Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

My W 124 TD, fost suedez, acum bucurestean....

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Originally posted by cabriolet View Post
    trebuie data jos toata bucata de plafon ce include parasolarele, retrovizoarea si comanda trapei cu display... apoi decupat cat sa treaca lamelele pe partea asta, la vedere.
    Corect ! În mod normal, cu acelaşi şurub existent şi acum, vei prinde tot ansamblul (clips + soclu).

    Originally posted by cabriolet View Post
    oglinda retrovizoare e cu functie anti-orbire oare? Are cineva pe-aici asa ceva la un MB vechi?
    Ia încearcă să dai oglinda pe poziţia "de sus" (ai acel "mâner" în partea de jos a oglinzii) în timp ce circuli seara, şi să vezi cum ai obţinut "antiorbirea" Cel puţin la mine e aşa Te poţi uita liniştit în oglindă că nu te orbesc farurile din spate. E un pic ciudat la început (ziua "cobori" oglinda), dar te obişnuieşti ...
    Lord W126 500SE -> 2.5D
    Lady W123 230C -> 240D
    W124 -> 200D
    W208 CLK200 -> 2.0

    W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
    Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
    Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

    Comment


    • #77
      Originally posted by Levi View Post
      Corect ! În mod normal, cu acelaşi şurub existent şi acum, vei prinde tot ansamblul (clips + soclu).

      Ia încearcă să dai oglinda pe poziţia "de sus" (ai acel "mâner" în partea de jos a oglinzii) în timp ce circuli seara, şi să vezi cum ai obţinut "antiorbirea" Cel puţin la mine e aşa Te poţi uita liniştit în oglindă că nu te orbesc farurile din spate. E un pic ciudat la început (ziua "cobori" oglinda), dar te obişnuieşti ...
      Da, corect... La oglinzi stiu ca e asa, dar m-am obisnuit sa merg fara s-o mai misc deloc. Ideea e ca am vazut-o aseara pe asta mai 'inteligenta' si ma gandeam ca n-ar strica una la fel la mine pe masina. Zilele astea vreau sa dau fetele de usi jos si sa pun ornamentele din lemn, daca tot le am luate. Am gasit tutoriale cu lucrarea respectiva dar ma tem sa nu rup ceva clipsuri pe-acolo.

      Comment


      • #78
        Prin interior n-am mai avut timp sa umblu, dar azi, cu ocazia implinirii unui an (aprox) de cand 'suedeza' e la mine, i-am facut cadou un set de jante, exact ca cele actuale. Merci inca o data @maryem...
        Attached Files

        Comment


        • #79
          15' ? 16' ? Et ?
          Lord W126 500SE -> 2.5D
          Lady W123 230C -> 240D
          W124 -> 200D
          W208 CLK200 -> 2.0

          W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
          Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
          Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

          Comment


          • #80
            6J x 15 H2, ET 49, la fel ca si cele actuale. Iarna, vara, va arata la fel...

            Comment


            • #81
              Este janta OEM pentru w124!

              Si eu am la fel...doar modelul W126, iarna/vara la fel.
              Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

              W126 280SE
              W123 280CE
              W126 500SEC
              W220 500L

              'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

              Comment


              • #82
                Azi m-am apucat de treaba... Am dat jos o fata de usa (spate) pentru a-i monta ornamentul din lemn. Cu ocazia asta am fixat si manerul de care se trage usa, acesta fiind prins de interiorul fetei de usa cu niste 'clipsuri' de plastic, dar jumatate din ele erau rupte. Am incercuit cu gri zona. Am pus holtz-uri de 5mm grosime, saibe de 2 cm si tine super OK. Apoi am semnat cele 5 gauri necesare ornamentului, dar, asa cum ma asteptam, acesta nu se 'ingroapa' in materialul fetei de usa, oricum sta lipit perfect. Cred ca fetele de usi veneau din fabrica cu loc pentru ornamente, ce am facut eu este un fel de 'upgrade' cat de cat reusit... Multi vad, putini cunosc diferenta. Sunt ceva urme de lipici acum pe fata de usa, de unde deduc ca in trecut au fost ornamente ca cele din poza atasata. Pun deasemenea si o poza cu o fata de usa cu ornament 'din fabrica'... Mai pun poze cand e gata toata distractia.

                . Nu pot atasa pozele, nu stiu de ce, doar nu sunt mari.. Incerc mai tarziu.
                Last edited by cabriolet; 10-31-2013, 12:22 PM.

                Comment


                • #84
                  Mie-mi place ce ai făcut. Încearcă să cureţi urmele de lipici cu o bucată de cauciuc natural (nu ştiu de unde faci rost, eu am primit o bucăţică cât o brichetă de la un nene pantofar; el curăţă urmele de prenadez uscat de pe pantofi, după ce lipeşte tălpile, sper că ţine figura şi la tine), ca un fel de radieră.
                  Lord W126 500SE -> 2.5D
                  Lady W123 230C -> 240D
                  W124 -> 200D
                  W208 CLK200 -> 2.0

                  W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                  Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                  Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                  Comment


                  • #85
                    Vine iarna, asa ca un vas de lichid pentru parbriz cu inclazire este bine-venit. Astazi am intrat in posesia vasului. L-am aranjat putin pe exterior si prin interior mai ales - era plin de praf/depuneri colorate de lichid. Cel de la care l-am luat nu s-a 'deranjat' sa-l trimita complet, cu tot cu mufa, furtunase, eventual motoras/pompa...
                    Intrebari - unde pleaca cele doua furtunase de la spirala metalica? - unde se leaga mufa neagra cu doi pini, si ce rol are aceasta? Cilindrul din interior are o chestie mobila sus/jos; presupun ca e vreun senzor si arata la bord cand e vasul gol...parerea mea...
                    Ca fapt divers - fiecare componenta de la vas are cate un cod...de 123, 124, 126, 129...
                    Attached Files

                    Comment


                    • #86
                      Binenteles ca sunt utile...findca apa calda spala mai bine decat cea rece .

                      Cele doua furtunase se leaga la instalatia de incalzire a masinii...aici ma refer la conductele prin care circula lichidul de racire a motorului. Va trebui sa cauti furtunele cu tur si retur. Daca te uit mai atent pe spirala din vas o sa observi ca una dintre conducte este mai mare...ca sa poti deosebi turul de retur!

                      Mufa neagra apartine de instalatia electrica si vine conectat la sonda de nivel, care iti va indica cand ramai fara lichid in rezervor...in bord exsista un martor care se va aprinde cand nivelul a scazut!

                      Codul difera binenteles...de exemplu...codul cu W126 se potriveste si la W126 (si nu numai)!


                      Stima
                      Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                      W126 280SE
                      W123 280CE
                      W126 500SEC
                      W220 500L

                      'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                      Comment


                      • #87
                        Merci inca o data pt raspuns... Am dat si eu un search pe Google si am gasit cateva poze cu vasul respectiv. Lichidul incalzit pleaca si spre stergatoarele de faruri. Daca acum 20 ani Mercedes-ul avea asa dotari, ma intreb cum arata S-ul nou sub capota...D Din cate stiu eu, la nici o masina din familia mea nu exista optiunea asta...masini din 2005 incoace...
                        Cum se indeparteaza depunerile de pe spirala? Am dat eu cu ceva detergent dar degeaba, apoi n-am mai insistat.
                        Attached Files

                        Comment


                        • #88
                          Depunerea o poti inlatura cu ocet sau orice alta solutie care este destinat pentru indepartarea calcarului care se formeaza din cauza apei!
                          Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                          W126 280SE
                          W123 280CE
                          W126 500SEC
                          W220 500L

                          'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                          Comment


                          • #89
                            Instalatia corecta a vasului...
                            Attached Files
                            Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                            W126 280SE
                            W123 280CE
                            W126 500SEC
                            W220 500L

                            'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                            Comment


                            • #90
                              Merci mult. Cand ne-om vedea tre' sa dau un rand de bere... Cand o duc la mecanic, ii pun poza in fata, si asa trebuie sa iasa. Incerc cu otet, trebuie sa iasa cumva...

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF