Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Noua mea jucarie :-)

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Masina nu are xenoane. Langa butonul de pornire/oprire al farurilor se afla reglajul manual pe inaltime ai farului, pe scurt, sunt standard cu lumina galbena.

    Comment


    • #17
      Nici eu nu am roata de rezerva. Sunt masini care asa vin de la fabrica. In schimb au un kit de reparatie. Deloc isteata ideea tinand cont ca e un Mercedes. In kit intra, bidon cu cauciuc crud (parca), il bagi in roata cand ai pana si-ti astupa gaurile, un compresor , piedica pentru roata, manusi, sigurante, cric, cheie de roti.
      Partea nasoala cu cauciucul ala crud e ca trebuie sa arunci cauciucul cand ajungi la vulcanizare.

      Comment


      • #18
        Originally posted by vegeftw View Post
        Nici eu nu am roata de rezerva. Sunt masini care asa vin de la fabrica. In schimb au un kit de reparatie. Deloc isteata ideea tinand cont ca e un Mercedes. In kit intra, bidon cu cauciuc crud (parca), il bagi in roata cand ai pana si-ti astupa gaurile, un compresor , piedica pentru roata, manusi, sigurante, cric, cheie de roti.
        Partea nasoala cu cauciucul ala crud e ca trebuie sa arunci cauciucul cand ajungi la vulcanizare.
        Deci asta era, am vazut pe acolo niste chestii in plus...nu stiam ce sunt...dar nu cred ca am compresorul :-( ... tot a ciordit ceva dealerul.
        Cred ca solutia cea mai buna este run on flatul, dar ce te faci iarna?
        Am gasit in schimb 6 dvd-uri cu harti de navigatie pentru clasa A , CLK parca... etc. originale MB. Valoreaza ceva?
        Eu nu am navigatie pe ea si nici hartile nu sunt pentru clasa E in caz ca ii voi pune.
        Intre timp mi-a venit devizul pentru revizie generala+alarma, by the way, vreo 4000 de roni.
        Scumpicel, dar cica e si o reducere acolo daca fac toate lucrarile odata.
        Xenoane inca nu stiu daca are sau nu, i-am rugat pe cei de la service sa se uite si sa aleaga solutia cea mai buna, am un prieten bun pe acolo, stie el.
        Urmeaza senzorii de parcare si cauciucurile de vara+jante.
        Apropo de jante, vreo idee unde as gasi originalele ei?

        Comment


        • #19
          Ai lupa in far, e foarte usor si ieftin sa pui xenon after market. Nu ii deranjezi pe cei din jur. Ideea e sa-ti puna becuri cu acelasi numar lumeni ca cele originale, altfel arati "deosebit" :-)
          De ce te gandesti repede ca a furat cineva ceva, ai o problema? :-)
          Ma indoiesc ca dealerul ti-ar fura ceva de pe masina, stiu ca suntem in Romania dar nu cred ca se preteaza la asa ceva.
          La ce zici Run On Flat, la cauciuc sau la roata aia mica, cu care mergi cu 30-50km/h? In ambele cazuri, care e problema? Doar nu conduci cu 300/h, la prima vulcanizare o dai jos :-)
          Jante - e-bay sau okazii, dezmembrari etc

          Comment


          • #20
            Multumesc pentru sugestii, intentionez sa o mentin exact in starea in care este, fara upgrade-uri stridente.
            Run on flat ma gandesc la cauciucuri...nu am cauciucuri de vara si nici jante, avand in vedere ca o conduce 90% din timp sotia, prefer varianta asta in detrimentul rotii de rezerva, chiar nu o vad schimband roata cu copil mic, unghii lungi, ploaie etc.
            Cat despre dealer a fost mitocan, cand am ajuns la acte auto am aflat ca a facut el un artificiu cu fiscalul si data contractului, asa ca va trebui sa-i platesc si impozitul pe trei luni...deci suntem inca in Romanica.
            Spun asta si deoarece toate masinile pe care le-am avut le-am achizitionat in strainatate si nu mi-a lipsit niciodata nimic, mi se pare absolut normal sa vinzi o masina completa cu sau fara roata de rezerva, dar cu compresor si toate cele.
            Jante am vazut ceva si pe la reprezentanta, ideea este ca le vreau pe ale ei cele din 2008-2009 cu 7 spite.

            Comment


            • #21
              Originally posted by vegeftw View Post
              Ai lupa in far, e foarte usor si ieftin sa pui xenon after market. Nu ii deranjezi pe cei din jur. Ideea e sa-ti puna becuri cu acelasi numar lumeni ca cele originale, altfel arati "deosebit" :-)
              De ce te gandesti repede ca a furat cineva ceva, ai o problema? :-)
              Ma indoiesc ca dealerul ti-ar fura ceva de pe masina, stiu ca suntem in Romania dar nu cred ca se preteaza la asa ceva.
              La ce zici Run On Flat, la cauciuc sau la roata aia mica, cu care mergi cu 30-50km/h? In ambele cazuri, care e problema? Doar nu conduci cu 300/h, la prima vulcanizare o dai jos :-)
              Jante - e-bay sau okazii, dezmembrari etc
              Te indoiesti sa faca dealerul asa ceva????O sa ramai uimit ce sunt in stare sa faca in Romania , daca ai afla niste "povesti populare romanesti"...Si faptul ca ai gasit in masina cd-uri de navigatie e un indiciu, deoarece nimeni nu iti pune nimic care sa nu iti trebuiasca, cel mult iti ia....Sa fi avut masina navigatie si sa fie inlocuita cu altceva ??Si chestiile astea nu trebuie sa te gandesti ca le-a facut directorul reprezentantei, dar angajatii tot "oameni este si ei"...Stima.
              Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
              Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
              Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
              SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
              https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

              Comment


              • #22
                Haha, argumentul cu CD-urile m-a facut sa zambesc.
                In rest, cum e, spune-ne despre masina, bune si rele.

                Comment


                • #23
                  Exact, nu cred ca a fost proprietarul...am gasit in comparimentul motor si portbagaj chiar si pliculete cu otrava pentru soareci, evident omul a avut grija de ea...nu cred ca ar fi dat-o fara roata de rezerva sau compresor.
                  Navigatia, nu cred... deoarece dvd-urile nu au harti pentru clasa E si nici nu rezulta de prin VIN.

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by vegeftw View Post
                    Haha, argumentul cu CD-urile m-a facut sa zambesc.
                    In rest, cum e, spune-ne despre masina, bune si rele.
                    Prea multe nu mai am de spus, deocamdata ramane valabil review-ul de mai inainte, acum sunt la munca si o mai pup cam peste vreo doua luni :-)
                    Acum o conduce sotia, e fascinata de cat de usor se conduce si un pic ingrijorata de manevrele de parcare...deh e femeie
                    Am un Passat nou la munca si ma dau cu ala intre timp, alta mancare de peste...in ciuda bogatiei de gadgeturi nu as cumpara asa ceva...

                    Comment


                    • #25
                      Salut stimati colegi.
                      Intre timp jucaria a fost revizionata complet, senzorii schimbati, filtre, ulei,lichide,mufe, garnituri, saibe, etc. plus alarma viper can oem 3903v.
                      Cost total 3700 ron.
                      Inca raman nerezolvate doua probleme, una cu luminile...mi-au spus ca lupele sunt matuite si de aia nu lumineaza suficient, iar a doua problema ... au gasit un dispozitiv gps de urmarire a masinii si trebuie sa revin pentru a-l scoate.
                      In concluzie, stie careva cum se poate remedia problema lupelor fara sa schimb tot farul?
                      Dispozitivul gps , sa-l las si sa incerc sa-l folosesc, sau sa-l dau jos?

                      Apropo, a primit si numere noi...CT 77 BEA...fac misto toti prietenii..."cat bea Cornele, e betiva?" :-) , de fapt vine de la Beatrice (sotia).
                      Mi-au spus ca uleiul de la cutie se schimba la 60.000, adevarat?
                      In ce priveste distributia...la cati kilometri recomandati inlocuirea?
                      Alarma este basic, sa-i montez si senzori de perimetru dubla zona, antitractare si de geam spart?
                      Multumesc pentru eventualele raspunsuri, va urez o duminica placuta!

                      Comment


                      • #26
                        Am si eu aceeasi problema cu farurile si ma gandesc la niste xenoane, socrumeo are un w210 din 2001 si are aceeasi problema la faruri (chioare, nu prea vezi nimic).
                        Am avut acum ceva timp un junghi de Fiesta din 95 cu becuri Philips blune night sau ceva de genu da avea lumini de 10 ori mai bune ca actuala

                        Comment


                        • #27
                          Salut , eu as lasa gps-ul la locul lui , eventual sa fie functional.
                          La faruri poti incerca un polish (din experienta mea cu masinile de servici , se vor matui foarte repede la loc) sau doua faruri noi, sau, in stare mai buna din dezmembrari.
                          Pacat de asa masina sa aiba farurile matuite.

                          Csenoane din astea de 300 ron , nu se preteaza la un MB , mai ales ca pot da erori si te poti trezi cu tot felul de surprize pe partea electrica.

                          Comment


                          • #28
                            Domnul Corneliu vreti sa-i schimbati lantul de distributie sau va ganditi ca are curea?

                            Comment


                            • #29
                              Nu, despre lant este vorba, am tot cautat in stanga in dreapta, inca nu am reusit sa inteleg la cati km se schimba...
                              Unii sustin ca e life time, alti ca pe la 150000 de km...care este adevarul?
                              Last edited by cutaresku; 01-26-2014, 22:48 PM.

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF