Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

W124, 1991, 250d

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Jantele sunt de R129 ultima serie!
    Fa neaparat ceva cu shimbatoru ala ca zici ca e o...(cauta-i unul de piele de facelift daca tot ai transformat masina in facelift)
    In rest felicitari.
    Mercedes-Benz E220C 124 automatic '94
    Mercedes-Benz 230C 123 automatic '78
    Mercedes-Benz SL320 129 automatic '96
    Mercedes-Benz E200C 124 automatic '95

    Comment


    • #17
      @ GoguL: multumesc de lamurire!

      Ma tot gandesc sa renunt de tot la cutia manuala anul care vine. Am mers cu w124 automat cu 2.5d si e mult mai relaxant, asa cum trebuie sa fie un Mercedes. (parere/gust personal)

      Pareri? Merita schimbarea?

      In afara de cutie, cardan, diferential (stiu din experienta ca la bmw diff-urile de manuala difera de cele de automata) consola centrala, pedalier, ar mai trebui ceva?

      Cele bune.

      Comment


      • #18
        Teoretic iti mai trebuie si radiatorul de apa cu conductele de ulei aferente pana la cutie, radiatorul e dublu si asigura pastrarea temperaturii uleiului la maxim 90-100 grade... Eu am prajit cutia mea automata cu un radiator de ulei de w 123 montat pe acele conducte si nu mi-a facut probleme in cei 20-30000 de km cat am avut-o pe motor, dar nu e recomandat.
        In rest ce ai zis tu... Podul pedalier nu e neaparat, doar pedala de frana lata si demontarea de pe a ta a pedalei de ambreiaj, cu toate ca eu le-am lasat asa ca nu am pus pret pe minunile astea stiind ca nu voi tine mult motorul si cutia pe masina.
        Ai nevoie de maneta de schimbator cu tot cu plasticul din jurul ei, unde sunt comenzile la geamuri, tija de schimbare la cutie, cutia cu tot cu convertizor si prinderea de pe motorul donator, e un "fier" cu multe suruburi in locul caruia tu ai "volanta". Cablul de curent de pe cutia automata sa te uiti ca sunt vreo 5 fire care nu stiu ce mai aveau legate pe ele inafara de becurile de mers cu spatele la actionarea manetei in R, adaptorul de la motor pentru cablul de kick down, primul cardan de dupa cutie, suportul cutiei ca vine mai in spate decat cel original si e mai mic, si diferentialul in cazul in care nu vrei sa ai o viteza maxima de 120-130 km/h dar in schimb sa dispui de o forta cu care masina va patina sanatos la orice accelerare mai fortata

        Comment


        • #19
          Multam pentru raspuns. Cred ca cel mai bine ar fi sa cumpar o masina cu totul, sa imi iau ce am nevoie, ca sa scutesc alergatura si dureri de cap. O masina de piese, oricum, ar fi binevenita.

          Comment


          • #20
            Frumoasa masina. Pe viitor mi-am propus si eu sa cumpar un MB mai vechi si sa incep sa-l restaurez.

            Multi KM fara probleme!!!
            Mercedes Benz

            Comment


            • #21
              La iernat, langa alte batrane interesante
              Attached Files

              Comment


              • #22
                E bine ca ai unde sa o tii, pt ca nu se stie niciodata cu iernile noastre.

                Comment


                • #23
                  Da` ce m-am zbatut pana am gasit si aranjat s-o tin, unde-o tin Pun capu` pe perna linistit ca nu-s zapezi, ploaie, "animale" urbane, vecini binevoitori, etc.

                  Comment


                  • #24
                    Salut Catalin,
                    Daca nu sunt indiscret, imi poti spune unde iti tii parcata masina si care sunt conditiile? Mi-as muta si eu coupe-ul la cald
                    Multumesc anticipat!

                    P.S. Felicitari pentru masina!
                    Doua stele si alerg dupa ele...Steluta & Stelut
                    https://w124-coupe.com

                    Comment


                    • #25
                      .........ai PM

                      Comment


                      • #26
                        Asteptam vremea frumoasa, am spalat masina sambata si i-am luat si o prelata ca sa nu se puna praful pe ea in locul de iernat.
                        Attached Files

                        Comment


                        • #27
                          Intrebare : de ce cur ridicat si bot lasat ?
                          Perfection is everything , Perfection is Mercedes-Benz` !!!

                          Comment


                          • #28
                            Arata ciudat cu jantele astea pe 15", cu cele pe 17 chiar nu.
                            Totusi o s-o ridic un pic, 2-3 cm, pentru ca e prea joasa.

                            Comment


                            • #29
                              La multi ani tuturor, cu ce va doriti in 2013! Sa ne citim/auzim/vedem cu bine!

                              Comment


                              • #30
                                Inainte s-o inmatriculez, cu vechile numere...

                                PS: cu jantele pe 17" arata bine, nu mai pare asa picata de bot
                                Attached Files

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF