Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Ale mele

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ale mele

    acum am un c124(2000-16v din 94)si ptr nefasta-mea un w201,tot silver,an 1993,cu aer,abs,kat si putini km...

  • #2
    Poze. cred ca-i super 124-ul

    Comment


    • #3
      sa le stapiniti sanatosi, vad la locatie Italia dmihnea, sa inteleg ca locuiestri pe acolo?,daca da sint curios cit ar fi un W201 diesel din 1991 - 92, as vrea sa mai achizitionez unul de rezerva, ptr. piese.
      multam
      Marinarul.tk
      Proud owner of C180/96

      Comment


      • #4
        diesel nu mai gasesti aici,s-au prins in sfirsit italienii ca sunt masini,cred ca te vei orienta catre DE,chiar daca nemtii stiu ce inseamna MB vechi si iti ceri bani adecvat.Eu pe a nefestii-mii am dat 1200,si are km reali,era a unui politist pensionat ce facea cam foamea din pensie.Daca accepti un sfat,pe 190,motorul de 2.0 diesel e cam putoare si cam mincacios ptr cilindreea sa,2500 e nici la bal nici la spital,idealul e 2.5 td cu aer,are consumul de 2.5 dar trage super...eu am ales o alta varianta-2.o kat cu gpl,ptr nefasta....

        Comment


        • #5
          N-as zice ca 250 turbo pe W201 ar fi chiar mincacios. Un prieten al meu are asa ceva, si 9 la suta in oras cu automatic nu mi se pare mult. De tras trage, de fugit fuge, ce sa mai...

          Comment


          • #6
            DOK,daca te uiti inca o data eu am zis ca motorul de 2litri diesel e cam mincacios......dar te inteleg,deh virsta.......te caut dupa 15/08 cind trec pe acolo.....imi trebuie un grup de 201 cu abs,raportul nu m-am uitat(126cp kat)ca nu mai am nici o alifie ptr asta al nefestii-mii..........oops,,,,off-topic

            Comment


            • #7
              Dap, corect (chior rau, -5 miopie cu astigmatism, deh, anumite detalii imi mai scapa...). In comparatie cu 250 turbo, 200 consuma nejustificat de mult pentru ce poate oferi. Dar in Romania, la ora actuala, omul se cam uita la diferenta de doua milioane jumate pe an la impozit. Ce sa mai zic de RCA...
              E posibil ca raportul sa fie 3.23, dar nu sint sigur. Scrie pe grup, la partea inferioara, pe marginea din stinga.
              Daca stie cineva cum pot modifica dimensiunea fontului, ca sa scrie mai mare, astept PM, ca nu ma inteleg de neam cu scrisul mic...

              Comment


              • #8
                si pe aici se uita la impozite,de ex eu plates 280 pe an ptr 100kw si ptr w201 ceva mai putin....asigurarea te rupe.....la 100kw(20 cai fiscali)acum 5 ani dadeam ptr berlina,1500 euri /an.Acum ptr acelasi motor dau 400/an....daca nu faci accidente si cauti online,economisesti....apropos-caut urgent manual ptr motor 111 sau manual injectie VDO-SIEMENS(a fost pe w124 ultimele si w210.......4 cil)

                Comment


                • #9
                  Ia legatura cu Marian Popeye. Cred ca are ceva date. Pe mine tipul asta de injectie ma depaseste putin, nu am lucrat niciodata la ea.

                  Comment


                  • #10
                    beleaua e ca nici nu prea ai ce lucra la ea...in afara de timonerie mecanica-intuitiva ca la orice masina,nu are decit electronica....

                    Comment


                    • #11
                      Marian are un motor d-asta, cu toate anexele lui, inclusiv calculatorul de injectie si balarii. A avut si cutia automata, dar aia troneaza acum pe un W201. Cu succes.

                      Comment

                      Working...
                      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF