Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

W201 Sportline - Fricike

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    NU, nu avea găuri, W201 nu avea stingător din fabrică pe scaunul şoferului, cel puţin eu nu am văzut niciodată, în nicio poză măcar. Am dat eu găurile şi am prins în 2 holzşuruburi. Ca formă, suportul "se mulează" bine pe scaun, după strângerea şuruburilor nu are niciun fel de joc, stă fix. Estetic, nu vine chiar pe mijloc, mânerul culisării faţă-spate al scaunului te aruncă un pic către uşă.
    Lord W126 500SE -> 2.5D
    Lady W123 230C -> 240D
    W124 -> 200D
    W208 CLK200 -> 2.0

    W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
    Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
    Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

    Comment


    • #32
      Originally posted by Levi View Post
      ... Ca formă, suportul "se mulează" bine pe scaun, după strângerea şuruburilor nu are niciun fel de joc, stă fix. Estetic, nu vine chiar pe mijloc, mânerul culisării faţă-spate al scaunului te aruncă un pic către uşă.
      Inseamna ca e ca la W202. Am pus is eu suportul stingatorului "de forma" pe scaun si vine exact cum zici tu...

      Cum ai dat gaurile? Ai demontat scaunul?
      W123 280E Blue Green Metallic

      W126 280SE Champagne Metallic
      W126 280SE Black Blue Metallic
      W126 300SE Anthracite Grey Metallic
      W126 500SE Nautical Blue Metallic
      W126 500SE Midnight Dark Blue

      W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
      W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

      Comment


      • #33
        Originally posted by dan500se View Post
        Cum ai dat gaurile? Ai demontat scaunul?
        Nu, pe poziţie ! Am tras scaunul în spate de tot să am cât mai mult loc şi dă-i cu bormaşina (bineînţeles, cu burghiu mai mic ca diametru decât holzşurubul) ...
        Lord W126 500SE -> 2.5D
        Lady W123 230C -> 240D
        W124 -> 200D
        W208 CLK200 -> 2.0

        W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
        Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
        Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

        Comment


        • #34
          Când n-are omu' de lucru, îşi face: am reuşit de am rupt o bucată din grilă. Era un avantgarde negru aftermarket (aşa am luat maşina), dar ceva ieftin, plasticul fiind foarte slab, subţire şi casant. Noroc că aveam şi grila originală (fostul proprietar mi-a dat-o, împreună cu alte mărunţişuri), aşa că m-am apucat şi am vopsit-o.
          Attached Files
          Last edited by Levi; 01-05-2013, 16:18 PM.
          Lord W126 500SE -> 2.5D
          Lady W123 230C -> 240D
          W124 -> 200D
          W208 CLK200 -> 2.0

          W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
          Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
          Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

          Comment


          • #35
            Frumos, frumos...dar nu arata mai bine daca nu vopseai partile cromate?
            Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

            W126 280SE
            W123 280CE
            W126 500SEC
            W220 500L

            'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

            Comment


            • #36
              NU ! Fricike nu are crom nicăieri, nu arăta bine. M-am uitat pe net înainte, şi am văzut şi cu cromul nevopsit, dar arăta bine doar pe maşinile care mai aveau şi alte elemente cromate, nu şi pe cele la care doar acele dungi de pe grilă au rămas cromate.
              Lord W126 500SE -> 2.5D
              Lady W123 230C -> 240D
              W124 -> 200D
              W208 CLK200 -> 2.0

              W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
              Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
              Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

              Comment


              • #37
                Originally posted by Levi View Post
                Cu jantele Gullideckel pe 15"
                Salutam!
                Si aveai de gand sa le dai...
                Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

                Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

                Comment


                • #38
                  Păi, le-am dat ... mai bine zis, le-am dat la schimb http://www.clubmercedes.ro/showpost....7&postcount=33 . Cele primite la schimb, sunt acum tot ale lu' Fricike, pe 16", cu gumele de vară (găseşti poze mai sus - postul #24). Astea de care zici tu, le-am primit bonus la cumpărarea maşinii, cu gume de iarnă aproape noi, şi care sunt montate în prezent pe atelaj.
                  Lord W126 500SE -> 2.5D
                  Lady W123 230C -> 240D
                  W124 -> 200D
                  W208 CLK200 -> 2.0

                  W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                  Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                  Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                  Comment


                  • #39
                    Am primit semnale negre (montate) şi cârlig original (urmează montajul) ...
                    Attached Files
                    Lord W126 500SE -> 2.5D
                    Lady W123 230C -> 240D
                    W124 -> 200D
                    W208 CLK200 -> 2.0

                    W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                    Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                    Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                    Comment


                    • #40
                      Originally posted by Levi View Post
                      Am primit semnale negre (montate) şi cârlig original (urmează montajul) ...
                      Vad ca nici Fricike nu scapa de upgrade. Ce iti mai lipseste in afara de bara cu faruri de ceata?

                      Intreb si eu...pana sunt "aici"...poate iti mai gasesc eu una alta! Bara tot am cautat, dar inca fara rezultat.
                      Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                      W126 280SE
                      W123 280CE
                      W126 500SEC
                      W220 500L

                      'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                      Comment


                      • #41
                        Originally posted by mer_se280 View Post
                        Ce iti mai lipseste in afara de bara cu faruri de ceata?
                        Interior negru din piele ...
                        Lord W126 500SE -> 2.5D
                        Lady W123 230C -> 240D
                        W124 -> 200D
                        W208 CLK200 -> 2.0

                        W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                        Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                        Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                        Comment


                        • #42
                          Originally posted by Levi View Post
                          Interior negru din piele ...
                          Ok...daca aflu ceva atunci te anunt!
                          Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                          W126 280SE
                          W123 280CE
                          W126 500SEC
                          W220 500L

                          'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                          Comment


                          • #43
                            După o pauză, timp în care a stat 1 lună ș-un pic pe dreapta (i-am rupt cauciucul la ambele flanșe superioare ale amortizoarelor - poza 1), i-am făcut o revizie. Am scăpat ieftin, deoarece eu nu pusesem mâna pe utilaj de când l-am luat. S-a dovedit că fostul proprietar a avut grijă de Fricike, deoarece - în afara schimbului de ulei la motor și cutie + toate filtrele - nu a fost nevoie să schimb decât plăcuțele de frână, dar nici alea nu din cauza uzurii, ci a faptului că pe stânga au fost montate greșit, și una din ele s-a îndoit. A fost curățat și cârligul, urmează să mă decid dacă îl montez sau nu ...
                            Attached Files
                            Lord W126 500SE -> 2.5D
                            Lady W123 230C -> 240D
                            W124 -> 200D
                            W208 CLK200 -> 2.0

                            W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                            Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                            Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                            Comment


                            • #44
                              Am mai reușit, tot pe fugă, să bifez montarea plasmelor (îmi cer scuze pt. calitatea pozelor, sunt făcute cu telefonul). Cu ocazia asta s-a rezolvat și problema luminilor la bord și al celor de la butoane, care se aprindeau în momentul pornirii motorului. Acum funcționează corect, se aprind de la blocul de lumini.
                              Ah, și au început să cânte și lăutarii din spate ! (boxele aveau firele tăiate în mai multe locuri, nu pot să-nțeleg de ce ...)
                              ... cârligul mai stă în așteptare ...
                              Attached Files
                              Lord W126 500SE -> 2.5D
                              Lady W123 230C -> 240D
                              W124 -> 200D
                              W208 CLK200 -> 2.0

                              W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                              Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                              Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                              Comment


                              • #45
                                Bafta cu fierul si o mica intrebare; ai pus gresit acul indicator de temperatura 'apa' motor?
                                E prea mare temperatura indicata, 110 grade, e blocat pe inchis sau ventilatorul nu porneste?
                                Drumuri bune.

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF