Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

New kid on the block : W210 E230 Classic

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Felicitari pentru surpriza!Super masina!
    Si eu am facut sotiei una la fel dar la nivel financiar mai mic!Si din pacate inca nu mercedes.

    MERITA GPL!Eu am pe 2,6 si sunt f multumit la performante cit si la consum.

    Comment


    • #17
      Fin'ca chiar vreau sa o fac impecabila si dpdv tehnic, tocmai i-am pus o bacterie noua, de 64Ah, si o pompa noua de benzina, din cauza ca cea veche mai facea figuri (se mai blocau carbunii de la motoras si in afara de asta cred ca nu prea baga bine). Desi sunt multumit de pompa noua, masina inca mai are o chestie care ma agaseaza: nu accelereaza lin de la turatii joase (1000), ci abia de la vreo 1500. Daca apesi chiar si usor acceleratia, in sarcina, de la pe la 1000 rpm, da un pic in nas. Nu o subturez, dar din cand in cand mai sunt nevoit sa o calc de la 1000 si tremura un pic inainte sa accelereze constant. Un prieten mi-a zis sa schimb bujiile iar cele noi sa fie unele serioase, pentru motoare mari, nu cine stie ce bujii cu 4 capete care iti iau ochii dar nu fac mare branza. De asemenea, mi-a zis ca undeva in capatul motorului (el stia de la 124, acum are 211) ar fi un fel de delcou, al carui capac trebuie scos si spalat cu benzina. Ma mir ce altceva sa aiba, caci pompa si filtrul sunt noi noute.
      Ce as putea face inainte de a apela la mecanic sau, mai rau, la un service cu diagnosticare pe computer?
      Multumesc anticipat, dok
      W210 E230 '95 Classic

      Comment


      • #18
        Verifica bujiile.. Am mai auzit la cineva aceeasi problema.. care din fericire s-a rezolvat odata cu schimbarea bujiilor

        Comment


        • #19
          Exact. Eventual si fishele. Verifica starea capacului de delco. Daca e prea zgiriat la interior, altul nou. Si vezi dupaia.

          Comment


          • #20
            Originally posted by Gilbert View Post
            am luat pana la urma un W210 cu motor de 2300, din '95
            Frumoasa masina, eu sint inebunit dupa benzinare, motorul de 2300cmc chiar are cel mai bun rapoart pret/performante.
            Te felicit ca ai ales un Mercedes pentru siguranta persoanei ce-o iubesti.
            P.S. Stopurile (triplele) de pe spate nu sint cele originale, sint schimbate de pe model dupa 1999.
            .. ________ ..
            o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
            (Oo\==/oO)
            ..U...............U.
            Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
            http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

            Comment


            • #21
              Originally posted by orca View Post
              Frumoasa masina, eu sint inebunit dupa benzinare, motorul de 2300cmc chiar are cel mai bun rapoart pret/performante.
              Te felicit ca ai ales un Mercedes pentru siguranta persoanei ce-o iubesti.
              P.S. Stopurile (triplele) de pe spate nu sint cele originale, sint schimbate de pe model dupa 1999.
              multumesc. desi nu ma asteptam, fiindca conduc de doi ani un diesel (PGT 407), motorul m-a surprins foarte placut. cei 150 cai se simt, e silentios, rafinat si trage uniform, nu ca dieselul. am vrut o masina sigura mai ales ca vrem sa avem si un bebe. desi a mers des cu 407-le, Mercedesul I s-a parut mare sotiei, la inceput. I-am aratat insa femei care conduceau si clasa S, darmite E. sunt insa mahnit ca trebuie s-o vindem - iar sotia e de-a dreptul suparata, se indragostise de ea. ma gandesc daca sa nu I-o las totusi tatei... In orice caz, urmatoarea masina va fi indiscutabil tot un MERCEDES.
              Uitasem: in adevar, stopurile mi-au placut tare mult ca sunt modelul restilizat, dau foarte bine pe negru
              Last edited by Gilbert; 11-18-2007, 03:57 AM.
              W210 E230 '95 Classic

              Comment


              • #22
                Originally posted by Gilbert View Post
                In adevar, m-am linistit cu dizelul... Ar trebui schimbate motorul, cutia si diferentialul. Astea trei (cu factura si garantie un an) + manopera ma duc undeva spre 2000 neuro si nu se merita. Il mai tin o perioada asa si, vorba lui Dok, daca papa mult ii pun un gpl bun (de unde?). Nu prea-mi suna bine combinatia Mercedes + GPL dar am vazut si clasa S cu gpl , asa ca pe E de ce sa nu mearga?
                La drumul Arad-Bucuresti a luat fix 7.8 litri la suta cu AC pornit si mers de om normal, doar cateva depasiri mai sportive pe curbele de dinainte de Rm Vilcea si un 200 la ora timp de cateva minute pe autostrada, sa vad ce stie. Si stie Insa in Bucuresti, desi nu ma bazez pe calcule ca nu le-am facut inca, doar ochiometric dupa indicatorul de benzina, pare sa ia spre 15 litri la suta.

                Am gasit si un mecanic bun si ieftin pt. okios, sambata ii fac revizia si schimb kitul de ambreiaj, dar tot nu am gasit bucsa aia de amortizor, fir-ar... Cre ca din cauza ei va trebui sa schimb amortizoarele macar pe spate.

                Dumi, a ta cat ia in oras?
                da-mi si mie un nr de tel (al tau) ptr ca doream sa te intreb ceva despre ochios. Aveam nevoie de un sfat. Multumesc, Razvan
                Nici o fapta buna nu ramane nepedepsita.

                Comment

                Working...
                X
                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF