Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Piroska - (W168) A160 Elegance

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Pentru 1 litru in plus (adica in minus la consum) nu se merita sa "omori" masina...

    Levi, daca nu iti convine consumul urban, ia o alta masina din parcul auto... Ai de unde alege!
    W123 280E Blue Green Metallic

    W126 280SE Champagne Metallic
    W126 280SE Black Blue Metallic
    W126 300SE Anthracite Grey Metallic
    W126 500SE Nautical Blue Metallic
    W126 500SE Midnight Dark Blue

    W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
    W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

    Comment


    • #17
      Originally posted by Sashatm View Post
      Poi si cu a-klasse poti sa scoti mai mic consumul urban , eu am reusit , dar nu stiu in ce masura e ok .. economisim un litru la suta de km de carburant dar nu stiu in ce masura e ok pentru motor ..
      Originally posted by dan500se View Post
      Pentru 1 litru in plus (adica in minus la consum) nu se merita sa "omori" masina...
      Corect, nu se câştigă absolut nimic !
      Originally posted by dan500se View Post
      Levi, daca nu iti convine consumul urban, ia o alta masina din parcul auto... Ai de unde alege!
      Mda ... vaporul (Lord) ia 8-9 în oraş, Fricike vreo 12, doar săraca Lady nu ştiu cât consumă, dar câteodată am impresia că merge pe aer, nu vrea să se golească rezervorul ... cred că ea consumă cel mai puţin, dar nu i-am făcut niciodată consumul (nu-i merge "numărătoarea").
      Lord W126 500SE -> 2.5D
      Lady W123 230C -> 240D
      W124 -> 200D
      W208 CLK200 -> 2.0

      W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
      Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
      Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

      Comment


      • #18
        Originally posted by Levi View Post
        ...vaporul (Lord) ia 8-9 în oraş...
        Dar esti LIKE A BOSS!

        Eu as umbla doar cu W126-le! Nu e prea parctic la circulatia prin oras, nici la parcari dar macar e alta "senzatie" !
        W123 280E Blue Green Metallic

        W126 280SE Champagne Metallic
        W126 280SE Black Blue Metallic
        W126 300SE Anthracite Grey Metallic
        W126 500SE Nautical Blue Metallic
        W126 500SE Midnight Dark Blue

        W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
        W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

        Comment


        • #19
          Recaroseaza si tu odata 500-le si vezi tu dupa aia "senzatie"...
          Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

          W126 280SE
          W123 280CE
          W126 500SEC
          W220 500L

          'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

          Comment


          • #20
            Am ajuns cumva să fac schimbul la consumabile: uleiuri (motor, cutie, servo) și filtre (ulei, polen, aer, benzină). Am băgat Metabond, prima dată în viața mea, ia să văd ce rezultate obțin ... Nu am făcut poze cu filtrele vechi, toate erau negre ... cel puțin ăla șmecher de benzină ( cine dreq l-o fi inventat ?) era cel original, probabil și cel de polen, și tare am impresia că și cel de aer ...
            Attached Files
            Lord W126 500SE -> 2.5D
            Lady W123 230C -> 240D
            W124 -> 200D
            W208 CLK200 -> 2.0

            W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
            Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
            Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

            Comment


            • #21
              Se pare ca numai noi ne omoram cu schimbatul zemurilor si filtrelor, am vazut nenumarate masini aduse de afara, impecabile exterior-interior, cu saraciile astea de cand lumea...

              https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

              Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
              Va rugam sa le schimbati din User Settings.

              Comment


              • #22
                Originally posted by Levi View Post
                Am ajuns cumva să fac schimbul la consumabile: uleiuri (motor, cutie, servo) și filtre (ulei, polen, aer, benzină). Am băgat Metabond, prima dată în viața mea, ia să văd ce rezultate obțin ... Nu am făcut poze cu filtrele vechi, toate erau negre ... cel puțin ăla șmecher de benzină ( cine dreq l-o fi inventat ?) era cel original, probabil și cel de polen, și tare am impresia că și cel de aer ...
                Atentie sa nu o apuce "pipilica" pe la multitudinea de coliere, furtune si furtunase, din jurul filtrului ala jmecher, ca e boala grea.
                Altfel, super faina gargarita, km nenumarati sa aiba, fara reparatii.
                Toate cele bune!
                Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                Comment


                • #23
                  Originally posted by LauLaur View Post
                  multitudinea de coliere, furtune si furtunase, din jurul filtrului ala jmecher
                  Lua-le-ar deq ... cu ocazia "operaţiei" un colier a şi decedat ... a trebuit înlocuit.
                  Aaa, şi că veni vorba: cu ocazia asta (căscatul ochilor pe sub maşină) am dat de o altă problema. Arcul spate-dreapta are ruptă o spiră, dar chiar jos de tot, şi aşa de fain s-a încălecat acolo, că nu se poate observa nimic, nici în mers, nici la ochi să stea maşina într-o parte, doar dacă te bagi dedesubt... Alţi bani, altă distracţie: tre' să-i schimb arcurile pe spate, degeaba îl schimb doar p'ăsta schiop ...
                  Lord W126 500SE -> 2.5D
                  Lady W123 230C -> 240D
                  W124 -> 200D
                  W208 CLK200 -> 2.0

                  W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                  Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                  Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                  Comment


                  • #24
                    Eu numai in colierele de genul asta am incredere, . Doar astea mi-au vindecat gargarita de "incontinenta" ) .
                    Daca schimbi arcurile, incearca sa pui pe o spira completa, sus si jos, un furtun din plastic. Va proteja arcul de rugina.
                    Numai bine!
                    Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                    Comment


                    • #25
                      Protecția din plastic există și pe arcurile actuale ...
                      Lord W126 500SE -> 2.5D
                      Lady W123 230C -> 240D
                      W124 -> 200D
                      W208 CLK200 -> 2.0

                      W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                      Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                      Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by Levi View Post
                        consum ”fabulos” de 9,34 lit/sută exclusiv în regim de oraș. Sunt curios, care este consumul de afară ...
                        Originally posted by Sashatm View Post
                        Consumul este ok colegu' , zic eu . Cam pe acolo se invarte consumul urban la cambuzele astea . Extraurban o sa scoti un 6-7l/100km ...
                        Ai nimerit la fix, colegu': Tg-Mureș - Sighișoara - Biertan și înapoi (200 de km în cap), 4 persoane (80-90 kg/buc), bagaje ușoare de WE, 90-120 km/h, AC pornit = 13,35 de litri de nafta, plin la plin. Rezultă 6.67 l/100km, ceea ce nu e rău, deci încep să-mi revin ...
                        Last edited by Levi; 05-05-2013, 13:11 PM.
                        Lord W126 500SE -> 2.5D
                        Lady W123 230C -> 240D
                        W124 -> 200D
                        W208 CLK200 -> 2.0

                        W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                        Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                        Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by Levi View Post
                          tre' să-i schimb arcurile pe spate ...
                          Le-am schimbat !
                          Attached Files
                          Lord W126 500SE -> 2.5D
                          Lady W123 230C -> 240D
                          W124 -> 200D
                          W208 CLK200 -> 2.0

                          W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                          Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                          Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                          Comment


                          • #28
                            Nu am mai scris nimic de mult pe aici, dar chiar n-am avut ce ... Mașina circulă în fiecare zi, pilotată de D-na mea, și -să nu cobesc- nu dă semne care să conducă la îngrijorare din partea noastră.
                            Poate ar fi de menționat montarea suportului de antenă CB (am un Midland Alan 42 Multi micuț, și am montat pe fiecare mașină câte un suport cu cablu cu tot, așa că trebuie să mut doar antena și stația, funcție de care utilaj e scos la drum cu ”pericole”).
                            Attached Files
                            Lord W126 500SE -> 2.5D
                            Lady W123 230C -> 240D
                            W124 -> 200D
                            W208 CLK200 -> 2.0

                            W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                            Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                            Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                            Comment


                            • #29
                              Mi-am mai făcut de lucru: eradicare rugina de sub ornamentele cromate ale pasajelor spate (noroc cu aripile față că-s de plastic și nu-și face rugina cuib și pe acolo). Bonus: ulei în praguri și uși.
                              Attached Files
                              Lord W126 500SE -> 2.5D
                              Lady W123 230C -> 240D
                              W124 -> 200D
                              W208 CLK200 -> 2.0

                              W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                              Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                              Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                              Comment


                              • #30
                                Harnic si darnic.
                                Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

                                Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF