Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

W201 Sportline - Fricike

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Nu e pus greşit, doar că a rămas maşina cu motorul pornit cca. 1 oră, sub copertina din curte, şi a urcat temperatura. Ştiu, în mod normal n-ar fi trebuit să-mi arate aşa, şi în exploatare arată corect. Tot aşa, dacă te uiţi, temperatura exterioară o indică la 33,5 grade (a urcat şi la 35), şi afară erau doar 27 ... Sub copertina aia (policarbonat) nu e pic de ventilaţie, poate asta ar fi explicaţia, că alta n-am ...
    Lord W126 500SE -> 2.5D
    Lady W123 230C -> 240D
    W124 -> 200D
    W208 CLK200 -> 2.0

    W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
    Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
    Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

    Comment


    • #47
      Originally posted by Levi View Post
      A fost curățat și cârligul, urmează să mă decid dacă îl montez sau nu ...
      M-am decis ...

      ... și a primit și ulei în uși și praguri ...
      Attached Files
      Lord W126 500SE -> 2.5D
      Lady W123 230C -> 240D
      W124 -> 200D
      W208 CLK200 -> 2.0

      W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
      Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
      Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

      Comment


      • #48
        Pentru siguranta ai montat carlig ?
        Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

        W126 280SE
        W123 280CE
        W126 500SEC
        W220 500L

        'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

        Comment


        • #49
          În principu DA, dar este un cârlig original (ORIS), montat corect, cu întăriturile aferente care vin pe lonjeroane, deci se poate tracta cu el liniștit !
          Lord W126 500SE -> 2.5D
          Lady W123 230C -> 240D
          W124 -> 200D
          W208 CLK200 -> 2.0

          W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
          Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
          Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

          Comment


          • #50
            Este bun la parcarea cu spatele la zid. Pe "al meu" l-au trecut in carte cand am facut RAR-ul. A mai ingreunat putin masina dar merita.
            Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

            Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

            Comment


            • #51
              Originally posted by tumar View Post
              Este bun la parcarea cu spatele la zid
              Si pentru asta, daca stam sa ne gandim...dar mai mult in caz de ciocniri face minuni.

              Chiar am vazut amus cativa ani o tamponare in trafic, unde actorii principali erau: Dacia 1310 (cu carlig) si un Passat....sa vezi ce si-a nenorocit bara, radiatorul si toate cele, proprietarul Passatul-ui...Dacia a fuferit doar o mica lovitura, nu deformari, nu tu nimic!


              Deci carligul face minuni!
              Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

              W126 280SE
              W123 280CE
              W126 500SEC
              W220 500L

              'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

              Comment


              • #52
                Am mai bifat câteva mărunțișuri nerezolvate până acum:
                - aveam un scurt pe un fir la marșarier și nu se aprindeau lămpile. Rezolvat ;
                - fix aceeași problemă la becurile numărului de înmatriculare. Ca să fiu sincer, de marșarier știam, dar de acestea habar nu aveam că nu ard, spre rușinea mea. Rezolvat ;
                - nu știu din ce cauză, dar nu era legat becul la stopul de ceață. De acum este ;
                - ventilatorul încălzirii pleca doar cu poziția aprinsă. Acum funcționează independent, corect ;
                - am desființat butonul FADER original, deoarece scădea mult calitatea sunetului emis de muzicuță. Inițial l-am păstrat, am zis că e totuși original pe mașină, dar rezultatul nu era satisfăcător. Acum butonul e tot acolo, dar are doar rol de ornament.
                Lord W126 500SE -> 2.5D
                Lady W123 230C -> 240D
                W124 -> 200D
                W208 CLK200 -> 2.0

                W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                Comment


                • #53
                  Originally posted by Levi View Post
                  Am mai bifat câteva mãrunțișuri nerezolvate pânã acum:
                  - aveam un scurt pe un fir la marșarier și nu se aprindeau lãmpile. Rezolvat ;
                  - fix aceeași problemã la becurile numãrului de înmatriculare. Ca sã fiu sincer, de marșarier știam, dar de acestea habar nu aveam cã nu ard, spre rușinea mea. Rezolvat ;
                  - nu știu din ce cauzã, dar nu era legat becul la stopul de ceațã. De acum este ;
                  - ventilatorul încãlzirii pleca doar cu poziția aprinsã. Acum funcționeazã independent, corect ;
                  - am desființat butonul FADER original, deoarece scãdea mult calitatea sunetului emis de muzicuțã. Inițial l-am pãstrat, am zis cã e totuși original pe mașinã, dar rezultatul nu era satisfãcãtor. Acum butonul e tot acolo, dar are doar rol de ornament.


                  Mama, dar tu ai avut ceva soricei in masina de ai avut atatea probleme !?


                  In legatura cu butonul FADER...este o problema comuna. Cu trecerea timpului se aduna multa mizerie in interiorul butonului si din cauza asta nu ma functioneaza calumea. Am vazut ceva poze pe un forum, ca cineva a desfacut-o in bucati (stiind ca astea sunt capsate) ca so curete! Va trebui sa experimentez si eu un pic !
                  Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                  W126 280SE
                  W123 280CE
                  W126 500SEC
                  W220 500L

                  'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                  Comment


                  • #54
                    Salut şi felicitări pentru pasiunea şi munca pe care o depui pentru întreţinerea steluţelor pe care le deţii.
                    Referitor la introducerea de ulei în praguri sper că ai folosit ulei nou şi nu uzat (ars) care cică ar fi acid şi ar face mai mult rău decât bine în timp. Şi eu m-am gândit să bag ulei în praguri după ce am scos dopurile de cauciuc din aripile faţă-spate şi uitându-mă cu lanterna în interiorul pragurilor am văzut că nu aveau aplicat niciun fel de ceară sau altceva înăuntru ci erau lăsate la nivel de grund. Intrând prin Praktiker am găsit spray-uri cu ceară de protejat caroseria de la Nigrin şi le-am cumpărat pe toate de pe raft renunţând la ideea de a băga ulei. Mi-am confecţionat o prelungire a diuzei şi mi-am băgat ceară şi în praguri şi în dublura caroseriei şi a aripilor spate după ce am scos toate dopurile de cauciuc din găurile caroseriei pe care le-am găsit (cred că vreo 30 de dopuri în total).
                    După ce am făcut treaba asta destul de costisitoare am aflat că aş fi ieşit mult mai ieftin la dealerii Dacia care comercializează ceară de cavităţi marca Ixell (Franţa) la preţul de 40 lei/l pe care, cu ajutorul compresorului, o pulverizează cu pistolul cu o prelungire lungă în cavităţile caroseriei prin acele găuri de care ziceam mai sus şi sunt convins că are o eficienţă mult mai mare decât treaba făcută de mine cu spray-uri cu ceară sau băgat ulei în praguri.
                    Mai jos poze cu ceara Nigrin folosită de mine.
                    Attached Files
                    Last edited by MS-79-CMM; 12-14-2013, 16:49 PM.

                    Comment


                    • #55
                      Originally posted by MS-79-CMM View Post
                      Salut şi felicitări pentru pasiunea şi munca pe care o depui pentru întreţinerea steluţelor pe care le deţii.
                      Mulțumesc, asemenea !
                      Originally posted by MS-79-CMM View Post
                      Referitor la introducerea de ulei în praguri sper că ai folosit ulei nou
                      Corect !
                      Originally posted by MS-79-CMM View Post
                      cu ajutorul compresorului, o pulverizează cu pistolul cu o prelungire lungă în cavităţile caroseriei.
                      Exact asta a fost procedura utilizată, la un atelier, căci eu nu dețin sculele mai sus amintite ...
                      Lord W126 500SE -> 2.5D
                      Lady W123 230C -> 240D
                      W124 -> 200D
                      W208 CLK200 -> 2.0

                      W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                      Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                      Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                      Comment


                      • #56
                        L-am cadorisit pe Fricike cu o oglindă electrică stânga (de pe un W201 cu volan pe dreapta) și butonul de reglare. În primăvară am de lucru ...
                        Attached Files
                        Lord W126 500SE -> 2.5D
                        Lady W123 230C -> 240D
                        W124 -> 200D
                        W208 CLK200 -> 2.0

                        W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                        Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                        Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                        Comment


                        • #57
                          ... și mufa aferentă, cadou din partea colegului mer_se280. Mersi, Ferike !
                          Attached Files
                          Lord W126 500SE -> 2.5D
                          Lady W123 230C -> 240D
                          W124 -> 200D
                          W208 CLK200 -> 2.0

                          W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                          Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                          Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                          Comment


                          • #58
                            De nevasta te mai ocupi? ))
                            Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul!

                            Comment


                            • #59
                              Originally posted by Levi View Post
                              ... și mufa aferentă, cadou din partea colegului mer_se280. Mersi, Ferike !

                              Cu mare placere colegu, Levike !


                              Originally posted by SEBASTIAN 77 View Post
                              De nevasta te mai ocupi? ))
                              Stii cu ce are noroc...ca nevasta lui stie ca nu are acoperisul intreg...ca si mine, ca altfel...!
                              Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                              W126 280SE
                              W123 280CE
                              W126 500SEC
                              W220 500L

                              'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                              Comment


                              • #60
                                Originally posted by SEBASTIAN 77 View Post
                                De nevasta te mai ocupi? ))
                                Dimineața s-o trezit lângă mine, încă ...
                                Lord W126 500SE -> 2.5D
                                Lady W123 230C -> 240D
                                W124 -> 200D
                                W208 CLK200 -> 2.0

                                W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                                Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                                Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF