Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

My Baby Benz W202 C180 T-Modell

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Mi se pare cam mare diferenta dar orice montator iti cam spune asta. Rezervorul are o valva sau supapa care inchide alimentarea in clipa in care simte ca e destul. Explicatia pe care am primit-o pentru fenomen este necestiatea unui volum pentru dilatare...in cazul temperaturilor crescute.
    Mie imi spunea undeva la 5 litri nu aproape 10 cat spui tu, dar asta e. Eu zic ca de acolo e diferenta.
    Bun consumul Dane.
    E220 cdi W210, 2001

    E320 W210, 1997
    C180 W202, 1994
    W123 200D, 1978 cu inima de W124


    Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

    Comment


    • #62
      Rezervorul toroidal cel mai mare este de 52L , urmatorul este de 42 L si mai este unu mai mic dar nu mai stiu cat are . Rezervoarele de gpl se umplu cu MAX 80% din volumul lor ( din motivele de siguranta expuse mai sus ) .

      Comment


      • #63
        Luati exemplu butelia de la aragaz.Din fabrica venea cu vreo 12-15 litri, la peco bagam 17 litrii si poate mai intra.Am zis ca 10% din totalul maxim acceptat.Unde mediul e intre 4 si 6 la suta.Cica erorile de incarcare mai sunt si de la supape(marci, uzura ), intelegeti ce vreau sa spun.Asta am aflat acum 5-6 ani.Cum sa schimbat(sau poate ca nu) sistemele masinilor, nu stiu.
        Dar poate pompa de gaz nu vrea sa mai bage peste o anumita presiune, poate s-au recalibrat pompele pe motive de siguranta, la asta vati gandit?

        Comment


        • #64
          Dupa acte butelia e de 48 de litrii (a se vedea poza). Deci de la 48 la 33-35 maxim e destul de mult. Dupa cum am zis, e OK si asa, macar pot face plinul din 100 de lei (mai ales in cazul in care nu e butelia absolut goala). S-a intamplat de multe ori ca in cazul in care nu am golit butelia complet si nu intrau 30 de litrii diferenta pana la 100 de lei sa-i las bacsis la baiatul de la pompa (pretul fiind de 3.34-3.36 lei/l).

          Daca intrau macar vreo 40 de litrii aveam autonomie mai mare. Un plin imi ajunge in general 1 saptamana (naveta la lucru plus ce mai circul in weekend si dupamasa).
          Attached Files
          Last edited by dan500se; 01-23-2013, 14:33 PM.
          W123 280E Blue Green Metallic

          W126 280SE Champagne Metallic
          W126 280SE Black Blue Metallic
          W126 500SE Lapis Blue Metallic
          W126 500SE Midnight Dark Blue

          W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
          W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

          Comment


          • #65
            ... Ca sa vedeti faza... Azi am alimentat din nou, si desi nu aveam butelia goala mi-au intrat 31,5 litrii. Data trecuta, dar cu rezervorul gol mi-au intrat 30,5 litrii. Ciudat... Am alimentat in acelasi loc, dar data viitoare o sa incerc la alta pompa, doar ca asta imi este mereu in drum si nu prea imi vine sa circul kilometri in plus pe benzina ca sa ajung la urmatoarea pompa GPL.

            Intre timp, am cam "fugarit" masina zilele trecute. Am scos un consum (gol-gol) de 9,04 litrii GPL dar nu pot sa zic ca am circulat economic. Pe A1 Arad Bypass am mers si cu 160 (pe bord), dar in general cu 120, iar pe DN7 110 (pe bord) constant si uneori si cu 120-130... Se vede ca la viteze mari creste consumul imediat. Pe autostrada nu am reusit sa merg distante lungi (circul totusi doar pe distante relativ scurte pe centura in regim de autostrada a Aradului) dat fiind faptul ca ele nu exista in Romania. Am doar o informatie estimativa de consum GPL cand a venit masina din Italia si a scos 8,5 litrii ruland constant cu 130. As fi foarte bucuros sa fac un drum de vreo 500-600 de kilometri pe autostrada cu aceasta masina (un week-end la Viena ar fi o idee buna... ).
            W123 280E Blue Green Metallic

            W126 280SE Champagne Metallic
            W126 280SE Black Blue Metallic
            W126 500SE Lapis Blue Metallic
            W126 500SE Midnight Dark Blue

            W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
            W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

            Comment


            • #66
              Hai sa-ti spun, ca si eu eram profan in ale buteliei. Pistoalele de alimentare au o supapa de suprapresiune pe ele. Cand presiunea din butelie devine mai mare decat stie supapa, pistolul sare. Ei, butelia e aceeasi, pistoalele variaza, deci in functie de pompa pui mai mult sau mai putin gaz.
              Legat de consum, gazul este un combustibil ieftin si prost, gandit sa mergi economic. Autostrada presupune viteza, deci economic nu va fi.
              Eu am scos 13%, Predeal-Viena-Bucuresti, cam 2300km.

              https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

              Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
              Va rugam sa le schimbati din User Settings.

              Comment


              • #67
                Dupa cum am zis si la inceput, consumul, din punctul meu de vedere, e super-rezonabil. Bineinteles ca o sa-mi consume daca "trag tare". Acesta nu e e noutate pentru mine. Inclusiv 500SE-ul "sugea" de te baga in sperieti la viteze excesive (gen 200-220) dar la mers constant consumul se "normaliza", adica ajungea la un nivel acceptabil pentru performantele motorului corelat cu cilindreea si cu tehnologia incorporata al modelului. Totul depinde de "talpa" si de cat de drastic apesi pedala de acceleratie. Si cu W202-ul am reusit sa sar de 10 litrii de gaz doar conducand mai "nervos" aproape pe acelasi traseu, dar recordul negativ il am cu W126 280SE-ul, cand am ajuns la 18 litrii (benzina) tot datorita "nervilor"...

                Cu autostrada ma refeream ca as fi curios sa vad cum merge/consuma masina la drum intins de cateva sute de km fara sa apara camioane, tractoare sau alte ciudatenii in fata si sa-mi strice mie dispozitia...
                W123 280E Blue Green Metallic

                W126 280SE Champagne Metallic
                W126 280SE Black Blue Metallic
                W126 500SE Lapis Blue Metallic
                W126 500SE Midnight Dark Blue

                W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                Comment


                • #68
                  Pai, trebuie sa pleci la un drum lung, eu am iesit din tara cu 17%, si dupa 1000km de autostrada s-a stabilizat la 12%. Mie strict pe autostrada, la 140kmh, imi ia cam 11.5.

                  https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

                  Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
                  Va rugam sa le schimbati din User Settings.

                  Comment


                  • #69
                    Originally posted by Zeus View Post
                    Pai, trebuie sa pleci la un drum lung...
                    Din pacate cu numere rosii nu ajung departe, spre vest...

                    Spre est dau de DN7 Valea Muresului, dupa care e relativ mai lejer dar tot nu poti merge constant... Daca o iau spre sud e mai OK, pana dupa Cransebes si Orsova e relativ bine dar tot nu se compara cu autostrada iar pe la Dunare nu mai stiu cum e traficul ca nu am mai fost pe acolo de vreo 3-4 ani. Spre nord drumul e inca in reparatie, de abia acum se finalizeaza, dar oricum, de la Oradea incepe iar nebunia... Deci, nu ai unde sa merge lejer...

                    Am fost in urma cu cateva saptamani in Ungaria (in interes de serviciu) la vreo 150 km de la granita... nici nu am observat ca am ajuns acolo, atat de repede am parcurs drumul pe autostrada... Cand ma gandesc ca pana la Viena fac cam 5,5-6 ore...
                    W123 280E Blue Green Metallic

                    W126 280SE Champagne Metallic
                    W126 280SE Black Blue Metallic
                    W126 500SE Lapis Blue Metallic
                    W126 500SE Midnight Dark Blue

                    W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                    W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                    Comment


                    • #70
                      Am tras masina pe dreapta pana apare taxa/timbrul de mediu. Am circulat cu ea pana la expirarea efectiva a numerelor (pana aproape de ora 12 noaptea). Acum sta frumos intr-o parcare pazita si asteapta sa mearga sa faca RAR-ul (probabil pe parcursul saptamanii viitoare). Probabil ca era o idee buna sa fac RAR-ul pana am avut numerele rosii valabile dar e bine si asa, am sa o duc pe trailer pana acolo (desi nu e departe de mine, vreo 3-4 km, nu vreau sa umblu cu numere "naspa")...

                      Odata obtinute numerele definitive masina va intra intr-o revizie generala. Vreau sa o verific cap-coada, sa schimb tot ce este necesar. Va urma si o vizita la tinichigiu pentru a "scoate" infundaturile (mai mici sau mai mari) care sunt specifice masinilor din Italia (plus inca una cu care m-am ales ieri dupamasa in parcarea unui supermarket, pe haion de la nu stiu cine... ).

                      Mai mult ca sigur ca va primi si alte cauciucuri (eventual un set de jante de aliaj).

                      Ma gandesc ca toata suma, achizitia masinii+inmatriculare+revizia generala, va ajunge pana la urma pe la 3000 euro. E mult sau e putin... din puntul meu de vedere e un pret echitabil!
                      W123 280E Blue Green Metallic

                      W126 280SE Champagne Metallic
                      W126 280SE Black Blue Metallic
                      W126 500SE Lapis Blue Metallic
                      W126 500SE Midnight Dark Blue

                      W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                      W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                      Comment


                      • #71
                        Mi se pare un pret corect la cum arata masina la exterior-interior+ ca ai instalatie pe gaz.Daca si din punct de vedere mecanic e ok, eu zic ca e un pret corect.Sti si tu zicala ca: ''Cea mai scumpa masina e un mercedes ieftin'' Bafta, costuri minime si km fara reparatii!

                        Comment


                        • #72
                          Ai perfecta dreptate in tot ce ai scris. Exact asa gandesc si eu!

                          Pana in 3000 e un pret OK desi poate ies si mai ieftin (ar fi foarte bine). Mai scump sper sa nu fie. Acum depinde si de ce trebuie schimbat, de unde iau piesele, ce se mai gaseste de inlocuit fata de ce stiu eu, etc, etc.

                          Oricum, sper ca pana la concediul din vara sa fie totul gata! Vreau sa fac un nou circuit (european) si vreau sa-l fac cu aceasta masina!

                          Ah, mai am nevoie sa-mi iau barele transversale pentru portbagaj (cele originale s-au pierdut pe la careva ex-proprietar), o lada pentru portbagaj si un suport de biciclete (pe tavan sau pe haion).
                          W123 280E Blue Green Metallic

                          W126 280SE Champagne Metallic
                          W126 280SE Black Blue Metallic
                          W126 500SE Lapis Blue Metallic
                          W126 500SE Midnight Dark Blue

                          W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                          W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                          Comment


                          • #73
                            Salll.. , ma bucur ca ti-ai revenit si esti optimist!, inmatriculeaz-o si dupa ne intalnim si bem o cafa la Kaufland etc.. sa vad si io ce masina ti-ai tras !

                            Comment


                            • #74
                              W126-le ?
                              Lord W126 500SE -> 2.5D
                              Lady W123 230C -> 240D
                              W124 -> 200D
                              W208 CLK200 -> 2.0

                              W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                              Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                              Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                              Comment


                              • #75
                                Originally posted by Levi View Post
                                W126-le ?
                                Tot asa e... Anul asta paraseste curtea unde e "stationata" de 5 ani (am nevoie de spatiu) . Cealalta caroserie de W126 (280SE) va fi "tocata" tot din lipsa de spatiu (am sa pastrez elementele principale/usi/capote), daca nu pleaca intreaga.

                                In contextul economic actual achizitionarea unui (alt) W126 nu imi este justificabila (impozit enorm, sa nu vorbim de o eventuala taxa/timbru de mediu).
                                W123 280E Blue Green Metallic

                                W126 280SE Champagne Metallic
                                W126 280SE Black Blue Metallic
                                W126 500SE Lapis Blue Metallic
                                W126 500SE Midnight Dark Blue

                                W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                                W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF