Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Mercedes w124 coupe sportline upgrade

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Cam atata scot eu la pret de bani cu GPL pe 2.6.

    Impozitul in schimb e alta poveste.
    De la ~2200 cat e pt 3L, cum sari peste se dubleaza, iar asta e f greu de trecut cu vederea. Fara solutii alternative nu ai cum sa birui.

    Comment


    • #32
      Originally posted by Sharky View Post
      Cam atata scot eu la pret de bani cu GPL pe 2.6.

      Impozitul in schimb e alta poveste.
      De la ~2200 cat e pt 3L, cum sari peste se dubleaza, iar asta e f greu de trecut cu vederea. Fara solutii alternative nu ai cum sa birui.
      Masina este inca 2.2 in acte...asa a fost mereu, in viitorul apropiat probabil ca o sa fie iar 2.2 din cauza politiei. O seara buna

      Comment


      • #33
        Si am revenit iar la motorul original dupa cativa ani , am cumparat un motor de 2.2 dupa care a inceput iarasi dezasamblarea, am scos: cutie, radiatoare, cardan, grup, planetare,motor,conducte apa ( la turbo diesel sunt niste conducte di fier care trec pe sub motor pt a merge la vasul de lichid de parbriz care vine in alta parte), instalatie electrica ac,asd,motor, radiator ac, arcuri fata si cam atat din ce imi amintesc, pe urma am inceput montarea 2.2-ului, am montat motor dupa care a urmat cutia de 3.0d (aceleasi rapoarte ca cea de 2.2 originala doar ca aceasta are cod de 126 si nu de 124, cum ii spun eu cutie mare) ambreiajul si el a fost putin modficat adica cel de 2.2 este de 230mm cu asa dubla, am pastrat volanta si i am luat o fata dupa are am montat pe ea disc si placa de 240mm(da se poate) deci acum am ambreiaj mare ca cel de 2.8 sau 3.2, am mers pe cardan cu caneluri mari de 3.0 benzina, grup 3.67 cu asd, montat x2 pompe de benzina, montat alt compresor ac + alt radiator ac + alt radiator de apa, montat instalatia electrica de 2.2 + alta instalatie de ac+ asd, instalatia motorului refacuta, ulei schimbat + filtre simeringul de la palier si el schimbat, curea etc, arcuri de 2.2 sportline( le pastrasem in pod),deoarece motorul era dat jos cu ocazia asta am schimbat si caseta de directie deoarece avea un mic joc si am zis ca e mai usor sa o schimb acum+ capete de bara noi si ce mai este pe acolo la ansamblul directie si cam atat imi amintesc acum pe moment, probabil au mai fost multe chestii pe care le am schimbat deoarece nu prea se pupa mare lucru dac vrei sa incerci sa ajungi cat mai aproape de original,ah si am uitat, am dat jos placutele remsa dabea cumparate pt ca aveam impresia ca sunt prea moi si am montat textar, evacuarea este originala pana la jumate + catalizatoarele originale si o finala remus fara intermediara( nu sunt multumit de cum se aude si caut sa fac altceva), urmeaza alte jante pe 18 oz racing un model mai vechi putin si de lucrat la evacuare, tin sa precizez ca motorul l am luat de la cineva de pe jos fara proba pe baza unor povesti cum ca ar fii fost de pe o masina de ambasada etc..nu l am cumparat pe baza celor spuse ci doar l am invartit la mana si am avut impresia ca patina si lantul nu sunt uzate (mai am inca 2 motoare m111 si acelea au aceasta problema)si m am uitat si la ulei si era destul de curat iar dupa ce l am pus pe masina i am luat compresia si are 13,13,13,12 deci sunt multumit, voi pune doar cateva poze deoarece nu am mai stat sa fac poze in cursul lucrarii...
        Attached Files

        Comment


        • #34
          Nu te plictisești deloc...
          Lord W126 500SE -> 2.5D
          Lady W123 230C -> 240D
          W124 -> 200D
          W208 CLK200 -> 2.0

          W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
          Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
          Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

          Comment


          • #35
            Da...., pe langa asta trebuie sa fac si lucrarile care vin la garaj ca na..trebuie sa si mancam, tocmai ieri ce am facut un swap la un 124 de la 2.0 la 2.5, ah am uitat am schimbat si ceasurile de bord pt ca vitezometrul este calibrat pe grup,pun o poza si cu jantele pe care le am la reconditionat si vreau sa le pun, o zi buna!
            Attached Files

            Comment

            Working...
            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF