Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Mercedes A-Class, A180 CDI - w169, 2005

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Mercedes A-Class, A180 CDI - w169, 2005

    Va salut!
    Sunt noul proprietar al acestui A Class, A180 CDI din 2005, dar nu prea am parte de el din cauza sotiei. Masina a fost cumparata in luna aprilie 2015 cu aprox. 96.000 km la bord (dupa cartea service + STAR).

    Dupa VIN, masina are urmatoarele optiuni (e varianta de echipare CLASIC):

    Sales designation: A 180 CDI
    Order number: 0 4 543 41624
    Delivery date: 16 08 2004
    Market: AG,Europe
    Engine no.: 640940 30 000230
    Transmission: 711640 00 003673 [transmission Type = GM]

    206B - OWNERS MANUAL AND SERVICE RECORD - ITALIAN
    222B - INFO PLATE COOLANT/REFUELING - FRENCH
    250B - MOBILO LIFE/EUROPE SERVICE PACKAGE
    263B - AIRBAGLABLE - ITALIAN/ENGLISH
    300A - FABRIC
    301 - ASHTRAY PACKAGE
    411 - 6-SPEED MANUAL TRANS.
    520 - AUDIO 20 RADIO WITH USB INTERFACE NTG5/NTG5.5
    543L - ITALY
    573 - CHILD SEAT MOUNTING, ISOFIX IN REAR
    580 - AIR CONDITIONER
    5XXL - EUROPE
    673 - HIGH-CAPACITY BATTERY
    690 - EMERGENCY SPARE TIRE (MINI SPARE)
    723 - TRUNK COVERING
    805 - YEAR OF MODIFICATION
    953 - CLASSIC/STANDARD EQUIPMENT
    983 - COC PAPER EURO 4 TECHNOLOGY W/O REG. CERT. PART II
    M20 - DISPLACEMENT 2.0 LITER
    M640 - R4 DIESEL ENGINE OM640
    U46 - ELIMINATION OF REAR END SPOILER
    U59 - SEAT COMFORT PACKAGE
    761U - POLAR SILVER - METALLIC PAINT
    301A - FABRIC - BLACK/ANTHRACITE
    M640 - R4 DIESEL ENGINE OM640

    Ca la orice masina second cumparata, am schimbat la ea urmatoarele:
    Piese noi:
    - Anvelope vara: Michelin Energy Saver, 185x65x15, DOT 4914
    - Discuri + placute frana (fata/spate) - ATE
    - Lichid de frana: ATE
    - Lichid de racire: FEBI BILSTEIN galben
    - Filtre: aer, motorina, ulei, polen: MANN
    - Ulei motor: Motul 8100 X-cess
    - Set ambreiaj: SACHS (schimbat de dealer.ul de la care am cumparat masina)
    - Incarcare agent racire clima
    - Rulment roata dreapta fata: SKF
    - Burduf capete planetara: SKF
    - Burdufe timonerie cutie de viteze
    - Becuri faruri + stopuri
    - Alarma auto

    Piese second:
    - Oglinda interioara (cea originala era exfoliata)
    - Maner interior deschidere usa pasager (cel vechi era exfoliat cromul)
    - Instalatat AUX pe Audio 5

    Pe viitor:
    - Bara spate, preferabil cu loc senzori parcare (acum e crapata de un sofer necunoscut)
    - Portiera dreapta fata (e infundata de alt necunoscut)
    - Senzori parcare spate
    - Folii geamuri laterale spate + luneta
    - Cotiera cu spatiu depozitare
    - Proiectoare ceata
    - Roti complete iarna
    - Geamuri electrice spate
    - Scut metalic
    - Cruise control/tempomat
    - orice upgrade cu utilitate pentru sofer.

    Atasaz si cateva poze:




    Mercedes A-Class, W169, A180 CDI - 2005

  • #2
    Sunt curios de ce a trebuit schimbat kitul de ambreiaj la doar 96k km.
    Mi se pare o combinatie foarte faina , masina mica+motor mai mare, imi place.

    Ps: foarte faina pufoshenia

    Comment


    • #3
      Originally posted by grizzlee View Post
      Sunt curios de ce a trebuit schimbat kitul de ambreiaj la doar 96k km.
      Mi se pare o combinatie foarte faina , masina mica+motor mai mare, imi place.

      Ps: foarte faina pufoshenia
      Concesionarul italian avea un A150 si un A180 CDI in parc, ambele din 2005, doar ca la A180 nu debreia complet ambreaiajul, si tragea mai slab ca A150-ul. Dupa ce s-a convins si el ca e o problema la ambreiaj, si ca noi doar A180-ul ne interesa, am lasat un avans pentru masina si restul de bani i-am dat dupa ce au schimbat ambreiajul.
      Cauza defectiunii la ambreiaj: cel mai probabil stilul prost de condus al fostei proprietar.
      Nu mai zic ca pe volan, schimbator, casetofon, parasolar, maner portiera sofer si oglinda avea oja, de diferite culori, la care a trebuit sa frec putin sa pot curata piesele.

      In momentul achizitiei, in afara de STAR, inspectie vizuala si proba pe autostrada si macadam, cam nu mai aveam ce face la ea acolo. Odata ajunsa acasa, am schimbat tot ce am crezut ca trebuie schimbat,deoarece eu cred ca o masina tinuta din scurt cu reviziile si intretinerea, te poate duce oriunde fara surprize neplacute!
      Mercedes A-Class, W169, A180 CDI - 2005

      Comment


      • #4
        Daca a fost o femeie proprietar se intelege :P

        Comment


        • #5
          Italianca mi-a spus ca avea ambreiajul prea sus, si tot timpul il scapa, pleca de multe ori in suturi. Sper acum sa nu-mi faca probleme volanta, la cum conducea ea. Dar, daca va fi nevoie, o schimbat si ne mai luam de o grija!

          Sotia mea e foarte bucuroasa, pentru ea trecerea de la Seat Alahambra al parintilor la A Class.ul ei personal, e numai buna, masina e exact ce-si dorea ea. Masinutza ei - bijuteria ei!
          Mercedes A-Class, W169, A180 CDI - 2005

          Comment


          • #6
            Maine am programare la vopsit portiera dreapta fata. Am cautat in culoarea caroseriei prin dezmembrari, dar fara noroc. Asa ca am luat una neagra, si o vopsesc. Evit indreptatul ca se incarca cu chit, si nu doresc asta.

            Asa arata acum cea de pe masina:



            Revin cu poze dupa vopsire si montaj.
            Mercedes A-Class, W169, A180 CDI - 2005

            Comment


            • #7
              Masina a trecut azi pe la RAR si ITP. Urmeaza achitarea taxei si inmatricularea definitiva!



              Mercedes A-Class, W169, A180 CDI - 2005

              Comment


              • #8
                Intre timp s-au mai adaugat:

                Piese noi:
                - Set stergatoare fata CHAMPION
                - Solutie anti ploaie "ClearView Anti-Rain" (de la Auchan)
                - Folie protectie transparenta faruri + stopuri
                - Inscriptionat oglinzi laterale (cu seria sasiu)

                Piese second:
                - Set prezoane antifurt roti aliaj
                Mercedes A-Class, W169, A180 CDI - 2005

                Comment


                • #9
                  Update:
                  Masina a primit
                  - Numere RO preferentiale.
                  - Portiera dreapta pasager din dezmembrari pe culoarea originala
                  - Bara spate reparata si vopsita
                  - O cheie noua, cu buton deschidere portbagaj functionabil. ImageUploadedByTapatalk1438882594.567078.jpg
                  ImageUploadedByTapatalk1438882608.411370.jpg


                  Sent from my iPhone using Tapatalk
                  Mercedes A-Class, W169, A180 CDI - 2005

                  Comment


                  • #10
                    Update:

                    - Montat AUX Stereo pe Radio Sound 5

                    - Montat DRL (foarte utile pentru reducerea consumului de curent/motorina)

                    Video cu DRL-urile:
                    https://vid.me/yMCS



                    Mercedes A-Class, W169, A180 CDI - 2005

                    Comment


                    • #11
                      Tocmai astazi pompa de spalare parbriz/luneta si-a gasit sa se arda...si asa am cumparat o pompa Meyle de VW care se potriveste perfect la A180.

                      Mercedes A-Class, W169, A180 CDI - 2005

                      Comment


                      • #12
                        update:


                        Sambata, 26.09.2015, in mers mi s-a aprins CHECK ENGINE in timpul unei depasiri, dar masina nu prezenta nicio simptoma de eroare debitmetru, injectoare, EGR sau turbina. Mergea foarte bine, putere avea, trecea la fiecare treapta de 3000rpm.

                        Ajuns acasa, la primul tester disponibil sambata seara (un DELPHI) mi s-a spus ca eroarea e de la un senzorul sondei lambda, am sters-o si a disparut si CHECK ENGINE.ul din bord.
                        Curios, baiatul cu testerul mi-a spus ca eroarea se trage de la infundarea filtrului de particule, DPF,si ca ar trebui sa merg vreo 20km dupa cu masina turata peste 3000rpm, ca sa fac o regenarare/curatare a filtrului DPF. Eu, stiind ca nu am asa ceva, i-am spus sa intre in meniul DPF.ului si sa-mi spuna cate regenerari are facute pana acum. Nu a putut accesa meniul respectiv ca nu-l vedea pe acel DELPHI. Am avut ceva polemici cu el pe aceasta tema, care au facut ca diagnoza sa fie gratuita, nemaidorind banii mei sub niciun fel.

                        Luni am ajuns la un STAR C3 2014, care nu a gasit nicio eroare pe masina, dar in acelasi timp nici filtru DPF.
                        Dar mai tarziu in aceeasi zi eroarea de CHECK ENGINE a revenit, pus iar STAR-ul pe masina si tot sonda lambda avea eroare. Sterg eroarea, totul ok, plec spre casa. Pe drum, iar CHECK ENGINE aprins. Inapoi la diagnoza, tot sonda. Deci, trebuie alta sonda.

                        Aseara, s-a aprins in bord martorul BATERIE, si s-a circulat pe baterie pana s-a epuizat. Am adus un Rombat de 200Ah, cabluri si am plecat cu masina pana la un service de alternatoare.
                        Astazi, la constatarea s-a depistat defect rotorul (munca de chinez batran in a demonta alternatorul fara a pierde freonul din instalatia de climatizare)

                        Deci, pe masina s-au mai schimbat urmatoarele:

                        - 4 jante tabla cu caracteristicile: 6Jx15H2, ET 44, cod 1694000402 pentru echipare ca roti de iarna
                        - Sonda Lambda BOSCH
                        - Rotor, perii si un mic rulment
                        - Verificat curea accesorii, role, intinzatoare, totul ok (motorul merge lin, fara sunete ciudate)

                        Pana cade zapada, mai trebuie cumparate: 4 anvelope iarna,o baterie noua (merg pe Varta Blue Dynamic 74 Ah 680 A, cu dim.190x175x278mm), antigel nou si poate si un scut metalic.

                        Mercedes A-Class, W169, A180 CDI - 2005

                        Comment


                        • #13
                          Mercedes A-Class, A180 CDI - w169, 2005

                          Si poze cu rotorul defect:
                          ImageUploadedByTapatalk1443866662.395771.jpg
                          ImageUploadedByTapatalk1443866530.856580.jpg
                          ImageUploadedByTapatalk1443866581.349053.jpg


                          Sent from my iPhone using Tapatalk
                          Attached Files
                          Mercedes A-Class, W169, A180 CDI - 2005

                          Comment


                          • #14
                            Astazi au ajuns arcurile pentru a rezolva problema inchiderii centralizate!
                            Portiera pasagerului cand vreau sa o incui face ca mitraliera, si se incuie doar manual.
                            Motivul: un arc din yala rupt.
                            Saptamana asta sper sa-mi fac timp sa schimb arcul cu pricina.

                            Mercedes A-Class, W169, A180 CDI - 2005

                            Comment


                            • #15
                              Te rog sa-mi spui daca ai cumparat doar cheia sau a necesitat si alte "reglaje". As vreau si eu deschidere la portbagaj. Multumesc!

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF