Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Primul meu "monstrulet" M270CDI W163

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Salut, da trebuie sa cumpar un bullbar, o utilizez ca si masina de zi cu zi

    Comment


    • #17
      Salut, azi "monstruletul" mi-a facut o figura. Dimineata ma duc prin oras totul perfect cu el. Pe la amiaza ies din nou ma duc circa 1km opresc sa iau pe cineva fara sa opresc motorul si plec, dupa 500m imi dau seama ca masina nu mai schumba viteza, cred ca a ramas in viteza 2. Uleiul si filtrul din cutie schimbat de 1000km, totul original. Incerc sa schimb manual si nimic, opresc masina fara sa opresc motorul si trec cu selectorul prin toate treptele, cand ajung in "R" pe bord apare cuplata dar masina nu merge am accelerat mai tare si a mers dar parca a smucit, pun in "D" si nimic masina sta pe loc, am oprit motorul si l-am repornit acum totul e ok schimba bine si in "D" si pe manual fara socuri sau alte chestii. Ce sa fi fost sa ma astept la ceva grav ar fi indicat i testare cu laptop la reprezentanta?

      Comment


      • #18
        De obicei e mufa de la cutia de viteze.Care in mod normal se poate schimba si nu costa o avere.

        Mercedes E200 / W211 - 2004
        Mercedes CLK 200 / W209 - 2003

        Comment


        • #19
          Si unde este aceasta mufa?

          Comment


          • #20
            In lateral dreapta orientat fiind cu fata sper motor,rotunda cu 6 sau 8 pini (nu mai retin exact)cu 2 "O"-ring-uri de etansare.

            Mercedes E200 / W211 - 2004
            Mercedes CLK 200 / W209 - 2003

            Comment


            • #21
              Ok mersi am sa ma uit, eventual am sa dau cu putin spray de contacte

              Comment


              • #22
                Originally posted by Red_Bull View Post
                In lateral dreapta orientat fiind cu fata sper motor,rotunda cu 6 sau 8 pini....
                ...mai incearca poate nimeresti.


                Joky,
                din ce spui tu cutia a intrat in "limp mode" - o defectiune o face sa se protejeze astfel.

                In primul rand eu recomand citirea eventualelor coduri de eroare ce pot fi stocate acum in modulul de transmisie.
                Asta o faci StarDS sau cu alt cititor performant ce poate accesa modulul de mai sus.

                Unele coduri pot indica intradevar defectiuni la conectorul cu 13 pini localizat in partea dreapta a cutiei sub un mic scut.
                La W163 se intampla frecvent sa ajunga ulei de transmisie in conector datorita uzurii celor doua o-ring-uri si asta genereaza tot felul de probleme.
                Daca in urma verificarii vei gasi ulei acolo, va trebui sa inlocuiesti conectorul. Mai jos ai codul produsului si recomand sa fie original MB, celelalte sunt f. slabe.
                Atentie, vei inlocui nr. 21 din pdf-ul atasat! Piesa e prinsa cu un surub central - mare grija cand il strangi la loc, e vorba de plastic!
                Succes.


                Cred ca acest topic ar trebui mutat la sectiunea M-Klasse.
                Attached Files
                Last edited by gotca; 12-09-2014, 16:15 PM.

                Comment


                • #23
                  Multumesc pt. raspuns

                  Comment


                  • #24
                    Da, ar mai fi de adăugat că dacă găsești ulei în conector, verifică și la motor, in cutia ecu, să nu ai ulei în calculatorul cutiei. Uleiul urcă pe fire până la calculator, face scurt și poate da erori.
                    Dacă nu ai ulei în zonele indicate, așteaptă-te să schimbi placa electronică din cutie. Pentru asta citește topicul despre cutiile automate, este totul acolo. Însă eu îți recomand să nu te joci singur la cutie, mergi la cineva care asta face.

                    https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

                    Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
                    Va rugam sa le schimbati din User Settings.

                    Comment


                    • #25
                      Buna ziua !


                      Uleiul nu este conducator de electricitate, deci de la ulei nu se va intampla nici un scurt-circuit.

                      Contacte imperfecte in mufe/cuple/papuci din cauza uleiului, asta e altceva...



                      Dragos

                      Comment


                      • #26
                        Ei, toarnă tu ulei în ecu de la cutie și vezi ce se petrece... Fără să pui pe mufe, papuci, sandale și alte acareturi. Motivul pentru care crapă calculatoarele cva este fix uleiul care ajunge în ele, prin capilaritatea firelor. Că face scurt sau lung sau în diagonală în ele, asta nu mai știu și e mai puțin relevant.
                        Stimă.

                        @joky
                        Ai in poza ECU de la cutie si locatia lui. Mufele incercuite sunt cele care intra in el si prin care urca uleiul.
                        Daca umbli acolo, inainte sa scoti vreo mufa sa verifici, DECONECTEAZA borna minus la baterie
                        Attached Files
                        Last edited by Zeus; 12-10-2014, 12:32 PM.

                        https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

                        Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
                        Va rugam sa le schimbati din User Settings.

                        Comment


                        • #27
                          Multumesc, am sa verific. Inca nu a mai facut figuri cutia, si nu am apucat sa verific, dar am sa ma uit

                          Comment

                          Working...
                          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF