Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Mercedes CLK 280

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Mercedes CLK 280

    Buna ziua,

    Am decis sa deschid un thread si cu una din masinute.
    Este un Mercedes CLK 280, din 2007 decembrie.
    L-am cumparat in 2010, la varsta frageda de 36.000 km, din Romania, masina fiind achizitionata de noua din Germania.
    Are haine Avantgarde. Nu stiu exact toate dotarile ca nu m-au pasionat decat cele ce le vad in mod curent:
    - tapiterie de piele
    - navigatie
    - clima duala

    Are un motor de 3000 cmc si o cutie in 7 trepte.
    Motorul e unul dintre cel mai bun pe care l-am avut pana acum: destul de puternic si relativ economic: consuma intre 18 si 6.5.

    La capitolul interventii a avut parte de urmatoarele:
    - aripa spate revopsita : zgarietura
    - oglinzi schimbate: furate
    - plafon vopsit: mici indoituri de la o grindina + un mic semi vandalism de la un nenorocit de vecin (are dosar penal acum).
    - spoiler fata vopsit: zgarieturi, el fiind cel original.
    - pompa servo directie schimbata.

    Mi s-a pus pata totusi pe un Porsche

    LE: nu stiu cum a aparut poza cu masina alba, insa nu pot sa o scot
    Attached Files

  • #2
    Cam murdare presurile si pragurile si masina pe dinafara
    Puteai sa cumperi si tu niste covorase originale din material textil.
    Da, motorul e superb dupa ce trece de 3000, am condus fix motorul asta, pacat ca pina in 2500 e absolut mort.

    Comment


    • #3
      Am si covorasele originale, doar ca nu-mi plac cele textile. Masina se spala cand are timp cel ce se ocupa de ea.

      Mie nu mi se pare ca ar fi lenesa pana in 2500, si datele tehnice spun cu totul altceva: 300 NM de la 2500 rpm, cu 90% din cuplu disponibil si mai jos.
      Daca o conduci totusi in modul Confort, este puturoasa.

      Ma rog, nici rapida nu este. Termenul potrivit: este decenta ca performante dinamica: 0-100 in 7 sec, top speed 250. Deci, ok.

      Comment


      • #4
        Producatorii mint, inclusiv mercedes. Dau cuplu maxim intr-o plaja de turatie de ~1500 de rpm de exemplu, si in realitate au doar un punct de maxim. Pot sa-ti arat cu teste dyno.
        Eu am condus varianta cu cutie manuala e drept, la automata are cel mai probabil alte harti, dar as putea sa pariez ca are cuplu mai mic decat manuala.

        Comment


        • #5
          Lasa-ma cu testele dinamometrice ca stiu si eu cum se masoara puterea
          Iti pot face in urma unei testari sa ai dintr-un motor de logande 1.4, cu o resoftare, 90 de cai.
          Am vauzt cum se face povestea stiu mecanismul iar daca vrei sa discutam mai departe, o putem face, insa fara sa vorbim generic despre dinamometru ca si cum ar fi vreo litera de lege.

          Mercedes da cuplu maxim intr-un singur moment, nu pe o plaja de turatii. Cel putin pt modelul asta.

          Nu stiu ce harti are, insa rupe aderenta pe modul sport, plecat din relanti, cu anvelope stock de 245/50/17. Daca si asta e lesinat in ture joase...
          Sau acum depinde cu ce compari. Comparativ cu un V8 nu prea e ce trebuie, corect. Insa comparativ cu alte V6 aspirate, este printre cel mai rafinat, elastic si non gurmand.

          Comment


          • #6
            Comparam cu kompressor de exemplu. Dinamometrul e un instrument care daca e setat, corect masoara corect. E ca si cum ai contrazice un termometru medicinal. Asta se cheama ignoranta. De unde stii ca ai 300Nm la 2500rpm?

            Comment


            • #7
              2005 Mercedes-Benz CLK 280 - full technical specs sheet, including performance data, economy and emissions, dimensions, weight and engine particulars.


              Nu e ignoranta, ci documentare + asistare. Daca tu crezi ca ala masoara corect mereu, go ahead. NU vreau sa te conving de nimic.

              Cum sa compari un motor aspirat cu unul supraalimentat? Asta o data.
              Insa, chiar si asa, un 230K nu ii face fata astuia, din nicio pozitie, la niciun capitol.

              Esti cam acid Relax, take it easy si google it. Nu dureaza mult, plus ca nu te faci de rusine cand ai o discutie cu un interlocutor ce a mai facut research.

              LE: astia zic ca ar avea 350 de la 2500 la 5000, insa nu cred. :http://www.autoevolution.com/engine/...-2006-280.html

              Am si eu 2 teste dinamometrice facuta la masina asta, ambele cu rezultate diferite
              Sau poate tu vorbesti de putere la roata vs putere la motor?
              Evident ca in cazul asta e mult mai mica decat ce prezinta producatorul, el spunand puterea la motor, nu la roata.
              Last edited by Zeus; 03-12-2013, 16:09 PM.

              Comment


              • #8
                In inginerie exista calcule, erori, corectia erorilor. O scula adevarata se calibreaza si tine cont de multe, temperatura, presiune etc. Eu nu am zis ca motorul ala nu trage, mie mi-a placut foarte mult si crede-ma ca l-am condus la rupere Doar am remarcat lipsa cuplului sub 2500. Si am zis ca producatorii mint si dezinformeaza. Nu-s acid nene, eu doar nu ignor legile fizicii.

                300 scrie acolo de la 2500 la 5000, evident nu se simte asta.
                Uite gogoasa verificata pe cel mai drastic, probabil, dyno din Romania: 360Nm declarati de mercedes de la 1600 la 2800: http://www.clubmercedes.ro/attachmen...7&d=1362255593
                Last edited by Zeus; 03-12-2013, 16:08 PM.

                Comment


                • #9
                  Cum iti ziceam, pe dinamometru poti scoate cam ce valori (apropiate evident de stock) doresti.
                  Ex: logan 1.4, cu axa, soft si serpi: 103 cai! IMPOSIBIL!!!
                  Singurul dinamometru calumea este cel al lui racing.code. Restul, mai putin.

                  Legat de producator, da, ai dreptate.
                  Insa nu poti masura efectiv cuplul la motor.
                  Ce face dinamometrul ala, masura cuplul la roata, apoi il transforma in cuplu la motor.
                  La roata e foarte mult, ceva in genul 1000 Nm, la o masina de 300 Nm la motor, depinzand de treapta in care esti, si daca esti in accelerare sau decelerare. Apoi depinde de la ce turatie incepi decelerarea, si tot asa. Mai depinde de temperatura exterioara, si de cat de bun e ventilatorul. Apoi mai depinde si de ce greutate pui in sistem.
                  In final iese o chestie estimativa, cu mici erori (sau mari, in functie de operator).

                  Legat de motor, e ok. Nu e nici cea mai rapida, nici cea mai lenesa.
                  Sub 2500 rpm, ca orice benzinar, e mai lesinat fata de 3500. Insa, comparativ cu alte V6-uri, e ok. Comparativ cu v8-uri, sau supraalimentate, nu e chiar ok.
                  Din nou, depinde cu ce il compari.
                  Mie unul mi-a placut la nebunie motorul de pe Dodge Viper SRT10. Cuplu in toate formele, in toate treptele. Dar ala are 8l.
                  Last edited by CezarI; 03-12-2013, 20:03 PM.

                  Comment

                  Working...
                  X
                  Logan | Dacia Logan |Anulare DPF