Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Noul partener de drum, MB W211

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cu 224 cv adevarati e o distratie

    Inviato dal mio SM-J710F utilizzando Tapatalk

    Comment


    • Frumoasa,insa eu zic sa ne oprim aici,este topicul lui yannis si pana la urma se discuta de altceva.

      Comment


      • Ok , scuze pt deranj

        Inviato dal mio SM-J710F utilizzando Tapatalk

        Comment


        • Efecte dupa schimbarea tampoanelor?

          Daca te rog, poti face o poza la tamponul de pe partea pasagerului, asa cum se vede cu capota ridicata?
          Ale mele, si probabil ale tale sunt echipate cu un scut termic si nu imi dau seama cat e de lasat cauciucul.
          Dupa cum arata as zice ca si la mine s-a lasat, dar o poza m-ar lamuri mai bine.

          Eu nu am dpf, dar am evacuarea dubla, deci da, cel de pe partea sofer va fi nasol de schimbat.
          Nu ma grabesc, motorul sta tzapan pe pozitie, nu misca, e printre ultimele lucruril ce le voi schimba.

          Comment


          • Ai poza mai sus.


            Sent from my iPhone using Tapatalk

            Comment


            • Merci, am vazut-o, dar nu imi dau seama cam cum vine scutul termic pus peste si cum sta cand motorul il apasa.
              Voi face masuratori, mai iau repere din poza.Eh, oricum ar fi, anul asta nu le schimb.
              Prea multi bani bagati intr-un fier.

              Comment


              • Uitate mai atent la ala Tampax

                Inviato dal mio SM-J710F utilizzando Tapatalk

                Comment


                • P.S. Ai grija cu masuratorile

                  Inviato dal mio SM-J710F utilizzando Tapatalk

                  Comment


                  • Era ideea sa vad cum sta motorul pe el, daca la 220cdi e vizibil.
                    N-as scoate un tampon afara doar ca sa ma uit la el.
                    Vad si eu cum arata in poza, dar eram curios de cum se aseaza scutul termic pe el si cele 100-200kile de fier.

                    Motorul avea joc? In special cand il ambalai stand pe loc, un fel de echivalentul pornirii cu frana de mana trasa?
                    Se simt ceva diferente semnificative la capitolul vibratii?

                    Poate is pisalog, dar cred ca informatiile ar ajuta pe multi altii in aceeasi situatie.

                    Comment


                    • Diferenta la mine e foarte mare...mai ales ca este diesel.
                      Efectiv nu am nici un fel de vibratie, juri ca e benzinar.
                      Sa vedem cat o tine...


                      Sent from my iPhone using Tapatalk

                      Comment



                      • De cand caut capacul de facelift...)


                        Sent from my iPhone using Tapatalk

                        Comment


                        • Salut . Poate intereseaza pe cineva , am postat aici . Stiu ca unul din voi cauta . Seara buna
                          Attached Files

                          Comment


                          • Eu le am cele de 55 amg la fel voia si Mihai tot albe de avantgarde.In plus daca sunt de facelift sigur nu ii merg a probat deja.
                            Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                            Comment


                            • Plus ca 450€ nu voi da pe ele in viata asta...


                              Sent from my iPhone using Tapatalk

                              Comment


                              • Hai domnu' Mihai nu te impotmolesti in ele acuma.Daca ti se pune pata si gasesti alea non-fl fac pariu ca le iei.
                                Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF