Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

My W202 1,8 1994 - A beauty :)

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Mie mi se pare ca ai evidentiat umflaturile lemnului cu folia gri. Important e sa-ti placa tie.
    Alta intrebare am: cum simti masina cu noua evacuare?
    https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

    Comment


    • Noua evacuare pe o scara de la 1 la 10 , un 9 i-as da. Sa spun ca parca-parca trage ceva mai bine, iar sunetul este echilibrat.

      Originally posted by cosfru View Post
      Salut,
      lasa lemnul la vedere...Iar daca dungile acelea de vreme chiar te deranjeaza asa de tare ai doua solutii : ori iti gasesti ceva la dezmembrari/ebay sau chiar la reprezentanta poti intreba - ori apelezi la un specialist pe lemn - sunt in Bucuresti cel putin oameni valorosi (restauratori ) care iti pot readuce piesa sau piesele la starea or initiala, si pot sa afirm asta fara a da o caciula de bani. Vorba aia, se restaureaza piese grele de mobilier, daramite o placa pe care este doar lacul crapat.

      Te salut, si multi km cu a ta frumoasa masina.
      O mai las asa o perioada - cu siguranta voi reveni la "normal" :P . Voi cauta bari si praguri de face-lift, voi retusa vopseaua cand voi avea totul "la mana" si voi lasa si lemnul la vedere . Astept doar sa treaca iarna asta si sper sa o improspatez la anul.
      Last edited by mircea600sel; 09-26-2012, 08:38 AM.
      Mercedes-Benz C180 Elegance

      Just like he said..."Now go home and get your f****n' shinebox !

      Comment


      • Poze noi, facute azi , in Padurea Trivale

        DSCN0189.jpg DSCN0192.jpg DSCN0195.jpg DSCN0197.jpg DSCN0205.jpg DSCN0218.jpg DSCN0219.jpg
        Mercedes-Benz C180 Elegance

        Just like he said..."Now go home and get your f****n' shinebox !

        Comment


        • Ceva noutati?

          https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

          Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
          Va rugam sa le schimbati din User Settings.

          Comment


          • Intr-un final m-am decis sa pastrez masina mult si bine de acum incolo , drept pentru care a iesit de la vanzare defintiv.


            Principala noutate ar fi montarea GPL-ului (Landi Renzo Omegas) , dupa mult timp de cumpana(ar fi mai bine,n-ar fi , etc...) si in urma "dezbaterilor" avute pe aceasta tema cu mariusbmm , armin89 si MareleAlb - tin pe aceasta cale sa le multumesc pentru faptul ca mi-au deschis ochii, am hotarat sa montez instalatia GPL. Sfatul meu e urmatorul: Cine are de gand sa-si puna, sa nu mai astepte, asteapta pe banii lui
            De la un consum de 12,5-13% urban benzina la unul de 14-14,5 urban GPL, calculele stau cam asa :
            5,8 X 12,5 % = 72,5 lei/100 km/urban mers pe benzina ;
            3,1 X 14,5 % = 44,9 lei/100 km/urban mers pe GPL.
            Cu ce mai scad din pornirile pe benzina , se economisesc undeva la 25 lei /100 km urban. E destul de bine , instalatia m-a costat 2300 lei , suma pe care dupa aprox. 10.000 km o amortizez.
            Cat despre consumul extraurban, Pitesti - Tg.-Jiu dus-intors + Pitesti - Mioveni dus-intors in conditii de mers nu tocmai lejere (100-120 km/h) si depasiri cu a 3-a in 5000 de ture, total 412 km parcursi cu 47 litri de gaz, consum 11,4 %.

            In legatura cu felul in care trage masina, diferentele se observa doar la urcarea unei pante, sau atunci cand am A.C.-ul pornit.
            Poze cu instalatia :

            DSCN0983.jpg DSCN0984.jpg

            Acum 3 zile, am cosmetizat capacul de la bujii si am smirgheluit capacul motor. Rezultatul este cam asa(before/after) :


            DSCN0984.jpg DSCN1268.jpg
            Last edited by zbanghy1986; 06-22-2013, 01:08 AM.
            Mercedes-Benz C180 Elegance

            Just like he said..."Now go home and get your f****n' shinebox !

            Comment


            • Da foarte bine acel capac rosu ca la kompressor.

              Comment


              • Da, seamana, atat ca nu are gravat "kompressor"...oricum nu asta a fost intentia, pur si simplu am vrut sa cosmetizez putin acolo.
                Mercedes-Benz C180 Elegance

                Just like he said..."Now go home and get your f****n' shinebox !

                Comment


                • Facute azi pe Transfagarasan(drumul este acceptabil-pentru cine vrea sa-o puna de o mini-vacanta pentru a scapa de caldura si praful din oras), voi mai posta o poza ce nu are legatura cu marca, insa este deosebita Avem norocul de a trai totusi intr-o tara frumoasa, pe care atunci cand incepi sa o strabati, te face sa uiti de neajunsuri si belele

                  DSCN1562.jpg DSCN1655.jpg
                  DSCN1640.jpg
                  Mercedes-Benz C180 Elegance

                  Just like he said..."Now go home and get your f****n' shinebox !

                  Comment


                  • Ce cauti in picioare pe pavilion?? Ei , ei...

                    Comment


                    • Frumoasa poza strigatoare la cer :P
                      flaX1k : home

                      Comment


                      • Da Merci de aprecieri.
                        Mercedes-Benz C180 Elegance

                        Just like he said..."Now go home and get your f****n' shinebox !

                        Comment


                        • Intrucat am masina de aproape 3 ani si nu am umblat in cutie si grup, consider ca e timpul sa schimb uleiurile pe-acolo.
                          Intrebare : Se impune sa schimb odata cu uleiul din grup si semeringul de etansare ?? Din cate am observat ultima data, e posibil sa se prelinga ceva ulei pe la semering.
                          Pentru cei ce au de gand sa ma urmeze va anunt ca uleiul de grup e bataie de cap, in sensul ca trebuie norma 235.7, vascozitate 75W-85 si nu o ofera decat 2 producatori : Fuchs Titan si Mobillube(in Pitesti nu am gasit nimic). Sa nu mai spun ca 1 l de ulei din reprezentanta e 240 lei.
                          In alta ordine de idei, pentru grup i-am gasit (pe la Alba-Iulia) Fuchs Titan Sintopoid , vascozitate 75W-85 la 100 lei cu tot cu transport,iar pentru cutie Agip Rotra ATF - 30 lei 1 litru.

                          Fuchs Titan Sintopoid - 75W-85 , norma 235.7 :

                          DSCN1943.jpg

                          Agip Rotra ATF , norma 236.2 :

                          DSCN1940.jpg

                          Mi se pare totusi foarte ciudat ca Fuchs-ul are o vascozitate foarte redusa(e specificat pe bidon acest lucru - pentru a micsora consumul de combustibil), chiar sunt curios cum se va comporta grupul dupa schimb.

                          DSCN1931.jpg DSCN1934.jpg
                          Last edited by zbanghy1986; 08-14-2013, 10:17 AM.
                          Mercedes-Benz C180 Elegance

                          Just like he said..."Now go home and get your f****n' shinebox !

                          Comment


                          • Faine pozele...era el pe pavilion dar picioarele sunt pozitionate cu mare atentie .
                            Asa ne dam seama ca W202-ul nu e chiar asa mare cum li se pare unora.
                            E220 cdi W210, 2001

                            E320 W210, 1997
                            C180 W202, 1994
                            W123 200D, 1978 cu inima de W124


                            Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                            Comment


                            • Eu astept sa vad una pe capota .

                              https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

                              Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
                              Va rugam sa le schimbati din User Settings.

                              Comment


                              • Salut.
                                În primul rând vreau să te felicit pentru maşina pe care o deţii, pentru faptul că nu ai renunţat la ea după accident şi ai reparat-o şi pentru decizia de a o păstra în continuare. Era frumoasă dar ai făcut-o şi mai frumoasă. Cum ai rezolvat până la urmă cu rugina de pe dedesubtul ei?
                                Despre trecerea pe gaz eu unul încă nu sunt convins pentru că nu pot trece cu vederea faptul că maşinile noi cu instalaţie GPL din fabrică au motoarele echipate cu alte chiulase şi alte supape faţă de cele fără instalaţie. Oare fabricanţii fac asta doar ca să se afle în treabă? Eu cred că o fac pentru a se asigura că acel motor o să reziste cel puţin cât timp este în garanţie. Este ştiut faptul că maşinile noi cu GPL din fabrică au chiulase cu scaunele supapelor durificate iar supapele au talerele cromate şi sunt făcute din aliaje mai dure. Ultima găselniţă în domeniu sunt supapele care au tijele goale pe interior şi umplute cu sodiu pentru un mai bun transfer termic.
                                Revenind la uleiurile pe care le-ai folosit la cutie şi diferenţial eu cred că ai încurcat borcanele puţin cu aceste uleiuri.
                                De ce ai băgat în cutia ta manuală un ulei pentru transmisii automate: ATF 236.2 ?!?
                                Uleiul folosit greşit de tine la cutia manuală face parte din grupa uleiurilor pentru transmisii automate (ATF) care sunt uleiurile cu normele: MB 236.1 /.2 /.25 /.26 /.3 /.41 /.6 /.7 /.8 /.81 /.9 /.91 /.10 /.11 /.12 /.13 /.14 /.15 /.20 .
                                Fiecare dintre aceste uleiuri se foloseşte în funcţie de marca şi modelul CUTIEI AUTOMATE (722.3, 7224, 722.5, 722.6, 722.7, 722.8, 722.9) şi în funcţie de tipul autovehiculului Mercedes-Benz (de pasageri, comerciale sau utilaje Unimog) pe care sunt montate aceste cutii automate.
                                Aşadar uleiul folosit de tine – 236.2 cred că NU are ce căuta într-o cutie manuală pentru că grupa uleiurilor pentru transmisii manuale este următoarea: MB 235.1 /.4 /.5 /.10 /.11 /.12 /.13 /.27 /.28 /.29 /.41 /.71 /.72 /.74 . Alegerea normei corespunzătoare se face tot după marca şi modelul de cutie şi de tipul autovehiculului Mercedes-Benz (de pasageri, comerciale sau utilaje Unimog ) pe care-l echipează.
                                Eu sunt de părere că la cutia ta manuală ar trebui să foloseşti un ulei cu norma MB 235.10 sau MB 235.11 şi intră 1.5 litri.
                                Desigur, cel mai indicat ar fi să mergi la un dealer MB şi să ai norocul să şi găseşti pe cineva care să ştie ce vorbeşte sau unde să caute şi care poate să-ţi indice toate normele MB de folosit la maşina ta precum şi cantităţile necesare. Eu aşa am procedat şi după ce am cumpărat maşina am mers la dealer-ul MB din Târgu-Mureş şi am avut norocul să vorbesc cu însuşi şeful compartimentului piese de schimb care, foarte amabil, mi-a scris cu mâna lui o listă cu normele şi cantităţile necesare maşinii mele.
                                Din această listă – pe care o ataşez alăturat împreună cu pozele bidonului de ulei original – te rog să observi norma MB de respectat la uleiul pentru diferenţial şi anume MB 235.0 (85W-90) pe care l-am folosit eu la maşina mea.
                                Uleiul folosit de tine cu norma MB 235.7 (75W-85) eu ştiam că este necesar pentru diferenţiale autoblocante şi mă îndoiesc că tu ai avea aşa ceva pe un C 180.
                                Cu speranţa că ţi-am putut fi de folos, îţi doresc toate cele bune şi spor la treabă!
                                Attached Files
                                Last edited by MS-79-CMM; 08-25-2013, 12:52 PM.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF