Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Vis implinit! w124 gasit!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Vis implinit! w124 gasit!

    Salutare Lume de pe Planeta Mercedes . De cateva saptamani mi s-a implinit visul, am intrat in posesia unui w124. Mai exact este un E200 din 95' (cam printre ultimele care au iesit din fabrica, daca nu ma insel, si anume din mai) cu care ma mandresc f mult si de care m-am indragostit de la prima vedere.
    Hai sa va povestesc ce si cum a fost cu ajunsu'/cautatu'/cumparatu'/adusu' etc.
    Intr-o zi frumoasa de luni, eu si cu prietena mea, am luat avionul (low cost, 90E pentru 2 persoane) spre Dortmund . Ajunsi in aeroport, ne-am aliat cu o tipa care mergea si ea spre gara de tren si am luat un taxi (bineinteles un E200 cdi), nea costat 22E. Ajunsi in gara, am zis sa cumparam cele mai ieftine bilete spre Frankfurt, chiar daca astea implicau escale si/sau asteptarea trenului cateva ore in gara. Si ce credeti? cel mai ieftin bilet care l-am gasit a fost 60E/persoana( astmai scump ca avionu!,asta fiind primul inconvinient care mi-a dat peste cap socotelele de acasa, dar nu-i pe asta). Am urcat in vreo 15 min in tren, dupa mici nedumeriri de la ce peron si ce tren trebuie luat. Aveam de schimbat 2 trenuri + un tren regional de la periferia Frankfurtului, care in comparatie cu primele 2 arata mai mult a metrou, chiar daca conditiile erau similare cu primul tren in care am urcat. In fine... ce vreau sa zic este ca cel de al 2-lea tren nea dat peste cap la propropriu... ca dotari,viteza,amabilitatea personalului,etc.
    Ajuns in Frankfurt, era deja pe inserate, am fost intalniti de un prieten de familie, la care am fost gazduiti. Dupa o masa ca la mama acasa (si ei fiind originari din Republica) am zis hai sa vedem pe ce anunturi am pus eu ochiul si sa ne pregatim lista, ca de dimineata sa incepem cu telefoane concrete ( nu prea aveam timp de pierdut, aveam la dispozitie o saptaman). Zis si facut.
    Am ales doar de la privati si in consecinta se adunase vreo 12 masini in raza de 300km(max). A doua zi dimineata dai cu sunatu'... si ce credeti? vreo 4 erau deja vandute (care erau destul de proaspete pe site-uri). Din cele ramase, majoritatea aveau proprietari turci ( Vlad - prietenul - imediata cum auzea accentul turc, instant cauta sa termine discutia deoarce a avut f multe experiente neplacute cu proprietarii de origina turca). In final am ramas cu 2 masini disponibile, amble la ani lumina distanta ... una spre Munich la vreo 350km, un E200 aproximativ similar cu ce am cumparat pana la urma, si a 2-a un E200D tot la vreo 300km distanta dar in cazu asta in sud spre Franta(chiar la hotar). Mergand pe premiza ca pe prim plan e 200D, l-am sunat pe proprietar inca odata sa intrebam detalii mai amanuntite in legatura cu masina ( care din spusele lui era "tzipla") si sa stabilim o intalnire imediat in aceeas zi (din discutii parea neamt chiar daca lui Vlad i se parea ceva dubios). Ne-am urcat in A6-le lui vlad si am dat in cai... in 3.5 ore am fost la el la usa... si ce credeti!?.. SURPRIZA!... era turc nascut in germania!!! Masina desigur nici pe aproape nu arata cum specificase el, dar am zis hai sa vedem cum merge. Cand sa urcam in masina el zice ca mai bine sa merg doar eu cu el ca altfel... si aici atentie!... masina nu o sa mearga, nu trage cica!!... la care bineinteles Vlad sa facut cam rosu... a zambit si urcat in masina, lafel si prietena mea , si eu la volan. Am pornit motoru... trepidatii mari in volan... era cald (probabil la tinut pornit inainte de a veni)...bord ciudat care pana la urma mi-am dat eu seama ca e de benzinara (avea pana la 7000 ture si intre 6000 si 7000 avea liniute rosii... pe cand la diesel din cate am observat are doar pana la 6000 ture si fara marcaje rosii) si avea si in jur de 160.000 ptr care el garanta ca e atat cat scrie pe bord (evident!). Am iesit din parcare... dai cu I-a , a II-a, cand ii dau a III-a si ii dau blana.... mai sus de 60 nu mergea... pur si simplu nu mergea mai mult!!( sau era caroseria de benzina cu tot cu transmisie si motor pus diesel, sau nush ce tuning turcesc a fost masina aia!). Am renuntat repede sa o mai verificam si am plecat inapoi acasa... ( 8 ore pierdute inzadar si -80E din buget)...

    Vai ... sa facut 20.00 ceasu'... tre sa plec la dansuri ... va salut si continui povestirea mai pe seara.

  • #2
    Dar hai si cu pozele ca suntem curiosi.

    Comment


    • #3
      Acu vin si pozele

      Boon... sa continuam... A doua zi de dimineata l-am sunat pe nenea cu E200-le sa-i zicem ca vrem sa venim sa o vedem. Acesta, fiind neamtz invarsta, a procedat nemteste si a zis ca deja asteapta un vizitator (care trebuia sa vina a 3-a zi) si in caz ca nu o vinde ne anunta pe noi sa venim sa o vedem. Pe moment acceptasem situatia si am zis ca o zi nu schimba nimic. Insa peste o ora stata degeaba am zis sa ne mai uitam ce mai e pe net. Am dat peste o masinuta cu poze cam proaste dar km ok si aproape, la 10km de Frankfurt. Am zis ca oricum nu avem ce face si 10km e prea aproape ca sa nu mergem sa o vedem si sa mai auzim un motor lucrand pentru a ne face o idee cat mai buna despre cum ar trebui sa fie unu (ce-i drept Vlad a avut un ochios din 96 cu acelas motor ca al meu, si cam stia cum tre sa sune). L-am sunat pe om... am vb... am intelesc ca e clar neamt... si am cerut o ora ptr vizita. Mai pe seara am urcat in masina si am mers sa o vedem. La prima vedere am ramas placut impresionati de culoare si starea pe dinafara a masinii. Am dat cu cheia ( statuse mai mult de vreo 2 sapt pe loc) ,avea acumulatoru cam slab, dar a luato fara mult efort si a lucrat fara mari trepidatii (adica f mici). Am lasat-o sa lucreze... se auzeau un pic rulmetii de la intinzatorii si toate roticelele ce tin de cureaua de distributie. La interior arata chiar bine... cu uzuri minore in locurile specifice. Ne-am uitat pe dedesubt si avea ceva ulei pe baie ( tip ulei turnat era 5W40 sintetic).. ceea ce parea dubios un pik (si tipu de ulei turnat si uleiu pe baie). Am intrebat de cand o are .. a zis ca de cam un an... si ca el ia schimbat singur uleiu. Am mai discutat una alta... pana la urma am zis sa dam o tura... ne-am urcat tus-patru si am pornit la drum... nu bocanea nimic nu gajaia.. vibra... parca mergea ok.. am iesit la autostrada... am apasato... a tras tot bine... ce sa mai, diferenta se vedea clar fata de ce vazusem o zi in urma. Ne-am intors la om acasa. Motoru era cald... compresia era la 3 nemiscata... lucru care ma bucurat. Fiind doar o vizionare... am discutat de pret... un pret final si am plecat(pana aici am vorbit cu modestie... doar ca sa va tin in suspans :P ... dar sa stiti ca imi batea inima tot mai des din moment ce o vazusem de dupa colt ).
      A treia zi cand trebuia sa primim raspuns de la moshulica... asta ne-am ai amanat o zi... Pe net nu mai gasisem nimic interesant... Toate indicau una... ceea ce am vazut ieri era cel mai potrivit! Am sunat... am mai negociat pretu si pana in seara avea si numere de tranzit ! Si iat-o in Romania :
      Attached Files

      Comment


      • #4
        Arata foarte bine!
        S-o stapanesti sanatos!
        Membru Fondator A.P.L.I.B.D.N.B. - Asociația Pentru Lupta "ÃŽnpotriva" Beției Dezorganizate "Niște Bețiv"

        Comment


        • #5
          O masina f.frumoasa si fiabila !! Sa o stapanesti sanatos !!
          Bond....James Bond !!! => Benz... Mercedes-Benz !!!

          Comment


          • #6
            Sa o stapanesti sanatos.Pret?O inscrii pe BG?

            Comment


            • #7
              Date tehno-economice! la cerere

              Multumesc ptr felicitari si urari!


              Boon acu sa vb despre ce stie si ce o doare.
              La capitolul ce stie o sa rog pe cineva expert in coduri vin sa decodeze si VIN-ul meu, dupa care, daca e cazul, o sa completez cu ce am mai vazut la ea :
              WDB1240191C256083 ( Merci anticipat )
              ( sa-mi zica daca e alb... sau daca e roshu... cate % de alcool are :P ,etc )

              Acum ce o doare:
              1. Imediat cum am cumparat-o am observat ca la schimbarea vitezei, si anume in momentu in care cuplez (prea brusc sa zicem) se aude un bocanit ( mai bine zis unu dublu cum ar fi "tuc-tuc" la transmisie, atat in partea din spate cat si la iesirea din cutie (cel putin asa mi se pare mie ca e in 2 locuri). Din cate am inteles si am mai intrebat de lume poate fi de la niste asazise "cruci" ( stiu cum se numesc in rusa... ca na... cand eram mic tata la lada avea toate piesele in rusa... mai exat in rusa e "crestovina" unde cuvantul "crest" = cruce). Problema asta cred ca vine si de la faptul ca ultimul proprietar avea 2 masini dintre care doar w124 avea carlig si avea dita mai rulota in curte, si cred ca o fi chinuit-o un an doar cu rulota si fiind ne-experimentat a bruscato... de la ce cred ca s-au uzat asa zisele "crestovine" sau ... mi-am amitit ! cruci cardanice ... asai? .
              Daca cineva se pricepe mai bine va rog sa-mi ziceti ce e de facut. Merci!
              2. Un alt bocanit care l-am auzit imediat dupa ce am inceput sa o conduc mai mult, si care apare mai ales la fisuri majore/gropi/denivelari/, la viteza redusa, este un caseta de directie... in plus are si ceva luft din cate am vazut.
              3. Pe drum de tara, din ala zdravan, sau pe drum gen prundish... pe langa caseta mai apare un bocanit in partea dreapta ( nepricepandu-ma intuiesc ca poate fi o bucsha/cap de bara/ pivot.. nush exact ce e ... la service nu au depistat nimic... dar exista cu siguranta ceva uzat.
              4. Tot la service au depistat ca rulmentii de pe fata sunt cam pe duca... si de 2 zile de cand am schimbat cauciucuriele de vara cu tot cu jante aliaj( am si setu de iarna pe jante tabla, ca doar de la neamt am cumparat nu de la ...) am observat ca se aude chiar destul de tare un vuiet la rotile pe fata... in plus la viteza foarte mica, gen pornit de pe loc si in I-a viteza mers f incet, la viraje apare un gajait... cand se inclina roata... intuiesc ca si asta tot e de la rulmenti. ( Tin sa specific ca sunt un tip foarte sensibil la astfel de chestii...vibratii... bocanit... si asta se datoreaza drumurilor din republica... unde tata ma invatat sa vad diferenta intre gropi si bocanit la suspensie etc... aud f bine ce multi altii nu aud si nici nusi dau seama ca e ceva anormal... asa ca posibil sa si exagerez un pic dar totusi va zic tot ce aud eu... sau poate mi se nazare...)
              5. Asta e ceva mai minor... cred ca sa slabit vreo tabla ceva la motor... ca intre anumite turatii ( 800-1200 si pe la 2200-2700) apare un dzarnait la motor, parca sar atinge o tabla de el. Cred ca se remediaza usor... sper ... ca e deranjant ... cel putin ptr mine :P.
              6. Are mici defecte optice, e si normal... In plus aripile pe fata au fost schimbate/vopsite din motive de rugina intre bara si aripa ... in lateral.... unde... de altfel a aparut din nou o bubitza, o sa atasez si o poza.(poza 1) Plus alte 2 locuri unde am gasit ceva probleme. La senzoru de inchidere centralizata de la portbagaj (poza 2). Si cea mai majora rugina e la usa de pe dreapta spate sub plastic.(poza 3)
              7. Bun... dupa cum ati vazut are si aer conditionat... problema e ca nu merge... si dupa cum am mai citit... am problema cu cuplatu... nu cupleaza din cate am observat ( o sa pun o poza la elementu care cred eu ca ar trebui sa cupleze cand se apas butonu si sa se roteasca cu rotita imbracata pe el... asta am aflat tot de la voi de aici ). (poza 4)
              8. Acu o problema mai delicata. Dupa ce se incalezste nitel. Cand stau la semafor... si in general unde nu as sta... apare un trosnit in zona rezervorului de lichid de racire, mai exact in habitaclul acumulatorului vin niste furtune care au ceva in capat, uite alea si trosnesc al interval regulat, 3-4 secunde, nu tare dar se batzaie ceva acolo. Din cate am inteles e ceva legat de incalzire/aerconditionat. O sa pun o poza unde o sa indic zona unde se aude.(poza 5)

              Momentan cam astea sunt... nu imi mai amintesc altele...

              Comment


              • #8
                Iata si pozele + bonus nr.9!

                Inca una cu mai multe subpuncte :P :
                9. In salon am cateva proleme:
                a) Ceva uzura la scaunu soferului (poza 6) ( in realitate arata un pic mai naspa, are fire iesite)
                b)Asa zisul "torpedou" de sub cotiera, s-a dezlipit ultimu lemn (care il am, cand am cumparato era dezbarnat pe o parte... si ultirior a iesit cu totul)(poza 7)
                c)O problema care apare din cand in cand la "vitezometru" , din cand in cand are mici vibratii cand cresc viteza adica ... oscileaza uniform in timp ce ridic viteza... nu sta pe loc.. are un joc micut... sper sa nu se defecteze... poate trebuie ceva curatat... nush
                d)Mici scartieli de plastic.. mai ales la airbagul pasagerului... scartie masca in spatele careia e airbagu... scrie pe ea SRS... din care motiv , o sa observati in primele poze... am bagat o moneta de 5bani (dreapta jos) sa o rigidizeze un pic .. provizoriu desigur.
                e) Camasa/Fusta schimbatorului e uzata dar ptr asta am vazut ca exista solutii, destul de acceptabile, oferite de colegii de pe forum. (poza 8)

                Iarasi nu-mi mai amintesc ! Sper nici sa nu mai am ce ...
                Attached Files

                Comment


                • #9
                  Pret nenea te rugam ...Si cum ai de gand sa o inscrii si la cat te ajunge .

                  Multumim

                  Comment


                  • #10
                    Ca idee ,cat a fost toata "distractia" +masina?
                    Am un w124 din 1994 inmatriculat la rubrica "Vanzari MB" , daca te intereseaza sa faci recarosare(facem noi un pret, o varianta ,ceva)
                    I love Mercedes!

                    Comment


                    • #11
                      Felicitări pentru prezentare. Mașina arată ok. Cu mecanica o să reușești să o faci, trebuie doar să-ți găsești un mecanic cu experiență în Mercedes, și apoi să vezi ce repede merge treaba și cum se duc banii

                      Legat de aerul condiționat, e posibil să nu mai ai freon în instalație, și de aceea să nu cupleze (așa e gândit sistemul, să nu meargă cu freon puțin sau deloc).

                      Rugina aia în schimb e aiurea. Trebuie să o rezolvi cât mai repede. Văd că nu ai o culoare așa pretențioasă, deci ar trebui să o rezolvi destul de ușor și ieftin. Eu cred că ar trebui să o rezolvi până la iarnă, când o să se distrugă de tot vopseaua în locurile alea...

                      Scaunul șoferului arată chiar ok pentru vârsta lui. A mea e cu vreo 6 ani mai tânără și e mult mai ros. Poți încerca să găsești o mașină cu interior ca al tău, și să iei tapițeria de pe scaunul pasagerului (care de obicei nu are urme de uzură) să îmbraci la tine.

                      Elementele de interior trebuie să le cauți la dezmembrări. Poți să încerci să-l suni pe gorilrulz - are numărul la About Me și mai sunt câteva topicuri pe la bazar cu așa ceva. Cu puțină răbdare o să aduni ce-ți trebuie.

                      Mult succes cu mașina! Să te bucuri de ea!
                      ...

                      Comment


                      • #12
                        Bine bine... va zic cat a costat... dar sa nu ma invidiati D

                        pentru urari si remarci.

                        Originally posted by tu_marus View Post
                        Sa o stapanesti sanatos.Pret?O inscrii pe BG?
                        Originally posted by florynu View Post
                        Pret nenea te rugam ...Si cum ai de gand sa o inscrii si la cat te ajunge .

                        Multumim
                        Originally posted by stratz View Post
                        Ca idee ,cat a fost toata "distractia" +masina?
                        Am un w124 din 1994 inmatriculat la rubrica "Vanzari MB" , daca te intereseaza sa faci recarosare(facem noi un pret, o varianta ,ceva)

                        Pe masinuta neamtzu cerea 3500E. La prima vizionare am redus pana la ... cum a zis el... minim 3200E. Iar dupa negocierea a 2-a zi la telefon, i-am dat un ultimatum si am zis ca daca o lasa la 3000E acum venim dupa ea. Deci pe masina am dat 3000E.
                        In ce priveste calatoria a costat ceva. In primul rand fiind doi... la dus... a costat dublu si trenu si avionu ( avion 90E, tren 120E, taxi 15E).
                        In Frankfurt am cheltuit mai mult inainte de a ne intoarce, caci am cumparat ciocilate (Ritter SPORT ca erau la promotie, am luat de toate cate un fel ), sucuri naturale, ulei ptr motor 63E Liqui Moly 5W40 (ca in motor tot 5w40 era bagat... ceea ce dupa ce am ajuns aici am inteles ca nu e ce trebuie ptr acest motor si am cumparat ... in fuga... Castrol Magnatec 10W40... pe care vreau sa-l schimb... dar despre asta va zic mai incolo ) , stergator nou ( si culmea era Bosh Made in Romania ), lichid ptr parbriz (totusi era februarie),ceva bauturi locale si cate ceva de alegurii ptr drum... un total (am si bonul , de fapt am majoritatea bonurilor ) cam de 150E.
                        Cheltuielile cu cautarea masinii nu au fost prea maricele, in prima zi motorina de 50E, si dupa am mai turnat inca de 30E. Deci cam 80E.
                        Multumita lui Dnl Vlad, sotia sa si cei doi mici muschetari, nu am avut cheltuieli cu cazarea si mancarea.
                        Am uitat sa va zic ca, inca de acasa, imi propusesem la intoarcere sa trecem prin Praga, unde am un prieten din copilarie la care ne-am oprit peste noapte(diferenta intre a merge prin Praga si direct Viena-Budapesta-Romania este de 500-600km, deci merita efortul). Am avut noroc ca neamtu ne-a vandut masinuta cu juma de rezervor de benzina si a trebuit, pana la Praga, sa alimentez doar de 20E .
                        In Praga iarasi am avut ceva cheltuieli, parcare peste noapte,cumparaturi,umblat cu metrou/tramvai, bineinteles facut cinste,etc, cam un total de vreo 150E (aici nu mai stiu exact).
                        In rest am avut cheltuieli cu Vignette si alimentari.
                        Ca sa nu va mai plictisesc ... am plecat cu 4100E si am ajuns in Romania (Brasov) cu 150E, am pus numere rosii, am mai imprumutat inca 100 si am facut si RAR-ul (8mil). Deci pe moment, fara cheltuielile ulterioare cu mersul la Brasov, sunt la suma de 4200E.


                        In ce priveste inmatriculatul. Am depus dosar la tribunalu din Brasov si sunt programat pe 30 mai, cand o sa aflu daca ma scutesc ashtea de taxa sau nu.

                        Cam asta a fost peripetia... si sincer nu-mi pare deloc rau ca am cheltuit toti banii ... au meritat cu siguranta !

                        Comment


                        • #13
                          Cam mare optimismul sa aduci in 2011 o masina Euro2 si sa dai statul in tribunal...Asteptam sentinta!

                          La cat ai estimat consumul la un drum pe autostrazi si drumuri nationale?

                          Cat mai costa benzina/motorina in Germania?
                          Last edited by Carmine; 03-30-2011, 20:04 PM.

                          Comment


                          • #14
                            Foarte frumoasa masina,sa ai noroc de ea,sa ii dai benzina buna si nu o sa ai treaba cu ea.Cat despre punctele de rugina sunt normale pentru w124 si daca le repari sa ai grija cum le faci,eu consider un pacat se revopsesti de exemplu toata aripa (mai ales daca e vopseaua originala)pentru un mic punct de rugina,asta tine de tine.Recomand finisarea cu cositor in loc de chit
                            Bafta si numai bine!
                            Mercedes-Benz E220C 124 automatic '94
                            Mercedes-Benz 230C 123 automatic '78
                            Mercedes-Benz SL320 129 automatic '96
                            Mercedes-Benz E200C 124 automatic '95

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by Diesel View Post
                              E200 are distributia pe lant, deci probabil ai confundat cureaua de alternator.

                              Cam mare optimismul sa aduci in 2011 o masina Euro2 si sa dai statul in tribunal...Asteptam sentinta!

                              La cat ai estimat consumul la un drum pe autostrazi si drumuri nationale?

                              Cat mai costa benzina/motorina in Germania?
                              Da la cureaua de la generator/alternator/ac/si tot ce mai e pe acolo ma refeream . Se aud cateva scartaieli la relanti.

                              Am mers pe varianta asta caci stiu pe cineva care, recent, a facut lafel si a mers f bine. Deci sper si eu sa fiu unul dintre norocosii castigatori de proces.

                              Din calculele mele: Pe traseul Frankfurt-Praga am avut un stil de condus cam ciudat. In Germania am condus 90-100 ( inafara de testu de viteza ... am ridicat 180 ... si am zis ca ajunge ca aveam cauciucuri de iarna si in general... nu cunosc masina ... ajunge ... chiar daca avea rezerva) iar cand am intrat in Cehia unde era limita de viteza 130... iam dat 130 . In fine... mi-a iesit 7.2.
                              Din Cehia/Praga am trecut prin Viena , Budapesta , si am alimentat in RO imediat dupa intrarea in tara din directia Debrecen parca. Am scos un consum de 7.6, dar mai putin de 100 nu iam dat... si nici mai mult de 130.
                              Pe intregul drum tin sa specific ca aveam pe langa vreo 60kg bagaj/cumparaturi... un set de jate aliaj cu cauciucuri in portbagaj si un set de jante tabla cu cauciucuri pe bancheta din spate. Deci cam o incarcatura de 4 persoane fara mult bagaj.

                              In Ro .. la condus cuminte (si cu masina goala)... am scos si 6.7. Deci zic eu ptr asa masinuta e f bine.

                              Pretul benzinei in germania era cam mare. Inainte de a pleca amai si crecsuct cu cativa centi. Era in jur de 1.55-1.58 ... sub 1.60 ... daca nu ma insel. Motorina era ceva mai ieftina... mai exact am si un bon... Pret motorina =1.394 E/L.
                              In Cehia era 36-38 de corona pe cand cursul valutar era 1E=24-25corona deci aproximativ 1.45E benzina.
                              In Austria era 1.459E/L... unde la iesire am facut plinu si mi-a ajuns pana in Ro.
                              La unguri n-am oprit decat ptr vignetta si atat. Nu stiu pretul.

                              Originally posted by GoguL View Post
                              Foarte frumoasa masina,sa ai noroc de ea,sa ii dai benzina buna si nu o sa ai treaba cu ea.Cat despre punctele de rugina sunt normale pentru w124 si daca le repari sa ai grija cum le faci,eu consider un pacat se revopsesti de exemplu toata aripa (mai ales daca e vopseaua originala)pentru un mic punct de rugina,asta tine de tine.Recomand finisarea cu cositor in loc de chit
                              Bafta si numai bine!
                              Multumesc !
                              Benzina ii dau destul de buna zic eu ... la inceput i-am bagat Rompetrol dar a inceput sa joace cam tare la relanti si m-am gandit ca e de la aditivi care probabil influenteaza sonda lambda (dupa logica mea de necunoscator) si am inceput sa bag OMV si s-a potolit... oscileaza f f putin.
                              Ma cam rupe consumu in oras... si ma bate un gand sa-i bag cea mai buna instalatie gpl secventiala... dar inca nu sunt hotarat 100%... in plus e si problema cu inmatricularea nesolutionata. Sa vedem.
                              In ce priveste rugina am de gand doar local sa o repar... si calitativ. Care e faza cu cositor? ce efect are? nu prea ma pricep.
                              Multumesc ptr urari si recomandari !
                              Last edited by Carmine; 03-30-2011, 20:04 PM.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF