Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

w126 420 sel 3.0 D

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Uită-te şi la arcuri. În special la partea de jos. Au prostul obicei să se rupă din spire din cauza gropilor. Am 3 maşini cu această problema.
    W 126 `87 300 SDL OM606 24v Automatic
    W 126 `86 300 SD OM617 Automatic
    W 124 `93 E250 D ex 300 D


    - Bond - James Bond.
    - `Dullah - Abdullah.

    Comment


    • #17
      Frumoasa masina,sa ai bafta la ea!!!

      Comment


      • #18
        Buna!

        In primul rand multumesc Leo pentru informatie.. Am verificat cam tot ce se poate si ultima varianta asta ar fi, sa schimb telescoapele. Un coleg de pe forum mi-a spus de telescoape (Butonu).. in fine, acu` am de investit in altele, cum ar fi reinoirea actelor, cauciucuri iarna, schimburi s.a.m.d.. Cat despre ce m-a intrebat Levi, sincer nu vreau s-o dau, eram curios sa vad cam ce oferte mi se fac pentru ca eu acum stiu exact ce am de schimbat si de reparat la masina. Deci nu m-as lega la cap cu o masina de care sa nu stiu nimic si sa am suprize neplacute. Dar in acelasi timp mi-ar placea mult un w140, cam asta ar fi motivul pentru care am publicat anuntul. Sper ca v-am lamurit cat de cat. Numai bine rau la nimeni! )

        Comment


        • #19
          Sa nu crezi ca daca schimbi telescoapele masina se va indrepta. Nicidecum. Rolul telescoapelor este de a prelua socurile si a stabiliza masina in viraje. Daca masina sta mai jos pe o parte inseamna ca ori ai un arc rupt, ori un arc a fost schimbat cu unul de alt tip (mai tare sau mai moale), ori talerele de cauciuc de deasupra arcurilor nu sunt de aceeasi grosime (9, 13, 15, 18 mm).
          W 126 `87 300 SDL OM606 24v Automatic
          W 126 `86 300 SD OM617 Automatic
          W 124 `93 E250 D ex 300 D


          - Bond - James Bond.
          - `Dullah - Abdullah.

          Comment


          • #20
            Originally posted by mer_se280 View Post
            Oooo...pasionatii de W126 se tot aduna! Sa ai bafta la ea si fara evenimente in trafic.

            Tot numere de Bulgaria are?
            Crezi tu ca-s pasionati? Mai degraba posesori conjuncturali si meteorici, dovada starea majoritatii 126-elor, nr. proprietarilor, cunostintele despre model si intentiile de combinatii. Cei care cunosc si apreciaza modelul il si intretin pe masura.
            Multe mile fara bube!
            Last edited by cutaresku; 11-25-2012, 01:09 AM.
            https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

            Comment


            • #21
              Originally posted by cutaresku View Post
              Cei care cunosc si apreciaza modelul il si intretin pe masura.
              Corect! Dar sa asteptam si sa vedem ce o sa iasa.
              Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

              W126 280SE
              W123 280CE
              W126 500SEC
              W220 500L

              'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

              Comment


              • #22
                Bun, revin cu niste lamuriri pentru cine este interesat Masina nu este intr-o stare excelenta, dar din ce comparatii am facut pana acum cu alte masini(Mercedesuri) tind sa cred ca am o masina ca lumea as spune eu! O sa incerc sa fiu cat mai explictit si sa nu omit nimic. Nu-mi merg geamurile de pe partea dreapta, cel din fata merge doar ajutat pana la jumate, de la jumate coboara singur si de jos in sus pana la jumate urca singur dupa care trebuie sa-l ajut putin, cel din spate nu merge deloc cu toate ca se aude motorasul cu lucreaza. Trapa merge doar in sus si in jos, spate/fata nu culiseaza deloc. Sirocolul porneste, baga aer doar ca dupa un minut se opreste(ma gandesc ca este cel original deci este clar ca nu are cum sa mearga cu motorina), il pot programa, porneste la ora programata functioneaza toate chestile astea numai ca nu baga aer cald si cum am mai spus, da eroare si se opreste dupa un minut. Puntea spate sunt sigur ca este schimbata deoarece este punte de seria 1 si masina este din '89(automat masina nu mai are SELF LEVELING SUSPENSION). Kilometrajul si turometrul nu-mi merg nici ele, bordul fiind cu senzor si cutia cu cablu. Cum am scris si intr-un alt post, masina imi sta putin lasata de partea soferului(luni sau marti ii pun doua telescoape pe fata sa vedem ce se intampla). ABS-ul si ASR-ul nu merg nici ele(grupul este de cobra fara senzori de ABS, ce sa mai vorbim de ASR, desi becurile mi se aprin in bord si pe butonul de ASR cand pun contactul pana la pornirea motorului dupa care se sting). Opritoarele usilor din spate nu mai lucreaza deloc. Mai am de montat un releu care se leaga la ceva senzor de pe volanta, la pompa de injectie si inca nu stiu pe unde(am schita facuta in masina, multumita colegului de pe forum Butonu). Cam astea ar fi defectele masinii, care nu sunt putine dar din cate am citit aici pe forum toate au rezolvare. In rest ce sa zic, clima manuala merge cu toate ca de cand am masina(mai bine de un an jumate, aproape doi) nici macar nu am incarcat-o cu freon, scaunele si memoriile aferente merg, motorul si cutia merg aproape perfect, spun aproape fiindca la schimbarea din treapta 2 spre 3 se simte o smucitura nu foarte tare, putin sesizabil as spune eu, asta nu stiu exact dar cred ca din cauza ca nu am schimbat uleiul si in convertizor pentru ca am fost la service, s-au uitat pe nu stiu ce program, mi-au zis sa-mi cumpar 7 litri de ulei pentru cutie si filtru, zis si facut, dar cand m-am dus sa iau masina mi-a zis mecanicul ca nu au intrat 7 litri cat spunea programul, ci a fost plina dupa primi 3 litri, cand am auzit, am luat internetul la puricat si am aflat care era problema(tin sa va spun ca m-am dus la mecanic si i-am zis si habar nu avea de asa ceva) am crezut ca ma stric de cap cand am auzit ca nu stie!!! In rest merge tot, sper sa nu fi omis ceva desi nu prea cred. Daca aveti intrebari, sugestii sau orice altceva va rog din suflet nu ezitati sa ma intrebati! Multumesc anticipat si chiar astept parerile voastre!! Numai bine si multa multa sanatate va doresc la toti!

                Comment


                • #23
                  Geamurile electrice...ar fi indicat ca sa dai jos panourile si sa vezi daca nu cumva sunt slabite suruburile de la macara si din cauza aia iti merge greu geamul.

                  Geamurile spate... de unde ai incercat sa pui in functie geamurile spate? De la butoanele din spate?

                  Trapa...posibil sa fie melcul rupt. Cel mai sigur ar fi sa il desfaci complet de la motoras care se afla in portbagaj.

                  Sirocolul (altfel spus Webasto)...nu este o problema ca acuma masina functioneaza pe motorina...se poate "mesteri" instalatia sa mearga pe motorina (fata de benzina, precum a fost initial)


                  De unde stii ca puntea a fost schimbat? Nu cumva doar grupul?

                  Opritoarele usilor se pot schimba...gasesti la dezmembrari, daca nu atunci se pot comanda noi!
                  Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                  W126 280SE
                  W123 280CE
                  W126 500SEC
                  W220 500L

                  'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by Costinw126 View Post
                    Bun, revin cu niste lamuriri pentru cine este interesat Masina nu este intr-o stare excelenta, dar din ce comparatii am facut pana acum cu alte masini(Mercedesuri) tind sa cred ca am o masina ca lumea as spune eu! O sa incerc sa fiu cat mai explictit si sa nu omit nimic. Nu-mi merg geamurile de pe partea dreapta, cel din fata merge doar ajutat pana la jumate, de la jumate coboara singur si de jos in sus pana la jumate urca singur dupa care trebuie sa-l ajut putin, cel din spate nu merge deloc cu toate ca se aude motorasul cu lucreaza. Trapa merge doar in sus si in jos, spate/fata nu culiseaza deloc. Sirocolul porneste, baga aer doar ca dupa un minut se opreste(ma gandesc ca este cel original deci este clar ca nu are cum sa mearga cu motorina), il pot programa, porneste la ora programata functioneaza toate chestile astea numai ca nu baga aer cald si cum am mai spus, da eroare si se opreste dupa un minut. Puntea spate sunt sigur ca este schimbata deoarece este punte de seria 1 si masina este din '89(automat masina nu mai are SELF LEVELING SUSPENSION). Kilometrajul si turometrul nu-mi merg nici ele, bordul fiind cu senzor si cutia cu cablu. Cum am scris si intr-un alt post, masina imi sta putin lasata de partea soferului(luni sau marti ii pun doua telescoape pe fata sa vedem ce se intampla). ABS-ul si ASR-ul nu merg nici ele(grupul este de cobra fara senzori de ABS, ce sa mai vorbim de ASR, desi becurile mi se aprin in bord si pe butonul de ASR cand pun contactul pana la pornirea motorului dupa care se sting). Opritoarele usilor din spate nu mai lucreaza deloc. Mai am de montat un releu care se leaga la ceva senzor de pe volanta, la pompa de injectie si inca nu stiu pe unde(am schita facuta in masina, multumita colegului de pe forum Butonu). Cam astea ar fi defectele masinii, care nu sunt putine dar din cate am citit aici pe forum toate au rezolvare. In rest ce sa zic, clima manuala merge cu toate ca de cand am masina(mai bine de un an jumate, aproape doi) nici macar nu am incarcat-o cu freon, scaunele si memoriile aferente merg, motorul si cutia merg aproape perfect, spun aproape fiindca la schimbarea din treapta 2 spre 3 se simte o smucitura nu foarte tare, putin sesizabil as spune eu, asta nu stiu exact dar cred ca din cauza ca nu am schimbat uleiul si in convertizor pentru ca am fost la service, s-au uitat pe nu stiu ce program, mi-au zis sa-mi cumpar 7 litri de ulei pentru cutie si filtru, zis si facut, dar cand m-am dus sa iau masina mi-a zis mecanicul ca nu au intrat 7 litri cat spunea programul, ci a fost plina dupa primi 3 litri, cand am auzit, am luat internetul la puricat si am aflat care era problema(tin sa va spun ca m-am dus la mecanic si i-am zis si habar nu avea de asa ceva) am crezut ca ma stric de cap cand am auzit ca nu stie!!! In rest merge tot, sper sa nu fi omis ceva desi nu prea cred. Daca aveti intrebari, sugestii sau orice altceva va rog din suflet nu ezitati sa ma intrebati! Multumesc anticipat si chiar astept parerile voastre!! Numai bine si multa multa sanatate va doresc la toti!
                    Asta e o masina ca lumea?Vrei sa o vinzi?

                    Intrun alt topic ne cereai parerea daca sa o schimbi cu un W140.NORMAL!! Numai sa cumpere cineva masina asta.

                    Bafta!

                    sigpic

                    "Sunt printre voi,dar nu sunt unul dintre voi"

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by Costinw126 View Post
                      ... Nu-mi merg geamurile de pe partea dreapta, cel din fata merge doar ajutat pana la jumate, de la jumate coboara singur si de jos in sus pana la jumate urca singur dupa care trebuie sa-l ajut putin, cel din spate nu merge deloc cu toate ca se aude motorasul cu lucreaza...
                      S-au uzat dinti de la macarale... Se pot repara sau se pot schimba macaralele (cateva poze cu reparatia "dintilor" poti vedea pe topicul meu de prezentare al W126 280SE... vezi semnatura...)

                      Originally posted by Costinw126 View Post
                      ...Trapa merge doar in sus si in jos, spate/fata nu culiseaza deloc. ...
                      Posibil problema de contact la butonul de comanda...

                      Originally posted by Costinw126 View Post
                      ...Sirocolul porneste, baga aer doar ca dupa un minut se opreste(ma gandesc ca este cel original deci este clar ca nu are cum sa mearga cu motorina), il pot programa, porneste la ora programata functioneaza toate chestile astea numai ca nu baga aer cald si cum am mai spus, da eroare si se opreste dupa un minut...
                      Se poate face sa functioneze... e putin complicat (iti trebuie o pompa de benzina si combustibilul aferent intr-un mic rezervor), dar daca vrei neaparat se face. Sau pui un sirocou de diesel.


                      Originally posted by Costinw126 View Post
                      ...Puntea spate sunt sigur ca este schimbata deoarece este punte de seria 1 si masina este din '89(automat masina nu mai are SELF LEVELING SUSPENSION)....
                      Bineinteles ca odata cu dizelizarea s-a schimbat si puntea spate care din descrierea ta e posibil sa fie de W123.

                      Originally posted by Costinw126 View Post
                      ...Kilometrajul si turometrul nu-mi merg nici ele, bordul fiind cu senzor si cutia cu cablu..
                      Se schimba ceasurile cu unele aferente...

                      Originally posted by Costinw126 View Post
                      B...Cum am scris si intr-un alt post, masina imi sta putin lasata de partea soferului(luni sau marti ii pun doua telescoape pe fata sa vedem ce se intampla)...
                      Iti vei da seama cand "umbli" pe la telescoape...

                      Originally posted by Costinw126 View Post
                      ...ABS-ul si ASR-ul nu merg nici ele(grupul este de cobra fara senzori de ABS, ce sa mai vorbim de ASR, desi becurile mi se aprin in bord si pe butonul de ASR cand pun contactul pana la pornirea motorului dupa care se sting)....
                      Becul de ABS ramane aprins in cazul in care e defect... ciudat ca la tine se stinge odata cu pornirea motorului... ASR nu ai de unde sa ai...

                      Originally posted by Costinw126 View Post
                      ...Opritoarele usilor din spate nu mai lucreaza deloc...
                      ... Ori nu opresc usile... ori nu poti sa deschizi usa la maxim... De preferat prima varianta!

                      Originally posted by Costinw126 View Post
                      ... Mai am de montat un releu care se leaga la ceva senzor de pe volanta, la pompa de injectie si inca nu stiu pe unde(am schita facuta in masina, multumita colegului de pe forum Butonu)...
                      Nu ma pricep la asta...

                      Originally posted by Costinw126 View Post
                      ...clima manuala merge cu toate ca de cand am masina(mai bine de un an jumate, aproape doi) nici macar nu am incarcat-o cu freon...
                      Depinde cat de mult l-ai folosit. Daca merge inseamna ca "dizelizarea" a fost facuta relativ bine si "donatoarea" a avut si ea clima...


                      Originally posted by Costinw126 View Post
                      ...scaunele si memoriile aferente merg, motorul si cutia merg aproape perfect, spun aproape fiindca la schimbarea din treapta 2 spre 3 se simte o smucitura nu foarte tare, putin sesizabil as spune eu, asta nu stiu exact dar cred ca din cauza ca nu am schimbat uleiul si in convertizor pentru ca am fost la service, s-au uitat pe nu stiu ce program, mi-au zis sa-mi cumpar 7 litri de ulei pentru cutie si filtru, zis si facut, dar cand m-am dus sa iau masina mi-a zis mecanicul ca nu au intrat 7 litri cat spunea programul, ci a fost plina dupa primi 3 litri, cand am auzit, am luat internetul la puricat si am aflat care era problema(tin sa va spun ca m-am dus la mecanic si i-am zis si habar nu avea de asa ceva) am crezut ca ma stric de cap cand am auzit ca nu stie!!!...
                      La cutie probabil sa fie si de la niste arcuri... K-1 le zice! E un kit de reparatii si teoretic, daca ele sunt de vina, odata cu schimbarea trebuie sa dispara si smucitura...

                      Bafta si cheltuieli minime!
                      Last edited by dan500se; 12-09-2012, 20:07 PM.
                      W123 280E Blue Green Metallic

                      W126 280SE Champagne Metallic
                      W126 280SE Black Blue Metallic
                      W126 500SE Lapis Blue Metallic
                      W126 500SE Midnight Dark Blue

                      W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                      W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                      Comment


                      • #26
                        In legatura cu Sirocolul (altfel spus Webasto)...se poate "mesteri" ca sa fie Diesel! Sovieticool si Levi are la fel!
                        Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                        W126 280SE
                        W123 280CE
                        W126 500SEC
                        W220 500L

                        'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                        Comment


                        • #27
                          In primul rand pentru mircea600sel.. Am spus ca-i ca lumea comparativ cu masinile ce le-am vazut eu in ultima vreme!! Si nu vreau s-o vand!! Am mai spus despre anuntul care l-am postat cu vanzarea masinii, ca eram curios de ce oferte primesc pe ea si ca-mi plac w140-urile! Atat! Te rog frumos sa ma scuzi ca n-am o masina impecabila!! Am incercat sa o dau cat de pe bune se poate si sa spun totul depre masina, in fine. Si inca ceva, nu ma asteptam sa dau w126-le pe un w140 schimb pe schimb!! Ofeream si diferenta asta-i clar!! Am gasit un w140 350 diesel care mi-a cerut +1000 doar ca de abea statea tabla pe el!! Si nu numai, am vorbit cu vre-o 10 oameni si m-am lamurit definitiv si irevocabil!! In comparatie cu masinile care le-am gasit eu am spus ca a mea e ca lumea si am mai specificat si ca este PAREREA MEA!! Multumesc! In continuare o sa citesc cu atentie postarile lui mer_280se si a lui Dan si va voi raspunde in cele ce urmeaza! Multumesc inca odata!

                          Dupa cum am spus si mai sus, am citit mult pe forum si am observat ca majoritatea problmelor care le am, daca nu chiar toate au si rezolvare si din fericire pentru mine gasesc rezolvarile aici pe forum. Multumesc foarte mult pentru interventii Mer_280 si Dan. Va sunt recunoscator pentru ajutorul si timpul acordat! Cat despre ASR, masina din fabrica a fost dotata cu asa ceva, ca nu o sa-l mai pot face niciodata asta nu stiu si nici nu ma intereseaza in mod special. Am citit mai toate postarile despre w126 si am gasit cam ce cautam. Si in legatura cu puntea s-ar putea sa fie si de w123, eu nu zic nu. Oricum nu ma deranjeaza atata timp cat masina merge bine(drept) pe drum. Sper ca incet incet sa remediez fiecare problema. Saptamana asta o sa ma ocup in primul rand de telescoape pentru ca tin neaparat sa stea masina asa cum trebuie, nu se observa foarte tare, adica trebuie sa fi foarte atent, dar din moment ce eu vad toata ziua masina si am studiat-o mai detaliat normal ca am sesizat aceasta problema. Colegul Butonu de aici de pe forum mi-a spus de telescoape, este din oras de la mine si cred ca el este cel mai in masura sa-mi dea sfaturi asa pe viu. Chiar va multumesc din suflet pentru ajutor. Am citit si despre geamuri ca s-ar potrivi rotile dintate de la w201, eu cred ca alea ar fi problema. Acum au venit frigurile si nu stiu daca pana in primavara o sa ma apuc eu de desfacut usile sau mai ales trapa dar dupa trecerea frigului sigur o sa ma apuc de ele. Pana atunci vreau sa fac cat pot si ce pot la partea mecanica(usile spate, telescoape, si toate cele) Va multumesc inca odata!!
                          Last edited by mircea600sel; 12-09-2012, 23:11 PM.

                          Comment


                          • #28
                            M-am gandit sa pun si eu niste poze mai recente cu cotetul in speranta ca voi primi si cateva pareri in schimb.. Intre timp am mai si facut cate una alta la ea, cum ar fi; geamurile(cu exceptia geamului pasager dreapta), telescoape, limitatoare usi, intinzatoare, jante, doua brate spate(asta era motivul pozitiei nu tocmai placute a masinii), la acceleratie am pus cablu cap-coada(de la pedala la motor), si mai multe detalii dar nu-mi vin acum in minte(asa-s eu mai greu de cap, RECUNOSC! )... Ar mai fi de facut: webasto-ul, geamul pasager(am primit 4 macarale functionale cadou doar ca astept vremea buna sa le pot demonta de pe donatoare), consola centrala(cea de la schimbator), volanul(nu am gasit deocamdata modelul care-l doresc), TRAPA(merge sus jos doar cand vrea, dar nu culiseaza), arcuri fata, telefonul(care scoate ceva sunete in receptor cand il pornesc dar nu se aprinde nici o lumina nimic absolut la el), un tampon la motor [inca nu stiu de care trebuie sa pun(ocazie cu care as fi recunoscator daca m-ar ajuta cineva care a mai trecut prin asta sa ma ajute si pe mine)] si capacele boxelor din spate care sunt coapte de la soare, si sa-i trag o vopsea, asta dupa ce termin cu cele mai sus prezentate! Sper ca n-am omis nimic! Numai bine va doresc tuturor! Doamne ajuta!
                            Attached Files

                            Comment


                            • #30
                              Si interiorul....

                              Si ce-am mai uitat; Kilometrajul si turometrul inca nu merg.. )
                              Numai bine!!
                              Attached Files

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF