Salutare Lume de pe Planeta Mercedes
. De cateva saptamani mi s-a implinit visul, am intrat in posesia unui w124. Mai exact este un E200 din 95' (cam printre ultimele care au iesit din fabrica, daca nu ma insel, si anume din mai) cu care ma mandresc f mult si de care m-am indragostit de la prima vedere.
Hai sa va povestesc ce si cum a fost cu ajunsu'/cautatu'/cumparatu'/adusu' etc.
Intr-o zi frumoasa de luni, eu si cu prietena mea, am luat avionul (low cost, 90E pentru 2 persoane) spre Dortmund . Ajunsi in aeroport, ne-am aliat cu o tipa care mergea si ea spre gara de tren si am luat un taxi (bineinteles un E200 cdi), nea costat 22E. Ajunsi in gara, am zis sa cumparam cele mai ieftine bilete spre Frankfurt, chiar daca astea implicau escale si/sau asteptarea trenului cateva ore in gara. Si ce credeti? cel mai ieftin bilet care l-am gasit a fost 60E/persoana( astmai scump ca avionu!,asta fiind primul inconvinient care mi-a dat peste cap socotelele de acasa, dar nu-i pe asta). Am urcat in vreo 15 min in tren, dupa mici nedumeriri de la ce peron si ce tren trebuie luat. Aveam de schimbat 2 trenuri + un tren regional de la periferia Frankfurtului, care in comparatie cu primele 2 arata mai mult a metrou, chiar daca conditiile erau similare cu primul tren in care am urcat. In fine... ce vreau sa zic este ca cel de al 2-lea tren nea dat peste cap la propropriu... ca dotari,viteza,amabilitatea personalului,etc.
Ajuns in Frankfurt, era deja pe inserate, am fost intalniti de un prieten de familie, la care am fost gazduiti. Dupa o masa ca la mama acasa (si ei fiind originari din Republica) am zis hai sa vedem pe ce anunturi am pus eu ochiul si sa ne pregatim lista, ca de dimineata sa incepem cu telefoane concrete ( nu prea aveam timp de pierdut, aveam la dispozitie o saptaman). Zis si facut.
Am ales doar de la privati si in consecinta se adunase vreo 12 masini in raza de 300km(max). A doua zi dimineata dai cu sunatu'... si ce credeti? vreo 4 erau deja vandute (care erau destul de proaspete pe site-uri). Din cele ramase, majoritatea aveau proprietari turci ( Vlad - prietenul - imediata cum auzea accentul turc, instant cauta sa termine discutia deoarce a avut f multe experiente neplacute cu proprietarii de origina turca). In final am ramas cu 2 masini disponibile, amble la ani lumina distanta ... una spre Munich la vreo 350km, un E200 aproximativ similar cu ce am cumparat pana la urma, si a 2-a un E200D tot la vreo 300km distanta dar in cazu asta in sud spre Franta(chiar la hotar). Mergand pe premiza ca pe prim plan e 200D, l-am sunat pe proprietar inca odata sa intrebam detalii mai amanuntite in legatura cu masina ( care din spusele lui era "tzipla") si sa stabilim o intalnire imediat in aceeas zi (din discutii parea neamt chiar daca lui Vlad i se parea ceva dubios). Ne-am urcat in A6-le lui vlad si am dat in cai... in 3.5 ore am fost la el la usa... si ce credeti!?.. SURPRIZA!... era turc nascut in germania!!! Masina desigur nici pe aproape nu arata cum specificase el, dar am zis hai sa vedem cum merge. Cand sa urcam in masina el zice ca mai bine sa merg doar eu cu el ca altfel... si aici atentie!... masina nu o sa mearga, nu trage cica!!... la care bineinteles Vlad sa facut cam rosu... a zambit si urcat in masina, lafel si prietena mea , si eu la volan. Am pornit motoru... trepidatii mari in volan... era cald (probabil la tinut pornit inainte de a veni)...bord ciudat care pana la urma mi-am dat eu seama ca e de benzinara (avea pana la 7000 ture si intre 6000 si 7000 avea liniute rosii... pe cand la diesel din cate am observat are doar pana la 6000 ture si fara marcaje rosii) si avea si in jur de 160.000 ptr care el garanta ca e atat cat scrie pe bord (evident!). Am iesit din parcare... dai cu I-a , a II-a, cand ii dau a III-a si ii dau blana.... mai sus de 60 nu mergea... pur si simplu nu mergea mai mult!!( sau era caroseria de benzina cu tot cu transmisie si motor pus diesel, sau nush ce tuning turcesc a fost masina aia!). Am renuntat repede sa o mai verificam si am plecat inapoi acasa... ( 8 ore pierdute inzadar si -80E din buget)...
Vai ... sa facut 20.00 ceasu'... tre sa plec la dansuri
... va salut si continui povestirea mai pe seara.

Hai sa va povestesc ce si cum a fost cu ajunsu'/cautatu'/cumparatu'/adusu' etc.
Intr-o zi frumoasa de luni, eu si cu prietena mea, am luat avionul (low cost, 90E pentru 2 persoane) spre Dortmund . Ajunsi in aeroport, ne-am aliat cu o tipa care mergea si ea spre gara de tren si am luat un taxi (bineinteles un E200 cdi), nea costat 22E. Ajunsi in gara, am zis sa cumparam cele mai ieftine bilete spre Frankfurt, chiar daca astea implicau escale si/sau asteptarea trenului cateva ore in gara. Si ce credeti? cel mai ieftin bilet care l-am gasit a fost 60E/persoana( astmai scump ca avionu!,asta fiind primul inconvinient care mi-a dat peste cap socotelele de acasa, dar nu-i pe asta). Am urcat in vreo 15 min in tren, dupa mici nedumeriri de la ce peron si ce tren trebuie luat. Aveam de schimbat 2 trenuri + un tren regional de la periferia Frankfurtului, care in comparatie cu primele 2 arata mai mult a metrou, chiar daca conditiile erau similare cu primul tren in care am urcat. In fine... ce vreau sa zic este ca cel de al 2-lea tren nea dat peste cap la propropriu... ca dotari,viteza,amabilitatea personalului,etc.
Ajuns in Frankfurt, era deja pe inserate, am fost intalniti de un prieten de familie, la care am fost gazduiti. Dupa o masa ca la mama acasa (si ei fiind originari din Republica) am zis hai sa vedem pe ce anunturi am pus eu ochiul si sa ne pregatim lista, ca de dimineata sa incepem cu telefoane concrete ( nu prea aveam timp de pierdut, aveam la dispozitie o saptaman). Zis si facut.
Am ales doar de la privati si in consecinta se adunase vreo 12 masini in raza de 300km(max). A doua zi dimineata dai cu sunatu'... si ce credeti? vreo 4 erau deja vandute (care erau destul de proaspete pe site-uri). Din cele ramase, majoritatea aveau proprietari turci ( Vlad - prietenul - imediata cum auzea accentul turc, instant cauta sa termine discutia deoarce a avut f multe experiente neplacute cu proprietarii de origina turca). In final am ramas cu 2 masini disponibile, amble la ani lumina distanta ... una spre Munich la vreo 350km, un E200 aproximativ similar cu ce am cumparat pana la urma, si a 2-a un E200D tot la vreo 300km distanta dar in cazu asta in sud spre Franta(chiar la hotar). Mergand pe premiza ca pe prim plan e 200D, l-am sunat pe proprietar inca odata sa intrebam detalii mai amanuntite in legatura cu masina ( care din spusele lui era "tzipla") si sa stabilim o intalnire imediat in aceeas zi (din discutii parea neamt chiar daca lui Vlad i se parea ceva dubios). Ne-am urcat in A6-le lui vlad si am dat in cai... in 3.5 ore am fost la el la usa... si ce credeti!?.. SURPRIZA!... era turc nascut in germania!!! Masina desigur nici pe aproape nu arata cum specificase el, dar am zis hai sa vedem cum merge. Cand sa urcam in masina el zice ca mai bine sa merg doar eu cu el ca altfel... si aici atentie!... masina nu o sa mearga, nu trage cica!!... la care bineinteles Vlad sa facut cam rosu... a zambit si urcat in masina, lafel si prietena mea , si eu la volan. Am pornit motoru... trepidatii mari in volan... era cald (probabil la tinut pornit inainte de a veni)...bord ciudat care pana la urma mi-am dat eu seama ca e de benzinara (avea pana la 7000 ture si intre 6000 si 7000 avea liniute rosii... pe cand la diesel din cate am observat are doar pana la 6000 ture si fara marcaje rosii) si avea si in jur de 160.000 ptr care el garanta ca e atat cat scrie pe bord (evident!). Am iesit din parcare... dai cu I-a , a II-a, cand ii dau a III-a si ii dau blana.... mai sus de 60 nu mergea... pur si simplu nu mergea mai mult!!( sau era caroseria de benzina cu tot cu transmisie si motor pus diesel, sau nush ce tuning turcesc a fost masina aia!). Am renuntat repede sa o mai verificam si am plecat inapoi acasa... ( 8 ore pierdute inzadar si -80E din buget)...
Vai ... sa facut 20.00 ceasu'... tre sa plec la dansuri

Comment