Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Mercedes S320 CDI W221

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Mercedes S320 CDI W221

    Salut toti cititorii acestui forum.
    Incep prin a prezenta masina si imi arat dezamagirea pt masinile din ziua de azi.
    Este vorba despre un S 320 CDI w221 fabricatie 2008.
    Masina tocmai am cumparat-o cu cateva zile in urma de la unicul proprietar care o avea de noua cumparata de la reprezentanta M.B.
    Foarte bine ingrijita si cu 160 de mii km reali, verificata in cel mai mic detaliu la reprezentanta dupa seria de sasiu.
    In prima zi masina s-a comportat bine, nu am avut ce sa ii reprosez.
    A doua zi dupa ce am rulat aproximativ 20 de km am simtit ca nu se mai accelereaza, viteza scadea simtitor, cand a ajuns la o viteza foarte mica a inceput sa tremure si motorul s-a oprit. Am dat vina pe motorina proasta si am mers la un peco bun unde i-am facut plinul cu cea mai scumpa motorina existenta.
    In cursul acelei zile nu a mai repetat figura.
    In ziua urmatoare, cand tocmai credeam ca am scapat de problema s-a repetat exact aceeasi faza. Am simtit ca tremuratul vine din faptul ca treapta de viteza este prea mare pentru viteza de deplasare si am incercat sa schimb manual intr-o viteza inferioara, insa nu s-a putut, imi arata in bord aceeasi treapta de viteza, respectiv treapta 4. De aici am dedus ca este o problema a cutiei de viteza.
    Dimineata m-am si prezentat la service unde s-a constatat ca intr-adevar de vina este un calculator al cutiei de viteze si ca trebuie schimbat. S-a recomandat si inlocuirea uleiului in cutie. Costul estimat 2000 ron calculatorul si 1600 ron inlocuirea uleiului. Am comandat cele necesare, urmand sa astept venirea lor pentru inlocuire. Am cerut sefului de service Mercedes sa faca o verificare amanuntita completa si nu s-au mai gasit alte erori. Apoi au observat ca softul motorului nu era updatat si i-au facut si un update.
    Plec din service si ajung acasa. Dimineata gasesc masina lasata de puntea fata si ma gandesc sa o pornesc, poate se ridica dupa ce compresorul Airmatic isi face treaba. Eroare insa. Imediat dupa pornire sunt atentionat sa nu plec cu masina pentru ca este prea jos lasata. VEHICLE TOO LOW. Nici dupa 30 de minute de la pornire nu se ridicase catusi de putin, iar butonul care o ridica manual nu are nici un efect.
    Luni o sa ma duc cu ea din nou in service, dar am ramas cu un gust amar, la o asemenea masina si la cati bani costa prea multe probleme si nu poti avea siguranta unui drum fara probleme. Am avut multe masini insa de departe pana acum Mercedes mi se pare cea mai putin fiabila.
    A mai patit cineva asa ceva?
    Referitor la celelalte aspecte masina mi se pare ok, sincer sa fiu ma asteptam la mai mult de la ea. De exemplu greutatea foarte mare face in opinia mea masina destul de lenta la plecarea de pe loc si kick-down. Sistemul audio este inferior celui de Audi, iar unele materiale nu sunt de cea mai buna calitate.
    Voi reveni cu poze, vad ca nu ma lasa sa pun poze de dimensiuni mari, trebuie sa le micsorez.
    Astept parerile voastre, poate ma puteti ajuta cu niste sfaturi.

  • #2
    Nu cred ca trebuie sa mai avem pretentii de la MB fabricate dupa 2000...nici de la alte marci premium
    ML 400 CDI

    Comment


    • #3
      Pai in cazul asta nu vad de ce ai mai cumpara o masina proasta la pret de vila de lux.

      Comment


      • #5
        Chiar imi pare rau ca aud asa ceva despre modelul asta . Incearca totusi sa o dai cat mai repede (face parte din exceptii, nu ca ar fi prea multe) . Se numeste ghinion asta, in cazul tau, nu cred ca trebuie generalizat. In orice caz la cati bani vor mai trebui bagati in ea (probabil) nu cred sincer ca se merita.

        Sper sa te lase problemele la ea si sa te bucuri de "S" asa cum ar trebui.
        Toate cele bune !

        P.S. : Despre poze ce sa spun...superba...pacat ca nu reflecta ceea ce ar trebui sa fie dincolo de poze (in cazul tau).
        Mercedes-Benz C180 Elegance

        Just like he said..."Now go home and get your f****n' shinebox !

        Comment


        • #6
          Acum ca facturile ii vor ridica semnificativ pretul si avand garantie pe lucrari nu prea imi mai convine sa o dau. Plus ca daca repar cutia si suspensiile ce altceva m-ar putea lasa?
          Motorul stiu sigur ca are viata lunga.
          In tot cazul nu este o masina de zi cu zi, mai merg si cu alte masini, asa incat nu ii fac prea multi km. Sper totusi sa nu mai apara nimic curand, aveam de gand sa trec la modelul nou dupa ce o sa apara, deja am vazut imagini cu el. Daca se repeta problemele ma orientez catre altceva.

          Comment


          • #7
            Frumoasa masina!Eu zic sa nu te sperii,asa a fost sa fie!Dar daca ai rabdare si bagi bani in ea sa rezolvi problemele specificate de tine nu cred ca o sa mai ai probleme pe viitor cu ea!Iti urez multa bafta si sa te bucuri de masina.Multi kilometri fara probleme!

            Comment


            • #8
              SI eu sper sa fie asa. Iti multumesc pentru urari Pervert.

              Comment


              • #9
                Nu cred ca vei avea probleme cu modelul nou. Mi se pare cam mare coincindenta sa patesti exact a doua zi sa te lase cutia. Daca nu au mai fost probleme cu acea cutie inainte e mare lucru. Ca au fost rezolvate si resetate erorile pentru vanzare, asta e partea a doua.
                Nu ar fi prima masina cumparata pentru umflat in pene de indivizi care fie nu pot, fie nu vor sa aiba grija de ele.
                Sper sa mearga cum trebuie de acum inainte si sa te bucuri de ea. Sunt convins ca o data ce asta se va intampla iti vei schimba parerea.
                E220 cdi W210, 2001

                E320 W210, 1997
                C180 W202, 1994
                W123 200D, 1978 cu inima de W124


                Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                Comment


                • #10
                  Referitor la problema cutiei de viteza am vazut pe tester ca avea 11 erori (evenimente), dintre care 2 mi s-au intamplat mie. Este clar ca cel care a avut-o inainte a stiut de asta. Insa treaba cu suspensiile nu cred ca se mai repetase intrucat o pusesem pe tester cu o zi inainte si nu aparea nimic. Am vazut si ce s-a lucrat la masina la fiecare intrare in service pe istoricul masinii. Obisnuitele revizii, un senzor de scaun dreapta, un senzor de rotatie la arborele cotit.
                  Astazi am ajuns din nou cu masina la reprezentanta M.B. unde am aflat si diagnosticul. O eroare a blocului de supape, o siguranta arsa si probabil ca si compresorul. Explicatia a fost ca un senzor din blocul de supape nu isi mai face treaba si pune la munca inutil compresorul, de unde s-a tras si concluzia ca asa s-a ars siguranta. Pentru a fi sigur ca nu se mai repeta figura am ales sa schimb toate piesele: blocul de supape (1.169 ron), compresorul (1.532 ron), un releu (se recomanda si schimarea releului pentru a beneficia de garantia pieselor - 47 ron) si o siguranta (11 ron). Termenul de livrare este de 2 zile, insa voi astepta sa vina si calculatorul cutiei de viteze care ajunge in 5 zile, sa il monteze si sa faca schimbul de ulei in cutie si apoi revizia.
                  Daca si dupa toate astea ma mai supara cu ceva nu ii mai dau nici o sansa. O vand si termin cu stresul. Am noroc cu o bavareza cu care imi fac treburile in zilele urmatoare. In tot cazul nu inteleg de ce unele piese care se defecteaza frecvent nu exista in stocul unei retea de service de top si care opereaza in toata tara. Va voi tine la curent cu ce se intampla, poate vreodata vor avea si alti colegi de forum nevoie de aceste informatii.

                  Comment


                  • #11
                    In primul rand, felicitari pentru achizitie(chiar daca te-a intristat).
                    In al doilea rand, n-am inteles niciodata si nici n-o sa inteleg romanismul: mi-am luat teapa - sa o arunc in ograda altuia.

                    Ok, masina are probleme.
                    Ok, ti-ai luat teapa(sau asa consideri).

                    Deci, tu ai o problema cu masina si cu PROPRIETARUL care ti-a vandut-o. Poate ar trebui sa-ti indrepti energiile spre asumarea raspunderii faptelor tale trecute(adica achizitia masinii) si spre rezolvarea problemelor cu PROPRIETARUL care ti-a vandut-o.

                    In NICI UN CAZ(niciun, whatever) nu cred ca ar trebui sa arunci teapa in ograda altuia.

                    Eu am fost banat pe forumul asta, de 2 ori(degeaba), pentru ca am indraznit sa pun la vanzare o masina peste "pretul pietei", care, poate, este unica in Europa, din prisma:
                    1. starii actuale(desi masina are 22 de ani),
                    2. dotarilor,
                    3. proprietarilor reali care apar pe BRIEF-ul german.

                    Unii au considerat ca nu e ok, dar LEGAL si MORAL nu am gresit cu nimic. Ba mai mult, am respectat si REGULAMENTUL FORUMULUI.

                    Probabil tu nu vei fi banat pe acest forum, doar pentru ca vrei sa arunci teapa in gradina altuia. LEGAL e clar ca nu gresesti cu nimic, dar MORAL eu zic ca... fara suparare, gresesti.

                    Indemnul meu este sa incerci rezolvarea pe cale amiabila/discutii/negocieri cu cel care ti-a vandut masina. Daca omul are bun simt, eu zic ca veti rezolva problema convenabil, pentru ambele parti, avand in vedere a fost unic proprietar.

                    Cu stima...

                    Comment


                    • #12
                      Originally posted by nistor@QMT View Post
                      In primul rand, felicitari pentru achizitie(chiar daca te-a intristat).
                      In al doilea rand, n-am inteles niciodata si nici n-o sa inteleg romanismul: mi-am luat teapa - sa o arunc in ograda altuia.

                      Ok, masina are probleme.
                      Ok, ti-ai luat teapa(sau asa consideri).

                      Deci, tu ai o problema cu masina si cu PROPRIETARUL care ti-a vandut-o. Poate ar trebui sa-ti indrepti energiile spre asumarea raspunderii faptelor tale trecute(adica achizitia masinii) si spre rezolvarea problemelor cu PROPRIETARUL care ti-a vandut-o.

                      In NICI UN CAZ(niciun, whatever) nu cred ca ar trebui sa arunci teapa in ograda altuia.

                      Eu am fost banat pe forumul asta, de 2 ori(degeaba), pentru ca am indraznit sa pun la vanzare o masina peste "pretul pietei", care, poate, este unica in Europa, din prisma:
                      1. starii actuale(desi masina are 22 de ani),
                      2. dotarilor,
                      3. proprietarilor reali care apar pe BRIEF-ul german.

                      Unii au considerat ca nu e ok, dar LEGAL si MORAL nu am gresit cu nimic. Ba mai mult, am respectat si REGULAMENTUL FORUMULUI.

                      Probabil tu nu vei fi banat pe acest forum, doar pentru ca vrei sa arunci teapa in gradina altuia. LEGAL e clar ca nu gresesti cu nimic, dar MORAL eu zic ca... fara suparare, gresesti.

                      Indemnul meu este sa incerci rezolvarea pe cale amiabila/discutii/negocieri cu cel care ti-a vandut masina. Daca omul are bun simt, eu zic ca veti rezolva problema convenabil, pentru ambele parti, avand in vedere a fost unic proprietar.

                      Cu stima...

                      Salut!
                      Daca citesti cu atentie nu am spus ca o sa vand masina cu defecte sa prejudiciez pe altul. Daca era asta nu mai investeam aproape 10.000 de lei in cutie, suspensii si revizii.
                      Si daca ai inteles ca ma plang de teapa iar te-ai inselat. Eu doar am vrut sa fac un post referitor la problemele mele pentru ca si altii sa gaseasca in caz de nevoie informatii ajutatoare, pentru acest motiv am pus si preturile.
                      Nu inteleg de ce oare gasesc critici din partea celorlalti cand eu nu fac decat sa ofer informatii pe care eu nu le-am gasit incercand sa aflu cauzele posibile ale problemelor aparute. Sunt doar dezamagit de fiabilitatea pieselor si de logistica servisurilor M.B. E clar ca daca o masina nu o mai "iubesti" vei vrea sa o schimbi, asta am spus si eu, nu sunt de acord si nu as vinde niciodata o masina cu probleme inainte de a le rezolva. Dar daca fiabilitatea pe care o asteptam de la Mercedes nu se adevereste atunci masina nu este pe gustul meu si voi trece la alt brand. Nu ma deranjeaza costurile care apar cu ocazia asta, atata timp cat alti 160.000 de km piesele noi isi fac treaba, chiar sunt linistit ca sunt noi si am garantie, insa nesiguranta unui drum fara probleme ma face sa o consider o masina fragila si sa imi fie teama sa nu imi strice un concediu sau o calatorie de afaceri. Stiam ce costuri implica un S Class, deci nu despre asta este vorba.

                      Comment


                      • #13
                        Poate am fost si eu prea drastic in formulare, dar poate nici nu am inteles destul de clar din posturile tale anterioare despre ce e vorba.

                        In urma acestui ultim post iti inteleg perfect atitudinea, ba mai mult ti-o apreciez si ti-o respect. Atat atitudinea, cat si prezentarea problemelor, in ideea ca vor ajuta pe altcineva. E perfect ok.

                        In continuare te incurajez sa iei legatura cu fostul proprietar, ma gandesc ca unele probleme mari nu apar chiar din senin. Un telefon nu costa nimic. Daca masina se vinde ca perfecta, atunci sa fie perfecta. Daca nu... atunci eu unul m-as supara. Eu unul daca-mi vand masina si zic ca e perfecta, atunci cam pe-acolo e si-mi asum raspunderea. Adica hai sa mai fim dracului si un pic nemti, s-a saturat lumea de atata romanism .

                        Daca problema se pune corect si omul respectiv are un dram de bun simt, eu zic ca exista si sanse de rezolvare care in final sa nu-ti creeze o gaura atat de mare in buget si mai ales, in psihic. Din partea mea, succes... si astept vesti mai bune zilele viitoare .

                        Comment


                        • #14
                          Se pare ca acum ai inteles perfect situatia. Poate ca si eu am fost neclar, imi cer scuze. Sper sa se rezolve, va tin la curent si iti multumesc pt incurajari.

                          Comment


                          • #15
                            Mda, ce sa zic, imi pare rau de acest eveniment. Aceasta problema ii trecatoare. Lasa ofurile si mai pune alte poze cu masina.

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF