Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

My Benz C 200 Kompressor

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • My Benz C 200 Kompressor

    Ca sa intru si eu in randul lumii, am deschis acest topic cu benz-ul meu
    Nu stiu atat de multe despre ea pentru ca o am de vreo saptamana si ceva.
    Am cumparat-o de la un prieten si zic eu la un pret putin redus decat cel de pe piata, 4600 Euro.

    Benz-ul meu este un C 200 kompressor, coupe, an 2003, euro 4, motor 1.8, 163 CP, 6 trepte, 130.000 km reali, verificati la reprezentanta mercedes in Craiova.

    Interiorul este din piele neagra, scaunele nu sunt incalzite, desi mi-as fi dorit asta la piele Clima bizonica, xenon de fabrica, oglinzi electrice incalzite, volan reglabil de piele cu comenzi, senzori de parcare, statie audio Magnat de 500 W.
    Cam atat cu ce stiu eu despre ea
    Aici va las si numarul de identificare. Am inteles din posturile altor useri ca se decodeaza si se pot vedea mai multe detalii, gresesc ?

    WDB2037421A551367

    Am luat-o cu kit de ambreiaj schimbat de curand, baterie noua, electromotor nou, cauciucuri de iarna 225/45/17 noi si vopsita anul acesta pentru ca a fost anterior a unui navigator si a stat mai mult pe dreapta si drept urmare se cam decojise luciul vopselei, probabil de la soare. Asa se explica si putinii 130.000 km rulati pana la aceasta data.
    Masina a fost cumparata din romania pe leasing si eu sunt al 4-lea proprietar.
    La verificarea mea, nu are rugina deloc, nu bate nimic la ea si deocamdata nu am ce sa ii reprosez, merge perfect.
    O sigura problema o mai am de rezolvat este pentru ca schimbandu-se kit-ul de ambreiaj de curand, nu prea imi intra intr-antaia si a doua. Are acolo o piedica si ca sa pot sa bag intr-antaia, trebuie mai intai sa o bag intr-a treia sau a patra. Din spusele proprietarului ar trebui sa-i fac o aerisire nu stiu cum... o sa ma duc la un mecanic si sigur o sa stie el ce sa-i faca
    Referitor la consum inca nu stiu pentru ca am afisajul de la bord nefunctional si pana nu-l schimb nu prea imi dau seama O sa revin pe parcurs si cu consumul.
    Deocamdata nu am poze de la motor. Azi nu am iesit din casa dar promit ca o sa adaug si poze cu motorul, cam prafuit. Este indicat sa-l las asa prafuit sau sa-l matur putin, sa-l sterg cu ceva sa-l fac asa ca de sarbatori ? )
    Attached Files
    Last edited by irisul; 12-13-2013, 18:46 PM.

  • #2
    E belea iarna cu piele si fara incalzire!Cam repede mi se pare schimbat ambreajul,dar ma rog.Cu agatatul vezi sa nu fie cumva uleiul din cutie.In rest sa o stapanesti sanatos si fara incidente!

    Comment


    • #3
      Am revenit si cu o poza cu motorul. Este cam prafuit si ma gandeam sa il curat putin, dar nu stiu cat de bine este. Multi zic ca sa-l las asa ca este mai bine. Voi ce credeti ? Merita o spalare ceva sau mai bine asa prafuit ?
      Attached Files

      Comment


      • #4
        Eu zic sa nu il speli,sterge cu o carpa plasticurile.

        Comment


        • #5
          Intr-adevar, parerile sunt impartite. Eu mi-am spalat motoru de cateva ori. Si cand aveam benzina, si acum cu diesel. Nu s-a intamplat nimic. L-am spalat, l-am suflat bine cu aer peste tot si dupa am aplicat un dressing pe tot ce era plastic.
          Atentie doar sa fie motorul rece cand speli.

          Comment


          • #6
            Adevarat, parerile sunt impartite. Si eu mi-am spalat un motor de seat odata. Si eu stiam invers, sa-l speli pornit pentru ca isi mentine temperatura, dar e acelasi lucru si cand e motorul rece, ca doar e rece, ce poate sa se intample. Acum nici nu stii dupa cine sa te iei. Fiecare cu parerea lui si fiecare a auzit de la cineva cumva. Cred ca cel mai bine este sa-l lasi asa cum este si indicat ar fi sa-l stergi cu o perie, o carpa de praf si mizerie si clar nu o sa patesti niciodata nimic

            Comment


            • #7
              Salut

              Frumoasă tare, s-o stăpânești sănătos!
              Și jantele îmi plac!

              Referitor la motorul tip M271, știu și eu de 2 ”bube” frecvente:

              - senzorii magnetici ai poziției arborelui cu came (în partea frontală a motorului, ai de dat jos un capac de plastic) - pierd un pic de ulei care se duce prin capilaritate pe fire și poate zăpăci calculatorul motorului și sonda lambda. Verifică faptul că-s uscați senzorii sau, eventual, că au un cablu adaptor care oprește uleiul. Eu am cumpărat piesa cu îmbunătățire (nu mai pierde ulei) de la Mercedes, am dat 44 EUR pe ea;

              - dacă mașina a mers mult prin oraș, atunci se blochează o supapă de retur a aerisirii din carcasa arborelui cotit. Asta face să ajungă ceva ulei prin admisie, zăpăcind clapeta vacuumatică și senzorul de aer. Piesa are cod A002 140 6860, e pe la 62 EUR la Mercedes, dar e bătaie mare de cap de înlocuit.

              Sperăm să nu te întâlnești cu problemele astea, totuși!

              Altfel, asculți motorul la rece, în primul minut, și veriici zgomotele anormale când apar.

              Drumuri bune!

              Comment


              • #8
                Merci pentru detalii! Sa vad acum daca pot sa gasesc senzorii magnetici ai poziției arborelui cu came pentru ca e inghesuiala mare acolo din cate am vazut M-ar ajuta enorm o poza ceva si locul acela marcat pentru ca sunt varza la motoarele astea mercedes
                Iar codul acela m-a ajutat sa gasesc la fel o poza pe google si sa-mi dau seama unde trebuie sa caut si sa ma uit daca este in regula.

                002 140 6860 este aceasta:
                Last edited by irisul; 12-17-2013, 21:48 PM.

                Comment


                • #9
                  Pana acum nu am stiut ca tipul motorului este M271
                  Incet, incet invat si eu cate ceva.
                  Multumesc mult pentru postari!
                  Last edited by irisul; 12-17-2013, 21:47 PM.

                  Comment

                  Working...
                  Logan | Dacia Logan |Anulare DPF