Hello
Ma numesc Sebastian si de curand am devenit proprietarul unui C220 din 2004. Masina a fost luata de langa Munchen de la un dealer care vinde masinile luate din buy-back de la Mercedes. Masina are in momentul de fata 108k km(sper eu ) si singura problema pe care o mai acum e frana de mana(de fapt de picior ) care nu prea tine, desi placutele si discurile sunt intr-o stare foarte buna.
Cand am luat masina, stiam ca trebuie schimbate franele fata si a fost adusa asa pana acasa. Am schimbat discuri + placutze pe fata , discurile cred ca erau cele originale pentru ca nu se vedea nici o urma pe surubul care il tinea. M-am cam chinuit cu tata-l meu sa le dau jos pentru ca erau deja ruginite si si lipite cu loctite cred ca. Discuri + placute au fost cam 800 roni.
O alta problema pe care am observat-o, a fost ca nu crestea mai mult de 60-70 grade temperatura si ca atare consumul din Germania-Ro a fost de 7.6, mai mare decat ma asteptam eu. Dupa ce am schimbat franele am zis sa schimb si filtre+ulei , termostat, senzor temperatura externa (stricat si el), facut unghiuri. In concluzie am mai investit aprox 1000 roni + 800 ron franele la prima strigare si sper sa nu mai am alte surprize negative in urmatoarea perioada.
Masina a fost 8800 eur ,numerele rosii pe o luna 210 eur iar drumul vreo 150 eur.Ca si inmatriculare mai ar veni vreo 1100 eur si sper sa o pot inmatricula la anul cand se spune ca va mai scadea taxa.
La masina am primit si 4 gume de iarna pe jenti de tabla. O singura chestie care ma enerveaza, e ca nu am roata de rezerva la ea si nici kit de reparatie pentru pana. Ca urmare, am un spatiu gol in locul rotii de rezerva si nu am cum sa prind cricul si bratul cricului.
Aici as dori sa pun o intrebare daca incape o roata de 16" acolo sau e musai sa am kitul de reparatie?
Masina are motorul de 150 ps cu urmatoarele dotari:
-tempomat
-incalzire scaun
-4 gemuri electrice
-scaune electrice, ceea ce nu am mai avut pana acum si e fain
si cam atata in mare, sper ca nu am scris prea mult.
Seba
Ma numesc Sebastian si de curand am devenit proprietarul unui C220 din 2004. Masina a fost luata de langa Munchen de la un dealer care vinde masinile luate din buy-back de la Mercedes. Masina are in momentul de fata 108k km(sper eu ) si singura problema pe care o mai acum e frana de mana(de fapt de picior ) care nu prea tine, desi placutele si discurile sunt intr-o stare foarte buna.
Cand am luat masina, stiam ca trebuie schimbate franele fata si a fost adusa asa pana acasa. Am schimbat discuri + placutze pe fata , discurile cred ca erau cele originale pentru ca nu se vedea nici o urma pe surubul care il tinea. M-am cam chinuit cu tata-l meu sa le dau jos pentru ca erau deja ruginite si si lipite cu loctite cred ca. Discuri + placute au fost cam 800 roni.
O alta problema pe care am observat-o, a fost ca nu crestea mai mult de 60-70 grade temperatura si ca atare consumul din Germania-Ro a fost de 7.6, mai mare decat ma asteptam eu. Dupa ce am schimbat franele am zis sa schimb si filtre+ulei , termostat, senzor temperatura externa (stricat si el), facut unghiuri. In concluzie am mai investit aprox 1000 roni + 800 ron franele la prima strigare si sper sa nu mai am alte surprize negative in urmatoarea perioada.
Masina a fost 8800 eur ,numerele rosii pe o luna 210 eur iar drumul vreo 150 eur.Ca si inmatriculare mai ar veni vreo 1100 eur si sper sa o pot inmatricula la anul cand se spune ca va mai scadea taxa.
La masina am primit si 4 gume de iarna pe jenti de tabla. O singura chestie care ma enerveaza, e ca nu am roata de rezerva la ea si nici kit de reparatie pentru pana. Ca urmare, am un spatiu gol in locul rotii de rezerva si nu am cum sa prind cricul si bratul cricului.
Aici as dori sa pun o intrebare daca incape o roata de 16" acolo sau e musai sa am kitul de reparatie?
Masina are motorul de 150 ps cu urmatoarele dotari:
-tempomat
-incalzire scaun
-4 gemuri electrice
-scaune electrice, ceea ce nu am mai avut pana acum si e fain
si cam atata in mare, sper ca nu am scris prea mult.
Seba
Comment