Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

W123 240D si W140 S320

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • W123 240D si W140 S320

    Am placerea sa va prezint doua bijuterii, cel putin pentru mine. Cobra, un mic vis de a detine un model inca din copilarie si W140 o masina ce impune respect. Fiecare in parte imi ofera o placere deosebita cand ma urc la volan. Nou in lumea Mercedes ca proprietar, aspirant de mic insa, invat din mers.

    W123 are ceva mici probleme cu piederile de ulei, motorina si un zgomot/vibratie de la 60-70km in sus, cutia automata schimba bine si motorul porneste fara probleme la cei 234 000Mi , varsta, inca, nu si-a spus cuvantul. A/C si radio isi fac treaba cu succes .

    W140 a suferit un mic accident, nimic grav, am cumparat deja toate piesele,urmeaza sa le asamblez. Functioneza totul perfect in afara de radio, fostul proprietar si-a pastrat magazia de CDuri. Cu doar 140 000Mi la bord, varsta nu si-a spus deloc cuvantul.
    Attached Files
    Last edited by w124_RB; 07-29-2012, 20:21 PM.

  • #2
    Frumoase exemplare si mai ales "US version". Asteptam poze cu balena dupa reparatii si dupa un mic detailing.
    W 126 `87 300 SDL OM606 24v Automatic
    W 126 `86 300 SD OM617 Automatic
    W 124 `93 E250 D ex 300 D


    - Bond - James Bond.
    - `Dullah - Abdullah.

    Comment


    • #3
      Cobra aceea este produsa special pt America ca exemplar, vad in poza cu motor ca ar avea si pilot automat, daca nu ma insel,sunt inscrise in Ro?
      Oricum arata intr un mare fel super!

      Comment


      • #4
        Multumesc amandorura! Masinile sunt in Canada, nu Romania. Intradevar Cobra are pilot automat,ce ma incanta cel mai mult este aerul conditionat si radioul cu afisaj electronic , inca isi fac treaba cu desavarsire. La Cobra am schimbat uleiul cu Amsoil, filtrul de aer , am inlocuit furtunele de retur si unul de ulei. I-am cumparat niste jante frumoase (pentru mine) la care inca nu am capace si patru prezoane , de aluminiu dupa un W126, incaltate cu cauciucuri noi de iarna. Am cumparat si filtru de motorina dar inca nu l-am schimbat. Urmeaza sa schimb uleiul in cutie+ filtru, diferential, antigelul si sa treaca inspectia pentru vehicul istoric. La W140 tocmai ce am montat aripa si plasticul din interior, urmeaza sa schimb capota si usa curand. Azi noapte un bou a deschis Cobra, a cautat prin inauntru si din ca te se pare pana acum nu a stricat/luat nimic.

        Comment


        • #5
          Salutare ! .

          Vad ca pregatesti inscrierea cobrei ca vehicul istoric . Legea in Canada este la fel ca in Romania ? . Adica 30 de ani de la incetarea liniei de fabricatie a modelului ? .

          Am vazut pe net , ca si acolo sunt cluburi fan Mercedes . Esti inscris ? .



          Mai cunosti si alti posesori de W123 ? .

          Comment


          • #6
            Bun ulei Amsoil. Foarte bun. Cat face litrul?
            Membru Fondator A.P.L.I.B.D.N.B. - Asociația Pentru Lupta "ÃŽnpotriva" Beției Dezorganizate "Niște Bețiv"

            Comment


            • #7
              Originally posted by nstoe View Post
              Salutare ! .

              Vad ca pregatesti inscrierea cobrei ca vehicul istoric . Legea in Canada este la fel ca in Romania ? . Adica 30 de ani de la incetarea liniei de fabricatie a modelului ? .

              Am vazut pe net , ca si acolo sunt cluburi fan Mercedes . Esti inscris ? .



              Mai cunosti si alti posesori de W123 ? .
              Nu am citit inca nimic oficial, doar am intrebat agentul meu de asigurare si 2 colegi de serviciu care au masini inscrise ca vehicul istoric. Din ce mi-au spus trebuie doar sa fie peste 25 de ani vechime masina , vine cineva sa evalueze starea/conditia masinii dupa care in functie de cat o evalueaza tipul (de obicei umfla preturile) ti se calculeaza asigurarea. Numai proprietarii in varsta de 25 de ani, cel putin, pot incheia asemenea asigurari.

              Sunt inscris pe benzworld.org , doar am citit ,nu am scris niciunde, aici este singurul forum in care am scris ceva. Din pacate sunt singurul "tanar" cu W123 pe aici, cele W123 ramanse in viata sunt conduse de oameni in varsta: cativa italieni, un grec, uncrainieni s.a.m.d. Am un prieten bun maniac cu W126 diesel, are trei in proprietate , numia mercedes diesel conduce

              Originally posted by morpheus View Post
              Bun ulei Amsoil. Foarte bun. Cat face litrul?
              Intre 6-8$ CAD litrul pentru ulei de motor platesc.

              Comment


              • #8
                Intereseaza-te in amanunt ce cuprinde legislatia canadiana .

                In Austria vehiculele istorice pot fi utilizate numai 120 de zile pe an , cu numere si asigurare speciala , iar in Elvetia soferul nu poate acoperi mai mult de 3 000 km pe an .

                Comment


                • #9
                  Originally posted by nstoe View Post
                  Intereseaza-te in amanunt ce cuprinde legislatia canadiana .

                  In Austria vehiculele istorice pot fi utilizate numai 120 de zile pe an , cu numere si asigurare speciala , iar in Elvetia soferul nu poate acoperi mai mult de 3 000 km pe an .
                  Din lipsa de timp nu am apucat pana acum sa vad ma informez cum trebuie dar o voi face bineinteles. Si aici legislatia depinde de la provincie la provincie. Din ce am citit pe siteurile companiilor si am intrebat: Unde stau eu, nu ai voie sa parcurgi mai mult de 5000km pe an, nu ai voie sa o conduci la locul de munca, proprietarul trebuie sa fie peste 25 de ani, ai posibilitatea sa cumperi placuta de inmatriculara speciala pentru masini istorice sau poti cumpara o placuta simpla ca toti ceillalti. Marele avantaj e pretul asigurarii, cam 120-200$ pe an la o masina evaluata la 10-15000$ incluzand, furt, incendiu, vandalism si accident.

                  Dupa ce schimb uleiul in transmisie, repar zgomotul in spate si o spal bine ii sun sa vina la inspectie si sa discutam detaliile, este masina mea de condus ocazional oricum.

                  Comment


                  • #10
                    Pana la urma am inmatriculat , temporar, W123 normal. Il folosesc ca masina de zi de zi pana imi termin cealalta masina. Merge binisor, tinuta de drum e impecabila, franele sunt bune, directia este buna, planetara bate de zor si injectoarele pierd motorina. In scurt timp il voi parca pentru iarna si reparatiile necesare, inca porneste fara probleme la -7.

                    La W140 am cumparat farul si semnalizarea, ultimele piese ce imi lipseau, numai timp sa imi fac si il pun pe picioare.

                    In ultimul timp am lucrat la nou membru, un W126 300SD. Din doua facem una cum trebuie . Cea argintie are transmisia cu reparatie capitala, motorul si toata mecanica in stare excelenta, interior albastru impecabil dar rugina la greu in partea spate. Cea aurie are caroseria in stare foarte buna insa bielta pistonului 5 a cedat asa ca am inceput transplantul de pe una pe alta. Am dat deja jos motoarele, la motorul bun l-am spalat pana am dat de vopsea ca era plin de ulei saracul, am curatat admisia, EGR-ul, pompa de apa noua, garnitura de la capacul de la culbutori, garnitura de la filtrul de ulei, mai schimbam si baia de ulei si gata de pus pe masina saptamana asta. Cel gri are maintenanta in detaliu , o masina ingrijita excelent dpdv mecanic, dar proprietarii nu au avut niciodata grija de caroserie. Cel auriu avea atat de multe pierderi de ulei incat saracul pe sub e acoperit de ulei pana la diferential insa arata foarte bine cu exceptia usilor pe partea soferilor cu mici pete de rugina si in compartimentul motor 2 pete mici de rugina.

                    Comment


                    • #11
                      Nu am putut atasa pozele mai sus .



                      Uploaded with ImageShack.us



                      Uploaded with ImageShack.us



                      Uploaded with ImageShack.us



                      Uploaded with ImageShack.us
                      Last edited by w124_RB; 11-05-2012, 09:48 AM.

                      Comment


                      • #12
                        Imi plac toate 3 modelele,la anul intru si eu in w126 al meu pt rugina.

                        Comment


                        • #13
                          W126 gri: a ajuns la fier vechi , dupa o dezechipare completa.
                          W126 auriu: schimbat liniile de ulei,termostat nou, front main seal, montat motorul si transmisia deocamdata.
                          W123 se merge zi de zi cu el, o planetara face zgomot, 2 injectoare curg si intre timp am anulat termostatul. Printre picaturi comand piesele si le schimb.
                          W140 am cumparat un alt set de faruri second, farul de pe partea pasagerului avea o crapatura mica,am cumparat si cauciucuri, vara asta sper sa-l terminam, schimb ulei motor.

















                          Last edited by w124_RB; 05-05-2013, 20:58 PM.

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF