Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

2007 Mercedes E280 CDI

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Din pacate a aparut si prima problema. Duminica dimineata,masina fiind rece (statuta in garaj peste noapte, la aprox 15 grade) a pornit foarte greu. Spirala de la bujii a ramas aprinsa. Am oprit-o,am dat iar la cheie si a luat-o imediat. Spirala s-a stins dupa vre-un minut.
    Azi dimineata a facut la fel,doar ca a luat-o mai repede,din prima. Dar tot cu spirala aprinsa.
    Deci daca sta mai mult de 5-6 ore oprita,porneste ceva mai greu si ramane spirala aprinsa. In rest,porneste f bine.
    Am pus diagnoza in seara asta pe ea si mi-a dat eroarea P0670 Glow Plug Control Module Control Circuit/ Open. Initial am crezut ca-i de la o bujie,dar eroarea asta ma duce cu gandul mai mult la acel releu despre care am mai citit. Ala o fi?
    Ce ma pune pe ganduri e ca am mai gasit o eroare (pe care am sters-o si a aparut imediat dupa ce am pornit motorul) P0101-Mass or Volume Air Flow A Circuit Range/ Performance. Asta habar n-am de la ce ar putea fi.

    Comment


    • #17
      P0670 Glow Plug Control Module Control Circuit/ Open mi-a dat si mie la focus de 1,6 tdci. Au fost arse 2 bujii, plus ca intra intr-un mod de protectie si nu mergea mai tare de 60 kmh.

      Comment


      • #18
        La mine merge masina normal.
        O sa ma duc saptamana viitoare la service.
        Mai tare ma ingrijoreaza cealalta eroare.. dar vad atunci ce e si cu aia.

        Comment


        • #19
          S-a rezolvat. Era o bujie arsa. Am pus tot Beru, la fel ca cele originale.
          Din pacate am observat ca furtunul care iese din intercooler are mici fisuri in partea de sus. L-am peticit putin pana vine cel nou. A costat 390ron
          De cand am luat-o nu i-am facut nimic;nici o imbunatatire. Parca simt ca nu-i a mea Asa ca ma bate gandul sa ii schimb arcurile, poate cu unele Eibach, ca sa fie cu 2-3cm mai joasa si sa arate mai bine. Ma gandesc de asemenea la niste jante pe 18, poate chiar cele originale, modelul acela cu multe spite, si duble parca.

          Comment


          • #20
            Personal nu recomand modificarea din cauza drumurilor noastre.Imbunatateste performantele insa poti sa o freci de borduri sau alte gropi. La ford am talon mai mic si am abonament la indreptat jante + echilibrat. Acum dupa iarna au aparut gaurile ca ciupercile si daca le si lovesti cu viteza,atunci poti sa ai surprize neplacute.
            Seba

            Comment


            • #21
              Deci aici a disparut Andrei... sa ai parte de ea, multi km fara pb!
              Frumos exemplar!

              Comment


              • #22
                Masina este de vanzare.

                Autovit.ro este cel mai mare site de anunturi auto din Romania. Aici poti gasi mii de anunturi cu masini noi si second hand de vanzare.

                Comment


                • #23
                  Da,asa este. Vreau altceva. Ma uitam la un C Classe,cu acelasi motor.

                  Comment


                  • #24
                    Si iata ca am ajuns pe la 95000 km. Inafara de furtunul de la intercooler la clapeta de acceleratie si acea bujie arsa nu am mai avut nici o problema.
                    Mai am putin si trebuie sa fac revizia,pt ca am facut deja ~11000km de cand am luat-o. Am luat deja filtrele de aer si cel de polen. Urmeaza uleiul si filtrul de ulei (pe care o sa il iau de la Mercedes).
                    Masina inca e la vanzare,dar nu sunt asa sigur ca vreau sa o dau. De fiecare data cand merg cu ea e o adevarata placer si parca ar fi pacat sa dau o masina pe care o stiu de noua..pe una obosita sau cine stie ce mai nimeresc.
                    Asa ca voi continua,cred, lista de achizitii,pe langa consumabilele pt revizie, cu un support de skiuri,ca tot se apropie iarna. Si ma gandeam sa caut pe la dezmembrari acele pedale de la pachetul sport.
                    Ziceam ca n-am avut nici o problema cu ea;totusi am observant o chestie: cand dau drumu la ac (de obicei il tin pe auto la 23 de grade) turatia creste la 800rpm. Deci o idee mai sus decat sta de obicei. Si motorul se aude ca e mai turat. Prima oara am crezut ca isi face filtrul de particule regenerarea. (la Skoda maicamii asa e: se tureaza la 1000 cat timp face regenerarea). De regula obisnuiesc sa opresc ac-ul cu cateva minute inainte sa ajung acasa si sa mearga pe ventilatie normal. Dar am vazut ca nu conteaza,ramane la fel turata. Odata, nu stiu ce mi-a venit, dar am oprit si ventilatia. Atunci a scazut la 750,la cat sta de obicei. Si am vazut ca pana la urma asa face de fiecare data. Daca e ventilatie normal e ok; dau drumu la ac..si dupa o perioada creste turatia. Si nu scade decat cand opresc ventilatia de tot. O fi normal?

                    Comment


                    • #25
                      Un consum de seara.. Mers ca la plimbare
                      ImageUploadedByTapatalk1377110923.159551.jpg

                      Comment


                      • #26
                        Andrei, in pozele de prezentare pe capota spate apar insemnele motorizarii (E280...etc) iar in pozele de vanzare au disparut. Explicatia...?

                        Comment


                        • #27
                          Nu imi placeau si le-am dat jos.
                          Aici e o poza "intermediara"
                          ImageUploadedByTapatalk1377115464.847409.jpg
                          Si aici operatiunea fusese terminata si cele cateva urme ramase de la litere sterse ImageUploadedByTapatalk1377115540.355755.jpg
                          Deci nu, n-a fost lovita daca la asta te gandesti

                          Comment


                          • #28
                            Mersi de raspuns

                            Comment


                            • #29
                              Iata ca am ajuns la 99000km. Din pacate sunt cam trist pt ca in curand voi vedea 6 cifre in bord, dar asta-i viata..
                              Mai e putin pana la revizie. Intre timp am rezolvat clasica problema cu garniturile de la racitorul de ulei, si eroarea care aparea de fiecare data cand porneam masina, chiar daca o stergeam. Era de la debitmetrul de pe partea dreapta si s-a rezolvat cu o resoftare la motor. Am actualizat softul si la cutie si acum merge perfect. Schimba foarte lin chiar si acum, cand e destul de rece dimineata.
                              Ne-am pregatit si pt ski. Am luat bare transversale Automaxi Silverline si suporturile pt 6 skiuri Thule. Acu sa vina zapada.
                              Ah, si am pus si rotile de iarna, care sunt mai mici si mai urate ca cele de vara, dar pt 2-3 luni sunt perfecte.
                              Si o poza de azi:
                              ImageUploadedByTapatalk1385995952.208618.jpg

                              Comment


                              • #30
                                Am schimbat acum si releul de bujii. Daca pana acum doar pornea ceva mai greu dimineata, acum n-a mai vrut deloc.
                                Am intrebat in stanga si in dreapta de preturi si, culmea, cel mai ieftin a fost la reprezentanta (Casa Auto). Vreo 750lei cu tva.
                                Vad ca i-au schimbat forma. E mai mic acum, dar tot de Beru e facut. I-au schimbat si codul. Asta e cel nou: ImageUploadedByTapatalk1387462104.533828.jpg
                                Acum a pornit mai repede decat o facea vara

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF