zgomotele astea, invaluie masina, se transmit care pe unde. Unul sa iti scape si strica tot zenul.

    Tot ce a mai ramas de adus la linie e motorul care vine pe la pedalier. La viteza mare e ok, dar la porniri de pe loc e prea zgomotos. Ma rog. Discutabil.
    singurul neajuns sunt tobele. Au amuțit si la v6 era frumos sa le auzi.

    Gumele fata sunt iarna continental, cam zgomotoase, mai rele ca michelin alpin. Dar le am cam inchis gura cu mocheta.

    Cavitatea din aripa are material fono absorbant, tot ce trebuie avut grija e sa nu atinga fierul, ca aripa e aluminiu.
    Nu stiu cat de multe face materialul pus pe spate dar din moment ce faceliftul are pe spate sigur ajuta la ceva.
    Oricum stiu ca in procesul meu de antifonare multe sunt puse in plus dar acum nu mai stau sa le dau jos.

    Dar ajungem la aceeasi concluzie, poate mai bine una de-a gata, ca pana cercetezi ce trebuie facut pierzi f multa vreme si bani facand chestii care nu sii au rostu.
    In cazul meu tavanul, polita sub luneta spate, usile si podeaua de la roata de rezerva sunt clar facute degeaba. Dar asa e cand te iei dupa toti expertii care sunt de fapt niste montatori si atat.

    Astept sa vad cum pot prinde un s class pt o comparatie. un 212 FL e sub fara doar si poate, E60 la fel, desi la E60 ai de lcuru doar cu partea din fata, spatele si podeaua e ok. Si asta apropos de montatori, credeti ca n-am vazut pe net poze cu E60 cu portbagaj blindat de bitum? Plin nene, e degeaba, normal ca e, dar clar ca e mai simplu sa pui acolo decat in alte locuri. Banu oricum il iei.
    Attached Files
    Last edited by Sharky; 11-10-2023, 09:08 AM.

    Comment


    • Am facut in weekend niste teste cu alte masini. Clio nou hibrid, e60 2004, x2 m35i. Toate cu aceeasi viteza pe acelasi asfalt. Am mai masurat si cu telefonul, dar a fost doar orientativ.
      Clar ca 211 meu a iesit cel mai bine fiind antifonat extra, adica zgomotul in masina sub 100 la ora era mai degraba influentat de cine trece prin contrasens decat de zgomotele generate de mine.
      Practic auzeam prin geamuri rotile altora mai tare decat zgomotul facut de masina mea.

      In e60 era oarecum constant zgomotul de rulare.
      Totusi la ce mica diferenta e de la o anumite viteza in sus te cam oftici. Adica daca as avea un 530 clar nu l-as mai antifona pt ca nu merita.
      Si sa nu uitam, masina mea asa cum e acum e semnificativ mai silentioasa ca un 212 FL. Dar prea mult de lucru in special de cercetat decat de executat.

      Clio a fost surpriza, a fost neasteptat de silentios pt gama lui. Cred ca e la pas cu golful si clar peste orice ochios (210) poate chiar si 211 stock.
      Era echipat cu 205 45 17 de vara Bridgestone, masina fiind noua.
      Ok, vor spune unii ca domne de bati in tabla suna a acoperis de casa, ok, asa e, dar nu asta e scopul unei masini.
      Plus daca bati in usa de e60, w220 sau e65, ghici ce, tot a tabla chioara suna, dar in masinile alea e mai liniste. Chiar si 211 suna a tabla chioara sub niveul bandoului.
      Ok la 211 suna usa ok cand se inchide, dar daca e zgomot, la ce folos?

      De x2 ce sa zic, cam zgomotos, daca nu ai roti silentioase esti pierdut. Totusi e gama mai low cost si opsibil si echiparea sport sa fie mai putin antifonata.
      Nu am idee cum sunt ultimele generatii de seria 5, dar e60 clar e peste 211 la capitolul asta.
      Iar Clio-ul nou e destul de apropiat. Si atentie, clio, adica urmatorul pas dupa Sandero.
      Deci cam asa sta treaba cu masinile premium vechi.

      Comment


      • Rezolvat maneta stergator, desfacut, lipit iar firul sper sa tina mai mult de data asta.
        Rezolvat abs-ul 200 manopera, planetara s-a desprins destul de usor.
        Senzorul ABS nu trebuia sa il scot, probabil era bun, DAR l-am rupt cand l-am scos. Inelul in schimb era praf.
        Piese Ridex (marca de casa autodoc) 50 lei senzor 35 inelul.
        Senzorul e ceva mai mic ca dimensiuni, dar merge fara probleme. Daca e ceva nu e greu sa il inlocuiesc.
        Bucsele din brate inlocuite mai demult se prezinta f bine.

        In rest cheltuielile pe anul asta 1000lei. Asta pt ca am mai vandut ce ma incurca prin garaj si avea legatura cu mertzu.
        Fara schimb ulei sau filtre ca am circulat doar 3mii km pana acum iar eu nu fac drumuri scurte cu motorul rece.
        Anul trecut a facut 7mii km si a mancat 2mii lei, asta pt ca am vandut rotile de 18 si cele de 16!
        Calculez aici balanta, ce iese cand trag linie.
        Dovada ca un Mercedes vechi si cand sta un an degeaba (3mii km facuti pana acum), vrei nu vrei, tot manca bani!
        Si mai avem o luna cine stie ce surprize apar!

        Teoretic, daca ma uit cate am facut, toate sunt la zi, masina e impecabila tehnic, are tot schimbat pe ea, tine milionul.
        Povesti de forum tata!
        Orice se poate strica a doua zi pt ca...tot o coaja de 20 ani e. Inca mai are multe chestii ce pot crapa din senin.

        Acu musteste ulei pe la capac culbutori.
        Aici e vina mea ca n-am pus garnitura originala cand am facut distributia, printre putinele locuri unde probabil merita original.
        In restul cu originale singurul rezultat ar fi fost ca pierdeam vreo 2mii euro, fara vreun efect palpabil.
        Am auzit de notiunea Mercedes de la cap la coada, inteleg, multumesc, in cazul meu cu 18-20mii pe an nu are sens dpdv financiar.
        Doar in locurile unde nu te joci gen intinzator lant, flansa cardan sau daca diferenta de pret e prea mica.

        Sa speram ca multe figuri nu mai face, speranta moare ultima.
        Deocamdata in cautare de E60 ca masina de distractie/proiect, graba nu e. Atat ca mai conduci masinile altora, iti trebuie si tie.

        Si va rog nu mai puneti placa cu n-ai verificat masina, iti plangi in pumni, injuri degeaba marca.
        N-ai cum verifica aceste defecte decat prin prisma faptului: daca masina e trecuta de 200k si 10 ani, totul e posibil, orice poate cadea oricand.
        Ce enunt eu sunt probleme comune 211. In rest am vazut si eu destule 211 care n-au avut nici o problema si apoi afi ca au schimbat destule si cand le conduci le vezi ca-s vai de ele.
        Attached Files
        Last edited by Sharky; 11-25-2023, 09:14 AM.

        Comment


        • Continuam carpelile.
          Ureche sudata la toba 30lei, garnitura dreapta capac culbutori schimbata, de data asta cu original 120lei buc vs 40 lei. Pana acum nu sunt scurgeri in zona.
          Garnitura originala e mai groasa, in rest la mana se simte ca si cea ne-originala.
          De cheie dinamometrica nu e nevoie la montaj, cu mult inainte de a ajunge la cuplul de 8Nm capacul isi aseaza picioarele distantiere pe chiulasa.
          Asa ca ala e reperul, doar nu strangeti tare ca stricati filetul.

          La capace am pus silicon victor reinz, care sper sa tina.
          Daca nu voi lua Loctitte 5970 care e siliconul recomandat de mercedes in manualele lor de service asta daca va uitati in WIS.
          Il gasiti la 50lei vs 110 originalul.
          Partea stanga (a masinii) o fac mai incolo sa vad cum tine siliconul actual.

          In rest, Lantul ok (dupa 60k), ghidurile cat le pot vedea par ok, dintii pinioanelor ok, camele nu sunt uzate.
          Totul curat desi toate schimburile au fost facute intre 15 si 20k.
          Ultima oara am umblat aici acum 60mii km in 2019.
          E drept eu nu fac drumuri scurte cu motorul rece plus am gpl care nu dilueaza uleiul precum benzina.

          Tachetii nu se dezamorseaza dupa doua zile de stat.
          Daca se pune motorul la 20 grade (din pacate am uitat in ce pozitie trebuie sa stea cama) culbutorii se pot misca usor stanga dreapta, semne ca nu sunt sub tensiune.
          In caz ca nu, mai invartiti motorul inca o tura tot pana la 20grade marcati pe fulie si verificati iar.
          Pe pozitia asta culbutorii nu au voie sa aiba joc sus jos, fata de supape, doar joc lateral (semn ca nu sunt sub tensiune).

          Cureaua neoriginala dayco schimbata la 100k rulati in astia 7 ani. E cam la sfarsitul vietii.
          Eu zic ca nu e rau raportat la cat de usor se schimba. Idem si rolele dar astea le schimbasem in primavara cand masina inca statea.

          Luat si uleiuri si filtre montaj la primavara.
          Pe scurt 2mii lei anul asta, desi masina mai mult a stat, dar tot timpul cere cate ceva, mai acumuleaza restante, etc.

          Ca ventilator clima acum folosesc un ventilator primit defect.
          L-am curatat bine, i-am pus la inmuiat lagarele in ulei pana cand se invartea f usor la mana.
          Apoi am pus de test regulatorul meu care il credeam defect si de atunci asa circul.
          Vedem la vara pe caldura daca mai intra in protectie.
          Asadar ventilatorul meu era de vina, nu regulatorul. Fiind intepenit suprasolicita regulatorul care intra in protectie in special vara.
          L-am rezolvat si pe al meu, il tin de rezerva.

          Facut un drum pana in Cracovia fara probleme de data asta.
          Cu antifonarea e alta treaba, mergand relativ incet fie din motive de inghet fie motiv de amenda, alta viata.
          La viteza mare stand in fata tot e un pic zgomotos, inca nu se compara cu un lexus.

          Am 5mii din Octombrie de cand am pus masina in functiune.
          9.1 estimare ca si consum mediu in bord (indica corect trimm-urile sunt mici).
          Pe GPL 551L in 5200km 10.5% ~5% ca si cost si inca 35L benzina consumati 0.67%, deci o medie de 5.7% ca si costuri, dar nu prea m-am grabit.
          Cu bmw eram tot acolo dar mergeam ceva mai repede. Nu-i deloc rau fata de un diesel.

          Ar mai fi farurile de facut candva.
          Ma tenta sa ii schimb semeringurile de supape cand am schimbat capacul, dar mai bine ii dau pace.
          La 300ml la o mie de km nu merita bataia de cap inca.
          Attached Files

          Comment


          • cam asa ma simt si eu cu G meu. Repar intr-una la el si cand plec pe undeva pusca cate ceva.
            Sunt masini vechi si trebuie sa ne asumam servisarea asta.

            Comment


            • Problema e ca nu te serveste atunci cand ia nevoie. Coji vechi.
              Singurul lucru care ma face sa o pastrez e ca nu dau 15mii pt un lighean nou sau 20mii pt un renault din principiu.
              Sunt ok fata de ce au fost dar nu-s curios.

              Am mai fost ca pasager in 211, mi-am dat seama ca pt asta e facut masina.
              Totul relaxat, nu auzi motorul stand in dreapta, design-ul e elegant. Dar cand incepi sa acord atentie la detalii gen antifonare, sau cand esti la volan cum se aseaza pe drum, ma rog, ok pt o limuzina de confort.
              Si cam asta zic, pai pt ce atata efort?
              8 ani (noroc ca unul jumate a cam facut pauza) atata munca, pt ce?

              A trecut iarna cu bine, 8mii km facuti, nu am observat sa se fi desprins mocheta de pe carenaje.
              Am avut pareri ca domne ca la prima apa se desprinde, ca ingheata si vine jos si alte povesti de experti care nu stiu sa tina o surubelnita in mana.
              Poate fi facut sa arate mai bine, eu apreciez doar ca e mai liniste. La drum lung chiar merita.

              Am batut clar 220 si 212FL, E60, A4 b8.5.
              Pe astea le-am evaluat direct pe A3, una dupa alta de la 60 la 140, nu exista discutii.
              ASa ca rezultate:
              E60 - diferenta e asa de mica incat pur si simplu te miri pt ce ai lucrat, mai ales cand stai in spate E60 e f bine izolat
              212 - clar mai slab ca ambele, ajunge sa mergi cu 50 la ora sa iti dai seama ca e mai galagioa
              Vine prea mult zgomot din podea, simti cum vine printre scaune. Probabil e gandit asa ca sa mascheze zgomotul care vine din fata masinii.
              A4, are podeaua bine izolata, din portbagaj vine tot zgomotul.

              Inca mai e de lucru ca sa fie la nivel cu un lexus NX300h sau cu un seria 5 g30 la viteze mari gen 140+.
              Poate niste gume silentioase ar ajuta, dar eu unul sunt multumit unde am ajuns.
              Mocheta o vazusem in actiune la colegul Ionaak, altfel nu ma apucam de experimente.

              Schimb de filtre GPL la 20k si 2 ani, unul in care masina a stat, erau curate, nici vb sa fie infundate la modul periculos.

              Fulia vibrochen conti tine din 2016 fara probleme deci de peste 100k. Nu vobleaza, nu s-a crapat cauciucul, nu da vreun semn.
              380 conti vs 1200 (din ce tin minte) originala.
              Bujiile au 60k, am desfacut una si arata ok, eu n-am de gand sa le schimb inca.

              Mai am de verificat la vara directia spate, ca n-am reglat nimic dupa ce am umblat acolo. Volanul nu s-a strambat dupa interventie decat f putin.
              Semne sa ma agate gropile sau sa tzopaie iar nu da, deci chiar daca s-a dereglat, nu e ceva periculos ce roade gumele.
              Uzuri anormale n-am observat.

              Urmeaza schimb de ulei si garnituri termoflot., dar sa se mai incalzeasca afara ca pur si simplu n-am chef.
              Ar mai fi garnitura pt celalalt capac, dar pana cand nu curge uleiul direct pe evacuare si pute, nu ma grabesc. Mai dau periodic cu carpa cand ridic capota si aia e.

              Sa zica altii ce vor, dar asta e intretinerea corecta...

              Si asa ma duc domol cu masina uleiul are viata usoara nu il mai schimb asa des.
              Nu o mai alerg ca pe vremuri ca pe langa 525d softat trage ca un cal mort ce sens mai are sa o turez degeaba.
              Consumul e mai mic in stilul asta. Am medie mare in bord de 9, pana acum era 10+ sau la cate un drum 7.x cateodata chiar sub, nu 9-10 ca inainte. Mai ok asa.
              Attached Files

              Comment


              • Masina merge mai departe, un schimb de ulei si flush liqui moly, 10k facuti pana acum de cand e iar in circulatie.
                Ocazional usoare figuri gazul, probabil alt injector e pe cale sa isi dea duhul, dar nu imi bat capul cat timp merge.
                Am rezolvat si scurgerile de ulei, nu erau de vina garniturile termoflot/carcasa filtru ulei neoriginale ci de fapt era un surub insuficient strans.
                Cu prea multe nu imi bat capul, sigur face alte figuri.
                Ar trebui sa masor directia spate, ca n-am reglat-o dupa interventia la inelul planetara. Volanul pare un pic stramb, va trebui sa rezolv cand voi avea timp.

                Si pt ca imi era dor de bmw, am luat un e90 2007 300k, 318d M47 fara dpf din fabrica si fara clapete pe admisie.
                Dotari inafara de clima si barile antiruliu sport, nimic.
                Cel mai ieftin care l-am gasit cat de cat intreg, 3300E cu roti de vara si portbagaj biciclete inclus.
                Daca se dovedeste ca are motorul bun urmeaza un upgrade la 200cai+. Momentan pe cantar are 1500kg, deci e un candidat bun ca masina sport.
                E clar mai fasnet pe curbe ca 211.

                Nu m-au interesat dotarile, doar motorizarea aceasta, pretul mic si masina sa nu fie chiar distrusa.
                Nu am vrut sa dau mai mult in aceeasi filozofie, ca tot o coaja veche de 17 ani este indiferent de cat se lauda vanzatorul ca a intretinut-o.
                Stiu ca unii sunt de alta parere, dar si alea chipurile ingritite tot coji care imediat fac 20 ani sunt, n are sens sa dau cateva mii in plus.

                Pana acum, termostat, pompa, epurator ca erau originale, antigel nou, radiator nou, broasca noua, reconditionare alternator si s-au dus 500e.
                Izolat usile ca la e39 ca intra apa in masina daca ploua.

                Revizia, frane si telescoape sunt relativ proaspat facute de om masina e in stare general buna.
                Bratele fata, inafara de bielete si capete de bara sunt cele de fabrica, lemforder, se vede ce inseamna masina rulata in Belgia nu la noi.

                Sa fac macar 5mii km cu ea sa ma asigur ca nu mananca ulei, ca motorul mai duce si alte injectoare, turbo si upgrade de putere undeva la 200+cai.
                Pt asta am luat masina, bineintes fara fum si fara modificari ilegale.

                Prea regretam eu ca am dat e39, asta va fi numai buna, ca e mai usoara cu 150kg decat w211le deci preteaza mai bine ca masina sport.
                Doar intretinere corecta, adica mai nimic din ce e scump, doar mofturi de ale mele, piese mai ieftine si tras maxim!

                Tin eu 211 pana in Octombrie cand ii expira RCA-ul, de se intampla o minune si nu se strica pana atunci...
                Apoi il trag iar pe dreapta, ca una e cand merge, dar de se strica ce fac? iar repar si tot repar? Pana cand?​
                Attached Files

                Comment

                Working...
                X
                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF