Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

my new toy w123

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • my new toy w123

    De azi sunt noul posesor al uni frumos w123 din 1976, motor m115, 200 , 94 hp...dotari entry level adica fara servodirectie, fara oglinda dreapta..fara inchidere pe vacuum etc..!masina se prezinta impecabil pt anii ei..ruleaza ff bine..sunt cev rpobleme de reglaje si ..diverse maruntisuri de schimbat dar...! Sunt ff incantat de ea!2 proprietari..1 Germania si 1 in romania ..din 1990! Masina de garaj in tot acest timp..vopsea cel putin 80% originala!
    Attached Files
    Last edited by bulletsq; 03-17-2014, 22:47 PM.

  • #2
    Felicitari pentru achizitie! Intradevar arata bine pentru varsta ei...mai ales ca este din prima generatie. Daca tot veni vorba de culoare...care pare sa fie 681 weizengelb.

    Interiorul cum se prezinta...poze?


    Restul pieselor se pot monta ulterior, ba chiar si oglinda dreapta ! Vezi ce faci cu emblema de pe capota...!


    Bafta in continuare si drumuri fara evenimente!
    Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

    W126 280SE
    W123 280CE
    W126 500SEC
    W220 500L

    'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

    Comment


    • #3
      S-o stapanesti sanatos, si cat mai multi km.
      Pare destul de intretinuta.

      P.S: Ti-am gasit ceva in legatura cu codul motorului. Am postat la Decodare VIN.
      Aia e tot ce am gasit despre motor.
      Regulament general Club Mercedes.

      Comment


      • #4
        vopseaua e 606 G, oglinda obligatoriu trebe... sunt obisnuit cu amble oglnzi! Cineva s-a bagt sa violeze carburatorul si scoate noxele fff mari plus ca nu imi place cum merge la relanti motorul!in rulaj merge impecabil..ar mai fi o problema cu garnitura de la pompa de ulei pe langa care pierde ulei..in speta, la relanti presunea la ulei e 1.5 iar cand accelerezi urca la 3! trebe schimbat rulmentul de la ntermediar!...cam atat..nu troncane..nu boncane nu trage stanga dreapta! omu a pastrat masina impecabil! interioru am pus vreo 2-3 poze.e verde!NU da cu fum de nciun fel de nuanta!

        Comment


        • #5
          Originally posted by bulletsq View Post
          vopseaua e 606 G,

          Imi cer scuze, mi s-a parut ca e 681...dar daca zici, atunci e 606 Ahorngelb!


          Stima
          Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

          W126 280SE
          W123 280CE
          W126 500SEC
          W220 500L

          'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

          Comment


          • #6
            Sa ai viata lunga langa Cobra , bulletsq ! .

            Vad ca ai fost sfatuit bine . Fiind si pe carburache o poti inscrie direct istorica , dupa ce o mai ferchezuiesti un pic cu reglajele .

            Comment


            • #7
              Frumoasa cobrita, ce n-as da sa gasesc un w115 cel putin in aceasi stare
              Daca te intereseaza oglinda dreapta + steluta capota,le am eu ambele. Da-mi de stire si ne intelegem.

              Comment


              • #8
                Pentru cine este interesat de modelul W123 cu motor M115 :

                Comment


                • #9
                  Felicitări şi din partea mea, să te stăpânească sănătos !
                  Lord W126 500SE -> 2.5D
                  Lady W123 230C -> 240D
                  W124 -> 200D
                  W208 CLK200 -> 2.0

                  W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                  Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                  Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                  Comment


                  • #10
                    da..din pacate mici problemute de inceput..gen presiune ulei la relanti..mers putin itnrerupt la relanti..moshulik a avut probleme si a dat acumcativa ani unuia carburatoru sa il curete si sa il regleze si cik l-a facut pilaf..de atunci ii merge asa..cu presiunea la ulei..nushc e sa zic...ca nud a cu fum iar in secunda inc are apas accleeratia chiar si 100 de ture daca creste turatia se duce la 3 presiunea...e adevarat ca am observat ca pierde ulei pe la pompa de ulei...se prelinge asa...nu face balta jos..sau ceva de genu...

                    Comment


                    • #11
                      Aparent colectionarul a fost atentionat (parca titlul anuntului suna ceva de genul "in atentia colectionarilor") . Sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea macar cat s.a bucurat fostu'

                      Presiunea de ulei din ce zici tu pare mai mult decat ok...

                      In cazul in care o sa ai nevoie de piese gen oglinda , steluta sau servo etc...da.mi un semn 0726230874 (mi se pare de neconceput sa circuli fara servodirectie in 2014 cu o masina careia i se poate monta asa ceva atat de usor...).

                      Comment


                      • #12
                        Foaaarte tare=))) multumesc mult..deci presiunea e ok sa nu stea la 3 si la relanti ? Nu am spus euc a la relanti presiunea scade destul de mult!1-1.5 ceva de genu

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by nstoe View Post
                          Sa ai viata lunga langa Cobra , bulletsq ! .

                          Vad ca ai fost sfatuit bine . Fiind si pe carburache o poti inscrie direct istorica , dupa ce o mai ferchezuiesti un pic cu reglajele .
                          multumesc mult...da..sfaturile au fost benefice=)!

                          Comment


                          • #14
                            Presiunea de ulei 1,5 , cu motorul cald 80 grade la ralanti este bine . Probleme iti faci sub 1 , iar la 0,5 trebuie sa iei masuri urgente .
                            S-ar putea sa ai surprize placute dupa ce vei schimba uleiul la motor .

                            Subscriu ; este absolut necesar sa ai servodirectie , mai mult decat oglinda pe dreapta .

                            Cat ai dat pe masina ? . Daca nu este confidential .

                            Comment


                            • #15
                              Superba , limuzina .
                              Dupa poze as zice ca stai prin Dr Taberei .

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF