Asa cum am promis in alt topic vreau sa va prezint si voua noua mea achizitie.
Este vorba de un ML 55 AMG fabricat in 2002.
Masina a fost achizitionata din Romania.Pana in 2005 fiind pe leasing iar din 2008 este inmatriculata pe o firma de unde am cumparat-o.
Motorul este de tipul 113.981 avand 5439 cmc si 255kw.
Bordul indica 68.000 km nereali dupa parerea mea.
Masina se prezinta intr-o stare acceptabila nefiind tocmai exceptionala din punct de vedere estetic aratandu-si anii,vopseaua fiind destul de matuita,capota prezinta puncticele de la pietre si alte zgarieturi minore pe ici colo.Din pacate bara fata este putin sparta in partea dreapta jos lipsind o bucatica.Tot de la bara fata lipseste si capacelul de la stropitori dreapta.
Interiorul din punctul meu de vedere se prezinta de nota 9/10 fiind relativ murdar in special plafonul probabil imbacsit de fum de tigara.
Optiunile masinii:xenon,jante 18",senzori parcare fata-spate,senzor lumini,senzor ploaie,navigatie,magazie pentru 6 cd-uri,scaune fata electrice cu incalzire si memorii stanga-dreapta,trapa,oglinzi rabatabile,10 airbag-uri si cam atat imi vine acum in minte.
Defecte constatate pana in prezent: oglinzile elecrice nefunctionale,nici nu se regleaza nici nu se tracteaza iar in mers balangane de parca ar fii rupte,senzorii de parcare nu functioneaza,vasul de la stopitori este fisurat din spusele proprietarului si cea mai grava problema este becul "check engine" ramane aprins.Inainte de a o cumpara am pus-o pe tester unde apareau aproximativ 6 erori toate legate in special de catalizator care au disparut dupa stergerea lor si s-a stins chiar si becul.Nu a durat mult dupa alte cateva ore reaprinzandu-se.
Momentan masina este incaltata cu anvelope de iarna urmand sa le schimb cu altele primite la pachet cu masina.
Hai sa vedem si niste poze cu agregatul in cauza:
Este vorba de un ML 55 AMG fabricat in 2002.
Masina a fost achizitionata din Romania.Pana in 2005 fiind pe leasing iar din 2008 este inmatriculata pe o firma de unde am cumparat-o.
Motorul este de tipul 113.981 avand 5439 cmc si 255kw.
Bordul indica 68.000 km nereali dupa parerea mea.
Masina se prezinta intr-o stare acceptabila nefiind tocmai exceptionala din punct de vedere estetic aratandu-si anii,vopseaua fiind destul de matuita,capota prezinta puncticele de la pietre si alte zgarieturi minore pe ici colo.Din pacate bara fata este putin sparta in partea dreapta jos lipsind o bucatica.Tot de la bara fata lipseste si capacelul de la stropitori dreapta.
Interiorul din punctul meu de vedere se prezinta de nota 9/10 fiind relativ murdar in special plafonul probabil imbacsit de fum de tigara.
Optiunile masinii:xenon,jante 18",senzori parcare fata-spate,senzor lumini,senzor ploaie,navigatie,magazie pentru 6 cd-uri,scaune fata electrice cu incalzire si memorii stanga-dreapta,trapa,oglinzi rabatabile,10 airbag-uri si cam atat imi vine acum in minte.
Defecte constatate pana in prezent: oglinzile elecrice nefunctionale,nici nu se regleaza nici nu se tracteaza iar in mers balangane de parca ar fii rupte,senzorii de parcare nu functioneaza,vasul de la stopitori este fisurat din spusele proprietarului si cea mai grava problema este becul "check engine" ramane aprins.Inainte de a o cumpara am pus-o pe tester unde apareau aproximativ 6 erori toate legate in special de catalizator care au disparut dupa stergerea lor si s-a stins chiar si becul.Nu a durat mult dupa alte cateva ore reaprinzandu-se.
Momentan masina este incaltata cu anvelope de iarna urmand sa le schimb cu altele primite la pachet cu masina.
Hai sa vedem si niste poze cu agregatul in cauza:
Comment