Din pacate a aparut si prima problema. Duminica dimineata,masina fiind rece (statuta in garaj peste noapte, la aprox 15 grade) a pornit foarte greu. Spirala de la bujii a ramas aprinsa. Am oprit-o,am dat iar la cheie si a luat-o imediat. Spirala s-a stins dupa vre-un minut.
Azi dimineata a facut la fel,doar ca a luat-o mai repede,din prima. Dar tot cu spirala aprinsa.
Deci daca sta mai mult de 5-6 ore oprita,porneste ceva mai greu si ramane spirala aprinsa. In rest,porneste f bine.
Am pus diagnoza in seara asta pe ea si mi-a dat eroarea P0670 Glow Plug Control Module Control Circuit/ Open. Initial am crezut ca-i de la o bujie,dar eroarea asta ma duce cu gandul mai mult la acel releu despre care am mai citit. Ala o fi?
Ce ma pune pe ganduri e ca am mai gasit o eroare (pe care am sters-o si a aparut imediat dupa ce am pornit motorul) P0101-Mass or Volume Air Flow A Circuit Range/ Performance. Asta habar n-am de la ce ar putea fi.
Azi dimineata a facut la fel,doar ca a luat-o mai repede,din prima. Dar tot cu spirala aprinsa.
Deci daca sta mai mult de 5-6 ore oprita,porneste ceva mai greu si ramane spirala aprinsa. In rest,porneste f bine.
Am pus diagnoza in seara asta pe ea si mi-a dat eroarea P0670 Glow Plug Control Module Control Circuit/ Open. Initial am crezut ca-i de la o bujie,dar eroarea asta ma duce cu gandul mai mult la acel releu despre care am mai citit. Ala o fi?
Ce ma pune pe ganduri e ca am mai gasit o eroare (pe care am sters-o si a aparut imediat dupa ce am pornit motorul) P0101-Mass or Volume Air Flow A Circuit Range/ Performance. Asta habar n-am de la ce ar putea fi.
Comment