Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

W140 S 300d by UgodCustoms

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Am recitit cu mare plăcere tot topicul
    Cu ocazia asta am observat ceva ce mi-a scăpat până acum: înlocuirea intercoolerului pus inițial (și parcă nici nu am văzut să fi pomenit ceva în acest sens în vreun post - eu mi-am dat seama din poze ). Inițial ziceai că ești limitat de spațiu, dar pe urmă văd că ai reușit să pui un IC mai mare
    Attached Files
    Lord W126 500SE -> 2.5D
    Lady W123 230C -> 240D
    W124 -> 200D
    W208 CLK200 -> 2.0

    W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
    Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
    Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

    Comment


    • Toate bune și frumoase dar cu pompa de injecție ce varianta ai ales? Pentru că aerul furnizat de cele 2 turbine nu va creste mult puterea. Bănuiesc că ai optat pentru un nou ECU. Eu , la același motor am optat pentru pompa mecanica de la om 603 dar cu elemenți de 7.5mm și turbo original (kkk k14).

      Comment


      • Un alt proiect abandonat... aici, pe Forum... Chiar m-am mirat cand a aparut la Postari...
        W123 280E Blue Green Metallic

        W126 280SE Champagne Metallic
        W126 280SE Black Blue Metallic
        W126 300SE Anthracite Grey Metallic
        W126 500SE Nautical Blue Metallic
        W126 500SE Midnight Dark Blue

        W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
        W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

        Comment

        Working...
        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF