Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

C 200 T Kompressow, W203/S203

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • C 200 T Kompressow, W203/S203

    Salutare tuturor,

    pt că am de stat câteva luni în Germania, mi-am zis să-mi satisfac curiozitatea cu prima Steluţă din viaţa mea. Aşa că am căutat vreo 2 luni până am găsit relativ aproape una de la dealer neamţ, cu istoric, şi cu foarte puţină rugină.

    C200 T Kompressor, fabricat Dec 2001, înscris Ian 2002, 1998 cmc, 163CP, Avantgarde, Automatic, 149.000km, 4600 EUR. Alte opţiuni:

    213 SPEED-SENSITIVE POWER STEERING/VARIO STEERING
    220 PARKTRONIC SYSTEM (PTS)
    248 REAR SEAT WITH INTEGRATED CHILD SEAT
    330 CD COMPARTMENT
    345 RAIN SENSOR
    354 ANTENNA FOR TELEPHONE D/E-NET
    423 5-SPEED AUTOMATIC TRANSMISSION
    480 SELF-LEVELLING SUSPENSION
    543 SUN VISOR WITH ADDITIONAL FUNCTION
    581 AUTOMATIC CLIMATE CONTROL
    673 HIGH-CAPACITY BATTERY
    691 BLUE HEAT-INSULATING GLASS ALL-AROUND, GLASS REAR
    700A LEATHER COMBINATION
    701A LEATHER COMBINATION - BLACK/ANTHRACITE
    744U BRILLIANT SILVER METALLIC
    756 RADIO MB AUDIO 10 CD WITH VK/RDS
    852 MOBILE.PRE-INSTALL.COMPL.ON TOWER NOKIA SERIES 5/6
    873 SEAT HEATER FOR LEFT AND RIGHT FRONT SEATS
    926 EXHAUST GAS CLEANING WITH EURO 4 TECHNOLOGY
    954 EQUIPMENT PACKAGE FOR AVANTGARDE VEHICLES
    M001 ENGINES WITH SUPERCHARGER
    M111 R4-GASOLINE ENGINE M111
    M20 DISPLACEMENT 2.0 LITER

    Probleme în cele 3 săpt de când o conduc:

    - uşa "mitralieră". Rezolvat prin metoda "scobitorii", vopsită cu marker negru, am şi uitat că am avut aşa o problemă
    - becul galben la motor, aprins de curând. Cauze posibile:
    - senzorul arborelui cu came plin de ulei (arhicunoscută la motoarele M111). Curăţat bine deocamdată, urmează să schimb cu alt senzor, varianta îmbunătăţită (A111 051 0177). Restul cablurilor sunt uscate, la managementul motorului e uscat de asemenea. Nu ştiu cum e la sonda Lambda;
    - curăţat debitmetrul de aer şi clapeta vacuumatică;
    - schimbat filtru aer şi polen;
    - pe 11 Nov m-am programat la Mercedes pt diagnoza erorii, diagnoză generală, verificarea dacă a beneficiat de toate rechemările oficiale, verificat dacă are ultimele versiuni de soft la motor/cutie/management electric, reglaj faruri, altele;
    - avea ulei hidraulic la limită (pt sistemul servo, ce cuprinde şi suspensia spate) - am luat ulei şi am completat cu 200gr. Nu avusese simptome, doar am verificat eu;
    - sistemul de parcare ba funcţionează, ba nu. La diagnoză verific dacă e vreun senzor dus, îl schimb.

    Altfel, maşina e impecabilă în interior; la exterior are 2 minuscule zgârieturi la bara din spate, date cu vopsea gri (deci greu vizibile).
    Rugina nu are pe dreapta aproape deloc (doar la contraaripa spate începe acum). Pe stânga a fost reparată, se vede greu.
    Unul din foştii proprietari (dealer-ul îi ştia, e un oraş mai mic), pasionat, şi-a pus masca şi farurile de modelul cu facelift. M-am uitat pe toate părţile, nu pare să le fi schimbat din cauze de accident.

    Urmează să-i vând jantele de 17 şi să iau ceva original de 16, favorizez comfortul sportivităţii.

    Consum: începe cu 15 la pornire (rece; schimbă mai târziu cutia, pt a da voie motorului să-şi ia temperatura de eficienţă maximă; urmăresc pe bord martorul electronic cum urcă după 5 minute la peste 80 de grade). Apoi coboară spre 12, 11, 10 (minimul la oraş).
    La drum întins, însă, se schimbă treaba: prin Elveţia (cu max 120) a luat 7. În Germania, unde am mers şi cu 170, a sărit peste 9. Per total, în ultimii 2500km, am mixt 8,5 (70% autostradă). Folosesc mult pilotul automat, iar cutia stă preponderent în modul W (nu la plecarea de pe loc!) - schimbă foarte repede vitezele în sus, abia perceptibil.
    La alt model de maşină i-aş fi schimbat şi uleiul la cutie (prin metoda Tim Eckardt). La aceste cutii, fabricate de ZF, nu e necesar, dacă s-a făcut schimbul obligatoriu la 80.000km.

    De-acum, să vină iarna!
    Attached Files

  • #2
    Multi km sanatos, felicitari pentru prezentare.
    https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

    Comment


    • #3
      ^^

      Mulţumesc, asemenea tuturor pasionaţilor!

      Foarte mulţi kilometri n-am s-apuc să fac cu ea, la începutu anului viitor voi schimba (iar) continentul, şi-o voi vinde. Dar până atunci, descopăr
      Şi voi posta aici care-i experienţa de a avea Mercedes în Germania, şi cum e la service-ul autorizat (nu m-aştept la câini cu covrigi în coadă )

      Comment


      • #4
        Update

        Salutare tuturor

        Aşa după cum am promis, revin cu noutăţi (când am).
        Pe 18 Noiembrie am fost programat la o reprezentanţă Mercedes. Au ţinut maşina toată ziua, cu eforturi reuşind s-o preiau seara pe la 7 (vroiau s-o mai ţină şi a doua zi):

        - verificare istoric (kilometri, rechemări în service) = totul OK;
        - update de software motor, cutie şi management electric = la zi. Cutia schimbă un pic mai lin (subiectiv), chiar dacă şi la început n-am avut nimic de cârtit. În schimb, calculatorul de bord calculează altfel consumul, la pornire indicând 25% (înainte 15%). Per total, însă, nu s-a schimbat consumul;
        - verificat motor, din cauza becului galben aprins. Mi s-a confirmat ce bănuiam - "lanţul" clapetă vacuumatică - senzor de aer murdare, vroiau să le cureţe. Cum mi le curăţasem deja singur înainte, după şetergere nu se mai aprinde becul galben (3000km deja). Dacă îi lăsam pe ai să cureţe, au estimat cam 250 EUR manopera;
        - cauza reală a murdăriei la clăpetă/senzor de aer e o valvă de retur a aerului din carcasa arborelui cotit. E o piesă mică şi relativ ieftină (cam 50 EUR), dar e de desfăcut mult să ajungi la ea. Au estimat manopera pe la 350 EUR. Am zis "pas", că nu e urgent încă, o fac în RO;
        - senzorul magnetic de poziţie a arborelui cu came - celebru! - pierde ulei. Ştiam, curăţ frecvent, să nu las uleiul să plece pe fire spre calculator sau sonda lambda. Trebuie schimbat, generând un zgomot metalic pe la 1800 RPM. Piesa e pe la 40 EUR, o schimb singur în 10 minute;
        - verificat sistemul de parcare - uneori merge, uneori nu, după chef. Se pare că e un cablu la bara din spate de schimbat. M-ar fi costat 50 EUR la ei, plus manopera de vreo 80. Am găsit "în golf" cablul cu 25, manopera la prieteni mecanici, o ladă de bere, probabil
        - reglat faruri - gratis;
        - spălat exterior - gratis.

        Distracţia: 314 EUR.

        Mi-am mai luta de pe net un spray de curăţat clapeta vacuumatică/senzor de aer, până curăţ valva buclucaşă - 12 EUR cu tot cu transport.

        Cam atât cum.
        Maşina merge foarte bine, consum mixt 8,6 (computer de bord, pe ultimii 3500km), cu roţi de 225 pe 17.

        Zilele astea vă povestesc şi cu roţile de iarnă
        Last edited by maritus; 11-28-2013, 19:10 PM.

        Comment


        • #5
          Şi primul contact cu zăpada şi -6,5 grade ...

          Attached Files

          Comment


          • #6
            Roțile de iarnă

            După cum am promis, vă spun și despre roțile de iarnă

            Am căutat pe net bine de tot, până am găsit și un model pe plac, și stare bună a jantelor și pneurilor.
            Găsit la o doamnă, într-un sătuc pe dealuri, la vreo 90 de km. Zis și făcut, mers într-acolo, printr-o zonă superbă, cu sate răsfirate pe dealuri și case vechi, îngrijite.
            Roțile erau într-o stare foarte bună, cu minime zgârieturi, pneurile purtate o iarnă.
            Pt că modeul de jante e pt W204, am avut de căutat și comandat de pe net șuruburi tip R12 (ca pt W203) dar cu cap M14 (ca pt W204). În Germania am găsit foarte ușor, au venit în 2 zile, totul bine.

            Rezultatele:

            - un salt mare la comfort (inclusiv fonic). NU mă atrage cu nimic o roată pe 17, mai ales având în vedere starea proastă a șoselelor prin partea asta de Germanie (și nu e glumă!);
            - binișor în jos la consum (datele computerului de bord). Acum ajung lejer la 7,x.

            Și optic:
            Attached Files

            Comment

            Working...
            X
            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF