Salut.
Am acest Mercedes-Benz de 3 ani, dar nu mi-am facut timp sa il prezint pana acum.
Numele : Dieter.
Cifre:
Masina functioneaza perfect, sunt f. multumit de ea. In plus, arata si f. bine, atat exterior cat si interior. Rugina nu are deloc.
Am cumparat-o personal din Germania, avand carte de service la zi. Cand am schimbat consumabilele, in Ro, am constatat ca cele aflate pe masina erau originale - MB -ceea ce inseamna ca cartea tehnica era adevarata, avand ultima revizie facuta la dealer MB. Chiar si bateria care se afla in acest moment pe masina este originala, MB.
Fiabila, nu am avut probleme pana acum. Am adus-o din Germania cu vascocuplajul defect, pe care l-am schimbat cu unul nou ( BEHR). Altceva nu am avut de schimbat.
Pana acum nu am schimbat nimic la masina, totul este asa cum a iesit de pe poarta fabricii: nu jante, nu xenoane, nici macar casetofonul. Ma gandesc la niste jante, dar nu sunt hotarat.
Piesele si fluidele pe care le folosesc sunt made in Germany, majoritatea cumparate chiar de acolo, ca sa fiu sigur.
Ulei motor Liqui-Moly Full sintetic ( Made in Germany ).
Ulei cutie: Liqui-Moly (Made in Germany).
Ulei dif: Aral (Made in Germany).
Ulei servo : original MB ( blatt 236.3).
Antigel ARAL;
Lichid frana: Castrol Brake Response si ATE ( Made in Germany).
Placutele inca sunt cele din Germania, dar am cumparat deja unele noi, sa fiu pregatit: ATE (Made in Germany).
Am acest Mercedes-Benz de 3 ani, dar nu mi-am facut timp sa il prezint pana acum.
Numele : Dieter.
Cifre:
- Model: C 180.
- Data fabricatiei: iunie 1995;
- Inmatriculare in RO: dec. 2008;
- Km la inmatriculare: 140.000.
- Km 2011: 175.000.
Masina functioneaza perfect, sunt f. multumit de ea. In plus, arata si f. bine, atat exterior cat si interior. Rugina nu are deloc.
Am cumparat-o personal din Germania, avand carte de service la zi. Cand am schimbat consumabilele, in Ro, am constatat ca cele aflate pe masina erau originale - MB -ceea ce inseamna ca cartea tehnica era adevarata, avand ultima revizie facuta la dealer MB. Chiar si bateria care se afla in acest moment pe masina este originala, MB.
Fiabila, nu am avut probleme pana acum. Am adus-o din Germania cu vascocuplajul defect, pe care l-am schimbat cu unul nou ( BEHR). Altceva nu am avut de schimbat.
Pana acum nu am schimbat nimic la masina, totul este asa cum a iesit de pe poarta fabricii: nu jante, nu xenoane, nici macar casetofonul. Ma gandesc la niste jante, dar nu sunt hotarat.
Piesele si fluidele pe care le folosesc sunt made in Germany, majoritatea cumparate chiar de acolo, ca sa fiu sigur.
Ulei motor Liqui-Moly Full sintetic ( Made in Germany ).
Ulei cutie: Liqui-Moly (Made in Germany).
Ulei dif: Aral (Made in Germany).
Ulei servo : original MB ( blatt 236.3).
Antigel ARAL;
Lichid frana: Castrol Brake Response si ATE ( Made in Germany).
Placutele inca sunt cele din Germania, dar am cumparat deja unele noi, sa fiu pregatit: ATE (Made in Germany).
Comment