Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

My W 124 TD, fost suedez, acum bucurestean....

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 6 (0 members and 6 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by cabriolet View Post
    stiam eu ca e ceva legat de sunet dar nu stiam exact. Butonul ar merge 'legat' la un casetofon vechi, Becker, care nu are functie fader. Astea mai noi cam au toate; oricum interesanta optiunea aceasta.
    Te sfătuiesc călduros să faci ceea ce am făcut eu (şi mai mulţi colegi, "posesori ai butonului" FADER): elimină-l, sau dacă nu-l ai nu-l mai pune ! ... sau dacă-l pui, pune-l doar de formă. Scade foarte tare calitatea sunetului dacă-l treci prin acel buton, din păcate ! Ai dreptate, cass-urile vechi nu aveau această opţiune, şi era foarte tare să ai balans faţă-spate pe vremea aia (însemna să ai 4 boxe !), dar este o piesă foarte gingaşă, oxidează uşor şi nu merită să-ţi complici viaţa. La Lord, la un moment dat nu mai cânta boxa spate-stânga, şi am crezut că e ceva de acolo, dar s-a dovedit a fi de la Fader, aşa că de atunci eu nu mai am deloc butonul, iar la Fricike l-am eliminat pe aceleaşi considerente de calitate a sunetului (acolo mai există butonul, dar e nefuncţional).
    Respect, cele bune !
    Last edited by Levi; 03-03-2014, 14:47 PM.
    Lord W126 500SE -> 2.5D
    Lady W123 230C -> 240D
    W124 -> 200D
    W208 CLK200 -> 2.0

    W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
    Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
    Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

    Comment


    • Merci mult pt info, dl Levi... Nu stiam chestia asta. Ideea e ca am pus ochii pe un 'lemn' din jurul schimbatorului cu mai multe gauri, si in stare mai buna decat cel actual. Daca am lemnul dorit, o sa fiu nevoit sa-i pun suedezei geamuri electrice in spate si scaune incalzite, ca doar n-o sa le las de forma... Butonul de Fader o sa ramana de forma, nu-i nici o problema. Am doua butoane acum, unul dintre ele abia se invarte.
      Attached Files

      Comment


      • Originally posted by cabriolet View Post
        Am doua butoane acum, unul dintre ele abia se invarte.
        Ai văzut ?? ...
        Lord W126 500SE -> 2.5D
        Lady W123 230C -> 240D
        W124 -> 200D
        W208 CLK200 -> 2.0

        W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
        Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
        Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

        Comment


        • Am luat instalatia aproape completa de incalzire a scaunelor din fata (cabluri, releu, butoane; lipsesc 'benzile' de la un scaun). Intamplator am gasit SH un rezervor de combi, trei stopuri spate - combi, un rand de ornamente de inox de sub faruri in stare OK, inclusiv clame. Am un ornament indoit acum la masina, de cand l-am luat, asa ca il voi inlocui. Am cumparat deasemenea si plasticul de la antena electrica, cel de la exterior, cod A1248270598 (22 ron). Mai multe poze in cateva zile, cand mai primesc si alte chestii...
          Attached Files

          Comment


          • Dupa aproape doi ani de cand e la mine si 25 ani de cand e fabricata, 'suedeza' a primit cel mai important accesoriu... un rand de numere (de BG, evident). La cate butoane, butonase, cabluri si accesorii i-am luat, o sa am ceva de treaba cu montarea lor pe masina; acum fiind mai usor s-o plimb la service...
            Pun si pozele cu ultimele achizitii - rezervor, triple, un set de ornamente faruri in stare OK, filtru habitaclu Alco ms6195, instalatia pentru scaune incalzite, inclusiv butoane. Acestea din urma au cate o jumatate cam uzata, dar se pot schimba usor in caz ca gasesc altele.
            Attached Files

            Comment


            • Ieri am primit lemnul de la schimbator de la colegul 'poul'. In comparatie cu ce am acum, asta nou arata mult mai bine, are culoarea mai pronuntata, plus suficiente gauri pentru butoane. Lacul are crapaturi, iar la zona de sub scrumiera sunt urme de uzura... oricum de cand caut asa ceva n-am gasit nimic mai bun. Urmeaza asadar sa cumpar geamurile electrice spate plus butonul mic din stanga, care blocheaza geamurile sau usile spate.
              A aparut si o problema la ventilatie. Cu contactul pus merg toate treptele ventilatiei, dar cu motorul pornit nu. Din ce-am citit pe aici se pare ca este o problema la contact.
              Attached Files

              Comment


              • Originally posted by cabriolet View Post
                Ieri am primit lemnul de la schimbator de la colegul 'poul'. In comparatie cu ce am acum, asta nou arata mult mai bine, are culoarea mai pronuntata, plus suficiente gauri pentru butoane. Lacul are crapaturi, iar la zona de sub scrumiera sunt urme de uzura... oricum de cand caut asa ceva n-am gasit nimic mai bun. Urmeaza asadar sa cumpar geamurile electrice spate plus butonul mic din stanga, care blocheaza geamurile sau usile spate.
                A aparut si o problema la ventilatie. Cu contactul pus merg toate treptele ventilatiei, dar cu motorul pornit nu. Din ce-am citit pe aici se pare ca este o problema la contact.
                Am mai auzit de acea problema. Unii, cu motorul pornit, roteau cheia inapoi pana se pornea ventilatia. Asta clar, fara sa se opreasca motorul. Daca nu rezolvi, am pe acasa 2 contacte de diesel
                Mercedes W124 200D - ex
                Mercedes C124 CE200 - ex
                Mercedes W124 300D Turbo - donatoare de organe
                Mercedes W124 E250D - donatoare de organe
                Mercedes C124 300CD - daily driven
                Mercedes C124 300CE 12v
                Mercedes C124 300CE 24v in proiect de restaurare
                Mercedes S124 250TDT
                Mercedes W210 E200 16v
                Mercedes W906 2.2 CDI

                Comment


                • Merci mult de tot !!! Chiar functioneaza. Nu stiam smecheria. E neplacut de mers fara ventilatie, noroc ca am folosit trapa. E clar ca in curand trebuie schimbat contactul.
                  Ieri am luat pe cineva in masina iar cand a inchis usa a tras 'romaneste' si a ramas cu manerul in mana. Oricum era slabit dar n-a mai rezistat. Cu ocazia asta am dat jos fata de usa, am rupt din greseala ornamentul bej / capacul de la manivela geamului, am lipit musamaua ce incepuse sa se desprinda de placaj din cauza caldurii / soarelui. Am folosit Poxipol, si am improvizat doua clame pentru a fixa musamaua. A aparut si lemnul acum, plus ornamentul de plastic pentru geam electric. In curand dispar manivelele si apar geamurile electrice, deci trebuie sa caut doua capace rotunde negre sa maschez gaurile din fata de usa. Am prins manerul cu suruburi de 5mm grosime; nu mai pica prea curand.
                  Eram curios cum arata noul lemn de la schimbator asa ca l-am scos pe cel vechi si i-am luat plasticul din jurul schimbatorului de care se prinde mansonul de piele. Lemnele difera putin; cel vechi are doua clame de prindere in locul unde sunt butoanele pentru incalzirea in scaune. Rezultatul final se vede... butoane nefunctionale si gauri multe...deocamdata.
                  Attached Files

                  Comment


                  • Originally posted by cabriolet View Post
                    E clar ca in curand trebuie schimbat contactul, deci trebuie sa caut doua capace rotunde negre sa maschez gaurile
                    Nu trebuie neaparat sa schimbi tot contactul, eu am schimbat numai partea electrica din spatele contactului si acuma functioneaza perfect. Eu am acoperit gaurile cu capacele rotunde de la manerele de deschidere a geamurile cele incercuite in poza atasata, procedura e foarte simpla se desface capacu cu o surubelinta subtire, in interiorul capacului am lipit un surub de 6 lung de 1.5 cm cu poxipol, pe spatele fetei de usa am pus o saiba mai mare si am strans cu o piulita, arata destul de bine maine iti pun si o poza sa vezi rezultatul eu imi caut fete de usi fara gauri ca sigur arata mai bine decat cu dopuri.
                    Attached Files

                    Comment


                    • Pare OK solutia aleasa de tine. La fel este si la mine, la usile din fata. Atasez o poza mai veche unde se vede capacul negru din zona manivelei, chiar daca am geamuri electrice in fata. Din VIN-ul masinii nu-mi dau seama daca geamurile electrice au fost din fabrica ori montate ulterior. Alte fete de usi nu caut pentru ca oricum n-as gasi ceva si la culoare si fara gauri de manivele.
                      Am rezolvat intre timp si cea mai importanta problema (pierderile de motorina de la pompa) prin inlocuirea O-ringurilor. Cele vechi erau praf. Nea' Cornel de pe sos Andronache s-a ocupat de masina. Il recomand cu incredere oricui... mecanic old school... pret manopera OK. Tot el mi-a recomandat si schimbarea duzelor de la injectoare (DNOSD261 Bosch) pentru a atenua putin zgomotul motorului si ceva consum mai mic. Urmeaza si operatiunea asta in viitorul apropiat.
                      Attached Files

                      Comment


                      • Salut, am facut si eu niste poze sa vezi cum arata, probleme cu oringurile am avut si eu dar le am schimbat singur mi-am confectionat 2 chei si merge chiar usor, pentru atenuarea zgomotului ai putea schimba tacheti hidraulici, dupa un timp ei se blocheza si dau un zgomot de "bataie cu ciocanul in tabla", eu i-am deblocat si zgomotul a disparut si zgomotul a disparut, citisem undeva intr-o carte ca ar fi recomandat ca la fiecare schimbare de ulei sa se deblocheze si tacheti.
                        Attached Files

                        Comment


                        • Ma mai documentez inainte de a schimba ceva la motor, important este ca am rezolvat problema cu pierderea de la pompa.
                          Am terminat cu lemnele de la usi. Fetele din fata erau sub orice critica... materialul desprins pe toate partile, manerele abia mai stateau; nu prea e buna modalitatea originala de prindere cu 'saibe' a manerului pe fata de usa. Am pus peste tot saibe metalice mai mari, am lipit toate marginile si sper sa tina pana cand schimb interiorul cu totul.
                          Am verificat sonda de la vasul de lichid pt parbriz si cred ca nu functioneaza. Cu contactul pus se aprinde becul la bord, cu motorul pornit si cu sonda scoasa din rezervor sau cu mufa scoasa nu se mai aprinde martorul luminos.
                          Stie cineva pentru ce sunt cele doua gauri de la oglinda retrovizoare stanga si plasticul de sus de langa haion? Cablul de la oglinda este pentru incalzire presupun, pentru ca aceasta este manuala. Are vreo legatura incalzirea oglinzilor cu termometrul exterior?
                          Attached Files

                          Comment


                          • In legatura cu cele doua gauri...inca nu am vazut la nici o oglinda acele gauri, par sa fie home made...poate gresesc.

                            Incalzirea in oglinzi nu are legatura cu termometrul exterior. Din cate stiu, functioneaza continu, indiferent de temperatura exterioara...asta binenteles dupa ce ai rasucit cheia in contact!
                            Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                            W126 280SE
                            W123 280CE
                            W126 500SEC
                            W220 500L

                            'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                            Comment


                            • Cele doua gauri le-am vazut la foarte multe masini din Bucuresti unde se fura sticla de la oglinda. In legatura cu incalzirea din oglinda, stiu ca se porneste cand apesi butonul de dezaburire la luneta, pe principiul sa vezi in spate din toate unghiurile.
                              Mercedes W124 200D - ex
                              Mercedes C124 CE200 - ex
                              Mercedes W124 300D Turbo - donatoare de organe
                              Mercedes W124 E250D - donatoare de organe
                              Mercedes C124 300CD - daily driven
                              Mercedes C124 300CE 12v
                              Mercedes C124 300CE 24v in proiect de restaurare
                              Mercedes S124 250TDT
                              Mercedes W210 E200 16v
                              Mercedes W906 2.2 CDI

                              Comment


                              • Nu aveam oglinda electrica pe partea soferului asa ca am luat una. La fel ca la a mea, si asta are gauri in carcasa de plastic, plus niste sarme pe post de antifurt. Ieri am ramas fara roata dreapta fata; din cauza pivotului. In urma incidentului s-a indoit marginea aripii, s-a luat vopseaua, etc. Am schimbat pivotii cu unii noi TRW, plus placute de frana fata / spate tot TRW. Am gasit la fostul proprietar vopsea identica cu ce am eu la masina. Codul original este 441, dar in realitate (pe masina) este diferit. Am schimbat mocheta de la stingator cu una bej, am uat un contact (sper sa fie bun...) si o scrumiera cu deschidere "touch", finisaj zebrano.
                                Attached Files

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF