Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

O frumusete din 1981 cu 2,3 benzina-automata

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • O frumusete din 1981 cu 2,3 benzina-automata

    Aceasta frumusete nu este a mea.Este a unui batrin si pasionat lup de mare care o intretine frumos dar nu o conduce din cauza faptului ca el se simte bine numai pe mare dar nu si in nebunia din traficul actual.

    Bijuteria domnului NICOLESCU se prezinta extraordinar (cu mici probleme la care sper ma va ajuta DOK )

    1.Cite odata se blocheaza frinele pe fata pompa fiin ok.Am tras concluzia ca se infunda racoardele.

    2.La spalare intra apa in masina in partea stg -am concluzionat ca pe la furtunul din stg de scurgere a apei este posibil sa se ridice nivelul si sa bage apa in cabina.

    3.Schimbarile de viteza le face cu smuncituri-a doua mai tare -a treia mai usurel-au fost schimbate uleiul si filtrul cutiei automate.--Aici nu am concluzionat nimic.

    Il rugam pe Dok sa ne lumineze un pic pentru a putea rezolva problema.

    Iata si pozele:












    Last edited by doktor4carz; 10-16-2007, 19:35 PM.

  • #2
    Frinele se pot bloca din cauza furtunelor sau a etrierilor. Din doua una.
    Secundo. Detzine trapa?
    Tertio. Pe partea dreapta a cutiei se afla o valva de vacuum. Daca furtunelul ala ratat de intra in ea si se duce la galeria de admisie a motorului este scos, sau daca valva a decedat, cutia smuceshte. Daca valva e moarta, primul simptom pe care il da este faptul ca trage uleiul ATF din cutie. De smucit mai poate smuci si atunci cind tija de sincronizare a cutiei de viteze nu este bine reglata, dar asta e o chestie pe care o simtzi. Adica atunci cind schimba treptele mult mai rapid decit trebuie, sau mult mai tirziu (ca sa schimbe, trebuie sa iei o idee piciorul de pe acceleratzie adica...)

    Comment


    • #3
      Multumesc DOK.

      Aseara am mers din nou cu masina si m-a cucerit.Daca nu ar fi aceste smuncituri la schimbarea vitezelor ar fi perfecta.
      Problema frinelor s-a rezolvat.Nu are turela.

      Am observat ca daca merg sportiv cu piciorul pe pedala in accelerare smuncitura este mai putin dura(mai dulce dar tot sesizabila),iar cind acceleratia este constanta sau pe decelerare smuncitura este dura .
      La a doua viteza schimbarea este mai dulce in abbele cazuri(nu am sesizat diferente dupa stilul de conducere).

      S-au verificat cele spuse de tine si totul este ok.Ramine problema in interior.
      Cit ar costa o cutie?

      Comment


      • #4
        Din cite descrii, tot vacuumul cutiei e de vina. Posibil ca valva aia sa nu ishi mai faca treaba. Verifica daca exista vacuum jos, la cutie. Adica daca tzevushca aia trage limba.
        Banuiesc ca nivelul uleiului e ok...

        Comment


        • #5
          Da, intradevar frumoasa masina.Intreaba-l pe propietar cand a fost lovita in fata si pe ce parte.E reparata prost.

          Comment


          • #6
            Masina cind a venit a fost impecabila!
            Dar nu se putea inmatricula!si atunci clasica metoda de transpalant pe o "cotoarba" citindu-l pe DOK.

            Valva pare supe ok.Dar o sa mai verific odata.Putem gasi una de schimb?

            Comment


            • #7
              E destul de greu de gasit. Cel mai probabil pe o cutie defecta. Dar malfunctzionarea valvei de vacuum nu inseamna ca inlocuirea cutiei de viteze este o prioritate stringenta. Singura consecintza mai jenanta este ca,in timp, creste jocul in diferentzial si cam farima flanshele elastice ale cardanului.
              Daca ar fi o belea interna a cutiei, exista om care se ocupa cu cutii de viteza in Bucuresti. In general, manopera costa ceva, dar ai garantzia ca ai cutie pe masina. La capitolul cutii automate, din second nu prea stii ce iei. Potzi s-o vezi daca merge, potzi sa nu, poate sa mearga 10 ani, sau o zi...

              Comment


              • #8
                O masina de exceptie pentru un drum de exceptie) , dupa ce se vor rezolva si micile hibe va fi un vis pe roti

                Comment


                • #9
                  cum putem afla nr de telefon a omului cu cutiile automate?

                  Comment

                  Working...
                  Logan | Dacia Logan |Anulare DPF