Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

E 280 4-matic

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • E 280 4-matic

    Reusesc si eu in sfarsit sa postez ceva pe acest forum si m-am decis sa prezint masina care imi mananca zilele si banii de 4 ani.


    MODEL NAME: E 280 4-MATIC
    ENGINE: 112921 30 029300
    TRANSMISSION: 722664 10 365719
    BODY: 00000
    FRONT AXLE: BE2210V1102645454263
    ORDER NUMBER: 0756710095
    LIGHTS: HELLA
    WIPER: BOSCH
    INTERIOR COLOR: 201A
    PAINTS: 572


    RETARDER: 3 970717
    200A LEATHER
    205 OWNERS MANUAL AND SERVICE RECORD - ENGLISH
    220 PARKTRONIC SYSTEM (PTS)
    242 FRONT SEAT RH ELECTRIC ADJUSTABLE WITH MEMORY
    249 AUTOMATICALLY DIPPING INSIDE REAR VIEW MIRROR
    260 TYPE DESTINATION ON TRUNK LID - ELIMINATION
    275 MEMORY PACKAGE (DRIVER SEAT, STRG. COL., MIRROR)
    345 RAIN SENSOR
    364 RETRO TIRE CHANGE
    404 MULTI-CONTOUR SEAT, FRONT LEFT
    405 MULTI-CONTOUR SEAT, FRONT RIGHT
    414 ELECTRIC TILT/SLIDE SUNROOF IN GLASS VERSION
    472 ELECTRONIC STABILITY PROGRAM (ESP)
    500 OUTSIDE REAR VIEW MIRROR LH AND RH FOLDING
    512 MB RADIO SPECIAL WITH TRAFF. MESS., RDS
    540 ROLLER BLIND, ELECTRIC, FOR REAR WINDOW
    543 SUN VISOR WITH MAKE-UP MIRROR L. AND R., BE-
    551 ANTI-THEFT/ANTI-BREAK-IN WARNING SYSTEM
    570 FOLDING ARMREST, FRONT
    581 AUTOMATIC AIR CONDITIONER
    592 ALL-ROUND WD-GREEN GLASS,HEATED REAR WINDOW-VSG
    600 HEADLAMPS - CLEANING EQUIPMENT
    611 EXIT LIGHTS FOR DRIVER DOORS
    612 XENON HEADLIGHT
    659 LIGHT ALLOY WHEELS, 5-HOLE
    673 HIGH-CAPACITY BATTERY
    682 FIRE EXTINGUISHER
    808 AEJ 06/1/M/X
    810 SOUND SYSTEM
    819 CD CHANGER
    873 SEAT HEATER FOR LEFT AND RIGHT FRONT SEATS
    882 INTERIOR SAFEGUARD/TOWING PROTECTION
    884 TRUNK LID ADDITIONAL LOCKING MECHANISM (HZS)
    954 EQUIPMENT PACKAGE FOR AVANTGARDE VEHICLES








    Nu intru in amamante de pret achizitie. Iarna masina se misca impecabil, ESP ul este salvator mai ales daca ai anvelope de iarna decente.
    Masina consuma in oras cam 15% si in afara un 9-9.5% la o viteza de 120-130 km/h. Media este de 12.


    De o vreme folosesc un program de evidenta a reparatiilor si alimentarii cu combustibil care spune urmatoarele:

    Total Kilometers Recorded = 29.025,0
    Total Days Recorded = 1516
    Total Vehicle Costs = 20.721,84 RON
    Average Cost per Kilometer = 0,7139 RON
    Average Kilometers per Day = 19,1
    Total Fuel Kilometers = 7.314,0
    Total Fuel Costs = 5.265,84 RON
    Total Litres = 920,2
    Average Cost per Litre = 5,723 RON
    Average Days between Fuelings = 10,5
    Average Litres per 100km = 12,6
    Average Kilometers per Litre = 7,95
    Average Distance on 1 Fueling = 228,6
    Maximum Distance on 1 Fueling = 634,0
    Maximum Kilometers per Litre = 17,9
    Minimum Kilometers per Litre = 5,7
    Average Cost per Day = 13,67 RON

    Afectiunile severe au fost:

    1. Lovit fata stanga, schimbat masca fata, aripa stanga, far, vopsit, aproximativ 5000 ron.
    2. Pompa apa si debitmetru la 120k - 1400 ron
    3. Discuri frana si placute fata spate, 1200 ron.
    4. Automaticul rezolva in noiembrie boala grava - eroare ABS/ESP pe care le avea de cand am luat-o, prin diagnoza si schimbat senzor coloana directie (150 EUR - germania).
    5. Acelasi Automaticul curata galerie de admisie de mizerie. Adunata dupa ce in mod eronat (dupa consultarea tuturor forumurilor), am decis inlocuirea uleiului Castrol Magnatec 10w40 pe care masina il are de 60000 km cu Mobil 1 0w40, moment in care masina a inceput sa scoata fum albastru la relanti (valve seals ?) E adevarat ca masina de la 110 k (2008), pana in noiembrie 2011 (135 k) nu a vazut mai mult de 150 km/h, si numai mers batraneste adica dimineata 10 km de acasa pana la munca (dn2 + 2 semafoare,) si venit acasa in acelasi stil, motorul rareori ajungea la temperatura de lucru. Automaticul recomanda jar intens, ceea ce duce la descoperirea kick down ului, nestiut si nefolosit de mine pana atunci. In decembrie 2011, personal am desfacut si curatat acele capace mici pe unde vaporii de ulei din carter ajung in admisie, si pe unde mai ajung ei, toate micile orificii fiind beton infundate. Am trecut la ulei 5w30 Mitsubushi, ceea ce a rezolvat i emisia de fum albastru.
    6. Nu mai are catalizatoare, scoase intempestiv la un service Mercedes, nu conteaza unde, pentru ca "nu mai tragea" ca urmare apare mirosul deranjant al esapamentului (de acetona), remis partial dupa ce am renuntat pe rand la combustibilul de la Petrom si Rompetrol, acum bag de la Mol, a scazut si consumul, e adevarat ca s-a si incalzit afara.

    6. Afectiuni actuale: la peste 150 km/h vibratie in volan, deranjanta. Se intampla dupa ce am pus anvelopele de vara (Goodyear Eagle F1, 225/55/R16). Reechilibrat ? Geometrie ? Automaticul ?
    In oras, stop and go, la 28 de grade afara, temperatura ajungea pana la 105. Schimbat termostat, astept drum in oras sa constat imbunatatire.


    PS: Sistemul audio este senzational !!

    Cheers,
    Last edited by DrRobert; 05-02-2012, 14:34 PM.

  • #2
    Userul Zeus mai are una (tot bucurestean), insa T.
    Bun venit!
    https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

    Comment


    • #3
      Foarte frumoasa.Am o boala pe T-uri dar modelul cu facelift si cu 4matic...vise!
      Sa o stapanesti sanatos.Ce sistem de sunet are?

      Comment


      • #4
        Sa o stapanesti sanatos.

        Am avut tot un E280 ca al tau, nu era 4matic insa, si la fel se incingea.
        Tu ai motorul de 6 in linie pe ea, verifica neaparat vascocuplajul si turatia la
        ventilatoarele electrice suplimentare (cele din fata).
        Chiar si cu un vasc nou tot se incingea in Bucuresti, era de la ventilatoare, le-am schimbat si totul a fost ok. Bineinteles dupa ce am schimbat termostatul, antigelul, pompa de apa, vascul si bineinteles radiatorul de apa .
        Nu o lasa asa sa se incinga.

        Stima.

        https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

        Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
        Va rugam sa le schimbati din User Settings.

        Comment


        • #5
          Originally posted by rusu.sebastian View Post
          Foarte frumoasa.Am o boala pe T-uri dar modelul cu facelift si cu 4matic...vise!
          Sa o stapanesti sanatos.Ce sistem de sunet are?
          Sistemul audio este Mercedes Benz Special cred, cu cd changer in portbagaj, si 10 incinte Bose. Nu vibreaza nimic, se aude excelent.
          Last edited by DrRobert; 05-02-2012, 20:57 PM.

          Comment


          • #6
            Originally posted by Zeus View Post
            Sa o stapanesti sanatos.

            Am avut tot un E280 ca al tau, nu era 4matic insa, si la fel se incingea.
            Tu ai motorul de 6 in linie pe ea, verifica neaparat vascocuplajul si turatia la
            ventilatoarele electrice suplimentare (cele din fata).
            Chiar si cu un vasc nou tot se incingea in Bucuresti, era de la ventilatoare, le-am schimbat si totul a fost ok. Bineinteles dupa ce am schimbat termostatul, antigelul, pompa de apa, vascul si bineinteles radiatorul de apa .
            Nu o lasa asa sa se incinga.

            Stima.
            Salut. Motorul este 112.921, este v6. Vascocupla pare ca functioneaza OK la 90 de grade, e adevarat ca a sarit cureaua la ventilatoare, dar am repus-o. Acum cateva zile am schimbat termostatul, era original al masinii. Astept drumul in oras sa vad ce se intampla. La 105 grade pornea electroventilatorul si scadea temperatura, acum sper sa nu mai am probleme.
            Toate bune, eu sincer astept iarna !

            Comment


            • #7
              Originally posted by DrRobert View Post
              Salut. Motorul este 112.921, este v6. Vascocupla pare ca functioneaza OK la 90 de grade, e adevarat ca a sarit cureaua la ventilatoare, dar am repus-o. Acum cateva zile am schimbat termostatul, era original al masinii. Astept drumul in oras sa vad ce se intampla. La 105 grade pornea electroventilatorul si scadea temperatura, acum sper sa nu mai am probleme.
              Toate bune, eu sincer astept iarna !
              Mda, sa stii ca termostatul ala e bine de schimbat la maxim 2 ani, nici nu e scump si chiar se simte diferenta cu unul nou.
              La inceput, cand au pus V6 pe W210 au pastrat versiunea cu vascocuplaj si electroventilatoarele anexe, ulterior, la facelift, au renuntat la astea si masina are un singur electroventilator mare, in spatele radiatoarelor. Racirea e mult mai buna acum.
              La 105 grade la mers prin oras nu e foarte grav, ideea e sa nu urce mai mult.
              Mare importanta o are si busonul vasului de expansiune, e 80Ron la mercedes. Daca pierde presiune pe acolo iarasi se va supraincalzi.
              Legat de iarna, intradevar e spectacol cu 4matic, e cu totul alta masina.

              Stima !

              https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

              Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
              Va rugam sa le schimbati din User Settings.

              Comment


              • #8
                Destul de importanta mentinerea sistemului de racire presurizat. Normal sta la 1.4 bari presiune la care apa fierbe pe la 120 de grade. Observati ca in bord zona rosie incepe de la 120 de grade. Deci daca vrei sa fi in parametri e foarte importanta presiunea sistemului de racire. Foarte simplu si util este sa sufli cu compresorul toata mizeria acumulata la radiator sau chiar o spalare a acestuia.
                Nu trebuie neaparat sa astepti drumul in oras. E suficient sa o lasi pronita pe loc si daca creste temperatura peste 90 de grade e clar ca inca nu lucreaza cum trebuie. Normal pe traversa fata de peste radiator trebuie sa ai un autocolant cu temperatura la care trebuie sa functioneze (probabil 82 de grade C).
                Last edited by adidc; 05-03-2012, 10:11 AM.
                E220 cdi W210, 2001

                E320 W210, 1997
                C180 W202, 1994
                W123 200D, 1978 cu inima de W124


                Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                Comment


                • #9
                  Termostatul deschide complet la 87 de grade.

                  https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

                  Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
                  Va rugam sa le schimbati din User Settings.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by adidc View Post
                    Destul de importanta mentinerea sistemului de racire presurizat. Normal sta la 1.4 bari presiune la care apa fierbe pe la 120 de grade. Observati ca in bord zona rosie incepe de la 120 de grade. Deci daca vrei sa fi in parametri e foarte importanta presiunea sistemului de racire. Foarte simplu si util este sa sufli cu compresorul toata mizeria acumulata la radiator sau chiar o spalare a acestuia.
                    Nu trebuie neaparat sa astepti drumul in oras. E suficient sa o lasi pronita pe loc si daca creste temperatura peste 90 de grade e clar ca inca nu lucreaza cum trebuie. Normal pe traversa fata de peste radiator trebuie sa ai un autocolant cu temperatura la care trebuie sa functioneze (probabil 82 de grade C).
                    Am curata deja radiatoarele cu un aparat de spalat cu presiune dupa ce in prealabil le-am suflat cu compresorul din ambele parti. Pe traversa fata nu mai am nimic scris, dar stiu ca temperatura ar trebui sa nu depaseaca 90 grade, desi alte pareri spun ca temperatura de fierbere a combinatiei antigel-apa e 130 grade. Intrebarea este: masina imi va spune vreodata ca ii este prea cald?

                    Am mai ars o garnitura de chiulasa la un sonata din 97, pe un termostat blocat mers cu acul pe rosu 80 km, bineinteles fara sa ma uit la cadrane - masina aia nu a zis nimic, a dat decat apa afara din vasul de expansiune sub forma de abur iesind de sub capota si pierdere de putere pana la exitus !
                    Acum o sa am rabdare sa vad ce rezultat are schimbarea termostatului.

                    Multumesc tuturor pentru suport !

                    Comment


                    • #11
                      Gata, s-a rezolvat, se incinge in continuare dupa ce am schimbat termostatul. Am verificat cu ochii si busonul de la lichidul de racire, era slab. L-am strins. Tot degeaba. In oras - Piata Dorobanti- Arc de triumf, stop-and-go, 103 -104 grade, afara 18 grade. Am mai oprit AC sa mai scada incarcarea motorului, a mai scazut la 102-101. Arc de triumf- Casa Presei, 70 km/h, fara oprire, a scazut la 95. La drum intins (DN2), nu depaseste 91 grade.
                      Acum sunt in cautare de vascocupla.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by DrRobert View Post
                        Gata, s-a rezolvat, se incinge in continuare dupa ce am schimbat termostatul. Am verificat cu ochii si busonul de la lichidul de racire, era slab. L-am strins. Tot degeaba. In oras - Piata Dorobanti- Arc de triumf, stop-and-go, 103 -104 grade, afara 18 grade. Am mai oprit AC sa mai scada incarcarea motorului, a mai scazut la 102-101. Arc de triumf- Casa Presei, 70 km/h, fara oprire, a scazut la 95. La drum intins (DN2), nu depaseste 91 grade.
                        Acum sunt in cautare de vascocupla.

                        Am eu una originala BEHR, de E280, data jos de pe masina degeaba.
                        Ti-o dau sa vezi daca e vreo diferenta, e posibil sa nu fie de la vascocuplaj.
                        Daca iti e buna imi dai 150 pe ea.
                        Stima !

                        https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

                        Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
                        Va rugam sa le schimbati din User Settings.

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF