Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Un CLASSIC în viaţă

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Îți răspund eu.Da.
    " You're not your job. You're not how much money you have in the bank. You're not the car you drive. You're not the contents of your wallet. You're not your f*cking khakis. You're the all-singing, all-dancing crap of the world. " Tyler Durden
    Regulament forum.

    Comment


    • #17
      Originally posted by Maxmann View Post
      Superba masina! Sa te bucuri de ea!
      Dar de ce o tii in garaj iarna? Bucura-te de ea, ca are putini km. Sa stii ca daca o tii inchisa, oricum o sa rugineasca, caci anii se aduna. Mai bine umbla cu ea si bucura-te de confort si siguranta...
      Dimpotrivă. Este garajul ideal pt. a păstra o maşină. Sub un asemenea acoperiş o maşină nu va rugini niciodată pt. că aerul circulă în permanenţă din toate părţile şi nu există umezeală, igrasie, nu se formează condens, etc. ca în garajele închise construite din zidărie cu porţi cât mai etanşe - astea da, sunt un pericol pentru orice este înăuntru dacă nu sunt ventilate şi/sau încălzite cu calorifer. Şi o ţin sub acel acoperiş şi iarna asta pt. că mai am vechea maşină de care să ma folosesc aşa că doar iarna viitoare va face cunoştinţă cu sarea românească şi numai după ce o voi pregăti din timp cu o pulverizare cu ulei de in pe dedesubt.

      Comment


      • #18
        Ms Tyler...insa,cu riscul de a parea idiot,imi poti spune si cum? Pentru ca am incercat sa ridic mai sus de ea,dar nu dadea nici un semn ca ar mai merge si am lasat'o balta.

        Comment


        • #19
          Originally posted by boddo09 View Post
          Ms Tyler...insa,cu riscul de a parea idiot,imi poti spune si cum? Pentru ca am incercat sa ridic mai sus de ea,dar nu dadea nici un semn ca ar mai merge si am lasat'o balta.
          Cam la toate Mercedesurile e la fel , apesi pe clemele alea.
          Attached Files
          Perfection is everything , Perfection is Mercedes-Benz` !!!

          Comment


          • #20
            Ms Sor3L.O sa incerc maine . Mai sunt si nepriceputi ca mine

            Comment


            • #21
              Cele 3 chei şi mapa cu hârţoage printre care am găsit şi verificarea tehnică ( TUV -ul) făcută în Germania la data de 20.05.2010 când maşina avea 105.865 km şi încă ceva asemănător dar de la ADAC unde, după cum se vede, a ieşit destul de bine :
              Attached Files

              Comment


              • #22
                Şi lichidele care circulă acum prin maşina mea împreună cu o listă cu normele MB ce trebuie respectate şi cantităţile de lichide necesare (poate foloseşte şi altcuiva). Lista mi-a fost scrisă de un angajat foarte de treabă de la dealer-ul MB din Târgu-Mureş care a avut bunăvoinţa şi răbdarea să-mi explice cum stă treaba cu acestea. Precizez că uleiul din cutia automată a fost schimbat de fostul proprietar când a adus maşina şi nu este chiar ce recomandă MB pt.cutia mea - vedeţi lista, dar l-am lăsat aşa deoarece colegul automaticul (care e referinţă în materie ) mi-a spus că şi el foloseşte Dexron III pt. modelul meu de cutie (722.4). Restul lichidelor şi filtrelor sunt schimbate de mine aşa: antigelul în 2010 după care am băgat-o la "iernat" iar restul în 2011 (motor, diferenţial, frână, servo şi bujii Beru conform codului de sub capotă).
                Attached Files

                Comment


                • #23
                  Originally posted by MS-79-CMM View Post
                  Cele 3 chei şi mapa cu hârţoage printre care am găsit şi verificarea tehnică ( TUV -ul) făcută în Germania la data de 20.05.2010 când maşina avea 105.865 km şi încă ceva asemănător dar de la ADAC unde, după cum se vede, a ieşit destul de bine :
                  Ce tare...Imi place poza cu cele 3 chei...Felicitari pentru cum intretii masina !
                  W202 C180 - http://www.clubmercedes.ro/masina-me...9.html?t=20069
                  W124 E200 coupe - http://www.clubmercedes.ro/w124-coup...ie-t38052.html

                  Comment


                  • #24
                    Bravo! Asa se ingrijeste masina: conform specificatiilor producatorului!
                    Ai cheltuit ceva bani... N-am mai vazut pe cineva sa cumpere pana si antigel original! Sper ca nu o sa-i cumperi si baterie originala...
                    Mai tii minte niste preturi?
                    Cateva sugestii, totusi:
                    -pe viitor, ar fi de preferat ca uleiul de cutie sa fie original , in loc de altele...
                    -filtrul de habitaclu ( polen) este de 2 feluri - cu carbune activ si fara; fiindca vad ca esti dispus sa investesti in masina, pe viitor cumpara filtru cu carbune, caci acesta face si o filtrare chimica, nu doar mecanica, prin hartie; investesti in sanatatea familiei tale;

                    Daca , pe viitor, vei avea nevoie de variante mai ieftine care sa inlocuiasca produsele originale, sa stii ca poti face economii insemnate cu produse de calitate OEM - ce sunt folosite la iesirea din fabrica. Ex: ATE, Glysantin, Hengst, Conti s.a.

                    Inca o data, bravo! Daca mai tii minte preturile la produsele originale, spune-ne si noua.
                    Eu am cumparat doar lichidul de servo de la MB.
                    Mercedes CL 200 Kompressor
                    Mercedes C 180 Kompressor

                    Diamonds are forever. Mercedes-Benz is working on it.

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by Maxmann View Post
                      Bravo! Asa se ingrijeste masina: conform specificatiilor producatorului!
                      Ai cheltuit ceva bani... N-am mai vazut pe cineva sa cumpere pana si antigel original! Sper ca nu o sa-i cumperi si baterie originala...
                      Mai tii minte niste preturi?
                      Cateva sugestii, totusi:
                      -pe viitor, ar fi de preferat ca uleiul de cutie sa fie original , in loc de altele...
                      -filtrul de habitaclu ( polen) este de 2 feluri - cu carbune activ si fara; fiindca vad ca esti dispus sa investesti in masina, pe viitor cumpara filtru cu carbune, caci acesta face si o filtrare chimica, nu doar mecanica, prin hartie; investesti in sanatatea familiei tale;

                      Daca , pe viitor, vei avea nevoie de variante mai ieftine care sa inlocuiasca produsele originale, sa stii ca poti face economii insemnate cu produse de calitate OEM - ce sunt folosite la iesirea din fabrica. Ex: ATE, Glysantin, Hengst, Conti s.a.

                      Inca o data, bravo! Daca mai tii minte preturile la produsele originale, spune-ne si noua.
                      Eu am cumparat doar lichidul de servo de la MB.
                      Sigur că vă pot spune şi preţurile pt. că am facturile:
                      1. antigel: 1,5 l = 65 lei deci 3 x 65 lei =195 lei
                      (la vremea respectivă - noiembrie 2010 - am intrt în câteva magazine de piese unde am găsit numai antigeluri no-name şi de toate culorile. Singurul mai răsărit a fost un HEPU albastru la 1,5 l = 27 lei dar nici urmă de norma MB pe bidon aşa că am luat de la dealer unde aveau pe stoc exact ce trebuie).
                      2. ulei diferenţial: 1 l =81.99 lei (m-am gândit că oricum se schimbă rar aşa că am băgat original să ştiu că e ce trebuie cu menţiunea că mi-au intrat 900 ml şi nu 700 ml cum zice dealerul în listă).
                      3. lichid de frână: 1 l = 76.00 lei
                      (am ajuns tot la dealer pt. că magazinele de piese îmi vindeau DOT 4 de pe raft şi nu aveau/nu vroiau să ştie că mie îmi scria pe capacul vasului DOT 4 + aşa că am mers la MB care avea pe stoc exact ce trebuia: DOT 4 PLUS) .
                      4. furtun (28 cm) din circuitul de servodirecţie: 1 m = 68.53 lei
                      (m-am gândit că este totuşi circuit de presiune şi ar trebui ceva mai mult decât un furtun bun doar pt. tras vinul aşa că am luat original. Uleiul de servo Liqui Moly îl aveam deja cumpărat împreună cu uleiul pt. motor Aral, vrând iniţial doar să completez în vas dar până la urmă după ce am descoperit şi problema cu furtunul am rezolvat-o complet şi "nemţeşte").
                      5. antenă manuală: 192.58 lei
                      (am întrebat la 2 dezmembrări dar nu aveau şi nu am mai avut răbdare)
                      6. rezervor lichid de parbriz: 157.75 lei (fără pompă, senzor sau capac)
                      (am găsit la dezmembrări cu 50 lei dar era îngălbenit şi murdar).
                      7. scut braţ inferior spate: 29.38 lei
                      8. capac gaură de vizitare convertor de cuplu: 7.04 lei
                      9. rozetă reglare scaun: 8.85 lei
                      10. siguranţă jojă cutie: 4.95 lei
                      (nu am pus-o încă pt. că am mai verificat nivelul de câteva ori să fiu sigur că e bine).
                      11. garnitură (tampon) capotă: 17.91 lei
                      (una din cele 2 de sub capotă- sub steluţă - care s-a rupt la prima închidere a capotei aşa că am pus-o înapoi pe cea veche care e doar crăpată).
                      Pe viitor mă gândesc să folosesc uleiuri marca Liqui Moly pt. că am citit/auzit/văzut numai de bine despre ele peste tot şi sunt numai şi numai "Made in Germany".
                      LA MULŢI ANI !

                      Comment


                      • #26
                        La Multi ani! Multumim ptr. detalii.
                        Da, produsele Liqui Moly sunt f. bune si Made in Germany. Si eu folosesc.
                        Mercedes CL 200 Kompressor
                        Mercedes C 180 Kompressor

                        Diamonds are forever. Mercedes-Benz is working on it.

                        Comment


                        • #27
                          E impecabila masinuta! Felicitari. Mai rar asa masina intretinuta.
                          Mercedes Benz w202 C180 Elegance '98

                          Comment


                          • #28
                            Asa da. Multi km fara pbme.
                            Frumoasa masina si ma bucur ca esti pasionat.
                            M-am lamurit si cum sta treaba cu uleiurile.

                            Am certitudinea ca voi pastra mb-ul mamei pt ca imi place din ce in ce mai mult modelul.
                            Cand o sa pun mana pe el cred ca nu o sa mai folosesc golful . Zic si eu.

                            Am vazut in primele poze ca e crapata vopseaua in zona stemei de pe capota? O fi vre-o reflexie ceva sau asa este?

                            Sa te bucuri de masina mult si bine si sa nu ai parte de vandali.
                            Mie golful toate zgarieturile vandalii mi le-au facut si mor de ciuda pt ca-l ingrijesc ca pchii din cap.
                            Cand voi aduce mb-ul mamei cred ca o sa dorm in el
                            Glumesc, insa la noi in tara nesimtirea e la cote mari. Si invidia.

                            Comment


                            • #29
                              Vai, cat de ingrijita e, mi s-a ridicat tensiunea! Felicitari, s-o folosesti sanatos!

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF