Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

C220 cdi red

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Ia OEM, poate te ajuta: http://www.clubmercedes.ro/showpost....0&postcount=79
    https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

    Comment


    • #47
      Originally posted by steradulescu View Post
      Dupa schimbarea uleiului din cutie si-a mai revenit putin cu toate ca s-a pus cam mult ulei (1.7 l pana la nivel am zis ca daca nu imi convine ceva mai scot 200 ml).Inainte cand schimbam vitezele cu masina oprita se auzea rau timoneria acum nu se mai aude aproape deloc,nu mai agata la treapta a 2 a si pot baga 1 din mers la 10 km/h inainte casa bag 1 trebuia sa fie masina oprita ca nu intra.Pilitura la buson s-a gasit foarte putina.Acum sa vad cum se mai comporta si iarna la temperaturi scazute de -15 grade.
      Daca e 6+1 vezi ca e un buletin MB care zice sa reduci cu 300 ml nivelul uleiului in cutie. Ergo 1,4l.
      https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

      Comment


      • #48
        Originally posted by cutaresku View Post
        Gasesc la reprezentanta antigelul?

        Comment


        • #49
          O sa merg sa scot 300 ml,am pus mai mult decat trebuia cu toate ca stiam cu reducerea,dar mi-a fost frica ca e prea putin si nu are ungere cutia.Alinghe la reprezentanta gasesti antigel OEM la cel mai bun pret.Oricum si eu cu lichidele ,,neOEM'' am terminat-o ,la urmatorul schimb de ulei iau de la reprezentanta,gata cu Mobil1 ,Castrol si altele.
          Last edited by steradulescu; 09-26-2013, 20:59 PM.

          Comment


          • #50
            Mersi pt informatie.Ce zici sa schimb si eu uleiul in cutie?am 210000 km

            Comment


            • #51
              Eu am 240 k ,schimba-l doar daca da ceva semne de oboseala(agata,intra mai greu in viteze,face zgomot)altfel da-i pace.

              Comment


              • #52
                Astazi masina a beneficiat de ,,mergatori" de iarna marca Debica.Nu sunt fitza(buget cam mic) dar sunt noi si la super pret 1040(4 bucati) ron si 20 ron spaga.
                Attached Files

                Comment


                • #53
                  Am reusit sa imbrac si volanul,a iesit putin cam gros deoarece era din plastic si nu piele dar per ansamblu sunt multumit,mai am putin si ajung cu ea la full options acum ca am si volan din piele.Achizitionat si lichid de servo sper sa imi fac timp saptamana asta sa o duc la mecanic sa il schimbe.Pret volan 150 ron si 60 ron lichid servo(1l).
                  Attached Files

                  Comment


                  • #54
                    Asa e cand nu ai probleme cu ea, dai cu banii in stanga si dreapta.

                    Comment


                    • #55
                      Join the club! Mai bine sa n-ai bube si sa arunci bani, e mai reconfortant psihic.
                      https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                      Comment


                      • #56
                        Asa e cu masinile astea sunt ca un drog,noroc ca nu am probleme cu ea,cum mai prind ceva bani care nu au vre-o destinatie precisa cum ma mai gandesc ce ar trebui schimbat(sau ce nu s-a schimbat deloc) pe masina.Nu prea ma pot abtine sa nu mai bag cate ceva in ea.Urmeaza sa schimb fusta schimbator si sa ii fac schimbul de ulei ca am facut cam 10 000 cu Mobil 1(made in Sua) si ieri cand am fost la reprezentanta am intrebat de ulei si e moca 45 ron/l asta daca nu cumva reusesc sa il iau ,,pe sub mana"(bineinteles mai ieftin).

                        Comment


                        • #57
                          La fel faceam si eu inainte, cum mi se parea ca se aude ceva minor, cum fuguta la service sa vedem ce e cu ea, ii mai faceam un test chiar daca nu-mi dadea nicio eroare, se saturasera si baietii aia de mine. Spalat de vreo 2 3 ori pe saptamana, de mers la peste sau la padure nici nu mai zic " cum sa bag eu masina pe acolo". Am prieteni cu alte marci, au uitat de cand nu le-au mai facut schimburile, de bucse sau brate ce sa mai vorbesc fier pe fier si tot merg masinile. Asa ca am ajuns la concluzia ca nu merita sa o bibilesc si sa o caut atat.
                          Last edited by fane_satar; 12-05-2013, 18:12 PM.

                          Comment


                          • #58
                            Eu asa am facut cu toate masinile pe care le-am avut,am avut grija de ele(bag banu' in ele dar am pretentia sa mearga indiferent de drum,sa scoata investitia cum s-ar spune,doar ca la peste si padure nu ma duc dar daca e nevoie o bag pe orice drum pana ramane suspendata).De aceea in Ro majoritatea masinilor sunt ,,pe burta" ca lumea trage de ele si nu baga bani cum fac nemtii de exemplu(la noi o masina cu 200k km e terminata,iar in De una cu aceeasi km merge aproximativ ca una noua).Oricum masina toaca bani multi ca sa fie tinuta la standarde ok.

                            Comment


                            • #59
                              Ai perfecta dreptate! Tot asa fac si eu chiar daca ma mai supar cateodata.

                              Comment


                              • #60
                                Lasa ca rezolvi problema cu alternatorul(stiu ca acum esti necajit).

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF