Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

My W 124 TD, fost suedez, acum bucurestean....

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Originally posted by cabriolet View Post
    unde se leaga mufa neagra cu doi pini, si ce rol are aceasta?
    Originally posted by mer_se280 View Post
    Mufa neagra vine conectata la sonda de nivel, care iti va indica cand ramai fara lichid in rezervor...in bord exsista un martor care se va aprinde cand nivelul a scazut!
    Corect, cu precizarea că tu trebuia să ai această mufă și la vasul original (neîncălzit), deoarece fiecare vas are sondă de nivel. Deci, firele care pleacă de la vas, trebuie să existe, cu mufa originală. Din păcate, nu ai o poză cu compartimentul motor, să fi văzut cum aveai înainte vasul ...
    Lord W126 500SE -> 2.5D
    Lady W123 230C -> 240D
    W124 -> 200D
    W208 CLK200 -> 2.0

    W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
    Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
    Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

    Comment


    • #92
      Originally posted by Levi View Post
      Corect, cu precizarea că tu trebuia să ai această mufă și la vasul original (neîncălzit), deoarece fiecare vas are sondă de nivel. Deci, firele care pleacă de la vas, trebuie să existe, cu mufa originală. Din păcate, nu ai o poză cu compartimentul motor, să fi văzut cum aveai înainte vasul ...
      Am gasit o poza in 'arhiva' mea, si se pare ca exista sonda respectiva cu tot cu mufa. Am mai gasit totusi un vas incalzit la dezmembrari, cu mufa si un furtunas; l-am si luat just in case. Cat am mers eu cu masina nu mi-a aparut niciodata la bord ca n-as avea lichid... inseamna ca ori e intrerupt firul sondei pe undeva, ori am avut mereu lichid in vas. Concluzie - inca o optiune bifata in lista mea. Acum, daca tot nu se mai poate decat cu vas incalzit, ma intreb...nu ca as vrea neaparat, dar exista oare asa ceva si pentru vasul din spate? Pun si o poza, cam neclara din pacate, cu obiectul in cauza, situat in portbagaj, sub capitonajul din dreapta.
      Attached Files

      Comment


      • #93
        Originally posted by cabriolet View Post
        Concluzie - inca o optiune bifata in lista mea
        Doar sa verifici sa fie functional! O poti face in felul urmator...daca in bord nu ti se aprinde martorul atuci scoate sonda din vas ...indata ce nu mai atince lichidul se va aprinde in bord martorul care te avertizeaza (teoretic asa ar trebui)!


        Originally posted by cabriolet View Post
        dar exista oare asa ceva si pentru vasul din spate?
        Aici habar nu am...findca al meu nu e model T !
        Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

        W126 280SE
        W123 280CE
        W126 500SEC
        W220 500L

        'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

        Comment


        • #94
          OK, o sa verific. In caz ca e sonda defecta o sa am doua de rezerva... Am mai gasit o chestie oarecum interesanta, si anume paravanturile fata / spate. Heavy D am vazut ca isi cauta asa ceva, dar inca nu sunt prea hotarat daca sa le iau sau nu. Marca HEKO, pret 155 ron 4 buc. Am avut pe o alta masina paravanturi Szatuna dar cam incurcau la ridicarea geamurilor electrice. Pun si cateva poze cu un combi echipat cu asa ceva; ca aspect e super OK; numa' sa nu incurce la geamuri.
          Attached Files

          Comment


          • #95
            Originally posted by cabriolet View Post
            exista oare asa ceva si pentru vasul din spate?
            Sigur nu există, din simplul motiv că nu ai furtune de apă în spate, de care să racordezi vasul ... Dar s-ar putea șmecheri cu o rezistență (spirală ca la termoplonjon) cu termocuplă. O pornești de la un buton din bord, gen dezaburire lunetă, iar după aceea ea cuplează/decuplează funcție de valoarea (gradele, deltaT) termocuplei.

            Originally posted by cabriolet View Post
            paravanturile fata / spate. Marca HEKO. Pun si cateva poze cu un combi echipat cu asa ceva; ca aspect e super OK; numa' sa nu incurce la geamuri.
            Așa cum i-am spus și lui Dragoș (colegul HeavyD), eu sunt foarte mulțumit de ele. Dar, atenție: cele din pozele de mai sus nu sunt Heko, ci Venttec, iar acestea din urmă au altă prindere (uită-te atent la poze, ele vin peste rama geamului). Modelele Heko intră în același canal cu geamul, de aici și temerea de a nu deranja urcarea geamurilor. Sincer, eu nu am avut niciun fel de probleme până acum la cele 3 mașini la care am paravânturi, și toate sunt cu geamuri electrice.
            Lord W126 500SE -> 2.5D
            Lady W123 230C -> 240D
            W124 -> 200D
            W208 CLK200 -> 2.0

            W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
            Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
            Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

            Comment


            • #96
              Buna seara !


              Heko-urile mele au sosit la adresa de destinatie, dar inca nu am apucat sa trec pe acolo sa le ridic, respectiv sa fac ceva poze.

              Nici nu stiu daca dupa ce o sa ajunga la mine o sa ma incumet sa le montez acum, in anotimpul rece, sau sa astept pana da caldura. Mi-e sa nu le crap, nu de alta...

              De cei de la Venttec nu pot sa spun nimic, din ce stiu eu malaezienii nu au renume rau in ceva anume.



              Dragos

              Comment


              • #97
                Merci de raspunsuri... OK, m-am lamurit.. de fapt era logic sa nu fie incalzit in spate, poate doar ceva improvizat. In legatura cu paravanturile, o sa mai cercetez ofertele si urmeaza sa le iau. E bine ca aud si impresii de la cineva care chiar are la masina asa ceva. Chiar daca le iau, clar ca nu le montez nici eu, nu prea e de mers cu geamurile deschise. Pun poze oricum cu ce cumpar.
                Last edited by cabriolet; 12-14-2013, 19:43 PM.

                Comment


                • #98
                  Urmeaza sa apara si paravanturile foarte curand. Intre timp am luat stickerele (doua, sa dau si la prieteni) si o plasa pentru documente (merci Will28zgz si Nora Marian). Plasa nu e de W124, nici nu cred ca au fost echipate cu asa ceva. Provine de pe un W202, este culoare bej, la fel ca mocheta de la 'suedeza' mea. Cred ca trebuie sa scot cumva mocheta, sa dau gauri, si sa fixez prin spatele ei clipsurile astea de plastic.
                  Attached Files

                  Comment


                  • #99
                    Păi, acuma ce faci ? O mai vinzi, au ba ?
                    Lord W126 500SE -> 2.5D
                    Lady W123 230C -> 240D
                    W124 -> 200D
                    W208 CLK200 -> 2.0

                    W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                    Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                    Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                    Comment


                    • Nu am pus anuntul decat aici pe forum, si nu pentru mult timp. Nu sunt prea hotarat, dar oricum caut in continuare sa-i fac 'modificari' in bine zic eu...

                      Comment


                      • Cautand centuri de siguranta bej am gasit intamplator scaunul electric de la sofer. Este dat jos de pe un C124 (coupe) si sper sa se poata face 'transplantul' de motorase, cabluri, etc... Structura metalica a scaunului difera oricum, acesta din urma avand si posibilitatea rabatarii. A venit insotit de ornamentul de plastic bej din stanga jos, al meu avand o gaura pentru reglajul pe inaltime. Din pacate lipsesc butoanele de la usa si ornamentul de plastic.
                        Attached Files

                        Comment


                        • Cu ajutorul unor colegi de pe forum am 'gasit' o mica problema la cablul de acceleratie. Am atasat o poza de pe net. Piesa de plastic incercuita era rupta si din acest motiv relantiul era cam mare, asa ca urmeaza sa iau un cablu nou.
                          Attached Files

                          Comment


                          • Avem si deflectoare , doar pentru geamurile din fata.
                            Attached Files

                            Comment


                            • Astazi am primit si cablul de acceleratie. Pe el scrie codul 124 300 50 30 CH 33 09, plus emblema Mercedes. Sper sa fie bun...pare cam scurt (vreo 60-70cm) A fost 150 ron, si a venit in cinci zile lucratoare.
                              Attached Files

                              Comment


                              • Am primit astazi aparatorile de noroi. Din pacate nu sunt 'dedicate' pentru W124, sunt ceva universal si se potrivesc pe mai multe modele de Mercedes. Materialul pare destul de OK; nu este plastic rigid. Nu am masina in apropiere ca as fi pus unul asa, de forma, sa vad cum se 'lipeste' de caroserie. Cu prima ocazie cand gasesc pe la dezmembrari unele originale in stare buna, le schimb; totusi n-as da peste 500 ron pe unele noi...
                                In scurt timp vin si doua scuturi de motor, unul metalic si unul de plastic. Pana nu le am nu pot sti pe care il voi monta.
                                Attached Files

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF