Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

My W 124 TD, fost suedez, acum bucurestean....

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nu observasem diferenta la stopuri la cele 3 faze de W124. Mai am inca o pereche de stopuri rezerva, dar acelasi model; daca gasesc prin dezmembrari ceva la pret OK le iau. Din pacate combi nu sunt asa de multe. Bandouri late nu cred ca pun, ma tem sa nu apara rugina pe sub ele; oricum le am in vedere daca ma razgandesc.
    M-am apucat de demontat oglinda stanga electrica cumparata de curand. Am probat si functioneaza reglajele in toate directiile. Am scos motorasul si sper sa poata fi pus la oglinda mea cu reglaj manual, aceasta din urma fiind vopsita complet. Buton sper sa iau in cateva zile, am o promisiune de la cineva.
    Attached Files

    Comment


    • Stopuri spate combi facelift - 200E (pret/buc presupun). Cod 1612998. Cam scump avand in vedere ca am dat 1200 pe toata masina http://ro.tarostrade.com/stopuri-led...4-1984-12-1993
      Rotitele pentru reglat temperatura sunt cam uzate in partea de 'rece', asa ca urmeaza sa le inlocuiesc cu totul. Am vazut la colegul mer_se280 ca a gasit pentru BVL-ul lui benzi noi, OEM, numa' cat sa le lipesca pe rotitele vechi. Sper sa nu gresesc - benzile sunt la fel la W124 / W126.
      Cand dau lemnul de la climatizare jos vreau sa mai dau inca doua gauri pentru butoane, in dreapta celui de avarie, sa fie oarecum simetrice toate cele 7 viitoare butoane. Pun butonul de la antena electrica si cel pentru blocarea usilor din spate. Se poate face functional acesta din urma, daca am alarma aftermarket montata acum?
      Attached Files

      Comment


      • Butoanele ce urmeaza sa le primesc cu amabilitatea unui coleg de pe forum.
        - buton pentru reglat doua oglinzi electrice,
        - buton pentru blocarea usilor din spate (sper sa-l fac functional, nu doar de decor)
        - butoane pentru incalzirea in scaune, in stare mult mai buna decat ce am eu acum (au desenul sters)
        Attached Files

        Comment


        • Stopurile spate pe led sunt scumpe. Stopurile simple fara led dar sa fie in combinatie de rosu/gri sunt mai frumoase si presupun ca mai ieftine dar greu de gasit la dezmembrari. Ce am pus eu in poza mai sus sunt simple fara led, iar alea cu leduri sunt rosu/albe. Butonul pentru inchiderea din interior este pentru toate usile nu numai pentru cele din spate, cel putin la mine asa este.

          Comment


          • Originally posted by cabriolet View Post
            Rotitele pentru reglat temperatura sunt cam uzate in partea de 'rece', asa ca urmeaza sa le inlocuiesc cu totul. Am vazut la colegul mer_se280 ca a gasit pentru BVL-ul lui benzi noi, OEM, numa' cat sa le lipesca pe rotitele vechi. Sper sa nu gresesc - benzile sunt la fel la W124 / W126.
            Corect...se pot comanda doar pe OEM!
            Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

            W126 280SE
            W123 280CE
            W126 500SEC
            W220 500L

            'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

            Comment


            • Da, ai dreptate cu butonul si cu stopurile... cele din link-ul dat de mine sunt cu led. Chiar si fara, noi, presupun ca nu sunt chiar ieftine, comparativ cu valoarea masinii. La dezmembrari greu de tot; nu am vazut mai mult de 10 combi in tot net-ul romanesc, si cam stau cu ochii pe ele. De exemplu, ornamentele de inox de la bara spate le-am cautat mai bine de un an pana am dat de ele.
              Un electrician bun cred ca poate face cam orice, sa pot inchide doar spatele masinii, cu toate ca in traficul 'la pas' din Bucuresti e mai sigur sa mergi cu masina incuiata.
              Dupa ce montez oglinda electrica obligatoriu trebuie sa umblu si la ornamentul bej - acum are loc pentru reglaj manual. Ori caut altul potrivit, ori caut material / imitatie piele bej ca restulfetei de usa si 'imbrac' toata piesa.
              Cam asa iti faci de lucru mai mereu cu o asa masina... nu e timp de plictiseala; mereu mai apare cate ceva de modificat / inlocuit / reparat...

              Comment


              • Am mai schimbat cate ceva la masina...
                - o piesa (mecanicul o numeste semi-caseta), din cauza careia roata dreapta avea joc foarte mare,
                - placute frana fata (dupa trei incercari nereusite de la magazinul de piese; tot aducea alt model...)
                - a sosit si obiectul de cauciuc de la prag pentru scurgere, cod 1239972981.
                Ornamentele de pe bord au fost date cu oja rosie de fostul proprietar, asa ca m-am apucat de indepartat oja, apoi dau cu ceva lac, sa iasa cat de cat la culoare.
                Attached Files

                Comment


                • Ornamente lemn...
                  Attached Files

                  Comment


                  • 'Piesa' intradevar se numeste 'semi-caseta de directie'!

                    Dopul din cauciuc: era lipsa si la mine...ai grija la montare, gaura sa fie orientata spre roata din spate. Ce de mizerie se aduna in praguri de nu ai aceste dopuri....
                    Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                    W126 280SE
                    W123 280CE
                    W126 500SEC
                    W220 500L

                    'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                    Comment


                    • Fostul proprietar a pus dopuri simple, nu d-astea cum am luat eu, si cand le-am scos a curs pamant / frunze, o gramada de mizerie. Nu stiu daca are vreo legatura, dar presupun ca din cauza scurgerilor infundate m-am trezit cu apa in masina, in parte dreapta, mai ales la picioarele pasagerului dreapta / spate.
                      Semi caseta e ieftina - sub 50 ron. Dupa montare trebuie pusa protectia de tabla peste ea, sa nu se topeasca plasticul din partea superioara. In poze se vede clar cu / fara protectia de tabla.
                      Attached Files

                      Comment


                      • Originally posted by cabriolet View Post
                        Dupa montare trebuie pusa protectia de tabla peste ea, sa nu se topeasca plasticul din partea superioara. In poze se vede clar cu / fara protectia de tabla.

                        La tine vad ca trece destul de aproape tiava de evacuare...posibil ca si din aceasta cauza este nevoie de aparatore. La W126 nu are asa ceva...dar nici nu trece asa aproape teava de la evacuare!
                        Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                        W126 280SE
                        W123 280CE
                        W126 500SEC
                        W220 500L

                        'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                        Comment


                        • In drum spre Sibiu la evenimentul MB Classic am oprit pe la colegul Buzzy21 din Brasov.
                          Cu ocazia asta am intrat in posesia butoanelor mult asteptate... reglaj oglinzi st/dr, incalzire scaune, blocare usi. La urma um shooting cu 'suedeza' si W202-ul albastru foarte ingrijit...
                          Attached Files

                          Comment


                          • Din pacate nu scap de vopsit oglinga, sau macar o parte din ea. Oglinda cu reglaj manual difera de cea cu reglaj electric, asa ca nu pot pune motorasul de pe una pe alta. Carcasa de plastic s-a potrivit totusi, dar tot ramane marginea neagra in jurul oglinzii.
                            O alta problema minora - soclul butonului pentru reglat doua oglinzi nu intra in plasticul negru unde stau toate butoanele; noroc ca am avut unul potrivit.
                            Attached Files

                            Comment


                            • Sincer imi pare rau ca nu ai reusit operatiunea . As fi bagat mana in foc ca se va potrivi!

                              O intrebare: dupa cum stiu masina ta e din '89...nu este cumva alt model de oglinda pentru modelele care au fost lansate dupa '90? ...aici ma refer la scheletul de care vine prins motorasul electric!
                              Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                              W126 280SE
                              W123 280CE
                              W126 500SEC
                              W220 500L

                              'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                              Comment


                              • La fel si eu... nu credeam ca nu se poate pune motoras la una cu reglaj manual. Alt model de oglinda nici n-am cautat, nici nu stiu daca exista. Pana acum din ce-am vazut masina e gandita in asa fel incat sa-i poti aduce imbunatatiri, ca sa zic asa... Fata de usa de la sofer este semnata pe interior unde trebuie decupat pentru comenzile scaunului electric. Alt exemplu...soclul de plastic de la climatizare are loc pentru un rand intreg de butoane, operatiune de care vreau sa ma apuc. Am semnat cat de cat locul unde trebuie decupat lemnul, ramane sa gasesc un traforaj. La tine la BVL parca am vazut ca ai decupat. Evident ca nu pot umple acum toate locurile libere, dar macar sa fie facute. Raman doua locuri libere unde pun provizoriu ceva butoane. Functionale vor fi butoanele de antena electrica si blocare usi.
                                Attached Files

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF