Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Masina mea...W202 1.8 1995

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by sv11axl View Post
    Multumesc pentru aprecieri, Sauron
    Cei de la reprezentanta mi-au zis ca trebuie inlocuit corp clapeta (pret la ei 3.200 lei - doar piesa !)...
    Si eu m-am gandit ca poate scap numai cu o curatare minutioasa si sper ca asa sa fie...
    Multi km fara reparatii si pentru "amanta" ta !
    Eu nu m-as grabi cu schimbarea corpului clapeta. Daca il cumperi sh, exista riscul sa il iei la fel , cu aceleasi probleme. Nou-e prea scump.
    Solutia ar fi curatarea minutioasa a acestuia.
    DAR PANA SA CURETI CORPUL CLAPETA: (la mine asa s-a rezolvat problema)

    1.Am reglat surubul ce intra in corpul clapeta(cel incercuit cu rosu) - daca il strangi, are pedala joc mai mare, daca il slabesti, jocul devine mai mic.(la mine are joc de aprox 1 cm-nu e deranjant deloc in mers).
    2.Am curatat zona incercuita cu albastru cu LUBRIT ALL MULTISPRAY-poti incerca si cu WD40.
    3.Am alimentat 10 l la OMV- cifra actanica 100+, si am forjat-o 5-6 km schimband doar 5000-5500 rp/m.

    Dupa toate operatiunile astea(eu sunt bomba la macanica in general), am ramas ff placut surprins sa vad ca la relanti nu mai exista pic de oscilatie, sta la 0,9 rp/m si turometrul nu mai ramane blocat in sarcina(daca schimbam la 3-4000 rp/m ii lua cca 4-5 sec sa revina) si mergeam cu ea turata.
    Eu te-as indruma sa incerci ce am incercat si eu, si daca nu merge asa, neaparat trebuie curatat corpul clapeta.
    Bafta! Si anunta-ne cand ii dai de cap.

    Mercedes-Benz C180 Elegance

    Just like he said..."Now go home and get your f****n' shinebox !

    Comment


    • #32
      Multumesc pentru pont!
      In legatura cu surubul care se regleaza, pe factura de la reprezentanta imi apare ca ar fi inlocuit un surub M5X10...Se poate sa fie cel despre care spui tu?Ma gandesc poate nu il aveam deloc si l-au pus ei (nici eu nu le prea am cu mecanica). Cu toate acestea, masina merge la fel, adica are aceleasi fluctuatii de turatie
      Incerc sa merg astazi la mecanicul meu si cred ca voi folosi la curatare WD-40, am mai vazut colegi de pe forum care l-au recomandat. Va tin la curent.
      Multumesc inca o data !
      W202 C180 - http://www.clubmercedes.ro/masina-me...9.html?t=20069
      W124 E200 coupe - http://www.clubmercedes.ro/w124-coup...ie-t38052.html

      Comment


      • #33
        Nu stiu daca e M5X10... Bateria cum e pe masina ?
        S-ar putea sa fie si din cauza asta. Eu am schimbat si bateria pana sa fac acele 'ghidusii' . I-am pus o varta de 74 Ah cu 680 putere pornire.
        Mercedes-Benz C180 Elegance

        Just like he said..."Now go home and get your f****n' shinebox !

        Comment


        • #34
          Problema rezolvata !!!
          Multumiri pentru post-ul lui Zbanghy1986....

          Am curatat cu WD-40 toata zona incercuita cu albastru din poza si am reglat putin surubul din zona incercuita cu rosu...
          Rezultat: Turatia de relanti sta fixa undeva pe la 800-850 rpm, motorul nu mai scade in turatie si nici nu se mai tureaza singur peste 1000 rpm. Se pare ca axul care e incercuit cu verde in poza se bloca (fiind adunata mizerie pe el si in jurul lui) si nu lasa clapeta de acceleratie sa se inchida complet
          Mecanicul a descoperit insa altceva: prin furtunasul incercuit cu galben se elimina gaze cu fff putine picaturi de ulei si care intra spre clapeta, deocamdata, dupa spusele lui nefiind prea grav acum, dar in timp va trebui segmentat motorul.
          Mi-a recomandat sa schimb uleiul si sa adaug si Dura Lube la fiecare schimb de ulei.
          Mentionez ca toate operatiunile de mai sus, cauzele si recomandarile au fost efectuate si afirmate de catre mecanic, eu, dupa cum v-am mai spus, neavand cunostinte de mecanica (in afara de cateva de baza)
          Oricum, acum masina merge excelent...
          Multumiri inca odata lui Zbanghy1986 !!!
          Attached Files
          W202 C180 - http://www.clubmercedes.ro/masina-me...9.html?t=20069
          W124 E200 coupe - http://www.clubmercedes.ro/w124-coup...ie-t38052.html

          Comment


          • #35
            Nu te sfatuiesc sa pui DuraLube sau alte licori minune!
            Un ulei bun (Motul, Liqui Moly, Castrol sau Mobil1 dar din USA) schimbat sub 10.000km, filtre si benzina buna si este tot ce-i trebuie.

            Comment


            • #36
              Originally posted by sv11axl View Post
              Problema rezolvata !!!
              Multumiri pentru post-ul lui Zbanghy1986....
              Npc. Ma bucur ca s-a rezolvat.
              Multa bafta in continuare.

              Apropo de aditivi : mihai_antony are dreptate. Fereste-te de aditivi. Un ulei bun este tot ce-ti trebuie(Germany sau USA), fereste-te de turcisme.
              Last edited by zbanghy1986; 02-12-2011, 17:28 PM.
              Mercedes-Benz C180 Elegance

              Just like he said..."Now go home and get your f****n' shinebox !

              Comment


              • #37
                De cand am adus masina, am schimbat uleiul de 3 ori si am folosit doar Castrol
                Voi merge in continuare pe acest ulei...Chiar saptamana care vine fac un schimb de ulei si de filtre...
                Multumesc amandurora!
                W202 C180 - http://www.clubmercedes.ro/masina-me...9.html?t=20069
                W124 E200 coupe - http://www.clubmercedes.ro/w124-coup...ie-t38052.html

                Comment


                • #38
                  Originally posted by sv11axl View Post
                  Mecanicul a descoperit insa altceva: prin furtunasul incercuit cu galben se elimina gaze cu fff putine picaturi de ulei si care intra spre clapeta, deocamdata, dupa spusele lui nefiind prea grav acum, dar in timp va trebui segmentat motorul.
                  Nu stiu daca trebuie chiar segmentat motorul, poate daca iei un furtunas nou, nu o sa iti mai dea ulei pe acolo...
                  1994...Mercedes Benz...w202, c180
                  Dragoste la prima vedere...

                  http://www.clubmercedes.ro/w202-merc...2.html?t=10022

                  Comment


                  • #39
                    Sauron, furtunasul e in regula, nu are nimic, nu trebuie schimbat...
                    Cica pe acolo se evacueaza niste gaze din motor (repet, nu le am cu mecanica) si care intra la clapeta...Problema e ca odata cu aceste gaze ies si picaturi minuscule de ulei, care nu ar fi prea normal...

                    Nu stiu, ma intorc luni la mecanic sa-mi mai explice odata.
                    W202 C180 - http://www.clubmercedes.ro/masina-me...9.html?t=20069
                    W124 E200 coupe - http://www.clubmercedes.ro/w124-coup...ie-t38052.html

                    Comment


                    • #40
                      Scuze ca ma bag in discutia voastra, dar acel furtunas este de la epuratorul de carter( asa cum au toate masinile) si duce gazele din carter, in galeria de admisie, ptr. a fi reciclate si ptr. a nu polua. Introducerea acestui sistem a fost prima norma de poluare si este obligatorie pe masini, de prin anii '70 ( sper sa nu gresesc ). E normal ca odata cu gazele sa antreneze si cateva picaturi, minuscule, de ulei. Motorul trebuie reparat numai daca incepe sa consume ulei in cantitati vizibile, daca nu mai are ,,vana'' si daca pe acel epurator de carter scoate fum. Clapeta cred ca e ancrasata si cred ca o poti rezolva cu o curatare minutioasa. Referitor la pretul pieselor, am vorbit cu un cunoscut ( sef la un service) care mi-a spus ca in Ungaria sunt piese la jumatate de pret fata de cele de la noi si sunt si de calitate mai buna. Apropo de segmentare: o segmentare este o reparatie de ,,moment'' si asa numita de ,, criza economica''.

                      Comment


                      • #41
                        Multumesc pentru precizari, ElCid...
                        M-am mai linistit...
                        Motorul trage foarte bine, ulei nu consuma foarte mult, iar fum nu iese pe acel furtunas, doar acele gaze cu stropi minuscului de ulei, deci cred ca nu trebuie sa imi fac griji prea mari...

                        Cred ca am fost putin off-topic la ultimele posturi...
                        Scuze moderatorilor si multumiri tuturor celor care m-a sfatuit !
                        W202 C180 - http://www.clubmercedes.ro/masina-me...9.html?t=20069
                        W124 E200 coupe - http://www.clubmercedes.ro/w124-coup...ie-t38052.html

                        Comment


                        • #42
                          Cu placere! Ai o masina superba si ingrijita si la asta se uita si unii ,,mecanici'' cand calculeaza cat sa jupoaie de pe tine. Felicitari ptr. grija fata de masina si asfalt uscat!

                          Comment


                          • #43
                            Originally posted by zbanghy1986 View Post
                            Eu nu m-as grabi cu schimbarea corpului clapeta. Daca il cumperi sh, exista riscul sa il iei la fel , cu aceleasi probleme. Nou-e prea scump.
                            Solutia ar fi curatarea minutioasa a acestuia.
                            DAR PANA SA CURETI CORPUL CLAPETA: (la mine asa s-a rezolvat problema)

                            1.Am reglat surubul ce intra in corpul clapeta(cel incercuit cu rosu) - daca il strangi, are pedala joc mai mare, daca il slabesti, jocul devine mai mic.(la mine are joc de aprox 1 cm-nu e deranjant deloc in mers).
                            2.Am curatat zona incercuita cu albastru cu LUBRIT ALL MULTISPRAY-poti incerca si cu WD40.
                            3.Am alimentat 10 l la OMV- cifra actanica 100+, si am forjat-o 5-6 km schimband doar 5000-5500 rp/m.

                            Dupa toate operatiunile astea(eu sunt bomba la macanica in general), am ramas ff placut surprins sa vad ca la relanti nu mai exista pic de oscilatie, sta la 0,9 rp/m si turometrul nu mai ramane blocat in sarcina(daca schimbam la 3-4000 rp/m ii lua cca 4-5 sec sa revina) si mergeam cu ea turata.
                            Eu te-as indruma sa incerci ce am incercat si eu, si daca nu merge asa, neaparat trebuie curatat corpul clapeta.
                            Bafta! Si anunta-ne cand ii dai de cap.

                            O intrebare : ai dat asa direct cu spray pe zona albastra(asa se intelege) sau te-ai pus si ai demontat ceva prima oara ?

                            Comment


                            • #44
                              Direct. 2-3 minute a durat toata treaba.
                              Mercedes-Benz C180 Elegance

                              Just like he said..."Now go home and get your f****n' shinebox !

                              Comment


                              • #45
                                La mine la fel...
                                S-a aplicat bine pe toate zona incercuita cu albastru WD-40, s-a asteptat 10 min sa actioneze, apoi s-a curatat totul cu o carpa moale si s-a reglat cablul din zona incercuita cu rosu
                                Sper sa iti fie de folos!
                                W202 C180 - http://www.clubmercedes.ro/masina-me...9.html?t=20069
                                W124 E200 coupe - http://www.clubmercedes.ro/w124-coup...ie-t38052.html

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF