N am avut rabdare sa raspund.
Dar asa chestii pe rand, daca tot am vreme acum.
Daca tu spui de m271 iti spune broscuța ca motoru e tank ca tine o viata, ca pe a lui la 300k+ e ca nou.
dupa mine masina e noua in reprezentanta. Dar nu ma bag. Daca omul o poate vinde in Italia cu 8mii bravo lui. Aici primești mesaje gen boss, nu lasi la 3mii?
In rest mercu cu echipare sport...e ok, nu zic nu. Dar pe langa e39 cu pachet sport, e o gluma. Nu e sport e ceva confort care sta fain pe curbe, dar nu se infige ca o masina sport.
Si atentie mare. 211 Sport e cu bari stabilizatoare de sport, discurile sport si telescoapele sport.
E o diferenta intre sport si avantgarde cum vine standard si sport. Si sa nu aducem in discutie avantgarde cu suspensia confort care e de fapt o barca elegance lasata.
Sport e cand ai o senzație macar de golf gti, o masina care raspunde repede. Majoritatea 211 n au nici o treaba.
Ca poti merge agresiv? Normal. Adica pana la urma ca sofer te poti obisnui cu orice. Vorba aia prima data m an dus pe circuit cu ea barca si am scos timp mai bun ca un Corvette c6, un civic 8 type s si multi altii. Asta nu inseamna mare lucru decat că ăia habar nu aveau sa conduca.
dupa cu ea cu unghiuri gandite si totul trecut pe sport a fost cu totul alta masina.
211 e pur confort cu un iz de sport daca ai echipare.
Punctul cheie e izolarea fata de drum. Absoarbe gropile, n are rost altceva ca nu e prea moale si tot timpul va fi in urma denivelărilor.
In restu utopie de mașină caut si eu sa nu imi bat capul. sa vad ce gasesc cu km putini.
De vechituri premium is satul.
Adica sunt prea vechi ca sa fie premium cand un golf 7 e mai bine antifonat. Inteleg 212, 213 dar cand si un golf sau octavia 3 (exceptie motorul) ofera liniste cel putin la fel, ce sa mai zici?
Evident ca esti peste doar ieftinaciuni gen kia sau focus 3. Dar daca si un e39 e mai bine izolat la niste aspecte la altele nu. Ce drac sa mai zic?
VA rog nu incepeti aici, ca am auzit pareri gen domne ce masina ai tu ca in 211 le meu nu aud nimic.
pt cine are urechi sa auda...diferenta e evidenta. Noroc ca am aflat ca elementu cheie e podeaua.
si asta dupa bani si munca.
Si in rest ca de ce scriu astea.
e concluzia dupa 7 ani. Daca adevărul e deranjant asta e. Daca mi s a spus ca forumul e un loc de pasionați, da, total de acord.
Dar care e problema daca spui adevarul?
Laudele inutile nu ajuta ba chiar dezinformeaza.
Pana una alta din lecții si experiente dinastea te formezi.
Eu zic ca multi poti trage concluzii reale si cu adevarat utile. Altfel de nu cautam mai bine, poate eram si eu mai linistit.
Lasam masina naibii in pace, asa barca, reparam strictul necesar, acum o puteam da linistit mai departe la 1500e.
Acu sunt blocat cu cazanul, ma gandesc hai ca are multe facute, e printre putinele tzapene pe drum, antifonate, dotarile de confort. Hai ca e faina, pana cand iar se strica, repari si iar se strica.
banu ca banu, dar mai e si timpul, mai e si incompetenta din service si tot asa.
Si ca rog nu mentionati reprezentanta ca decat acolo mai bine duc masina la remat ca e mai ieftin.
Asta e capcana Mercedes.
Nu ca am fost vrajit sau nevrajit. E clar ca nu ma asteptam sa cheltui atat, am bagat multe care nu trebuiau, doar ca sa stiu ca am ceva calumea.
Ma rog asa credeam.
Ideea e ca...mortu de la groapa nu se intoarce, baba nu întinerește, din barca nu faci sport din masina prea prost antifonata pt ce se vrea nu faci Rolls.
Cand un e39 ajuns la 3mii euro merge mai bine, ce drac sa mai zici.
Nu se vinde se tine de cazan, ca la prețul la care viseaza unii sa o ia gen 1500e, o iau tot eu si trag de ea in bataie de joc. ca bmw ul pleaca la anul nu il tin până cere ca asta. Pana la urma e antifonata, scaunele sunt confortabile, arata lux dar deja sunt plictisit sa o conduc, dapoi sa o carpesc...
Dar asa chestii pe rand, daca tot am vreme acum.
Daca tu spui de m271 iti spune broscuța ca motoru e tank ca tine o viata, ca pe a lui la 300k+ e ca nou.
dupa mine masina e noua in reprezentanta. Dar nu ma bag. Daca omul o poate vinde in Italia cu 8mii bravo lui. Aici primești mesaje gen boss, nu lasi la 3mii?
In rest mercu cu echipare sport...e ok, nu zic nu. Dar pe langa e39 cu pachet sport, e o gluma. Nu e sport e ceva confort care sta fain pe curbe, dar nu se infige ca o masina sport.
Si atentie mare. 211 Sport e cu bari stabilizatoare de sport, discurile sport si telescoapele sport.
E o diferenta intre sport si avantgarde cum vine standard si sport. Si sa nu aducem in discutie avantgarde cu suspensia confort care e de fapt o barca elegance lasata.
Sport e cand ai o senzație macar de golf gti, o masina care raspunde repede. Majoritatea 211 n au nici o treaba.
Ca poti merge agresiv? Normal. Adica pana la urma ca sofer te poti obisnui cu orice. Vorba aia prima data m an dus pe circuit cu ea barca si am scos timp mai bun ca un Corvette c6, un civic 8 type s si multi altii. Asta nu inseamna mare lucru decat că ăia habar nu aveau sa conduca.
dupa cu ea cu unghiuri gandite si totul trecut pe sport a fost cu totul alta masina.
211 e pur confort cu un iz de sport daca ai echipare.
Punctul cheie e izolarea fata de drum. Absoarbe gropile, n are rost altceva ca nu e prea moale si tot timpul va fi in urma denivelărilor.
In restu utopie de mașină caut si eu sa nu imi bat capul. sa vad ce gasesc cu km putini.
De vechituri premium is satul.
Adica sunt prea vechi ca sa fie premium cand un golf 7 e mai bine antifonat. Inteleg 212, 213 dar cand si un golf sau octavia 3 (exceptie motorul) ofera liniste cel putin la fel, ce sa mai zici?
Evident ca esti peste doar ieftinaciuni gen kia sau focus 3. Dar daca si un e39 e mai bine izolat la niste aspecte la altele nu. Ce drac sa mai zic?
VA rog nu incepeti aici, ca am auzit pareri gen domne ce masina ai tu ca in 211 le meu nu aud nimic.
pt cine are urechi sa auda...diferenta e evidenta. Noroc ca am aflat ca elementu cheie e podeaua.
si asta dupa bani si munca.
Si in rest ca de ce scriu astea.
e concluzia dupa 7 ani. Daca adevărul e deranjant asta e. Daca mi s a spus ca forumul e un loc de pasionați, da, total de acord.
Dar care e problema daca spui adevarul?
Laudele inutile nu ajuta ba chiar dezinformeaza.
Pana una alta din lecții si experiente dinastea te formezi.
Eu zic ca multi poti trage concluzii reale si cu adevarat utile. Altfel de nu cautam mai bine, poate eram si eu mai linistit.
Lasam masina naibii in pace, asa barca, reparam strictul necesar, acum o puteam da linistit mai departe la 1500e.
Acu sunt blocat cu cazanul, ma gandesc hai ca are multe facute, e printre putinele tzapene pe drum, antifonate, dotarile de confort. Hai ca e faina, pana cand iar se strica, repari si iar se strica.
banu ca banu, dar mai e si timpul, mai e si incompetenta din service si tot asa.
Si ca rog nu mentionati reprezentanta ca decat acolo mai bine duc masina la remat ca e mai ieftin.
Asta e capcana Mercedes.
Nu ca am fost vrajit sau nevrajit. E clar ca nu ma asteptam sa cheltui atat, am bagat multe care nu trebuiau, doar ca sa stiu ca am ceva calumea.
Ma rog asa credeam.
Ideea e ca...mortu de la groapa nu se intoarce, baba nu întinerește, din barca nu faci sport din masina prea prost antifonata pt ce se vrea nu faci Rolls.
Cand un e39 ajuns la 3mii euro merge mai bine, ce drac sa mai zici.

Nu se vinde se tine de cazan, ca la prețul la care viseaza unii sa o ia gen 1500e, o iau tot eu si trag de ea in bataie de joc. ca bmw ul pleaca la anul nu il tin până cere ca asta. Pana la urma e antifonata, scaunele sunt confortabile, arata lux dar deja sunt plictisit sa o conduc, dapoi sa o carpesc...
Comment