Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Masinuta mea w210 !

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 5 (0 members and 5 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Multumesc pentru raspuns,cam tarziu,dar acum am vazut !
    Stiti cumva la masina din semnatura,la servodirectie am si filtru ?

    Comment


    • #77
      Nu stie nimeni daca am filtru la servo ?

      Sent from my LG-E460 using Tapatalk 4

      Comment


      • #78
        Originally posted by geutzu View Post
        Nu stie nimeni daca am filtru la servo ?

        Sent from my LG-E460 using Tapatalk 4
        Salut.
        Dacă ai sau nu filtru de ulei pe circuitul de servodirecţie depinde numai de tipul vasului de expansiune de pe maşina ta. Astfel: dacă ai un vas în formă cilindrică, din aluminiu, cu capac din aluminiu fixat pe vas cu o piuliţă înfiletată pe un şurub ce trece prin centrul vasului şi capacului, atunci DA, ai filtru de ulei de servo în interiorul acelui vas cilindric din aluminiu. Dacă ai un vas din plastic negru, cu capac din plastic negru care se înfiletează cu mâna, atunci NU ai filtru de servo.
        Eu mă îndoiesc să ai acel filtru - foarte util dealtfel - pe un MB din 2000 pentru că eu nu am mai văzut acel filtru pe MB fabricate după 1996 şi asta din cauză că, începând cu intrarea în producţie a modelului W210 în anul 1996, MB a redus costurile de producţie cu 30 de procente iar consecinţele acestei tăieri de costuri se văd, din păcate, pe mai toate modelele W202, W210, W168 şi W203 (care este modelul cel mai afectat de rugină dintre toate cele enumerate).
        Last edited by MS-79-CMM; 12-17-2013, 00:11 AM.

        Comment


        • #79
          Hmm sau, alta interjectie, "oaileu"! De unde faza cu reducere costuri de productie 30%??? Avem si-un argument sau...
          https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

          Comment


          • #80
            M-am interesat si nu este filtru pe instalatia de servo,dar totusi tind sa cred ca nu e adevarat in legatura cu costurile,sunt nemti nu romani,si totusi...e mercedes nu dacia.

            Sent from my LG-E460 using Tapatalk 4

            Comment


            • #81
              Originally posted by cutaresku View Post
              Hmm sau, alta interjectie, "oaileu"! De unde faza cu reducere costuri de productie 30%??? Avem si-un argument sau...


              ÃŽmi menţin cele afirmate anterior şi le pot şi motiva bazându-mă pe un articol citit într-o revistă auto intitulată Auto Bild pe care eu o cumpăr frecvent în funcţie de conţinutul fiecărui număr şi o lecturez cu plăcere. ÃŽn cuprinsul acestei reviste este o rubrică intitulată „Second – Hand” şi în fiecare număr al revistei la această rubrică este „disecat” un model SH al unei mărci auto, maşină care este găsită la vânzare SH în Germania. Pe parcursul articolului redactorii descriu cum testează maşina respectivă, o conduc, o întorc pe toate părţile şi îi caută şi îi descoperă problemele tehnice şi estetice, fac referiri şi la istoria şi tradiţia mărcii şi a modelului respectiv ca şi fiabilitate, design, defecte şi calităţi, etc., etc. şi la final îşi spun părerea şi dau verdicte. Cred că s-a prins ideea.
              Astfel, în numărul 17 din 20 septembrie 2012 este analizat un Mercedes-Benz W210 E 200 Classic, titlul articolului fiind „Noua limuzină a poporului”. Pe scurt: motor şi cutie încă în stare bună dar în rest maşina era cam praf şi mai ales cu multă rugină în diferite zone ale caroseriei. ÃŽn cuprinsul acestui articol se făcea referire şi la acea economie de 30 de procente a producătorului cu ocazia lansării în producţie a modelului W210 şi că această economie s-a reflectat în calitatea de fabricaţie, fiind menţionat şi faptul că la noul model s-au folosit multe repere şi elemente de interior luate de la W202. Verdictul redactorilor a fost că marea slăbiciune a modelului W210 este protecţia anticorozivă deficitară, aspect ilustrat în articol prin mai multe fotografii ale zonelor de caroserie cu rugină.
              Un alt articol interesant la aceeaşi rubrică „Second – Hand” a fost şi în numărul 21 din 15 noiembrie 2012 când a fost analizat un Mercedes-Benz Clasa B 180 CDI, titlul fiind „Un tânăr cu părul alb. Mai există încă maşini care ruginesc? Da. Mercedes Clasa B este una dintre ele…” Maşina avea rugină în zona podelei, la îmbinarea montanţilor faţă cu oalele amortizoarelor, la colţurile portierelor, la hayon. Verdictul a fost şi de această dată protecţia anticorozivă ineficientă plus înfundarea filtrelor de particule, recomandându-se o motorizare pe benzină.
              Normal că cele de mai sus sunt un rezumat folosind cuvintele mele deoarece nu pot reproduce aici nici textul articolelor şi nici fotografiile pentru că ar însemna să încalc drepturile de autor şi asta este infracţiune dacă nu se obţine în prealabil acordul scris al editurii.
              Eu sunt puţin surprins de ce te miri atât de tare de aspectul scăderii calităţii la modelele MB din perioada respectivă. Eu am mai auzit/citit/văzut/discutat subiectul şi este unanim recunoscut faptul că MB a scăzut calitatea sub toate aspectele la maşinile produse din a doua jumătate a anilor 1990 şi în anii 2000 şi în special pe partea de protecţie anticorozivă insuficientă a caroseriei şi după cum vezi pe mulţi îi preocupă subiectul şi îl întorc pe toate feţele.
              Last edited by MS-79-CMM; 12-18-2013, 01:09 AM.

              Comment


              • #82
                Originally posted by geutzu View Post
                M-am interesat si nu este filtru pe instalatia de servo,dar totusi tind sa cred ca nu e adevarat in legatura cu costurile,sunt nemti nu romani,si totusi...e mercedes nu dacia.

                Sent from my LG-E460 using Tapatalk 4
                Aşa este cum spui tu „e mercedes nu dacia” dar cred că ştii că unele motoare sunt identice şi pe unele Mercedesuri şi pe Dacia pentru că începând de anul trecut MB pune pe Clasele A şi B motoare turbo-diesel de provenienţă Renault-Nissan, adică binecunoscutul motor 1.5 DCI RENAULT care este montat şi pe toată gama Dacia! Deci?
                Şi dacă tot ai adus vorba de marca autohtonă, te sfătuiesc să te uiţi mai bine la maşinile MB întâlnite pe străzi, în parcări, în ateliere (preferabil de tinichigerie) şi chiar pieţe de maşini (unde ai tot dreptul să cauţi probleme) şi vei găsi MB-uri din modelele enumerate de mine anterior la fel de pline de rugină ca şi Dacia de care pomeneşti. Eu însumi am văzut pe un elevator un W203 atât de plin de rugină peste tot încât mecanicii glumeau pe sub el cum că „se aude de afară cum îl roade rugina pe ăsta” şi că dacă omul s-ar apuca să-i cureţe rugina nu ar mai rămâne aproape nimic din maşină.
                De fapt uită-te mai bine chiar la maşina ta şi s-ar putea să ai surprize neplăcute după ce-i demontezi câteva elemente, ornamente, carenajele roţilor, feţe de uşi, bandouri, mochete, banchetă sau îi scoţi dopurile de cauciuc (vreo 30 la număr dacă le mai ai) şi te uiţi cu lanterna în interiorul pragurilor, în interiorul dublurii caroseriei sau a aripilor din spate şi portbagajului. etc. etc. Eu nu-ţi doresc asta dar să ştii că este foarte posibil la aceste modele de MB la care m-am referit pentru că ţin să-ţi reamintesc că reputaţia/renumele/faima de monumente de fiabilitate şi rezistenţă precum şi istoria mărcii MB le-au clădit şi consolidat cu totul alte modele şi în alte vremuri demult apuse.
                Last edited by MS-79-CMM; 12-18-2013, 01:30 AM.

                Comment


                • #83
                  Off:auzisem si eu de la cineva care lucreaza la reprezentanta MB ca niste arabi au cumparata mai multe actiuni si ca doareau doar sa fie vanzari multe si calitatea nu ii interesa,dar acum am auzit ca s-ar dori revenirea la ceea ce a fost MB.

                  Comment


                  • #84
                    Eu unul am vazut dacie logan din 2007 ruginit...atat am avut de zis !

                    Comment


                    • #85
                      Salutare,de curand am schimbat caseta directie...intrebarea mea e:tre sa fac si geometria?

                      Comment


                      • #86
                        Daca nu s-a umblat la bila, bieleta de directie, capetele de bara , pivoti sau bucsi, nu este necesar sa faci geometria. Daca uzura cauciucurilor nu este uniforma sau pe un drum drept volanul trage intr-o parte si presiune in pneuri este aceeasi St. Dr. atunci trebuie facuta geometria. De retinut ca masinile care nu au punte pe spate, se face si pe spate geometria.
                        Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
                        Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
                        Onorez comenzi si in Bucuresti
                        Tel. 0736375626 Marian

                        Comment


                        • #87
                          La mine trage dreapta putin,caseta a venit cu tot cu brate ! adevarul e ca nici presiunea nu am facut`o cam de mult,dar nu cred ca influenteaza atat de tare incat sa traga dreapta..

                          Comment


                          • #88
                            La orice schimbare /demontare/inlocuire caseta se efectueaza geometrie.

                            Comment


                            • #89
                              Ms dmt o sa efectuez geometria...toate cele bune

                              Sent from my LG-E460 using Tapatalk 4

                              Comment


                              • #90
                                Efectuat geometrie,totul in regula ! Am scapat cu aceasta ocazie si de abs esp visit workshop si nici in curbe simple nu mai intra esp !

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF