Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Mercedes 230 E din 86'

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Mercedes 230 E din 86'

    Salut, vreau sa prezint cealalta masina a familiei, in postul cu ochiosu meu i-am pus si cateva poze, aceasta este primul mercedes din familie, il avem de 3 ani jumate, masina este din punct de vedere al dotarilor cam saraca, are doar trapa electrica si oglinzi electrice, dar pot sa zic ca masina asta nu ne-a lasat niciodata, doar in ultima iarna am avut ceva probleme cu ea din cauza radiatorului(am discutat aceasta problema si pe forum la postul cu probleme racire mercedes din 86), masina are acum aproximativ 170.000 de km dar merge foarte bine, o singura problema a aparut la un prag unde din cauza noroiului si a conditiilor drumurilor din tara noastra, s-a albit (chiar nu stiu din ce cauza) in rest masina merge super, o masina foarte fiabila, astept parerile voastre despre batrana mea
    Attached Files

  • #2
    Mda...in anii 80 (de fapt pana dupa 1995) dotarile de confort in standard erau slabe la orice clasa. Totul era optional si la preturi descurajatoare. Astfel se explica abundenta de trape la masinile din anii 80-90...care erau 'aerul conditionat' a celor care nu si-l permiteau. Cel adevarat costa undeva spre 10% din pretul standard al masinii (entry model). La fel, geamurile electrice, radiocasetofoanele originale ...erau scumpe.

    De fapt, e explicabil...astfel de masini costau o avere in acele vremuri in care creditele nu erau pe toate gardurile si le cumparau doar cei care intr-adevar aveau bani, tehnologia nu era nici ea ieftina. Azi daca ai un avans si iti permiti rata...o cumperi...multi fac asta, exista leasing, credit (cu sacrificii mai mari sau mai mici).Desi masina e o cheltuiala...si nu o investitie.

    Referitor la masina, se tine bine, interiorul e bine pastrat...cat despre acel prag...la cata sare se arunca iarna la noi pe drumuri acea albire e zero.

    170000km e un kilometraj mic pt o masina de 22 ani si e normal sa mearga f bine. 230E era o motorizare f potrivita pt W124 la 136CP, tinand cont ca motorul de intrare era un 200 pe carburatie 109CP sau 200E 8v de 118 sau 122 CP ( kat sau nu).

    Comment


    • #3
      mersi mult, sa stii ca geamurile electrice nu le vad chiar asa o mare necesitate, in zilele noastre singurul lucru care mi se pare ca nu ar trebui sa lipseasca este AC-ul , dar asta e situatia, sa pui AC pe ea costa destul de mult(in jur de 1000 si ceva de euro), si un electrician mi-a zis ca daca instalatia electrica nu a fost prevazuta cu asa ceva, e destul de greu sa il faci sa mearga, si sa si reziste!!oricum ca masini sunt printre cele mai rezistente cu exceptia W123-ului care ramane un adevarat tanc

      Comment


      • #4
        Originally posted by gabita View Post
        mersi mult, sa stii ca geamurile electrice nu le vad chiar asa o mare necesitate, in zilele noastre singurul lucru care mi se pare ca nu ar trebui sa lipseasca este AC-ul , dar asta e situatia, sa pui AC pe ea costa destul de mult(in jur de 1000 si ceva de euro), si un electrician mi-a zis ca daca instalatia electrica nu a fost prevazuta cu asa ceva, e destul de greu sa il faci sa mearga, si sa si reziste!!oricum ca masini sunt printre cele mai rezistente cu exceptia W123-ului care ramane un adevarat tanc
        Electricianul ala maninca borsh. Mashinile astea au fost concepute ca orice optziune disponibila sa vina pe instalatzie separata. ABS-ul are matze separate, geamurile la fel, oglinda electrica la fel, scaunul electric idem, deci cred ca atzi prins ideea... AC complet de W124 benzina se gaseshte si la 300 de euro, daca il cautzi. Manopera e laborioasa, dar nu si imposibila. Cu maxim 600 de euro ii pui aer in aceste conditzii. Dar trebuie rabdare... Stringeam cite un an piese din bucatzi pentru aer de Cobra, si tot il puneam cap la cap. Deci se poate.

        Comment


        • #5
          mersi mult, asta e problema la noi cu mecanii astia, daca intrebi 10 o sa ai 10 pareri diferite, asa credeam si eu ca aerul e separat de instalatia electrica a masini , dar cand ala a zis cat costa si ca s-ar putea sa nu reziste, mi-a cam iesit ideea din cap!dar uite ca se poate, asa ca pe viitor chiar as vrea sa ii pun aer conditionat pt ca este foarte util!

          Comment


          • #6
            Si inca cit... Pai mai mare rushinea dracului, am eu aer pe taraga de Cobra, si nu avetzi voi pe generatzie mai noua... Am gasit dracu W114 bot de cal cu aer pe el, darmite o bashina de 124 neinscris cu aer...

            Comment


            • #7
              uite chiar acum m-am uitat de instalatii pe net si am gasit o firma vad pe la cluj , dar vad ca are kituri pt majoritatea marcilor, dar o intrebare am si eu , rezista in timp si daca afecteaza cu ceva motoru masinii?

              Comment


              • #8
                Nu prea shtiu la ce te referi cu kiturile astea, baga si tu un linc, ceva... Recomand dezmembrari, instalatzia completa originala, e cel mai cusher.

                Comment


                • #9
                  http://www.autodasis.ro/ asta e link cu firma din cluj care zice ca monteaza aer cond cam pe toate masinile

                  pardon ei furnizeaza kitul de instalare , tu te descurci unde sa il instalezi!o fi treaba buna cu ele
                  Last edited by doktor4carz; 04-26-2008, 21:21 PM.

                  Comment


                  • #10
                    Lincul e util, aparatele alea electrice pentru auto par meseriashe. Dar ca instalatzie prefer una din demontari, e originala, vine la marele fix la prinderi, scap de adaptari.

                    Comment


                    • #11
                      Minunata!S-o stapanesti sanatos multi kilometri.Cand imi vand 280E 1980 asa ceva mi-ar place un 230E pe w123 sau w 124.

                      Comment


                      • #12
                        Superba masina.Au ceva aceste masini facute in anii 80,un farmec aparte care valoreaza in sufletul unora ca mine mai multe decat orice masina sofisticata din zilele noastre.O masina gandita simplu si eficient.Si eu sunt de parere ca singura dotare cu adevarat necesara la o masina este A/C.In rest totul este dispensabil,mai ales ca adauga greutate masinii si scad fiabilitatea.Scaunele electrice de ex mi se pare de departe cea mai "in plus" dotare la masinile care au asa ceva,prefer o masina fara asa ceva,sincer.
                        Cred ca niste huse imitatie de piele ar prinde bine interiorului masinii tale.Atat ca aspect cat si dpdv al confortului pt ca au niste zone cu buret pt margini si zona lombara.Eu am avut asa ceva pe cobra si au fost super,eram crem.
                        MÃREAȚA COBRA

                        Comment


                        • #13
                          Merci mult, sa stii ca anii in 80-90 cred ca s-au facut cele mai bune masini( parerea mea), cu husele de piele chiar nu merge dak nu are aer, vara frig foarte tare, in rest numai cuvinte de lauda despre aceste masini

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF