Originally posted by sv11axl
View Post
Solutia ar fi curatarea minutioasa a acestuia.
DAR PANA SA CURETI CORPUL CLAPETA: (la mine asa s-a rezolvat problema)
1.Am reglat surubul ce intra in corpul clapeta(cel incercuit cu rosu) - daca il strangi, are pedala joc mai mare, daca il slabesti, jocul devine mai mic.(la mine are joc de aprox 1 cm-nu e deranjant deloc in mers).
2.Am curatat zona incercuita cu albastru cu LUBRIT ALL MULTISPRAY-poti incerca si cu WD40.
3.Am alimentat 10 l la OMV- cifra actanica 100+, si am forjat-o 5-6 km schimband doar 5000-5500 rp/m.
Dupa toate operatiunile astea(eu sunt bomba la macanica in general), am ramas ff placut surprins sa vad ca la relanti nu mai exista pic de oscilatie, sta la 0,9 rp/m si turometrul nu mai ramane blocat in sarcina(daca schimbam la 3-4000 rp/m ii lua cca 4-5 sec sa revina) si mergeam cu ea turata.
Eu te-as indruma sa incerci ce am incercat si eu, si daca nu merge asa, neaparat trebuie curatat corpul clapeta.
Bafta! Si anunta-ne cand ii dai de cap.

Comment