Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Masina mea - W210, 2001, 220cdi

Collapse
This topic is closed.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Impresii initiale dupa schimbarea amortizoarelor:
    - cele originale erau tot SACHS, insa cu shtantza/stelutza MB pe ele;
    - fata masinii, care mi se parea o idee mai ridicata din momentul schimbarii arcurilor fata, si-a revenit la normal;
    - pe scurta distanta parcursa prin oras, daca n-o fi placebo, singura senzatie inregistrata a fost directia o idee mai "responsive" si mai tare. N-am sesizat diferente la franata/accelerat; viraje stranse n-am avut unde...
    - urmeaza un test pe un drum de munte virajat, gen cel spre Poiana Brasov;
    Concluzia preliminara: amortizoarele vechi erau foarte bune, insa nu regret investitia.
    https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

    Comment


    • #62
      Review al noilor amortizoare dupa un drum virajat, de munte (circa 60km): comportamentul masinii este sen-za-tio-nal!
      Curbele respective, negociate anterior cu ~40km/h (astfel incat ocupantii masinii sa nu aiba tangaj deranjant), le-am luat acum cu 60-80km/h, fara insa a fi impins sensibil in pernele laterale ale scaunului.
      Pentru cei ce au in plan o astfel de investitie, recomand cu incredere!
      https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

      Comment


      • #63
        Originally posted by cutaresku View Post
        Review al noilor amortizoare dupa un drum virajat, de munte (circa 60km): comportamentul masinii este sen-za-tio-nal!
        Curbele respective, negociate anterior cu ~40km/h (astfel incat ocupantii masinii sa nu aiba tangaj deranjant), le-am luat acum cu 60-80km/h, fara insa a fi impins sensibil in pernele laterale ale scaunului.
        Pentru cei ce au in plan o astfel de investitie, recomand cu incredere!
        Ma bucur pentru tine, e OK inseamna. La fel a fost si la mine... numai ca distractia nu a tinut prea mult. Am optat pentru BOGE pentru ca altceva nu am gasit atunci. Sunt curios cum se comporta si peste 10.000 de km. La mine a fost dezamagire, sper sa fie altfel la tine. La 4maticul asta nu le schimb, as creste valoarea masinii cu 30% .
        Sa te bucuri de ea. Stima !

        Sent from my ST18i using Tapatalk

        https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

        Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
        Va rugam sa le schimbati din User Settings.

        Comment


        • #64
          Sper sã te ținã cât mai mulți kilometrii fãrã sã-și schimbe comportamentul. Eu unul sunt împãcat cu ale mele, mai am pânã sã ajung la mofturi din astea. Chiar sunt curios dacã se simte așa mult la confort, pãcat cã ești departe cã aș fi vrut sã dãm o turã. Din punctul meu de vedere singurul motiv pentru a schimba amortizoarele ar fi bucșele de jos (care ajung sã "batã" la gropi și denivelãri), însã și alea se mai recondiționeazã dacã ai un meseriaș bun.
          ...

          Comment


          • #65
            Pai, in primul rand, tu ai Avantgarde, deci o idee mai dura suspensia, probabil gen Classicul meu cu jante pe 17".
            In al doilea rand, desi acum merg 205/60/16, n-am simtit nici o secunda dezavantaje de stabilitate comparativ cu 235/45/17 sau cu 215/55/16 (iarna). Confortul insa e sensibil superior fata de 17" si oarecum acelasi cu 55/16. Ma arunc fara teama in toate gropile
            Acum, revenind la amortizoare, am tot studiat Sachs, Bilstein, Monroe. La categoria buget (KYB, Gabriel etc) am renuntat din start. Sachs au iesit castigatoare detasat, avand si marele avantaj al utilizarii OEM, ceea ce si caut la masina-mi: cat mai aproape de starea originala.
            Cum s-or comporta in timp, om vedea. Momentan sunt foarte multumit.
            https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

            Comment


            • #66
              Nu, pai eu de celalalt E280 vorbeam, era Elegance, roti 215/55/16.
              Legat de stabilitate ai dreptate, ieri am pus pe 4matic rotile de vara, 235/45/17, si se simte cum pleaca spatele in depasiri pe drumurile cu denivelari. Nu se intampla asa cu 205/55/16.
              La gropi se simte relativ la fel, probabil ca preiau amortizoarele hidraulice tot
              Asa, la 4matic, pe SACHS, costa 300 Euro fata si 600 Euro spatele, arata ca la poza. Deocamdata sunt ok ale masinii, pe fata scartaie unul dar m-am obisnuit.

              Stima!
              Attached Files

              https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

              Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
              Va rugam sa le schimbati din User Settings.

              Comment


              • #67
                Ii sta mult mai bine in culoarea originala.
                In plus,scaunele de piele arata misto .
                Sa o stapanesti sanatos.

                Comment


                • #68
                  Mersi.
                  Inca o impresie cu noile amortizoare, de data asta dupa ~900km: daca anterior, la viteze de peste 120km/h si in conditii de vant puternic simteam masina usoara/nesigura, acum e tanc, nu mai simt nimic. In plus, la trecerea pe langa TIR-uri, camioane, indiferent de sens, indiferent de viteza, nu se mai simte nici cea mai mica abatere a directiei sau aerul dislocat de mastodonti.
                  Inca o data, recomand celor cu junghiuri vechi, ca al meu, schimbarea amortizoarelor. Veti fi uimiti de noua tinuta de drum a masinii.
                  https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                  Comment


                  • #69
                    Originally posted by cutaresku View Post
                    Mersi.
                    Inca o impresie cu noile amortizoare, de data asta dupa ~900km: daca anterior, la viteze de peste 120km/h si in conditii de vant puternic simteam masina usoara/nesigura, acum e tanc, nu mai simt nimic. In plus, la trecerea pe langa TIR-uri, camioane, indiferent de sens, indiferent de viteza, nu se mai simte nici cea mai mica abatere a directiei sau aerul dislocat de mastodonti.
                    Inca o data, recomand celor cu junghiuri vechi, ca al meu, schimbarea amortizoarelor. Veti fi uimiti de noua tinuta de drum a masinii.
                    A mea tot timpul a mers ca un tanc si in curbe nici vorba sa simti efect de barca.
                    oate astea cu amortizoarele de pe avantgarde.
                    Salutari.

                    Comment


                    • #70
                      Update: urmeaza o noua galerie de admisie, schimbata pe garantie. Am preferat, de data aceasta, reper original MB (am achitat o diferenta de pret de 60 euro).
                      Anterioara, VAICO, pare a avea un por pe unde pufaie karmaz/ulei, vizibil pe vasul cu lichid de parbriz. Cel putin asta a fost concluzia reprezentantei MB.
                      https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                      Comment


                      • #71
                        Consum in weekend, ~150km, mers 60-80km/h.

                        Si printre ultimele aventuri la pescuit pentru anul curent.
                        Attached Files
                        https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                        Comment


                        • #72
                          Consumul mic, pestele mare banuiesc .Fir intins la urmatoarea aventura.

                          Comment


                          • #73
                            Multumesc, asemenea. Nooo, de vreo 4 saptamani n-am vazut peste-n ac, doar niste handicapati cat palma.
                            https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                            Comment


                            • #74
                              Scula proprie in functiune.
                              Attached Files
                              https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                              Comment


                              • #75
                                Azi 210-ele a implinit frumoasa varsta de... 150.000km.
                                Consum pompa-pompa, 8,04 litri/100km, 70% in oras. BC-ul zice 8,3 deci minte in plus.
                                Azi, pe autostrada, ~200km, 7,7%, iarasi mult, chiar daca am mers tare. EGR mufat. O sa probez si cu el anulat, tot pe autostrada, sa vedem cum iese.
                                Fum n-am mai vazut deloc, poate o idee la plecatul de pe loc mai tare.
                                Attached Files
                                https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF