Da, din surub, e un regulator banal doar, un arc care apasa pe o suprafata si probabil surubul da pretensionare in plus.
Ah si vezi de furtunul din galerie spre regulator, ca practic presiunea nu e fata de atmosfera ci fata de galeria de admisie.
Si e bine sa ramana cat mai constanta altfel din ce stiu cantitatea injectata e proportionala cu radical din valoarea presiunii.
Mapa aia de adaptare, coeficientii respectivi inj benzina -> timpi de injectie gaz sunt valabili doar pt aceeasi presiune.
La sarcini partiale conteaza ca acolo ai timpii de raspuns al injectoarelor care sunt comparabili cu timpii de injectie. Si de aici ai mari variatii spre stanga hartii.
La timp de injectii mari, gen peste 8ms, inca 1-2ms nu aduc cine stie ce diferente spectaculoase care nu pot fi corectate de catre ecu motor.
Plus la sistemul meu mai fac o chestie, o dau catre amestec sarac pe gaz in peste 3mii ca sa sa fiu sigur ca ECU masina se adapteaza sa puna de la el cate ceva ca sa iasa stoicometric.
Astfel cand comuti pe benzina ECU stie ca trebuie sa puna combustibil in plus, ca asa s-a adaptat cat timp a mers pe gaz.
Altfel te poti trezi ca odata comutat pe benzina masina merge in amestec sarac si nu trage cum ar trebui.
Astea le-am invatat asa, pe parcurs, studiind valorile sondelor si a adaptarilor in mers.
Ah si vezi de furtunul din galerie spre regulator, ca practic presiunea nu e fata de atmosfera ci fata de galeria de admisie.
Si e bine sa ramana cat mai constanta altfel din ce stiu cantitatea injectata e proportionala cu radical din valoarea presiunii.
Mapa aia de adaptare, coeficientii respectivi inj benzina -> timpi de injectie gaz sunt valabili doar pt aceeasi presiune.
La sarcini partiale conteaza ca acolo ai timpii de raspuns al injectoarelor care sunt comparabili cu timpii de injectie. Si de aici ai mari variatii spre stanga hartii.
La timp de injectii mari, gen peste 8ms, inca 1-2ms nu aduc cine stie ce diferente spectaculoase care nu pot fi corectate de catre ecu motor.
Plus la sistemul meu mai fac o chestie, o dau catre amestec sarac pe gaz in peste 3mii ca sa sa fiu sigur ca ECU masina se adapteaza sa puna de la el cate ceva ca sa iasa stoicometric.
Astfel cand comuti pe benzina ECU stie ca trebuie sa puna combustibil in plus, ca asa s-a adaptat cat timp a mers pe gaz.
Altfel te poti trezi ca odata comutat pe benzina masina merge in amestec sarac si nu trage cum ar trebui.
Astea le-am invatat asa, pe parcurs, studiind valorile sondelor si a adaptarilor in mers.
Comment