Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

500 sec ,1984

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by aetherus View Post
    Iti urez si eu bafta cu restaurarea si multi bani pentru masina asta.Este un model de exceptie si o raritate acum.Restaurat,nu mai vorbesc.
    Multumesc ,deocamdata nu am bagat bani decat in achizitionarea volanului de lemn Momo si a jantelor Lorinser , restul este doar munca mea.
    Nu-i lasa pe altii sa-ti faca rau,fa-ti singur!

    Comment


    • #32
      Originally posted by mer_se280 View Post
      Frumos Lorinser-ul...imi place!


      Spor in continuare!
      Multumesc ,Feri.

      Vor fi si mai frumoase dupa reconditionare
      Nu-i lasa pe altii sa-ti faca rau,fa-ti singur!

      Comment


      • #33
        Nice job, place ! Continuaţi, vă rog !
        Lord W126 500SE -> 2.5D
        Lady W123 230C -> 240D
        W124 -> 200D
        W208 CLK200 -> 2.0

        W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
        Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
        Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

        Comment


        • #34
          Frumoasa masina. Spor la restaurare .
          Last edited by Zeus; 11-07-2013, 14:05 PM. Reason: Majuscula!

          Comment


          • #35
            Un model destul de frumos...
            Spor la reconditionare.
            As fi interesat sa stiu cum ati reusit sa reconditionati ornamentele din mahon... Cativa pasi pe care as putea sa ii urmez daca doriti sa imi explicati.


            Multumesc si bafta in continuare!

            Comment


            • #36
              Originally posted by Cic20 View Post
              Un model destul de frumos...
              Spor la reconditionare.
              As fi interesat sa stiu cum ati reusit sa reconditionati ornamentele din mahon... Cativa pasi pe care as putea sa ii urmez daca doriti sa imi explicati.


              Multumesc si bafta in continuare!
              Pentru mine, este modelul cel mai frumos.
              Multumesc pentru urare.
              Ornamentele mele sunt din radacina de nuc,mai putin volanul si nuca schimbatorului de viteze, care sunt Zebrano, nu stiu sa existe pe W126 din mahon. In ce priveste restaurarea lor ,era pe acest forum un topic dedicat acestei operatii,topic pe care acum nu il mai gasesc , sa-ti dau link-ul,dar in linii mari,treaba sta cam asa:
              Trebuie mai intai sa lipesti coturile sau partile de furnir dezlipite de pe foaia de aluminiu,apoi sa indepartezi lacul vechi ( munca de chinez batran - mie mi-a luat cam 3-4 ore de fiecare reper) . Aceasta operatie se poate face in trei feluri : 1. Cu un cut-er deslipesti bucati de cca. 1-2 mm
              2.Manual, cu smirgel de diferite dimensiuni
              3. Cu un polizor unghiular( flex) pe care se monteaza un disc de cauciuc ,cu "scai" sau "velcro" pe care se ataseaza discuri de smirgel (metoda aceasta este cam periculoasa ,pentru ca furnirul este foarte subtire si risti sa strici iremediabil ornamentul. Eu am curatat cu aceasta metoda ornamentele de pe usi, utilizand smirgel de granulatie 320 si mi-a luat cam o ora la fiecare ornament.
              Dupa curatarea lacului trebuie slefuite cu smirghel fin ( 800-1000) pt a uniformiza suprafetele.
              Urmeaza colorarea (in cazul meu) cu bait,culoare nuc deschis.
              Ultima etapa si cea mai delicata este lacuirea,pe care eu am facut-o in 4 straturi, cu uscare de cam 4-5 zile intre ele. Am folosit lac de exterior Keober , Yahting. Fotografiile de mai sus sunt facute cand erau puse la uscat dupa cel de-al patru-lea strat, dar mai urmeaza peste cateva luni o polisare pentru uniformizarea straturilor de lac.
              Eu nu sunt specialist in lacuiri,sau in reconditionat lemn ,fac pentru prima data asa ceva,asa ca este posibil,ca cineva care se ocupa profesional de asa ceva, sa aiba o abordare total diferita, in ce priveste etapele reconditionarii ,sculelor si materiale folosite.
              Daca nu te-am plictisit ,sper ca te-am lamurit ,macar in parte ,si te-am facut sa renunti la ideea de a face tu aceasta treaba. Eu cred ca am avut noroc ca nu am stricat nici un ornament.
              Toate cele bune!..... Femeile ...desigur
              Last edited by CIPOACA; 11-08-2013, 22:24 PM.
              Nu-i lasa pe altii sa-ti faca rau,fa-ti singur!

              Comment


              • #37
                Ceva nouati?
                Am citit pana acum tot ce ai povestit.
                Super experienta,intamplarile,circumstantele si momentele prin care ai trecut cu fiecare masina.
                Spor la treaba si sper sa auzim de bine.

                PS: Super masina ! Sa o stapanesti sanatos si sper sa fie rezultatul asteptat.

                Mercedes E200 / W211 - 2004
                Mercedes CLK 200 / W209 - 2003

                Comment


                • #38
                  In urma cu doua luni am cumparat de la un coleg de pe Club Mercedes, doua proiectoare de ceata,provenite din dezmembrare. In fotografiile primite parea ca totul este in regula dar cand au ajuns la mine si le-am desfacut sa le curat,am avut o surpriza neplacuta : oglinzile reflectoarelor erau exfoliate si au cazut cand am scos sticla. Ceea ce a ramas se poate vedea si in fotografii. Am fost foarte deceptionat findca fara reflectoare nu puteam utiliza proiectoarele si dupa o vizita la magazinul cu piese de schimb am fost informat ca : reflectoare separate nu se aduc ( cu toate ca au cod de piesa separat de restul proiectorului), ci numai proiector intreg Bosch ( alta marca nu au gasit) la modicul pret de 600 de ron ,bucata. Ori eu nu dispun de finantare sa faca fata la asemenea cheltuieli. Salvarea a venit cand citeam topicul lui Levi ,de pe Club Mercedes, cu schimbarea culorii reflectoarelor farurilor din arginti ,in aurii ( galbene). In acel topic colegul Red Bull a facut o postare in care explica cum s-ar putea reface oglinda prin procedeul numit aluminizare si ca el are posibilitatea de a face acest lucru. Nu am mai stat pe gaduri si am luat legatura cu colegul Adi Hategan ( Red Bull) ,care m-a ajutat promt ,scurt si la obiect. Iata fotografiile cu respectivele reflectoare inainte de restaurare. Cu aceasta ocazie am refacut si reflectoarele farurilor care nu aratau la fel de rau ,dar tot nu se puteau folosi, nu am mai intrebat de pretul farurilor noi ,ca sa nu fac cumva un atac de ficat si sa nu pot manca de Craciun , jumatate de porc.
                  Attached Files
                  Nu-i lasa pe altii sa-ti faca rau,fa-ti singur!

                  Comment


                  • #39
                    Iata cum au "iesit" reflectoarele dupa opertia de aluminizare. Cred ca colegul Adi si-a dat doctoratul pe reflectoarele mele ,pentru ca eu nu credeam ca le voi mai putea folosi vreodata. Cei care au aceeasi problema pot apela cu incredere la colegul Adi Hategan (Tel:0731 508 678).
                    Attached Files
                    Nu-i lasa pe altii sa-ti faca rau,fa-ti singur!

                    Comment


                    • #40
                      Spor la treaba in continuare!

                      P.S. Cred ca o sa ne faci o mare surpriza dupa ce o termini. Pe mine cel putin ai inceput sa ma tii in suspans.

                      Comment


                      • #41
                        Multumesc, mai este inca cale lunga pana restaurez toate piesele,nu cred sa-l termin mai repede de doi ani.
                        Nu-i lasa pe altii sa-ti faca rau,fa-ti singur!

                        Comment


                        • #42
                          Salut,
                          Pun si eu o intrebare care nu stiu daca te va ajuta in vreun fel, sau daca isi are rostul ...
                          Acum ca masina face 30 de ani, nu ai putea sa o inmatriculezi ca vehicul istoric, fiind scutit de impozit, taxa de inmatriculare, rovinieta, etc ...
                          In sensul ca macar daca tot muncesti atata timp si bani investiti, cand o sa o termini sa ii arati si putin orasul .

                          Comment


                          • #43
                            Din pacate legea romana prevede ca se pot califica pentru " vehilul istoric" in cadrul Retromobil , doar daca au trecut mai mult de 30 de ani de la fabricarea ultimei unitati ( ansamblu, caroserie + motor) dintr-un model de autovehicol. Mercedes-ul 500 SEC este modelul cu cea mai mare durata de fabricatie din istoria Mercedes -Benz, fabricandu-se din 1979 pana in 1991, disponibil pe unele piete internationale pana in 1992, asa ca masina mea ,chiar daca este fabricata in 1984 ,deci implineste anul acesta frumoasa varsta de 30 de anisori,va putea beneficia de respectivele scutiri de la plata : timbrului de mediu, impozit anual si rovinieta numai in anul 2021. Romania este singura tara din Comunitatea Europeana care inca nu aplica regula conform careia se ia in considerare anul de fabricatie al fiecarei unitati in parte. Retromobil Club Roman a intervenit pe langa RAR cu cereri oficiale de aliniere la legislatia europeana dar din motive obscure ( nu stiu cine are de castigat din asta) ,RAR-ul va aplica aceasta regula, probabil, doar din anul 2016. Aveam pe undeva salvata ,adresa oficiala a Retromobil Club catre RAR,si raspunsul acestora, dar nu stiu daca am voie sa o postez.Asa ca pana "domnii" politicieni nu sunt fortati de EU , nu se poate face nimic, in priviinta asta. Din pacate pana atunci multe masini cu potential istoric vor ajunge fie la fier vechi ,fie vor suferi modificari( schimbari de motor) astfel incat nu vor putea fi eligibile ca "Vehicul istoric".
                            In cazul meu, chiar daca nu voi reusi niciodata sa inmatriculez masina ,eu o voi restaura cat mai aproape de original si la o calitate cat mai mare ,clar ,depinzand si de posibilitatile mele financiare,care fie spus, nu sunt prea mari, dar am prieteni (unii chiar de pe acest forum), care ma ajuta fiecare cum poate.
                            Nu-i lasa pe altii sa-ti faca rau,fa-ti singur!

                            Comment


                            • #44
                              Tot din pacate, un idiot cu putere de decizie din conducerea politica a economiei tarii noastre a introdus la data de 1 decembrie 2013 acciza de 1 Euro per centimetru cub pentru orice autoturism vechi/nou, indiferent de clasa sa de poluare, daca are peste 3000cmc si se doreste a fi inmatriculat la noi.

                              Cu alte cuvinte, daca vrei sa pui chestia aia pe drum acum cu numere romanesti, pentru 5000cmc, pe langa taxele "normale", de mediu sau cum se numesc, mai scoti inca 5000 Euro.

                              Vezi pe site-ul celor de la retromobil este informatia asta "incurajanta", vezi textul de mai jos:


                              IMPORTANT !!!!

                              Incepand din data de 01.09.2013 a intrat in vigoare Ordonanta Guvernului nr.16/2013 pentru modificarea si completarea Legii nr. 571/2003 privind Codul Fiscal care a introdus o acciza in valoare de 1 euro/cmc pentru automobilele si
                              automobilele de teren importate a caror capacitate cilindrica este mai mare sau egala cu 3000 cmc.



                              Jenant, nu-i asa ?


                              Dragos

                              Comment


                              • #45
                                Fiind ordonanta de guvern poate fii oricand retrasa sau amendata( modificata),probabil inca nu au luat in calcul si vehicuele istorice,s-au gandit numai sa-i mai taxeze pe cei mai cu dare de mana, dar speram ca cei de la retromobil ii vor trage de maneca ( urechi) si o vor completa cu ceva exceptii.
                                Nu-i lasa pe altii sa-ti faca rau,fa-ti singur!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF