Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Iubirile mele w202 c280 si w210 320 cdi

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Masina a primit de astazi si un set nou de covoarase din mocheta OEM din Germania.Revin cu poze indata ce fac!

    Comment


    • #17
      Originally posted by pervert_4u View Post
      Asta a apartinut bunicului meu.w124 230 E din '89
      Poze cu''batrana carapace'' asa cum ii place bunicului sa-i spuna.
      Attached Files

      Comment


      • #18
        Originally posted by pervert_4u View Post
        Inca il am si o sa iti arat ca asa este!
        Inca inclin ca e o mica greseala. De fel sunt atent la detalii, si imi mentin ce am zis. Posibil sa ai prototipul de la Mercedes.

        Iar referitor la E320 , pot zice ca e printre cele mai frumoase 210 diesel pe care le-am vazut pe acest forum impreuna cu al unui coleg de prin Cluj , parca.

        Comment


        • #19
          Originally posted by 300zxtt View Post
          Inca inclin ca e o mica greseala. De fel sunt atent la detalii, si imi mentin ce am zis. Posibil sa ai prototipul de la Mercedes.

          Iar referitor la E320 , pot zice ca e printre cele mai frumoase 210 diesel pe care le-am vazut pe acest forum impreuna cu al unui coleg de prin Cluj , parca.
          Deci W202 la adus tata in 1999 din Germania si sunt primul si ultimul propietar din romania.Motorul este V6 nu in linie.Multumesc pentru complimentul la w210.Toate masinile le ingrijesc la fel.Acum ma framanta problema cu limitarea la la w210 dar o sa o rezolv pana la urma.

          Comment


          • #20
            Originally posted by pervert_4u View Post
            Deci W202 la adus tata in 1999 din Germania si sunt primul si ultimul propietar din romania.Motorul este V6 nu in linie.Multumesc pentru complimentul la w210.Toate masinile le ingrijesc la fel.Acum ma framanta problema cu limitarea la la w210 dar o sa o rezolv pana la urma.
            Daca tot insisti ca e V6, atunci asa o fii..... Dar, ori motorul e schimbat, lucru ce nu-l cred, ori nu e din 95. Pt ca primele motoare V6 au fost lansate de Mercedes in 1998...

            Comment


            • #21
              Originally posted by pervert_4u View Post
              Revin cu schimbul de ulei la cutie si curatarea intercoolerului.S-a reusit scoaterea a 6 litri de ulei din cutie.Intercooler a fost demontat,verificat si curatat.Tot nu i-am dat de cap cu limitarea la 3000 de ture.Tind sa cred ca ori este motorasul de pe galerie care merge la rece si apoi nu mai da semnal ori admisia.
              Postez si niste poze cu operatiunea de astazi.Urmeaza:
              -schimbul de ulei si toate filtrele.
              -amortizoare noi pe gaz ori Sachs ori Monroe.

              Cu motorasul treaba sta asa: unii sustin ca tija trebuie sa se miste la turatul in gol, altii ca se misca doar in sarcina. Curios, si la mine cateodata merge, ulterior, la cald, nu se mai misca deloc nici motorasul si, evident, nici tija.
              Functionarea M55-ului se verifica cu STAR-ul, prin care ii dai semnal open/close.
              Sunt curios care este cauza limitarii si cum o rezolvi.
              https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

              Comment


              • #22
                Originally posted by 300zxtt View Post
                Daca tot insisti ca e V6, atunci asa o fii..... Dar, ori motorul e schimbat, lucru ce nu-l cred, ori nu e din 95. Pt ca primele motoare V6 au fost lansate de Mercedes in 1998...
                Masina este din decembrie 95 fabricata si inmatriculata in februarie 96.Cu schimbarea motorului nu stiu ce sa spun,asta chiar nu am luat-o in calcul.In 99 aveam doar 13 ani.Poate o fii avut 6 cilindrii in linie si s-a montat pe ea motorul V6.Chiar am sa ma uit in actele originale de Germania.Nu am seria VIN ca asa aflam sigur.
                Last edited by cutaresku; 08-08-2012, 18:31 PM.

                Comment


                • #23
                  Vad ca vorbim romaneste dar ne intelegem diferit. Nu am zis ca nu exista 202 cu motor v6, doar ca practic era IMPOSIBIL ca in 95 sa ai sub capota V6 cand practic aceste motoare au fost lansate pe piata in 1998. Poate inca te inseli si nu-ti aduci aminte exact tipul motorului, sau masina e dupa 98.

                  Referitor la linkul dat de tine, vezi ca masina respectiva e din 99.

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by cutaresku View Post
                    Cu motorasul treaba sta asa: unii sustin ca tija trebuie sa se miste la turatul in gol, altii ca se misca doar in sarcina. Curios, si la mine cateodata merge, ulterior, la cald, nu se mai misca deloc nici motorasul si, evident, nici tija.
                    Functionarea M55-ului se verifica cu STAR-ul, prin care ii dai semnal open/close.
                    Sunt curios care este cauza limitarii si cum o rezolvi.
                    La mine tija la turatul in gol cateodata se misca asta din ce am vazut eu cu capacul de la motor dat jos iar cand nu se misca mi-a zis mecanicul tot asa ca se misca in sarcina.Nu stiu ca daca ai citit in posturile mele dar e ciudata chestia asta.De ce cu filtrul de aer se plafoneaza dupa cateva ture cu kick-down apasat si fara filtru de aer merge bine?Salut
                    Last edited by pervert_4u; 08-08-2012, 18:36 PM.

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by 300zxtt View Post
                      Vad ca vorbim romaneste dar ne intelegem diferit. Nu am zis ca nu exista 202 cu motor v6, doar ca practic era IMPOSIBIL ca in 95 sa ai sub capota V6 cand practic aceste motoare au fost lansate pe piata in 1998. Poate inca te inseli si nu-ti aduci aminte exact tipul motorului, sau masina e dupa 98.

                      Referitor la linkul dat de tine, vezi ca masina respectiva e din 99.
                      Da,am vazut ca masina este din 99'.Si te inteleg perfect!Masina este din 95 dec.cum am spus.Motorul este V6.Si da,iti dau dreptate dupa ce m-am informat mai bine ca nu exista in anul ala motorul asta ceea ce ma pus putin pe ganduri...

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by pervert_4u View Post
                        La mine tija la turatul in gol cateodata se misca asta din ce am vazut eu cu capacul de la motor dat jos cand nu se misca si mi-a zis mecanicul tot asa ca se misca in sarcina.Nu stiu ca daca ai citit in posturile mele dar e ciudata chestia asta.De ce cu filtrul de aer se plafoneaza dupa cateva ture cu kick-down apasat si fara filtru de aer merge bine?Salut
                        Pai parca mi-am mai dat cu parerea: ori turbo (verifica axul daca are joc si valva de vacuum a turbinei), ori vreun senzor a luat-o razna... Insa nu prea are logica, din cunostintele mele, sa mearga ok fara filtru, atat timp cat l-ai pus nou. Ce-ai pus, MANN sau vreun no name?
                        https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by cutaresku View Post
                          Pai parca mi-am mai dat cu parerea: ori turbo (verifica axul daca are joc si valva de vacuum a turbinei), ori vreun senzor a luat-o razna... Insa nu prea are logica, din cunostintele mele, sa mearga ok fara filtru, atat timp cat l-ai pus nou. Ce-ai pus, MANN sau vreun no name?
                          Da mi-ai spus si am si verificat cand am schimbat uleiul la cutie si axul de la turbo nu are joc deloc,turbina merge perfect si valva de vacuum de la turbo si cea de la egr le-am schimbat pe amandoua(200 euro de la reprezentanta)Am dat jos inclusiv intercooler in care nu am gasit ulei mai deloc dar l-am curatat bine ca sa fiu impacat,tubulatura de la turbo este ok.Aveam filtru pe ea de 6000 de km.si am zis sa schimb ca poate este de la el.Am pus filtru nou Mann si aceeasi problema.Nici nu am plecat bine cu masina ca imediat indicele acela de pe capac s-a facut din alb in rosu.Am dat jos filtrul de aer si am plecat cu ea si nu se mai plafona.Nu stiu ce sa mai cred.Pana la urma o sa ma duc cu ea in Madrid la reprezentanta sa o ia in testare atat pe loc cat si in mers sa vedem ce identifica.

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by pervert_4u
                            Intra-adevar este frumos dar intra si la mine sa vezi w210-le.ia vezi iti place?Salut
                            E super tare W210-le tau. Multe optiuni si arata a masina bine intretinuta.
                            Era de asteptat ca la E320 CDI sa fie si optiunile la alt nivel fata de E270 CDI al meu.
                            Sa ai bafta de ea si sa faci cat mai multi km fara probleme!

                            Comment


                            • #29
                              Multumesc mult Mertzanu si iti dorec numai bine si bafta multa la vanzare.nici mie nu mi se pare pretul mare pentru cineva care stie cu ce se mananca un w210 intretinut.Apreciez grija pe care ai avut-o la masina si imi plac oamenii de genul asta.Eu ma refeream la colegul Nistor.
                              Last edited by pervert_4u; 08-10-2012, 17:45 PM.

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by pervert_4u View Post
                                Multumesc mult Mertzanu si iti dorec numai bine si bafta multa la vanzare.nici mie nu mi se pare pretul mare pentru cineva care stie cu ce se mananca un w210 intretinut.Apreciez grija pe care ai avut-o la masina si imi plac oamenii de genul asta.Eu ma refeream la colegul Nistor.
                                W210 este o masina buna, rezistenta, fiabila si spre deosebire de modelele mai noi nu necesita atatia bani la intretinere odata ce e pusa la punct. De asta sunt si atat de multe taxiuri w210. Pentru ca fac multi km fara probleme. (am vazut un w210 taxi cu peste 1 mil de km. in bord si mergea bine, arata bine, nu avea nicio problema majora, functiona bine mersi).
                                Un w210 cu multe optiuni mi se pare o alegere ideala pentru a merge cu un Mercedes confortabil si a avea costuri de intretinere reduse in acelasi timp.
                                A mea daca avea un motor puternic pe benzina (gen E430 4matic) nici nu ma gandeam sa o vand.

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF