Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

C200K, W204,AMG pack RED

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by b97dmt View Post
    Scuze ca poluam topicul , anvelopele sunt bridgestone , noi noute.
    Nu-i nimic , aflu si eu mai multe . E prima masina cu tractiune spate pe care o conduc. Am si eu o cunostinta cu un E , nu 4 matic care mi-a zis ca iarna nu prea s-a putut misca cu masina , de asta sunt asa speriat ) .
    Pentru iarna oricum am citroenu c4 . Este in poza mai sus

    Comment


    • #17
      Bine, masina ii frumoasa, asta trebuie mentionat. La iarna trebuie sa ii pui o mica greutate in porbagaj (200-300 kg) pe langa motorina. Si sa vezi ce bine stapanesti masina.
      Cum de ai vrut ca masina sa fie rosie? oricum arata foarte bine.

      Comment


      • #18
        Originally posted by adrian.o View Post
        Bine, masina ii frumoasa, asta trebuie mentionat. La iarna trebuie sa ii pui o mica greutate in porbagaj (200-300 kg) pe langa motorina. Si sa vezi ce bine stapanesti masina.
        Cum de ai vrut ca masina sa fie rosie? oricum arata foarte bine.
        Asa erau pe stock( am profitat de o oferta avantajoasa ) , era asta rosie, sau un grena spre mov :-? diesel 136 cp aproape identica nu avea navigatie.

        Comment


        • #19
          Cu siguranta nu o sa ai probleme cu Citroen-ul iarna.Eu iarna trecuta am facut-o cu un logan si un Golf.

          Comment


          • #20
            Iarna singura problema e pe gheata, unde e problema si cu integrala.
            N-ai nevoie de nici o greutate in portbagaj, masina este foarte bine echilibrata fata-spate.
            Singurul lucru de care ai nevoie e de anvelope adevarate, eu cu vredestein xtreme am mers fara emotii, mult mai safe decat merg cu o compacta cu tractiune fata sa spunem.
            Inca un motiv pentru care prefer 17 si nu 16 iarna e ca pe 16 uneori nu gasesti anvelope la fel de bune ca pe 17.

            Comment


            • #21
              Sau observ ca sistemul 4 matic lucreaza foarte bine si cu anvelope de vara. Un prieten, si-a adus un GLK 220 4M si o luna o circulat fara anvelope de iarna si sa descurcat destul de bine, nu o intampinat dificultati chear daca zapada avea 20 cm. Menzionez ca asta sa intamplat in ianuarie. Asta pana ce o scos numere de Romania si o incaltat masina de iarna.

              Comment


              • #22
                Treaba aia cu greutatea in portbagaj e bun cel mult cand nu poti pleca de pe loc pentru ca patinezi. Dar pentru asta e balansul. La automatica il faci din frana la manuala din ambreiaj/acceleratie.
                Cand a luat-o spatele in lateral iti doresti sa nu ai nimica in portabagaj ca sa-ti mareasca inertia...o spun din experienta.

                Multi km fara probleme si nu-ti fa griji pentru la iarna. O sa vezi ca merge tractiunea spate si iarna. Pt mine iarna trecuta a fost prima cu tractiune fata (din 10 ani de cand conduc).
                E220 cdi W210, 2001

                E320 W210, 1997
                C180 W202, 1994
                W123 200D, 1978 cu inima de W124


                Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                Comment


                • #23
                  Originally posted by adidc View Post
                  Treaba aia cu greutatea in portbagaj e bun cel mult cand nu poti pleca de pe loc pentru ca patinezi. Dar pentru asta e balansul. La automatica il faci din frana la manuala din ambreiaj/acceleratie.
                  Cand a luat-o spatele in lateral iti doresti sa nu ai nimica in portabagaj ca sa-ti mareasca inertia...o spun din experienta.

                  Multi km fara probleme si nu-ti fa griji pentru la iarna. O sa vezi ca merge tractiunea spate si iarna. Pt mine iarna trecuta a fost prima cu tractiune fata (din 10 ani de cand conduc).
                  Mersi frumos . Sper sa fie bine . Pt iarna as vrea sa aleg din urmatoarele :


                  - Michelin Alpin A4
                  - Continental Winter Contact TS 830 P
                  - Dunlop SP Winter 3D
                  - Good Year Ultra Grip 7+
                  - Nokian WRG2

                  Comment


                  • #24
                    Nokian - rusia
                    good year ultra grip - am avut pe alta masina, mai proaste ca sava eskimo.
                    Continentale winter - mi s-au parut mediocre.
                    dunlop - bunisoare, dar nu-mi place desenul iar pe asfalt nu-s exceptionale.
                    Ia michelin sau vredestein.

                    Adidc a zis mai bine, iarna mai ales iti doresti un comportament neutru, nicidecum unul supravirator exagerat. Oricum, cand vine iarna, mai ales daca esti la prima iarna cu tractiune spate, cauti un loc unde sa inveti balansul si comportamentul masinii si desigur, ai sa te si distrezi
                    Asta ajuta sa intelegi cel mai bine masina, vara nu ai un feed back atat de bun datorita aderentei mari, si mai ales la un mers normal.

                    Comment


                    • #25
                      Latime 7
                      Marime R16
                      Dist. prezoane 5X112
                      ET 40
                      CB 57.1

                      sunt bune aceste dimensiuni pt jantele de iarna ? si cu cauciucuri de 205/55/16 ? Incap ?

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by Ediz View Post
                        Latime 7
                        Marime R16
                        Dist. prezoane 5X112
                        ET 40
                        CB 57.1

                        sunt bune aceste dimensiuni pt jantele de iarna ? si cu cauciucuri de 205/55/16 ? Incap ?
                        Ma lamuriti si pe mine va rog ? Ce dimensiune de cauciuc sa aleg ?

                        Comment


                        • #27
                          Imi puteti spune va rog cum se pot schimba becurile de la nr spate ? am tot tras de acele capacele transparente dar nu ies . Am desurubat acele 2 suruburi , dar sincer mi-a fost frica sa trag tare sa nu rup ceva

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by Ediz View Post
                            Imi puteti spune va rog cum se pot schimba becurile de la nr spate ? am tot tras de acele capacele transparente dar nu ies . Am desurubat acele 2 suruburi , dar sincer mi-a fost frica sa trag tare sa nu rup ceva
                            Nu ma pricep , dar vezi asta.
                            Dai direct la 10:21 pentru ce te intereseaza : http://www.youtube.com/watch?v=-F4oo...ailpage#t=616s

                            Pasionat w124 : Mercedes w124 blog

                            Comment


                            • #29
                              Mersi mult , am gasit si eu filmuletu asta aseara .

                              Comment


                              • #30
                                Am fost mai devreme si am facut un test drive cu noul A class.
                                Modelul care l-am testat a fost unul pe benzina 2.5 211 cai , cutie hidramata cu 7 trepte dublu ambreiaj , volan AMG piele cu cusatura rosie, bord imbracat in piele cu cusatura rosie si carbon , , distronic , camera reverse, scaune cu memorie, negre cu cusatura rosie , trapa , jante AMG 18, full full.
                                Pur si simplu magistrala masina mai ales din cauza cutiei care schimba f f repede .
                                Cred ca pretul era de 48000E.
                                Attached Files

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF