Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

R320 Cdi 4 Matic 2006

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • R320 Cdi 4 Matic 2006

    De un an de zile sunt posesorul unui Mercedes Rklasse 320cdi 4 matic, nivel de echipare Sport cu 6 locuri.Stiu ca in Romania sau Europa mai bine zis sunt destul de rar intalnite.Eu locuiesc in Germania de 2 ani si jumatate si pot spune ca si aici le vad destul de rar.Am fost fascinat de modelul acesta inca de la lansare.Eu de fel sunt mai anti target in alegerea modelelor. Pana in prezent sunt multumit de ea,nu mi-a creat probleme deosebite.Am cumparat masina la 202000 km iar in prezent am 217000 de km.La cumparare am schimbat ulei motor 9litri+ filtrele aferente aer-clima-combustibil,ulei cutie 11 litri(2 litri s-au folosit la spalat cutia) + filtrul respectiv,discuri frana fata-spate cu placute.Am schimbat si alternatorul prin luna August ca s-a hotarat sa nu mai incarce + cureaua de accesorii si rola centrala cu cauciuc de preluare a socurilor montata in fata arborelui cotit.In rest placere maxima la condus in cea mai mare liniste.Ma mai penalizeaza ea la consum si la schimbat anvelope (19')cand trebuie sa o fac,dar m-am asteptat ca o sa vina cu ceva costuri suplimentare.Atasez si cateva poze.Poze cu interiorul din pacate nu am.Nu i-am rezervat inca o sedinta foto.
    Attached Files

  • #2
    Sunt niste masini deosebite. Mi s-a parut interesant cand s-au lansat faptul ca cea "mai mica" motorizare diesel este 320-ul .
    Sa ai parte de ea si cat mai multikm fara reparatii...oricum avand in vedere rulajul declarat tind sa cred ca mai ai si alte masini .
    E220 cdi W210, 2001

    E320 W210, 1997
    C180 W202, 1994
    W123 200D, 1978 cu inima de W124


    Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

    Comment


    • #3
      Salut. Mașina mea preferata. Pune o poza și cu interiorul ca nu știam de 6 locuri . Eu știam ca exista și motor de 2.7 diesel pe ele.

      Comment


      • #4
        Originally posted by adidc View Post
        Sunt niste masini deosebite. Mi s-a parut interesant cand s-au lansat faptul ca cea "mai mica" motorizare diesel este 320-ul .
        Sa ai parte de ea si cat mai multikm fara reparatii...oricum avand in vedere rulajul declarat tind sa cred ca mai ai si alte masini .
        Multumesc.Da intradevar motorul de 3000cmc este cel mai mic pe aceasta clasa.Modelul acesta a fost scos cu precadere pentru piata americana.Acolo sunt destule.La noi nu este genul asta de caroserie Sport Tourer nu prea prinde.Este fix aceeasi masina cu ML w164,numai ca ML-ul in ochii europenilor le este pe plac .La masina in cauza am vazut ca are cateva repere pe care scrie Made in USA.Am schimbat bateria la ea,care este sub scaunul din dreapta (am omis in primul post sa scriu si de schimbarea bateriei), iar pe capacul care acopera bateria scria made in USA.Panoul de clima frontal..aceeasi poveste made in USA....In ceea ce priveste rulajul..da am mai avut o Vectra 1.6 benzina din '96),cu care m-am mai deplasat de colo-colo.
        Sper si eu sa nu am probleme majore cu ea.O sa cer ceva sfaturi aici vis-a-vis de un kit de conversie al suspensiei spate cu un normala arc-amortizor.

        Comment


        • #6
          Originally posted by yoyo_man View Post
          Salut. Mașina mea preferata. Pune o poza și cu interiorul ca nu știam de 6 locuri . Eu știam ca exista și motor de 2.7 diesel pe ele.
          Salut.Au venit si pozele cu interiorul.Scuze pentru calitatea pozelor,le-am facut repede cu telefonul.Motorizare de 2.7 pe R nu am auzit.Este varianta R280 intradevar, dar motorul este tot de 3000cmc numai ca are mai putini cp respectiv-190.

          Comment


          • #7
            Ai dreptate cu R280. Oricum dacă scad ăștia impozitele la motoarele mari va fi următoarea ma mașină. Sa o folosești sănătos!

            Comment


            • #8
              Nu le scad (impozitele). Dar exista Dunare si dupa ea, un fel de Elvetia a masinilor cu motoare (mai) mari.
              E220 cdi W210, 2001

              E320 W210, 1997
              C180 W202, 1994
              W123 200D, 1978 cu inima de W124


              Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

              Comment


              • #9
                Din păcate eu sunt mai de moda veche și am simțul proprietății prea dezvoltat ca sa apelez la bulgari

                Comment


                • #10
                  Se potrivește manușă un mercedes R-klasse inmatriculat pe Bulgaria, chiar și mai bine ar fi un S-klasse in aceleași conditii iar volanul pe partea dreapta cu siguranta ar fi cireașa de pe tort...

                  Comment


                  • #11
                    Apropo frumoasa masina!

                    Comment


                    • #12
                      Mai baieti, mie personal nu-mi place sa ma ironizeze nimeni dar imi dau seama ca am avut o zi lunga si departe de a fi perfecta asa ca trec peste momentul acesta.
                      Va recomand insa sa cautati si topicul legat de GPL pus pe ML 55 AMG...puteti continua acolo cu atitudinea asta...sigur o sa adunati niste postari.
                      Pana una alta eu raman la parerea mea...oarecum probata de toti acei posesori de masini cu motoare mari inmatriculate in Bulgaria si de ce nu si cu GPL.
                      Volanul sa si-l puna fiecare unde vrea.
                      E220 cdi W210, 2001

                      E320 W210, 1997
                      C180 W202, 1994
                      W123 200D, 1978 cu inima de W124


                      Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                      Comment


                      • #13
                        @masterobert-Multumesc de apreciere.

                        Ca tot vorbiti de impozite...aici la motoarele de 3000cmc si peste este mai rezonabil decat in Romania.Eu platesc impozit pe an 460eur.Partea cu asigurarile este ceva mai scumpa dar nu exagerat.In plus daca esti pagubit in vreun accident nu trebuie sa astepti cu lunile sa ti se plateasca daunele.

                        Comment

                        Working...
                        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF