Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Oi incaleca p-o Sa si v-oi spune povestea mea

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Oi incaleca p-o Sa si v-oi spune povestea mea

    Totul a-nceput acum vreo 6 ani – am luat carnet si, cu chiu cu vai mi-am luat un golf 4. Cand am realizat ca manca un plin de ulei la fiecare 500 de km, am hotarat s-o dau la schimb cu un fiat stilo, care dupa fix o saptamana nu mai statea la relantii. Bun – am zis – si m-am facut cu un opel astra H, care a rezistat eroic la perioada cand inca invatam sa conduc (si am descoperit, pe pielea mea, de ce nu e bine sa franezi in curba pe asfalt ud). Pan’la urma a fost totul bine. Timpul a trecut, si mi s-a pus pata pe un passat b6 – frumoasa masina, in afara de cateva chestii minore, mi-a placut mult de ea. Apoi, m-am vazut cu niste banuti si, cu mana pe inima, mi-am implinit un vis: SLK 200, cu „de toate”. M-am dat vara lu’2013 cu ea, si mi-a placut la nebunie – cutie automata, comoda, dar parca cam mica si cu tractiunea aia pe spate care fugea de colo-colo, am zis ca imi ajunge. Pana la urma, tot ce e frumos tre’ sa dureze putin, ca asa ne-au invatat la scoala. Si cum din toate m-a impresionat steluta, am zis ca hai sa-mi iau ceva un pic mai mic decat passatu’, dar comod si neaparat automata. Si cu senzori de parcare, ca d-aia n-am avut pe passat. Si cum ai mei au un 4x4 romanesc si e frumos, am zis sa fie si cu tractiune integrala. Si uite-asa, hop-top, am dat si slk si passat si acu ma dau c-un C. Un C320 4matic, ca sa punem punctul pe i si virgula sub ț.
    Masina mi se pare geniala, iar ecranul ala timid de se ascunde cand e singurel e de-a dreptul „cool”. Nu stiu exact ce e standard si ce e optional, dar pun si eu un VIN, ca am vazut ca sunt colegi care spun ce si cum.
    Dar s-o luam de la inceput: vineri iau masina, o verific, o testez, si o iau in test-drive pan’la Botosani. Totul bine pana imi dau seama ca ceva in spate cloncane – da’nu mereu, numai’ din cand in cand. Bun – or fi bucsele; merg ce merg, si ma iau caldurile, ca mi se-aprinde in bord martorul galben de motor. Masina trage, nu scoate (alte) zgomote dubioase, zic eu ca nu e grav. La intoarcere, ma duc o ora la (singura?) reprezentanta din Bacau si un baiat foarte simpatic imi da verdictul final: „masina e in conditii foarte bune, da’ vi s-a aprins martorul de la motorina proasta si trebuie schimbate flansele si suspensiile fata”. „Flansele fac zgomot, iar suspensiile sunt ineficiente”. „Pai cum adica ineficiente? Ce au, nu sunt bune, nu merg, care e faza mai exact?” – „Pai domnule Alexandru, sunt ineficiente”. „Ah, bun, acum am inteles”.
    Ce-i drept, pana la Bucuresti m-am bucurat ca nu mai aveam martorul aprins, da cand am alimentat la OMV „premium”, hop-top ca se aprinde martorul din nou. „Bun” – zic – „dupa ce ii fac buletin sa demonstrez ca e de-a mea, o duc la doctor sa vedem exact”.
    Intre timp, am vazut ca nu are hartile prea up-to-date, s-am zis sa-mi fac un pic de lucru si sa pun ultima versiune. Ma intalnesc cu un nene simpatic si fara fite, imi explica ce si cum, achit, si m-apuc de treaba.
    Cand a terminat de updatat harta, ma trezesc ca mi se stinge COMAND-ul. Ma apuca panica, spumele si apoi iar panica, ca stiu ca e 3000 de iepuri unul nou. Nu se rabata la loc, doar ca la vreo aprox 25 de secunde se stingea complet si repornea, cu sunetul plin de disperare al HDD-ului, pe care il auzeam cum isi dadea ultima sulfare – la fiecare 25 de secunde. Ma intalnesc cu nenea fara fite, imi spune pe un ton onest ca nu se astepta la asta si ca e prima oara, si ca incercam sa facem downgrade, operatie ce eu n-aveam sa stiu ca n-o sa mearga. Si acum astept sa termin cu nebunia inmatricularii si o s-o duc la dealer. Intre timp, incercand sa fac downgrade, nu mai merge Navi deloc, si cand bag CD-uri mi le ignora ca nu sunt „navi update”, dar macar imi merge radio si telefon si nu se mai reseteaza la fiecare 25 de secunde.
    Apoi acu’ vreo 3 zile, am plecat noaptea mai suparat de la semafor si intr-o intersectie pe la eroilor dau intr-o groapa cu roata dreapta; pe langa zgomot de am crezut ca a-nviat Osama, mi-am lasat un rinichi in groapa aia si m-am trezit cu o crapatura in cauciuc. La vulcanizare n-au avut ce sa-i faca, si l-am inlocuit cu unul SH de iarna, sa pot sa merg zilele astea pana mi-oi lua un set nou.
    Si ca treaba sa fie treaba, mi s-a dus si scroll, adica rotita aia de langa cotiera care acu’ mai merge doar pe 2 axe plus apasare, dar daca invart de ea nu face nimic. Pe aia in schimb incerc sa mi-o repar singur, ca am vazut DIY-uri cu pasi amanuntiti si detaliati.
    Pe moment, o sa pun niscai poze cu SLK-ul pe care nu-l mai am, s-apoi poze cu c320, da’ dupa ce-o clatesc, ca acum arata ca aia de spala geamurile la razoare.
    Si cum v-am promis (si rugat) pun si eu un vin, ca poate poate imi spune cineva ce am pe ea: WDD2040891F279138. Multam si seara faina.
    Attached Files

  • #2
    Salutare,

    Ident. number (FIN) WDD2040891F279138
    Baumuster 204089
    Sales name C 320 CDI 4MATIC
    Order number 0 8 547 02119
    Delivery date 2008-10-29
    PAINT1 197U
    Interior color 201A
    Engine 642961 40 800985
    Variant
    A 642 010 00 97
    Number for spare parts
    64296140
    Text
    FUER DIESES FAHRZEUG KANN ALTERNATIV DER RUMPFMOTOR A642010035080 GELIEFERT WERDEN FOR THIS VEHICLE THE BASIC ENGINE A642010035080 CAN BE SUPPLIED ALTERNATIVELY
    Text
    Front axle 2 ME447088280278
    Gearbox 722962 02 089800
    Class 1
    Infotable on engine A01097642 00



    Code Value
    197U OBSIDIAN BLACK
    1P9 CONTROL CODE MARKETING
    200A LEATHER
    201A LEATHER - BLACK/ANTHRACITE
    207B OWNERS MANUAL AND SERVICE RECORD - FRENCH
    220 PARKTRONIC SYSTEM (PTS)
    249 INSIDE AND OUTSIDE MIRROR AUTOMATIC DIMMING
    255B No code designation available
    261B AIRBAGLABEL - FRENCH/ENGLISH
    280 LEATHER STEERING WHEEL AND LEATHER GEAR SHIFT KNOB
    287 THROUGH-LOADING FEATURE
    294 KNEE AIRBAG
    299 PRESAFE
    301 ASHTRAY PACKAGE
    307B HEAD UNIT LANGUAGE - FRENCH
    337B INSTRUMENT CLUSTER/HU LANGUAGE - FRENCH
    345 RAIN SENSOR
    386 MOBILE PRE.-INSTALLATION (MTUS)
    391 LINGUATRONIC-FRENCH
    427 AUTOMATIC TRANSMISSION 7-SPEED
    440 TEMPOMAT (CRUISE CONTROL)
    442 MULTIFUNCTION STEERING WHEEL (12 BUTTONS)
    474 DIESEL PARTICULATE FILTER
    477 TIRE PRESSURE LOSS WARNER
    500 OUTSIDE REAR VIEW MIRROR LH AND RH FOLDING
    512 COMAND APS WITH DVD CHANGER
    551 ANTI-THEFT/ANTI-BREAK-IN WARNING SYSTEM
    580 AIR CONDITIONER
    584 ELECTRIC WINDOW REGULATOR
    5XXL EUROPE
    600 HEADLAMPS - CLEANING EQUIPMENT
    614 BI-XENON HEADLAMPS FOR RIGHT-HAND TRAFFIC
    619 CORNERING ILLUMINATION
    677 AVANTGARDE/STANDARD SUSPENSION
    690 EMERGENCY SPARE TIRE (MINI SPARE)
    739 TRIM PIECES - ALUMINUM
    809 AEJ 08/1
    873 SEAT HEATER FOR LEFT AND RIGHT FRONT SEATS
    875 HEATED SCREEN WASH SYSTEM
    882 INTERIOR SAFEGUARD
    954 EQUIPMENT PACKAGE FOR AVANTGARDE VEHICLES
    983 COC PAPER EURO 4 TECHNOLOGY W/O REG. CERT. PART II
    A31 SOFTWARE (INDIVIDUAL)
    A36 TORQUE CONVERTER HOUSING AGA
    A49 CONVERTER WITH 3 FRICTION DISKS
    A52 R- VALVE BODY ASSEMBLY WITH VGS 3
    F204 MODEL SERIES 204
    G962 TRANSMISSION CODE VERSION 62
    GA AUTOMATIC TRANSMISSION
    HA REAR AXLE
    K11 ADAPTIVE STOP LIGHT FLASHING
    K13 STEUERCODE FUER SERVICEINTERVALL 25000 KM
    L LEFT-HAND STEERING
    M005 VEHICLES WITH 4-MATIC-/ALL WHEEL DRIVE
    M30 DISPLACEMENT 3.0 LITER
    M642 V6 DIESEL ENGINE OM642
    R01 SUMMER TIRES
    R48 17" LIGHT ALLOY WHEEL 5 DBL-SPOKE DESIGN ALL-ROUND
    U01 REAR BELT STATUS INDICATION
    U37 FOGLAMP
    U72 DVD PLAYER WITH REGIONAL CODE 2, EUROPE, JAPAN
    V50 SPEED + LOAD INDEX 91W
    VL FRONT AXLE HALF, LEFT
    VR FRONT AXLE HALF, RIGHT
    Regulament general Club Mercedes.

    Comment


    • #3
      Wow... rapid ai fost nene! multam!

      Comment


      • #4
        Bravo, ai ceva din ironia humulesteana
        Colegul cl600 iti va reinvia orice command din morti sau adormiti, il gasesti pe Clucerului, piata 1 Mai.
        Foarte bun pe diagnoza (becuri cu lumini si semne neplacute amintite de tine) este mastermario71, tangibil pe la podul Grant sau Giulesti.
        Asa ca enjoy it!
        PS: pe nenea cu update-u' nu-l dai pe taragot?
        https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

        Comment


        • #5
          Originally posted by Revimor View Post
          Wow... rapid ai fost nene! multam!
          Cu placere!

          M-am nimerit "prin zona".
          Poze cu C-ul?
          Regulament general Club Mercedes.

          Comment


          • #6
            O să vină cât de curând și pozele. Legat de colegu' CL600, am încercat vreo 3 zile să sun, dar e închis. Poate să-i dea cineva un PM să mă contacteze? Eu sunt prea fresh pe forum și nu am luxul ăsta. Mulțumesc anticipat.

            Comment


            • #7
              Si uite ca am mai facut o pana, ca doar cu una eram sarac. Si intre timp mi-am facut si programare la service pentru vineri.
              Acum vreo 3 seri m-am apucat de desfacut consola centrala sa incerc o interventie pe cord la rotita de scroll de controleaza Command-ul. N-am reusit sa scot unitatea aia ca are cablurile foarte stramte, si am montat consola la loc. Partea buna insa este ca am reusit sa elimin suportul din cotiera pentru andocat telefonul. Am lasat mufa dar am eliminat partea din plastic si practic mi-am dublat spatiul din cotiera.
              Attached Files

              Comment


              • #8
                Uite aici la nenea asta cum desface si repara , e posibil sa vezi ca piesa e fabricata in Ro




                Last edited by b97dmt; 02-19-2014, 13:30 PM.

                Comment


                • #9
                  Stiu filmuletele, dar Scott spune sa tai firele ori eu fix asta vreau sa evit. Adica ar trebui sa demontez TOATA consola centrala, ori eu nu am gasit pe nicaieri cum sa procedez.

                  Comment


                  • #10
                    Și uite că am fost și la reprezentanță. Cei de la Autoklass Pipera au fost un pic mai drastici, și martorul se aprinde cică de la sonda lambda. Mi-au făcut și o ofertă de 1241 RON plus manoperă.
                    Mâine fac poze la mașină.

                    Comment


                    • #11
                      Si cum a ramas , o inlocuiesti? Masina scoate fum la relanti cumva?

                      Comment


                      • #12
                        Da, o voi schimba saptamana viitoare. Nu scoate fum deloc, nici la relantii nici turata. Ma bucur in schimb ca mi-au sters eroarea, desi am o senzatie ca o sa se aprinda martorul iar la prima cheie dupa ce pun motorina...

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by Revimor View Post
                          Cei de la Autoklass Pipera [...]. Mi-au fãcut și o ofertã de 1241 RON plus manoperã.
                          Am gasit pe Autokarma sonda Bosch cu aprox 500 Ron, adica la mai putin de jumatate de pret. Sonda originala la Mercedes de marca e? Ca daca e tot Bosch...

                          Comment


                          • #15
                            Frumos exemplar , la exterior e greu sa o tii curata , dar la motor se impune o cosmetizare.

                            Ca si "critica" , personal nu agreez presurile pe spate , par un pic depasite de designul limuzinei.
                            Sa ne tii la curent cu senzorul.

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF