Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Noul meu vechi C200 cdi

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Noul meu vechi C200 cdi

    Mi-am luat recent un C200 cdi break,ex taxi,fiind una din ambitiile mele de a cumpara un ex taxi,sa vad daca intradevar,sunt masini atat de bune pret/calitate.Am luat-o din Hamburg si trebuie sa recunosc ca mi-a fost destul de greu sa gasesc un break.Masina are pe bord 350 000 de km si cel putin mie mi se pare ca merge ca o masina noua.Suspensiile sunt perfect silentioase in gropi. Cat despre motor,este prima masina diesel in 4 in care am stat si nu am observat absolut nici o vibratie la ralanti cand stai la semafor,este d acest pdv ca un benzinar.Totusi,un prieten mi-a mai taiat putin din voiosie si mi-a argumentat ca aceasta calitate i se trage de la motorina f buna cu care a fost obisnuita si ca dupa vreo cateva plinuri de motorina made in Ro. se va transforma intr-un adevarat tractoras ca mai toate dieselurile autohtone.
    Masina este din 2004 sau 2005,sincer nu pot sa-mi dau seama,pt ca pe talon este trecut 2005,iar in carte 2004.Atasez poze cu aceste documente poate ma lamuresre cineva si pe mine,cert este ca e model face lift,de altfel plina de luminite noaptea pe consola centrala.
    Cu scuzele de rigoare,nu am reusit sa fac decat niste poze in pripa acum pe noapte,sper sa revin ulterior cu altele.
    In 2 poze apar ambele mele cobrane puse unul langa altul ca o poza de familie,280-ul benzina si 200-le diesel.
    Attached Files
    MÃREAȚA COBRA

  • #2
    Foarte tare!!! Cat a fost traschaleta (o alint)?!? Vad ca e plina de optiuni si cred ca m-ar interesa si pe mine ceva similar.

    Comment


    • #3
      Frumoasa... la cati mai multi km ... fara incidente!!! Probabil este 2004, de fapt sigur si in talon e 2005 probabil cand a fost prima inmatriculare... pt. ca observ ca fabricatie e luna 04.2004. Oricum frumoasa piesa... si pe mine m`ar tenata un taxi si chiar eram curios cum se comporta la 3-4 sute mii km. Cat a costat apropos?

      Comment


      • #4
        Te`ai intors la economie?
        1995 Mercedes C200 w202 - IL 26WGD
        2001 Bmw e46 coupe - IL 25WGD
        Si o panarama de scuter

        Comment


        • #5
          Cu pretul e mare nebunie.Eu am vazut-o 7700 pe net.Cand am ajuns acolo mi s-a zis ca intradevar este 7700,dar fara tva.Cu tva este mai mult,am negociat-o pe 8700 sa o iau pe persoana fizica.Daca ma duceam la mine cu actele firmei poate luam si un E class din 2004.
          Oricum mai sunt alte cheltuieli pe care le-am avut,avionul 350 euro,etc...bine ca este euro 4 si ma va costa mai putin inmatricularea.Cred ca ma va duce la 10 000 cu totul,inclusiv inmatricularea.
          Ca o prima concluzie,as recomanda un ex taxi.Raportul pret/calitate este f bun,desi nu ma incanta motorizarea,fata de okios are consumul o idee mai mic dar evident mai putina putere.Oricum nu am probleme nici cu asta in depasiri,doar ca nu poti face liniute si alte teribilisme de astea.
          Un episod mai scarry mi s-a petrecut in Praga,cand am oprit la o benzinarie sa intreb daca primesc si euro.Dupa ce am inchis masina am observat farurile aprinse,si desi stiam ca le stinsesem m-am intors sa le sting cumva.Cand colo surpriza..nu mai vroia sa se deschida deloc.Dar absolut deloc.Ramasesem pe dinafara masinii doar cu o cheie a carei baterie se pare ca isi daduse ultima suflare cand a inchis masina.M-am dus in benzinarie si am incercat cumva sa cer ajutor de la cele 2 doamne de acolo.Cea dintre ele care stia engleza,mi-a zis ca suna ea pe cineva,dar nu mi-am pus prea mari sperante in asta si m-am intors la masina deja facandu-mi planuri ce geam sa sparg.Cand o vad pe doamna ca vine si imi spune sa scot din cheia mea o cheie mai mica metalica cu care sa derschid masina!Mi-a zis ca sotul ei este mecanic la Mercedes-Benz Praga!Asa mai zic si eu coincidenta.
          Oricum am cautat si eu cheita de fier pentru ca la okios am de asemenea asa ceval,dar spre diferenta de cheia de la okios unde este un buton special care elibereaza cheita de fier,aici este pur si simplu intepenita si a trebuit sa trag f tare cu o furculita(data tot de doamna respectiva)

          Originally posted by mezzo View Post
          Te`ai intors la economie?
          Nu e nici o economie.Daca as merge cu okiosu la fel de puturos cum merge asta,cam tot la fel ar consuma,poate cu 1 litru mai mult acolo..dar tinand cont de pretul motorinei tot acolo se ajunge.
          Nu am ajuns deocamdata omul preocupat de consum la o masina,am alte prioritati.Pe asta am luat-o ca am vrut un ex taxi..dar daca ar fi existat un ex taxi in V8 benzina il luam pe ala
          Last edited by doktor4carz; 08-12-2008, 11:59 AM.
          MÃREAȚA COBRA

          Comment


          • #6
            Super bine la banii astia eu zic ca merita mai ales ca e euro 4 si fabricatie destul de buna! Felicitari! Chiar ochiosu` ce motor ai pe el? Nu`l vinzi? Tatal meu vrea un ochios

            Oricum ai gasit`o super bine la banii astia !!! Nu stiu cum ai reusit
            Last edited by cipa; 08-11-2008, 23:27 PM.

            Comment


            • #7
              Originally posted by cipa View Post
              Super bine la banii astia eu zic ca merita mai ales ca e euro 4 si fabricatie destul de buna! Felicitari! Chiar ochiosu` ce motor ai pe el? Nu`l vinzi? Tatal meu vrea un ochios

              Oricum ai gasit`o super bine la banii astia !!! Nu stiu cum ai reusit
              Uite aici:

              Referitor la masina ,sa stii ca sedanurile erau chiar mai ieftine,cand venea vorba de clasa E.Clasa C sedan ex taxi nu prea exista.Oricum eu am luat ce am cautat,adik break.Mi-am dorit break pt ca am eu dorinta sa pot dormi in masina in caz ca sunt la un drum lung si nu gasesc nicaieri sa inoptez.In aceasta masina pot rabata bancheta din spate si apoi intinde o mare saltea pneumatica si dorm ca la mine acasa
              MÃREAȚA COBRA

              Comment


              • #8
                Originally posted by ionutz_ng View Post
                Masina este din 2004 sau 2005,sincer nu pot sa-mi dau seama,pt ca pe talon este trecut 2005,iar in carte 2004.Atasez poze cu aceste documente poate ma lamuresre cineva si pe mine,...
                Este fabricata in 2004

                Model C 200 CDI
                Chassis 2032071F647067
                Engine 646962 30 325750
                Transmission 722699 05 755313
                Delivery date 02.11.04


                Aici mai jos atasez lagenda datelor din "Fahrzeugbrief" , a se remarca; data calendaristica nu este egala cu data anului automobolistic, care reiasa din seria de caroserie.
                In CIV-ul de la RAR este trecut anul automobilistic. (spre exemplu un VW poate fi fabricat calendaristic in august 2004, si inmatriculat pentru prima data in septembrie 2004, dar ca si an calendaristic va fi trecut in CIV anul 2005, an ce va reieshi din seria de caroserie).
                Anul automobilistic; la Mercedes si BMW in 50% din cazuri se pierde un an fata de anul calendaristic, iar la VW, Audi, Opel, etc., in 50% din cazuri se gastiga un an fata de anul calendaristic.
                Attached Files
                Last edited by orca; 08-12-2008, 10:27 AM.
                .. ________ ..
                o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
                (Oo\==/oO)
                ..U...............U.
                Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
                http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

                Comment


                • #9
                  Ok,si cand o voi inmatricula ce imi va apare pe noul talon romanesc?2005 ca si in talonul din Germania sau 2004 cum scrie pe net si pe cartea ei?
                  MÃREAȚA COBRA

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by ionutz_ng View Post
                    Ok,si cand o voi inmatricula ce imi va apare pe noul talon romanesc?2005 ca si in talonul din Germania sau 2004 cum scrie pe net si pe cartea ei?
                    Pai am sacris ca in 50% din cazuri la Mercedes si BMW se pierde un an automobilistic fata de anul de fabricatie calendaristic, adica un Mercedes cu an de fabricatie 2004, are sanse 50% sa iasa 2003 si 50% sanse sa iasa 2004 .
                    Cazul tau :
                    - Prima inmatriculare este 03.ianuarie.2005
                    - Data livrarii este 02.noiembrie.2004
                    - Data calendaristica de fabricatiei eu nu o vad in poza pusa de tine, dar 100% este 2004, dat fiindca livrarea este in data de 02.nov.2004.
                    - Ai sanse 99% sa iasa 2004, nu 2003, fiind inmatriculata in ianuarie 2005.

                    PS.
                    - Ai sanse 99% ka taxa de poluare (inmatriculare) sa-ti fie calculata conform datei primei inmatriculari.
                    Attached Files
                    Last edited by orca; 08-12-2008, 11:17 AM.
                    .. ________ ..
                    o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
                    (Oo\==/oO)
                    ..U...............U.
                    Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
                    http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

                    Comment


                    • #11
                      Interesant cum judeca cei de la RAR.Poate vor ajunge si la concluzia ca nu este euro 4 ci euro 3 sau poate chiar,de ce nu,euro 2.Romania este o tara f interesanta,si faptul ca desi suntem in UE inca mai exista control vamal intre Ungaria si Romania este de asemenea f interesant.Am stat 3 ore in vama Nadlac sa vada daca am cumva buletinul la mine si incredibil,il aveam!Ma intreb sincer,oare ce scop are controlul de la acea vama.
                      MÃREAȚA COBRA

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by ionutz_ng View Post

                        Nu e nici o economie.Daca as merge cu okiosu la fel de puturos cum merge asta,cam tot la fel ar consuma,poate cu 1 litru mai mult acolo..dar tinand cont de pretul motorinei tot acolo se ajunge.
                        Nu am ajuns deocamdata omul preocupat de consum la o masina,am alte prioritati.Pe asta am luat-o ca am vrut un ex taxi..dar daca ar fi existat un ex taxi in V8 benzina il luam pe ala

                        Chiar nu e nici o economie? Exagerezi...

                        Din cate am vazut (din postul in care pui poze cu consumul de E280), cazi in greseala de a urmari consumul pe distante scurte (70km de exemplu). Acel consum nu e relevant pt ca se raporteaza la specificul drumului respectiv pe o distanta infima). Daca vrei sa vezi cat iti consuma intr-adevar masina (oricare ar fi ea) urmareste consumul mediu pe rulaje de cel putin 1000km si compara cu viteza medie pe acel rulaj.

                        Am un prieten cu un BMW 530dA (218CP) din 2004 pe care il freaca mai mult prin oras. Pe distante scurte, consumul afisat este si de 14l/100km. Insa media consumului pe ultimii 3000km este de 10l/100km (90% rulaj in oras unde il tin blocat afacerile). El a avut anterior un 320i din 2000 si spunea ca nu s-ar mai intoarce la un benzinar pt ca pur si simplu un plin de combustibil il tine mai mult si nu mai ajunge atat de des pe la benzinarie.

                        Am fost recent pana in Franta (prin Austria, Germania, Elvetia) si am urmarit masinile pe autostrada. Cred ca 80% erau turbodiesel. Si din discutiile pe care le-am avut cu unii si cu altii toti spuneau ca diesel e 'sparsam' - mai economic (chiar la diferenta actuala de pret). Apropo, in Franta benzinele sunt si acum mai scumpe decat motorina.

                        Nu vroiam acest post ca un versus, alegerea benzina / diesel e libera, exista 1000+1 de indivizi cu tot atatea optiuni de a alege. Daca mai imi iau o masina, voi lua una pe benzina, nu tin sa cumpar inca un diesel.

                        Comment


                        • #13
                          Ai dreptate partial desi sunt 2 idei in plus:
                          -dieselurile sunt cunoscute a avea probleme drc sunt mai multe componente susceptibile de a pica.Injectoare,turbina,pompa,etc.Marea majoritatea a masinilor din service sunt diesel.Asa ca tu castigi pe o parte si pierzi pe cealalta.La benzinar cel putin stii ca banii se duc exclusiv pe carburant.
                          -pana sa imi cumpar C-ul asta nu am avut ocazia sa compar ata de bine 2 masini diesel/benzina.In mom in care m-am dat jos din C200 cdi si m-am urcat in benzinar si am pornit motorul si apasat pedala,mi-am dat seama ca nu mi-as lua pt mine un diesel nici daca mi-ar da cineva motorina gratis.Intr-un benzinar te simti bine cu adevarat,sunetul,zvacul...tot.Diesel ramane o masina doar pt a iti face treaba si a te deplasa din punctul A in pctul B.Prefer sa dau bani de la mine sa am placerea de a conduce benzinar pe mai departe;asta in conditiile in care as presupune dieselul 100%fiabil,pt ca daca iti pica o turbina de ex,s-ar putea sa te coste cat diferenta de consum dintre cele 2 pe vreo cativa ani buni.
                          MÃREAȚA COBRA

                          Comment


                          • #14
                            E si normal ca marea majoritate a masinilor din service sa fie dieseluri. Asta nu neaparat ca sunt mai proaste ci pt ca si la noi, precum si in alte tari din UE, predomina dieselurile. Cred ca sunt situatii pe sosele sau autostrazi din intreaga Europa cand 70-80 % din masini sunt dieseluri. Si atunci e si normal ca in service-uri sa predomine dieselurile. Ca doar se mai strica si astea. Ca si cele pe benzina de altfel.

                            E adevarat ca daca iti pica o turbina la un diesel e scumpa. Dar daca iti pica kompresorul la un benzinar crezi ca iesi mai ieftin? Sau delcoul? Mai ales daca o fi si de vreun V8? Sau sistemul de aprindere electronica? Sau sistemul de injectie? Sau astea la un benzinar crezi tu ca nu pot pica niciodata?
                            Last edited by florineasca; 08-15-2008, 10:21 AM.

                            Comment


                            • #15
                              Asta cu picatul imi aduce aminte de o poveste din anii '90 cu televizoarele color. Circula atunci o vorba cum ca televizoarele romanesti color autohtone ar fi mai bine de cumparat ca la alea straine nu gasesti piese si ca sunt scumpe...etc. Si multe tv-uri straine din 90 merg bine merci si astazi.Fara sa se fi apelat la piesele straine scumpe si de negasit.

                              Desigur, ceea ce ai spus tu, e partial adevarat. Doar ca multe benzinare (de la MB) sunt supra-alimentate (unele chiar cu turbina), pompa de combustibil au si ele, la fel si injectoare samd.E exagerat sa crezi ca la un benzinar se duc banii exclusiv pe carburant. Daca e sa se strice ceva, se poate strica la orice motorizare.

                              Ma opresc aici, dupa cum spuneam nu vroiam sa intru intr-o polemica.

                              LE. Florineasca a spus cam acelasi lucru in timp ce eu scriam, daca vedeam nu mai interveneam.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF