Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

"Tancul" meu...

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    A dat semne? Era cel original?
    Cat a fost si de unde l-ai luat?

    Legat de ulei, motorul meu cere 8 si doar cand scade la 6.5 imi spune sa pun 1.5 ca sa ajung la max. Daca e sa fie 6.7L spune ca e oil ok.
    Am simulat asta cand masina a stat in panta, pt ca scade cantitatea de ulei masurata.

    Comment


    • #77
      Originally posted by Sharky View Post
      A dat semne? Era cel original?
      Cat a fost si de unde l-ai luat?

      Legat de ulei, motorul meu cere 8 si doar cand scade la 6.5 imi spune sa pun 1.5 ca sa ajung la max. Daca e sa fie 6.7L spune ca e oil ok.
      Am simulat asta cand masina a stat in panta, pt ca scade cantitatea de ulei masurata.
      Pai a dat semne, ca doar nu il înlocuiam degeaba . Se tot oprea motorasul .
      Prețul a fost de 6600 cu TVA, daca dau piesa veche, imi mai face o reducere de 600 RON .
      Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul!

      Comment


      • #78
        Salut, aveai si ceva eroare in bord din cauza SBC ? Ai resetat cycle counter-ul vreodata la el?
        *Smart Fortwo 451 Passion
        *w123 230CE
        *w211 E270 cdi Avantgarde
        *w203 c220 cdi Avantgarde
        *w215 CL55 AMG
        *w202 C180 Esprit
        *w210 e320 162kw 1996 Avantgarde
        *w202 c250 TURBODIESEL 110kw 1998 Elegance
        *w201 190E 2.0
        *w123 langversion pullman

        Comment


        • #79
          Originally posted by danger0su View Post
          Salut, aveai si ceva eroare in bord din cauza SBC ? Ai resetat cycle counter-ul vreodata la el?
          Salut, o data am resetat, acum nu aveam eroare, eroare dãdea doar cand nu mai mergea motorasul si nu fãcea presiune . Am desfãcut motorasul si periile sunt duse , le voi schimba si am o piesa de schimb !
          Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul!

          Comment


          • #80
            Din cate inteleg in felul asta risti sa ramai fara frane in mers, sau sa ramai cu 2-3 pompe apoi sa treci pe servo-muschi.
            Asa a fost?

            Daca-s periile duse motorul merge cand vrea el, dar calculatorul nu prea are cum sa se prinda. Zic eu.
            Da masina prin groapa incepe sa mearga, da in urmatoarea nu mai merge.

            Accesul la perii e usor?
            Parca ma bate gandul sa inspectez.

            Comment


            • #81
              Fara frane in mers au ramas si prin Italia cativa tot cu counter resetat.
              Calculatorul se prinde chiar fosrte repede pentru ca atata cat el are nevoie trimite curent pe motoras daca el nu ii creste presiunea vede problema si aprinde ecranul rosu sa opresti masina cat mai are "rezerve" pentru franat!Daca il ignori te lasa fara frane.Totodata resetat counterul se pierd anumite chestii de prin el sinuu mai trimite avertismentele la timp dar depinde si cine si-a bagat nasul in soft...
              Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

              Comment


              • #82
                Originally posted by Sharky View Post
                Din cate inteleg in felul asta risti sa ramai fara frane in mers, sau sa ramai cu 2-3 pompe apoi sa treci pe servo-muschi.
                Asa a fost?

                Daca-s periile duse motorul merge cand vrea el, dar calculatorul nu prea are cum sa se prinda. Zic eu.
                Da masina prin groapa incepe sa mearga, da in urmatoarea nu mai merge.

                Accesul la perii e usor?
                Parca ma bate gandul sa inspectez.
                Da, exact , aveam doar frana mecanica, aceesul la perii este usor, bafta !
                Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul!

                Comment


                • #83
                  Dupa aproximativ 5 saptamani de asteptare a venit si carasa achizitionata de pe AliExpress, cost 70 ron .
                  Attached Files
                  Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul!

                  Comment


                  • #84
                    Salutare, dupa cateva zile de batai de cap , telefoane, intrebari si vizionari de filmulete pe YouTube, am decis ca pot sa imi inlocuiesc si singur placa electronica din cutia de viteze. De ce ? Imi intra in limp mode cutia, adica ramanea in trapta a doua . Dupa o diagnoza am aflat ca senzorul de turatie si-a data ultima suflare , cod de eroare P2203. Am achizitionat piesele, placa originala, priza originala , 5L de ulei original, garnitura originala, suruburi la baie si buson original si filtru de ulei MANN (trebuia sa astept 7 zile dupa filtru original si nu am mai avut rabdare) , cost aprox 3700 ron. Pus pe treaba , am deconectat bateria , scos uleiul din cutie, demontat priza, bloc de valve . Uleiul se prezenta inca bine, doar a fost schimbat acu’ 20000 km , apoi in aceeasi ordine montate pe masina , am pus ulei , i-am facut nivelul cu joja originala si acum masina merge perfect!
                    Toate cele bune!
                    Attached Files
                    Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul!

                    Comment


                    • #85
                      felicitari pt lucrare, poate ne scrii 2-3 ponturi, gen ce sa faci si mai ales ce sa nu faci!

                      Comment


                      • #86
                        Originally posted by Sharky View Post
                        felicitari pt lucrare, poate ne scrii 2-3 ponturi, gen ce sa faci si mai ales ce sa nu faci!
                        Sincer prea multe ponturi nu sunt , ideea e sa deconectezi bareria , priza e prinsa cu un surb si ai nevoie de o cheie tubulara de 7 sa il poti desface, gresate un pic cu ulei oringurile de pe priza si bineinteles nivelul uleiului in cutie sa fie facut ca la carte ! Daca cineva doreste sa stie si altceva , poate sa ma sune. O zi frumoasa tuturor.
                        Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul!

                        Comment

                        Working...
                        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF